Mercedes-Benz C (1995)
31.5.2015Zdarec motoristi, proč typ C-Klasse (W202)? K tomu auto jsem se dostal náhodou. Původně jsem měl mít od kolegy z práce Renault Megane…
Mercedes-Benz C (UltrailWalker)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
vickin 31.05.2015 09:41
Kvalita
Na tak malý nájezd celkem dost poruch - s tou kvalitou staršího Mercedesu to asi nebude tak žhavé. Ale vypadá pěkně a při té péči, kterou mu dáváš asi ještě něco vydrží. Tak ať dobře slouží.-
UltrailWalker 31.05.2015 10:05
« Re: Kvalita
Díky. Původně jsem si to tak myslel. Všeobecně se to tak za to s tou kvalitou má. Proto jsem byl i překvapen co vše mě vyjmenovali. Druhá otázka je také v jak moc akutním stavu to je. Technik mě vykládal, že to hned měnit nemusím. S průsaky oleje to také nebude až tak žhavé. I po týdnu stání v garáži nikde žádné fleky na podlaze nevidím. Každopádně na to přetěsnění se letos raději zaměřím. Různé problémy se mají řešit hned v zárodku.-
Verny_2013 31.05.2015 13:41
« Re: Re: Kvalita
I když je to držák tak já se těm vadám nedivím - když auto nejezdí tak stárne stejně - obzvlášť všechna těsnění, pneu, tlumiče. Asi tam bylo i hodně studených startů a jízda po městě. Ale když ho miluješ tak není co řešit.-
brizak 31.05.2015 16:49
« Re: Re: Re: Kvalita
Přesně tak. Ikdyby to mělo najeto 5tis.,tak např. většina gumových věcí už bude za zentiem, protože je to prostě pořád 20 let staré auto.Mě spíš překvapila třeba ta tyč řízení. Nicméně rozhodně bych to nedával do autorizáku a pokud už,tak bych si udělal výlet a servisoval v zemi původu. V Drážďanech je člověk za chvilku a kromě toho,že si tam opravdu připadá jako zákazník, je tam jistota toho,že si servis nejenom nepřimyslí nějakou opravu,ale hlavně ty díly opravdu vymění, což v ČR rozhodně není samozřejmostí. Navíc to obvykle vyjde výrazně levněji a to i s cestou. Já už takhle servisuju roky a nemůžu si to vynachválit.-
Nicco 01.06.2015 14:07
« Re: Re: Re: Kvalita
Prave je otazka, jestli se tak stare auto (uz vazne po zivotnosti = veteran) vyplati koupit, asi nevyplati, ale pokud ho chces, tak to je dostatecny duvod. Kdyby si vsechno nechal opravit a vymenit v MB, tak te to bude stat klidne pres 100tisicKc tlumice, gumy, brzdy, ramena, stabilizator, tesneni hlavy, difu a poloosy, kapaliny, baterku, filtry a modlit se, aby prevodovka, spojka, pumpa, poloosy, diferencial, elektrika a hlavne karoserie byly v poradku.-
brizak 02.06.2015 16:27
« Re: Re: Re: Re: Kvalita
Já bych to pochopil,kdyby to byla nějaká rarita. Třeba já mám aut víc. Jedno na denní použití, které měním po uplynutí záruky,abych ho nemusel řešit a zbytek vyloženě pro radost.Dám příklad. M-B SL, klasická žehlička, o rok mladší než tohle. V klidu řeším přes kamaráda,který má servis, výjimečně nabíráme směr Německo. Saab 9000 Aero, servis jako SL, případně u specialistů na tyhle auta. Ale,je tu jeden vcelku zásadní rozdíl, zatímco na M-B není sebemenší problém s dily, kvalitativně stejné druhovýroby jsou mraky a nemám důvod navštěvovat autorizák, se Saabem je to trochu jiná písnička. Dílů je sice dost, ale ta kvalita... Tady už je autorizák resp. servis se specializací potřeba. Sice mám i svoje distribuční kanály ze Švédska a Anglie,ale občas se mi prostě nechce čekat. Dám příklad - ramena,druhovýroba u nás 2/3 ceny,životnost 100tis. km max, díl ze Švédska, 300tis. km. Ale pro BFU bez autorizáku neřešitelné. Ale u tohohle auta mi to přijde zbytečná investice,obzvlášť vzhledem k "úrovni" autorizáků u nás. Nicméně na druhou stranu, majitel má za pečlivost rozhodně :yes:
-
-
-
-
-