Diskuse

Škoda Octavia (2019)

3.3.2020

Nějaký trouba s dodávkou špatně odhadl svůj převis a mému Golfu pocuchal nárazník a páté dveře. Recenzovaná Octa 1,5 TSi liftback je náhradní auto…

 

Škoda Octavia (Verny_2013)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Ota4

    Ota4 04.03.  05:21

    Civic

    Má viceprvek
    • 00 Reagovat !

      foto palix

      palix 04.03.  13:34

      « Re: Civic

      Presne tak - starý Civic mal torznú nápravu. Navyše Civic jazdí celkom pekne.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.03.  16:16

      « Re: Civic

      Máš pravdu, opraveno. Aktuální Civic spolu s Focusem jsou pro mě etalonem jízdních vlastností a komfortu v nižší střední.
  • 12 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 04.03.  08:51

    kola...

    Vravis ze typicke fleetove auto, ale na tych odhalenych plechovych 15tkach by to ziadna normalna firma medzi sluzobaky nezaradila. Ved to vyzera ako socka-edisn! Ked nic ine, aspon dake puklice na to mohli dat...
    • 00 Reagovat !

      foto palix

      palix 04.03.  13:56

      « Re: kola...

      Náhodou - pokiaľ ide o cenu, dokážu firmy kúpiť aj úplný základ. My máme napr vo firme Audi A3 (cca 8 ročné) a je tuším v základe s benzínovou 1,2 T. To auto keď si dobre pamätám v tej dobe začínalo na nejakých 16 000€. Na to, aké je to plastové, bolo riadne predražené :). Kedysi som si hovoril, že aké skvelé auto je to. Dnes vidím, aké je to malé, lacno pôsobiace... V tej dobe sa dalo za dané peniaze kúpiť aj lepšie auto (niečo od Škody...).
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.03.  16:21

      « Re: kola...

      Hele co jsem vyfasoval, s tím jsem jezdil. Je zima, takže byly obuté zimáky. Poklice by byla pro ně asi zbytečná investice. Jinak ta stříbrná metalíta je nejtypičtější fleetová barva. Ta náhradní auta nejedou 20 000 Km a jdou do prodeje.
  • 10 Reagovat !

    foto Priatelsky-ludozrut

    Priateľský ľudožrút 04.03.  11:26

    Tuto Octaviu mam viac ako rok s DSG

    Auto ma 30 000 km a nema filter. Sedacky mam bezne a mne nevadia, nehovoim ze su top, ale v pohode som v nich dal 800km do Talianska. Auto som kupil, lebo ako pises je najvacsie v triede a ja mam 190cm a vsetci v rodine sme vysoki. Motor ide na tuto triedu a 150k uplne v pohode a podla mna aj syna ma viac ako 150k. Vsetko dam pod 6 l okresky a na dlhu cestu bezne 5.5 aj menej. Mne vadia dve veci:
    - absolutne zle odhlucneny podvozok, co som si na predvadzacke ani nevsimol
    - debilne nastavene prepinanie dialkovych a stretavacich svetiel, absolutne nelogicky, na chlapa co to schvalil myslim dost casto
    Led svetla za mna svietia vynikajuco a osvetluju aj luky a jarky popri ceste, mame tu plno zveri, tie by som nedal za nic a mne vyhovuje aj DSG, druhe auto mam tiez s automatom.
    Auto som kupil, lebo znamy ma obchod Skoda a VW a dal mi taku zlavu, ze som skratka musel. Zatial som spokojny, nabeham do 20 000 za rok, tak diesel som nechcel aj ked diesel mam celkom rad. Tak dufam ze povestne TSI mi vydrzi, som opatrny optimista?
    • 10 Reagovat !

      foto palix

      palix 04.03.  14:01

      « Re: Tuto Octaviu mam viac ako rok s DSG

      "Priateľský ľudožrút" - záleží, ako dlho si plánujete auto nechať. Ja som chcel spoľahlivé auto na dlhú dobu, tak som šiel do "Japonca". Jazdí za o trochu viac ako TSI, ale nemám absolútne obavy o to, žeby motor nevydržal, prípadne, že raz ostanem stáť niekde na kraji cesty. Vlastne okrem spoľahlivosti som hľadal aj niečo navyše (jazdné vlastnosti), čo som našiel práve u danej značky.
      Každý máme dôveru v niečo iné... Navyše skvelá ponuka známeho na nové auto sa odmieta ťažko ;).
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.03.  16:30

