Škoda Felicia (1999)
16.6.2010Úvod Přestože se mi auta vždy líbila, dlouho jsem o žádném nepřemýšlel a byl přesvědčený, že žádné nepotřebuji a až jednou bude třeba, pořídím si za…
Škoda Felicia (Ušín)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Martin_Happy 24.06.10 13:10
« Re: Re: Realistická recenze
no dobře, ale uznej, že když sem měl na výběr mezi Felicií s nájezdem 68 tkm, kterou sme měli doma jako novou je lepší volba než nějakej ojetej křáp (protože za ty prachy, který bych za Felicii dostal, bych si BMW ve srovnatelném stavu nepořídil) -
Mira328i 24.06.10 07:27
« Re: Realistická recenze
hodně lidí se bojí ty auta živit, ale mam hodně zkušeností s tím že takový lidé přešli z feldy třeba na kompakta v 1,6 nebo 1,8 a zjistili že náklady sou téměř stejné, životnost dílů je ve většině případů větší než u feldy, proto říkam že sou to pohádky o vysokých nákladech, mě tím taky každej krmil než sem k tý značce přešel.
Ale zpátky k řízení felicie-docela rád se pak někdy svezu s tou tvojí, protože pokud tvrdíš že zkušenosti s řízením které mam z favoritů a felicií jsou jiné než jaké máš ty, tak sem celkem zvědav.
Klidně pak na zkoušku půjčím mé pro porovnání:-). -
Mira328i 23.06.10 08:15
« Re: Vzals to z gruntu, ale....
Mě na tom šíleně štvalo to že když sem vyjížděl ze zatáčky tak při přidání se měl ten volant tendenci strašně rychle vracet a jakoby na gumě se převrhnout až do druhýho rejdu.
Na rovině zas člověk mohl pootáčet tak o 5cm sem a tam a nic se nedělo, jen se auto rozkývalo- to mi prostě nepřijde dobrý.
Nepoměřoval bych to s francouzskou produkcí, ty sou známí přeposilováním řízení.
-
Ronault. 22.06.10 22:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzals to z gruntu, ale....
Samozřejmě, být přímější, tak je to dokonalejší, ale i tak prostě ten kontakt bez posilovače je v tomhle lepší a nedá se s tím nic dělat. Bohužel Favorit nebo Felina jsou auta na jízdu z bodu A do bodu B, takže spíše se hodí ten posilovač než přenos informací od kol. -
Mira328i 22.06.10 22:16
« Re: Realistická recenze
Náhon tachometru- to nějak nevim o čem mluvíš? Ty ceny si bral odkaď?
Ber ceny věcí které jsou spotřební, pak je to pohoda.
No mě nikdy nepřesvědčíš o kvalitách felicie:-)-ale můžeš mýho bráchu:-)-ten jí má-najeto 70tis.- závad od novoty požehnaně...
Najezdil sem s ní hafo kilometrů a z té doby se mi daleko lépe jezdilo i s fiatem tipo, zx, 306...prostě to auto mi ničím nezaujalo, spíš mi v něm dost věcí štvalo-od řízení-malej rejd, necitlivé, motor do něj dost zasahuje.,spotřeba při rychlejší jízdě, hlučnost, podvozek, životnost kotoučů, výfuku, topení které hřeje víc do ksi.chtu než na nohy, nedotáčivost...prostě je dost věcí co mi naštvali.
Jezdilo se mi po pravdě lépe s favoritem forman.
Ale tím ti nijak neuražim, docela se těším až se potkáme na nějakém srazu, minule sme se nějak minuli, když sem byl v plzni s chobotem -
Martin_Happy 22.06.10 21:53
« Re: Re: Re: Realistická recenze
náhon tachometru 800, nárazník 4000, gumy 7500, spotřeba 10/100, to nejsou čísla, která by mě jako studenta uchvátila.
o tobě sem to pozérství taky nemyslel, ty máš BMW, protože máš vztah k těm autům. ALe občas mě na tobě štve, že to vypadá, že podle tebe nemůže mít nikdo vztah k Felicii -
Mira328i 22.06.10 20:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Vzals to z gruntu, ale....
