Audi A6 (1996)
4.4.2015Ku značke Audi som prišiel popravde úplne náhodou pred rokom a pol by ma ani nenapadlo že budem jazdiť štyri kruhy ale ako sa vraví "cesty pána sú…
Audi A6 (VladoA6)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
VladoA6 06.04.2015 10:35
« Re: silne stranky
Samozrejme že som musel čo-to na aute porobiť malo už svoj vek a s tým že ma nikdy nenechalo je to pravda až na prípad s palivovým čerpadlom. Ale dali sa to čakať lebo to čerpadlo vydávalo nejaké čudné zvuky predtým než sa porúčalo:) našťastie ho mali v elite na počkanie. Výmena mi trvala asi hodinku a potom zas šlapalo ako nové. Ďakujem pekne za hodnotenie fotky časom doplním.
-
-
MGRR 09.04.2015 10:39
Spolehlivý sluha. Jednu si držím jako záložní :)
To auto pojede vždy. Je to poslední spolehlivý stroj bez hliníku.
I v dnešní době prohání levý pruh Německé dálnice. Čím víc vody a sněhu, tím jezdí lépe.
Sám si držím jednu záložní, u mne tedy pětiválcové TDi Quattro 103kw (140km/h 2.400ot/min.)
[odkaz]
-
VladoA6 09.04.2015 12:11
« Re: Spolehlivý sluha. Jednu si držím jako záložní :)
Tak to máte vzácnu kombináciu 103kw s quattrom tých je strašne málo. Keď sa znova vratim k Audi už budem pozerať výhrande po s6-kách a samozrejme model c4. Nafta mi nikdy nevoňala. 2.2 turbo je môj sen lenže ich je strašne málo takže asi budem riešiť dovoz.-
MGRR 09.04.2015 16:56
« Re: Re: Spolehlivý sluha. Jednu si držím jako záložní :)
Dříve jsem jako záložní/rezervní/auto měl A6 S6 2,2Turbo quattro sedan manuál + orig. chip. Byla nádherně zářivě červená. Má obrovské turbo, jela lépe než S6 V8, dokonce mnohem lépe než moje A8 4,2Quattro, s přehledem pojela vždy kolegovu 911 a celkově nová auta které mají na papíře o sto koní víc, ale v autech nejsou, nebo díky emisím jsou jen na papíře a možná jsou také těžší!!
S6Turbo byla nízká a to byl můj problém. Jakýkoliv zmrazek, vyšší retardér, nebo tvrdý sníh na horách je obrovský problém. Takže auto má Quattro, ale nemůžeš na hory, jinak přijdeš o nárazník a výfukové potrubí... pak ta spotřeba S6 12-15L. S6 jsem prodal a záměrně pořídil podvozkově vyšší a hlavně úspornější TDi Quattro. Tady doma v Německu stojí A6 C4 TDi 103kw Quattro v pěkném stavu od 5.000euro, v super stavu jako je ta žlutá, bez zaváhání 10.000euro a ceny stoupají.
Tady je ta moje ex S6 :)
[odkaz]
-
-
Prajem do buducna stastnu ruku a spolahlive auta.