      « Tuto Octaviu mam viac ako rok s DSG

      Tak já jsem prostě zvyklý na podstatně lepší sedačky. Ty v Octávii jsou pro mě divné, široké, krátké, ploché. Nejvíc jsem jel v kuse 400 Km a vrtěl jsem se v nich jak holub na báni. Motor mě překvapil. Četl jsem dost negativních recenzí, ale já se s ním sžil v pohodě. Chybí mu výbušnost ale je to spíš takový tahoun. Ale vzhledem k dosažené spotřebě bych mu to klidně odpustil. Z těch 1200 Km jsem najel 600 Km na dálnici s tempomatem na 130 km/hod. Takže žádné loudání. s podvozkem souhlasím, popisoval jsem to v recenzi. Led máš možná jinak nastavené, ale to co jsem měl já mělo příliš krátký dosvit. A neměl jsem tam automatické přepínání potkávačky/dálkové. TSi EA 211 jsou zatím držáci. Na svém Golfu mám najeto 90 000Km bez problémů. A četl jsem recenze na Octu s nájezdem 200 000 Km s měřením výkonu a kontrolou stavu motoru a v pohodě. Takže já se toho nebojím
      • 00 Reagovat !

        foto Toky1

        Toky1 05.03.  10:46

        « Re: Tuto Octaviu mam viac ako rok s DSG

        Tie OEM sedačky v oktávii stoja sprepytujem za *. Viezol som sa v kolegovej ako prísediaci z KE do ZV a po dvoch hodinách naspäť. Celý čas som sa pokúšal nastaviť si sedačku tak aby sa to dalo vydržať a nie a nie si tým dať rady. Došlo to tak ďaleko, že cestou späť sme museli zastaviť dvakrát na pumpe na oddych a rozhýbanie sa pretože to bolo pre mňa vyslovene neznesiteľne nepohodlné a údesne ma boleli kríže. Keď som v KE presadol do svojho auta a od firmy sa viezol domov bola to neuveriteľná úľava.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 05.03.  16:03

          « Re: Re: Tuto Octaviu mam viac ako rok s DSG

          Tak až takové problémy jsem neměl, ale při cestě na moravu jsem se v nich vrtěl všelijak. řekl bych že "pohodlnost" sedaček koresponduje s "pohodlností" podvozku.
  • 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 04.03.  13:08

    Hezká recenze

    Mám s ní podstatně podobnou zkušenost, jízdní vlastnosti neurazí, ale kdo kdy přesedl i do jiného auta, hluk a rány od podvozku pocítí a třeba přesun vyšší rychlostí na Autobahnu je taky pod úrovní konkurence, hučí a hučí.

    Trochu mne zaráží, že jsi snad jediný, který chválí 1.5TSI a to dokonce v přímém srovnání se starší 1.4TSI. Osobně jsem jezdil jen s Karoqem s DSG a tímto motorem a přišel mi nijaký, bez elánu, neříkám, že nejel, ale byla to nuda.

    Její plus je, že je velká.... a pak je to průměrné až podprůměrné auto, se slušnou dynamikou, abych byl fér. Já se něco najezdil referenčím kombíkem s 2.0TDI a základními LED světly a k těm mám také výhradu, protože svítí docela nízko a ve srovnání třeba se staršími xenony z bývalého služebního Superbu II, jsou horší a s LED adaptivem, které mám na svém autě je to o dvě třídy horší.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.03.  16:39

      « Re: Hezká recenze

      A nemělo na tom chování 1,5 TSi větší podíl DSG? Mě se s manuálem jezdilo dobře. Není tam sice výbušnost 1,4 110 Kw, ale přišlo mi že to má snad větší krouťák než těch 250Nm. Táhlo to jak lokomotiva, ale máš pravdu trochu nudná. Ale pro běžné ježdění a poměr výkon/spotřeba za mě ideální volba. Ta spotřeba mi vyšla dle počítače 5,5 a dle dotankování 5,65. Což fakt není na benzín 110 Kw špatné. Jak jsem psal v recenzi skoro o 0,5 L míň než moje 1,4 v Golfu.No a "hloupé" ledky svítili jasně bíle a bohužel krátce. Dálkové byly OK ale to jsou i halogeny.
      • 00 Reagovat !