..tak trochu vim o čem mluvíš-ale ve feldě i favoritu je problém s tím jak je to necitlivý-kdyby bylo strmý tak je to daleko lepší. Ideální je to samozřejmě bez posilovače ale v lehkým autě se zadním náhonem kde se ti síla motoru nese.re do řízení. Třeba v mým i když má posilovač víš o silnici vše-když sem se bavil s OS tak mi potvrdil že v novějších bmw je to řízení míň informativní a jde i víc zlehka. Mě jde i s posilovačem celkem ztuha-je prostě tak dělaný. -
Martin_Happy 22.06.10 20:26
« Re: Realistická recenze
moje slova, všichni jí tady srovnávají s dnešními korejci (to mě baví, btw, Hyunidaie sme měli a byl to sr.áč, poád poruchy a stokrát horší kvalita interiéru, i když byl o 10 let novější) nebo sice s auty z 90. let, ale zase sou to prestižnější značky..
já sem radši za Felicii, kterou sme koupili novou, nemá poruchy a díly nestojí nic, než abych měl dvacet let starej třikrát přetočenej šrot, kterej má dražší díly než superb, jen pro to, že je na tom napsáno BMW. Nejsem pozér, ale praktickej člověk, kterýmu vyhovuje takový auto, jaký má
(ted se na mě nezlobte majitelé BMW, je vás tu spousta, kteří si ho koupili proto, že mají vztah k automobilce, nebo preferují jiné věci než já, tak na vás se ta věta nevztahuje (nikdy bych to například neřekl o Chobotovi, protože on si to auto nekoupil z důvodu:"je to bawo woe")
a za třetí, felicie je neustále nejčastěji registrované auto v čr. Chcete mi namluvit, že většina řidičů sou tupci? -
Martin_Happy 22.06.10 20:19
« Re: Re: Re: Re: Vzals to z gruntu, ale....
naše Honda CR-V posilovač má, ale jedním prstem to neuřídíš. ´řídí se ale snadno, stejně snadno jako Felicie. Takže nechápu
ty tvrdíš, že posilovač je tam proto, aby se to řídilo snadně. A to že se malé auto bez posilovače řídí stejně snadno jako dvoutunový SUV, to nepovažuji za chybu. -
Martin_Happy 22.06.10 20:17
« Re: Re: Vzals to z gruntu, ale....
v čechách to za příplatek šlo. Ale v 90. letech si tady nikdo za nic připlácet nechtěl. A nepopírám že felicie byla i tak až moc drahá
ta komunikativnost mi vyhovuje. Může to být lepší. Ale to i ten renault 19 nebo bmw 3 můžou bejt lepší, protože ani ty nejsou dokonalý -
Ronault. 22.06.10 19:57
« Re: Re: Re: Re: Vzals to z gruntu, ale....
Já teda mám pocit z řízení dobrý, mechanický, žádný elektrohydraulický nebo hydraulický posilovač. Třeba R19 byla tupá, Laguna je na tom lépe, ale pořád bída, Jazz sestřenky zajímavý, ale poznat kdy už kloužu nešlo, totéž nový Swift, ten mi přišel tuhý, ale pořád neinformativní. Prostě já když už jedu ostře v zatáčce a začíná mi to ujíždět tak hned na odporu řízení poznávám, že jdu do nedotáčivého smyku a ubírám plyn.
Okouknu to, vím že kamarád měl 1,6 LX snad z 95 nebo 96 a posilovač tam měl. Měl tu nejzákladnější výbavu a 1,6, protože chtěl tahat nějaký větší přívěs s lodí či co to bylo. -
Mira328i 22.06.10 19:53
« Re: Re: Re: Vzals to z gruntu, ale....
mam zato že když sme jí objednávali tak tam byla 1,3bez 1,6 s příplatkem a 1,9d standard.
Tak to ještě okoukni:-).
Ronaulte-to řízení ve fáfofi a felině je děsný-to mi nevymluvíš-jezdil sem s tolika favoritama a i s naší feldou a ta byla nová...takže na vůle zapomeň. -
Ronault. 22.06.10 19:37
« Realistická recenze
Ano, je to víceméně tak. Popravdě tyhle vlastnosti jsou pro Felícii příznačné, ale je nutno vždy uvést kolik auto dnes stojí, kolik stálo tehdy, jak jezdila KONKURENČNÍ (někteří ji staví k BMW) auta v té době a taky je třeba říci kolik stojí provoz.
Já vždy říkám, že když to člověk dá do poměru cena a co z toho máš, tak je to hodně dobrý výsledek. ;-)
Na bráchu zbyla felda a za těch 10tis. co s tím najel do toho dal přez 10tis. kč, ségra, jelikož odešla origo lambda a ještě origo klapka saní tak dala 4,5tis a najela 38tis.:-)
edit- ale je fakt že já to auto měl skoro 100km a už sem o něm lecco věděl, takže dostala fajn auto za pár korun a s vyhlídkou dlouhého života.
Sám bych měl trošku strach si kupovat ojetý bmw-může to bejt slušnej průser, když vidím co se tu plácá za vraky, kord bmw, štočený tacho, rovnaná kastle...
ale kupoval sem od kamaráda a to auto sem znal od té doby co ho měl,takže to je jiný. Občas pomáhám kamarádům při výběru těchle aut, když člověk ví kam kouknout:-)