Audi A6 (1996)
4.4.2015Ku značke Audi som prišiel popravde úplne náhodou pred rokom a pol by ma ani nenapadlo že budem jazdiť štyri kruhy ale ako sa vraví "cesty pána sú…
Audi A6 (VladoA6)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
VladoA6 09.04.15 12:11
« Re: Spolehlivý sluha. Jednu si držím jako záložní :)
Tak to máte vzácnu kombináciu 103kw s quattrom tých je strašne málo. Keď sa znova vratim k Audi už budem pozerať výhrande po s6-kách a samozrejme model c4. Nafta mi nikdy nevoňala. 2.2 turbo je môj sen lenže ich je strašne málo takže asi budem riešiť dovoz. -
MGRR 09.04.15 10:39
« Spolehlivý sluha. Jednu si držím jako záložní :)
To auto pojede vždy. Je to poslední spolehlivý stroj bez hliníku.
I v dnešní době prohání levý pruh Německé dálnice. Čím víc vody a sněhu, tím jezdí lépe.
Sám si držím jednu záložní, u mne tedy pětiválcové TDi Quattro 103kw (140km/h 2.400ot/min.)
[odkaz]
-
VladoA6 06.04.15 10:35
« Re: silne stranky
Samozrejme že som musel čo-to na aute porobiť malo už svoj vek a s tým že ma nikdy nenechalo je to pravda až na prípad s palivovým čerpadlom. Ale dali sa to čakať lebo to čerpadlo vydávalo nejaké čudné zvuky predtým než sa porúčalo:) našťastie ho mali v elite na počkanie. Výmena mi trvala asi hodinku a potom zas šlapalo ako nové. Ďakujem pekne za hodnotenie fotky časom doplním. -
jamp 04.04.15 12:45
« silne stranky
Pekna recenzia, mala by byt povinnym citanim pre mladasov, aby si uvedomili, ze cena auta zo 60.000 eur na 10.000 eur nespadne len tak. Silne stranky su pisane so zmyslom pre humor, auto spolahlive, nikde ma nenechalo, aj ked je to pravda, motor sa zadrel otcovi :-! . Nebolo nic nad ramec beznej udrzby, ale vymena motora, klimakompresor, pretesnovacky, to nie je uplne bezna udrzba. Prvy majitel si uzil bezproblemovy stav, ti dalsi, co boli pred tebou, menili mozno olej a po roku, mozno niekolkych to strelili dalej, udrzba co najlacnejsia, predavajuci nechcel, aby si zrychlil poriadne mozno preto, ze uz hlavne loziska kluky obcas piskli, riesil mozno nejakym 15W olejom... Tieto auta pri beznych prehliadkach zvladli 300000km bez problemov, a aj 2litrove PD diesle, vo firme bolo 5 kusov z cca. 1998 roku a okolo 300.000 km najazdene kazde bez problemov, chodili na pravidelne prehliadky a boli spolahlive naozaj.
Prajem do buducna stastnu ruku a spolahlive auta.
S6Turbo byla nízká a to byl můj problém. Jakýkoliv zmrazek, vyšší retardér, nebo tvrdý sníh na horách je obrovský problém. Takže auto má Quattro, ale nemůžeš na hory, jinak přijdeš o nárazník a výfukové potrubí... pak ta spotřeba S6 12-15L. S6 jsem prodal a záměrně pořídil podvozkově vyšší a hlavně úspornější TDi Quattro. Tady doma v Německu stojí A6 C4 TDi 103kw Quattro v pěkném stavu od 5.000euro, v super stavu jako je ta žlutá, bez zaváhání 10.000euro a ceny stoupají.
Tady je ta moje ex S6 :)
[odkaz]