        foto Priatelsky-ludozrut

        Priateľský ľudožrút 04.03.  17:23

        « Re: Re: Hezká recenze

        Este k svetlam, dialkove su uplne ok, stretavacky ozaj svietia kratko a pri ich prepnuti absolutne nevidim, mam ist o 2000km na prehliadku a dam si to nastavit. Zas je pravda, ze doposial mi nikto neblikal ze osvetlujem. Vykon tychto 1,5 tsi ktore merali na brzde zistili ze vsetky maju vyssi vykon o 10 az 15k. Prevodovku ani nikdy nedavam do S rezimu, nie je to potrebne, auto taha na okresky za mna vyborne. Bonus je ta spotreba a viacprvok vzadu mi v podstate nechyba, ale ak by som to porovnal, asi by som ho bral, lebo vykon tohto motora by si ho zasluzil, len SKODA tak ako vsetky automobilky setri kde sa da.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 05.03.  07:34

        « Re: Re: Hezká recenze

        Světla - shoda naprosto.

        Já neříkám, že to bylo líné, ale chyběl mi tam charakter, jezdil jsem většinou podobných turbomotorů na trhu a to TSI bylo o ničem i když jelo. Nejlepší je dle mne 1.33TCe a Ecoboosty, ty gradují a máš chuť je točit, slušný je i 1.2T od Toyoty a 1.5T co dávají do SSangyongu, naopak nejhorší byl asi 1.0 TGDi, ten byl o ničem

        Nejlepší malý turbomotor, co jsem měl tu čest byl ale 1.6Ecoboost, bohužel tam je jeho výbušný a točivý charakter vykoupen výbušností pístních kroužků >:D Měl krátkodobě 270NM overboost a při předjíždění měla problém i dvoulitrová Oktávka TDI... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ota4

          Ota4 05.03.  11:20

          « Re: Re: Re: Hezká recenze

          Nejlepší gradaci a vybusnost má dle mě 1.4 multiair T 110kw nebo 125kw.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 05.03.  13:36

            « Re: Re: Re: Re: Hezká recenze

            Tím jsem nejel, ale to tvoje 88kw jelo hezky, jen škoda krátkých převodů :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ota4

              Ota4 05.03.  19:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezká recenze

              Naopak. Právě díky ním jede lépe než bys na 88kw řekl. Jak jsem si vyzkoušel do 120km/h jede stejně jako 110kw focus. A třeba pružnost z 60 na 100 na čtyřku nebo z 80 na 120 na pětku nebo šestku je lepší u mého motoru právě díky převodům. Na spotřebu na dálnici já kašlu.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 06.03.  09:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezká recenze

                Pokud si dobře pamatuji, tak má 120 si musel řadit 4 ku někde na 118 >:D A to ti zkazilo čas, ale jinak tak Alfa jede moc hezky, to jsem ti už říkal .
                • 00 Reagovat !

                  foto Ota4

                  Ota4 06.03.  11:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezká recenze

                  Ano ano. Trojka v omezovaci ve 118. Ale jak říkám pružnost je diky tomu super.
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 05.03.  16:06

            « Re: Re: Re: Re: Hezká recenze

            Taky jsem tím nejel. Ale jak píše Ozzman - 1,6 EB je výborný ale bohužel jen na svezení, ne na dlouhodobé ježdění.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.03.  20:56

          « Re: Re: Re: Hezká recenze

          LED v OIII jsou v tomhle problémové, málokterý servis je umí pořádně nastavit a autonivelace si žije svým životem.
    • 00 Reagovat !

      foto VII

      VII 05.03.  08:45

      « Re: Hezká recenze

      Protože není 1.5TSI jako 1.5TSI. Motory montované od listopadu 2019, už jsou vychytané, netrpí na cukání a působí mnohem živěji než dříve. Výborná spotřeba a kultivovanost zůstala.
      Dřív jsem taky říkal 1.5TSI rozhodně ne, dnes už bych do toho šel.
  • 20 Reagovat !

    foto palix

    palix 04.03.  13:50

    Octavia

    Super recenzia na náhradné auto ;).
    Čo ma u TSI motorov celkom fascinuje je spotreba. Tie motory jazdia skoro ako diesle, pritom výkon 110 kW je už celkom dosť. Keby mi povedal pred pár rokmi niekto, že auto so 110 kW má spotrebu 5,5 L, tak si poviem, že si vymýšľa. Dnes mi to príde na TSI celkom reálne.

    Pre mňa je Octavia jedno z mála aut koncernu VW, ktoré by som si kúpil. A to nie som koncernu VW naklonený. Niekedy si myslíme, aké skvelé auto máme, aká je naša obľúbená značka skvelá... A potom presadneme do inej značky, povozíme sa a zistíme, že to auto od konkurencie je akési dotiahnutejšie, príjemnejšie, lepšie jazdí...
    Ak chcem veľký priestor, Octavia je skvelá... Vlastne je veľmi dobrá vo viacerých smeroch.
    Ak chcem skvelo jazdiace auto a neide mi až tak o priestor, je na trhu veľa lepších áut. Možno nebudú také všestranné, ale človek ich bude mať rád.

    Sny otcov sú rôzne. Niekto Octaviu s obrovským kufrom, iný SUV s vysokým podvozkom, další niečo so spotrebuo 3,5L... A ďalší auto, ktoré dobre jazdí, má nízky posed, pritom sa do neho zmestí aj rodina...
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 04.03.  16:45

      « Re: Octavia

      Jo máš pravdu, Já už vystřídal několik TSi a v reálu jsem jezdil kolem 6L. Ta 1,5 je prostě ještě o fous lepší. Možná tomu pomáhá i to odpojování 2 válců. Já kdybych chtěl auto s velkým kufrem od koncernu, tak to bude kombík od Golfa. Ten je jízdním komfortem jinde. Kdybych chtěl nejlépe jezdící kombík v nižší střední tak by to byl Focus. Ale musel bych zkousnout tříhrnek, nebo jít do nafty.
      • 00 Reagovat !

        foto Priatelsky-ludozrut

        Priateľský ľudožrút 04.03.  17:28

        « Re: Re: Octavia

        Povodne som chcel striebornu metalizu a ked teraz vidim foto recenzie auta, som rad, ze som ju nezobral. S tymi plechacmi je to dost zle. Mam modru metalizu, ktora sa mi paci, od tmavomodrej sa pekne odrazia strieborne elektrony. Jazdim na 16 diskoch, lebo mame slovenske, pardon europske cesty, nakolko sa u nas vsetky peniaze na cesty ukradnu. Autu by idealne sadli 17stky, ale to som vzhladom na torzku a cesty ani neriskol.
        • 00 Reagovat !

          foto hugino

          hugino 04.03.  20:12

          « Re: Re: Re: Octavia

          Kolega si ju pred polrokom kúpil vo výbave Team a je velmi spokojný.Ale je pravda že presadal z Renaultu Megane r.v.2018.Ja som si v roku 2018 kupil nový Golf VII po fl 1.4 tsi 92 kw som takisto velmi spokojný a tiež si myslím že hlavne v pár detailoch je Golf dotiahnutejší. Napr.viacprvok,sedačky alebo ovládanie tempomatu.A le každopádne si myslím že O III je velmi dobré auto a ak dostaneš dobrú zlavu nie je o čom.Vďaka za recenziu.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 05.03.  07:38

        « Re: Re: Octavia

        Po svezení s FoFo4 1.0 MT a 1.5 AT obojí EB musím říct, že by mi byl tříhrnek jedno a v případě HB bych bral klidně i 125k litr v ST line... to auto má tolik pozitiv, že si radši zesílím rádio, abych na volnoběh neslyšel ty 3 válce >:D

        Jak je to auto v základu ošklivé, tak o to líp jezdí >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ota4

          Ota4 05.03.  11:22

          « Re: Re: Re: Octavia

          Jo focus je perfektní. 1.5 je naprosto super
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 05.03.  16:12

          « Re: Re: Octavia

          Jel jsem předváděčku s kombíkem 1,5 EB s manuálem a byl jsem nadšen hlavně z podvozku a a odhlučnění. Motor je pro mě zkousnutelný, už jsem to někdy i psal - asi nejlepší tříválec na trhu. Šel krásně do otáček, tah byl taky slušný, zvuk snesitelný a vibrace malé. Ale to TSi je podle mě pořád lepší.
        • 00 Reagovat !

          foto palix

          palix 06.03.  17:02

          « Re: Re: Re: Octavia

          Focus bol vždy skvelo jazdiacim autom. Kto také auto chce, jednoznačne zaradí Focus na svoj zoznam.
          Dnes je 3 valec štandardom a iné motory hlavne v základe ponúka už málokto. V podstate ide hlavne o spoľahlivosť - ak je motor spoľahlivý, je to OK. Ak si kúpim auto na operačný leasing, bude mi úplne jedno akú techniku auto bude mať a budem pozerať na iné veci, ako keď si kúpim auto na 15 rokov. To už potom človek pozerá na spoľahlivosť.
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 06.03.  19:42

            « Re: Re: Re: Re: Octavia

            Poslední auto které jsem si koupil s dlouhodobým výhledem by Octa TDi 66Kw. Mám ji 19 let a 375 Tis na kontě v podstatě bez větších závad. Těchto aut co mají nejeto pře 0,5 mil km je dost a ojetiny s nájezdem 200-300 tis mizí z bazaru velmi rychle. U moderních aut se složitou technikou se riziko drahých závad nad 200 tis Km zvyšuje. Takže další auta točím max. po 4 letech.
            • 00 Reagovat !

              foto palix

              palix 09.03.  10:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Octavia

              Bohužiaľ je to pravda - moderné autá nevydržia to, čo staršie autá - hlavne z istého obdobia. Je možné opraviť karosériu, podvozok... - to zvládne bežný mechanik Keď zažne blbnúť elektronika, moderný motor... je to už horšie - nie každý to vie opraviť bez toho, aby menil drahé diely.
              Výhodou je, že dnes sú autá podstatne lacnejšie ako kedykoľvek predtým alebo lepšie povedané - skôr na ne zarobíme. Napríklad Octavia 1 TDi stála nekresťanské peniaze vzhľadom na platy v tej dobe. Ceny áut ale pomaly znova rastú...
  • 10 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 05.03.  10:47

    1.5 TSI 110KW

    Ahoj, jako vždy od Tebe, hezky napsaná recenze.

    Co se týká motoru 1.5 TSI 110KW, myslím že k němu můžu pár vět napsat, mám na Leonu (1.5 TSI 110KW manuál), ted najeto 15 000 Km a před Leonem jsem najel s jednapětkou pár stovek kilometrů se Scalou, Golfem oba v automatu a nejnověji v Octavce IV generace v manuálu.
    Tahle jednapětka je trochu zvláštní motor v každém autě co jsem jel se totiž choval jinak. Ano, souvisí to s tím jestli je s DSGéčkem nebo s manuálem a třeba Scala je o něco lehčí než Leon. Já jsem s toho motoru měl nejlepší pocit právě ve Scale v automatu, přišel mi tam nejživější. Ten automat s toho motoru prostě dokázal vydolovat to nejlepší v rámci možností 110 KW 250kroutáku a econorem.
    V Leonu už to taková sláva není, dobře si ho nazval takovou lokomotivou bez emocí, někdo už to tady taky napsal - když dáš plnej plyn tak motor nejdřív volá do Bruselu jestli může vyrazit a pak se rozvážně rozjede jako účetní Fantozi na kole po napití se zázračného nápoje a táhne jako lokomotiva :-) .
    Jezdím často ve 4lidech (každej vážíme kolem 100kg) a tam je už znát limit 1.5 TSI,třeba při předjíždění kamionů na Šumavských silničkách. Jinak když jedu sám dá se s ním slušně zajezdit.
    O spotřebě nepíšu, protože moje rychlostní limity jsou trochu vyšší.
    Motor ted tak po 13 000km lehce ožil.

    Když ho srovnám s Golfem 2.0TDI 110KW, tak je to velice podobný, začátek mělo lepší TDíčko, ale ve vyšších rychlostech má navrch 1.5 TSI a velkou výhodou TSíčka je že není třeba tolik řadit, šestka nebo pětka byly Golfu TDI ekologicky mrtvé, tady u jednapětky se šestka sebere i ze 60 a jede, samozřejmě v rámci možností (tohle, ale často nedělám).

    Záleží taky na tipu 1.5 TSI jak píše VII, já mám označení DADA 110 a příští týden jedu na výměnu oleje plus přehrání SW kvůli cukání při studeném startu. Podle servisáka pak ten motor ani nepoznám jak bude živější a tišší...., no dobrý kecy >:D , myslím že budu rád když odstraní to cukání, malinko se stiší chod motoru a výkon zůstane stejnej.

    S motorem jsem spokojen tak 50 na 50,sílu má, ale bez nákýho většího zátahu, trochu jako atmosféra. Jsem si jist že hodně řidičům bude jeho výkon v pohodě stačit.
    Příště pokud na to budu mít, tak 2.0 TSI, jestli už nebude vše jinak díky ecobruselu a koronaviru ;-) .
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 05.03.  16:19

      « Re: 1.5 TSI 110KW

      Díky za pochvalu. Recenze musí odsejpat a občas i trochu pobavit. Dík za doplnění chování toho motoru. Máš s ním určitě větší zkušenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 06.03.  11:43

    Octavia

    V práci máme Octu 3 po FL, ale s motorem 1.8 TSI. Motor, co se týče dynamiky, není marný, ale žere to jak tank (dostat se pod 7.5 l/100 km v mixu, je obrovský problém). Podvozek i s víceprvkem vzadu, rozporuplný. Nevím, jak jezdí v této motorizaci Passat, ale doma bych tohle nechtěl. Na svižné pracovní přesuny asi o.k, po městě (logicky) sáhnu radši po Rapidu 1.2TSI :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 06.03.  19:33

      « Re: Octavia

      V Octávii 3 s víceprvkem a 1,8 TSi jsem nikdy nejel, ale předpokládám že to musí být lepší než s torzkou. Ale jezdit kvůli tomu za 8-10 to bych taky nedal.
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 07.03.  13:47

        « Re: Octavia

        Stabilita není špatná, jak v přímce na dálnici, tak v táhlých zatáčkách. 1.8 TSI střídám občas s 1.5 TSI po FL a rozdíl tam je logicky znát. Co popisuješ, sedí.
        Mám na mysli spíše komfort, tam vidím tu rozporuplnost. Kdyby nebylo srovnání s Civikem, asi bych řekl, dobrá, jde to, o.k., ale srovnávat mohu. Čekal jsem to prostě lepší.
        A spotřeba paliva je fakt vysoká. Tam, kde jezdím s Civikem za 6.5-7 l/100, 1.8TSI vezme o 2 litry víc, a to je masakr.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 09.03.  23:08

        « Re: Octavia

        Ono zase takhle. Ne že by byl 1.8 TSI nějakej spořílek, ale pokud jsi jezdil s 1.5 TSI za 5.5 litru, tak stejným stylem bys s tou 1.8 rozhodně nejezdil za 8-10.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Superhrdinou na vlastní kůži ve virtuální realitě! Recenze Marvel’s Iron Man VR

Superhrdinou na vlastní kůži ve virtuální realitě!…

Tony Stark alias Iron Man se vrátil do světa videoher v novém titulu určeném výhradně pro virtuální realitu…

Milena (69) si stěžuje na včelí teror! Vnuci kvůli sousedovi včelaři nemohou na zahradu

Milena (69) si stěžuje na včelí teror! Vnuci kvůli…

Obracím se na vás jako maminka a babička, která je již bezradná. V životě by mě nenapadlo, že kvůli sousedovi se…

 

iSport.cz

Koubek: Štetina je Zorro, Kuchta typ pro Slavii. Ale pozor na zákeřnost

Koubek: Štetina je Zorro, Kuchta typ pro Slavii. Ale…

Bezgólové derby dalo štempl na mistrovskou sezonu Slavie. Ta i tentokrát ukázala, že výkonnostní nůžky mezi ní a…

Králem sezony je gólman Kolář! Hráči Slavie ovládli ligovou anketu

Králem sezony je gólman Kolář! Hráči Slavie ovládli…

Dvanáct obdržených gólu Slavie za celý ročník? Naprosto mimořádné číslo, které se jen těžko zopakuje. Největší…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Twitter bude tak dlouho štvát proti Trumpovi, až bude znárodnění

Vladimír Pikora: Twitter bude tak dlouho štvát proti…

V USA se blíží volby. Mnoho oponentů stávajícího prezidenta Donalda Trumpa dělá vše, co je v jejich silách, aby…

Pouze pro bílé: Unikátní snímky ukazují rasově rozdělenou Jižní Afriku v období apartheidu

Pouze pro bílé: Unikátní snímky ukazují rasově…

Za počátek apartheidu v Jihoafrické republice je považován rok 1948, politika rasové segregace byla však v zemi…