Škoda Octavia (2004)
9.3.2010Po dobré snídani se odebírám na chodbu přes kterou projdu do garáže.Zde na mne pokukuje sytě červené vozidlo senzor pohybu uvede zářivky do pohybu a…
Škoda Octavia (TopGear1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Zdravím po dobré snídani 09.03.2010 07:38 FRPE
-
uz zas... 09.03.2010 09:28
_Teddy_
-
Re: uz zas... 09.03.2010 09:30
sotomaior
-
Re: Re: uz zas... 09.03.2010 09:57
ORBiTH
-
Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 10:05
krovakus
-
Re: Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 10:42
- Re: Re: Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 11:11 krovakus
-
Re: Re: Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 12:17
_Teddy_
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 12:32
- Re: Re: Re: Re: Re: uz zas... 10.03.2010 10:41
- Re: Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 14:20 talio2
-
Re: Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 10:42
- Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 10:44
- Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 17:48 sotomaior
-
Re: Re: Re: uz zas... 09.03.2010 10:05
krovakus
-
Re: Re: uz zas... 09.03.2010 09:57
ORBiTH
-
Re: uz zas... 09.03.2010 09:30
sotomaior
- Příklad 09.03.2010 21:39 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- sorry vole error >:D 09.03.2010 23:29 jpor (RSKa)
- kufr 10.03.2010 21:36 Chuck Norris
- Vidím že.... 10.03.2010 22:24 TopGear1
- Hoj 11.03.2010 15:32 PeT-a (RSKa)
- hodnoceni 06.02.2011 09:55 yetti z hor
- hodnocení 16.03.2011 07:51 TopGear1
- Jsem to teď prolít a neškodilo by 15.09.2011 22:10 Poustnik
- a 29.01.2012 21:00 lachym
- a 29.01.2012 21:01 lachym
- zrychleni nic moc 29.01.2012 21:07 lachym
-
-
-
-
TopGear1 09.03.2010 15:42
« Re: Re: Re: Zdravím po dobré snídani
tofoi a všichni ostatní >:D,Jste dobří chtěl jsem vyskoušet jak to zde chodí koukal jsem na FRPEho a pobavili mne ta čísla tudíž jsem si svůj chip trochu nafoukl je pravda , že jsem na tuto úpravu u Dieselpoweru koukal tofoji , ale 70tis nene to mám druhé auto pro manželku :-)
Úpravu mi provedla firma Cimbu viz [odkaz]
A celá tato sranda mne stála po známosti 10.000,-
Teddy,spotřeba se u načipovaného auta nezvedne ba naopak někdy klesne , ale za podmínek normální jízdy žádné sportovní ježdění , samozřejmě , pokud tomu naložíš tak to jde rychle nahoru k 10l , ale vzhledem , že nejsem blázen a rychle se projedu fakt jen na dálnici uvedl jsem spotřebu kterou na palubce vidím nejčastěji >:D
kovar,mám rád originalitu Dík. Vidím , že jsi na tom podobně tvůj vozový park je super
PS: Jdu tedy upravit čísla tuningu na správné hodnoty >:D Je vidět , že Vás jen tak někdo rohlíkem neopije
K.
-
-
-
-
_Teddy_ 09.03.2010 09:28
uz zas...
Dalsi zazrak: o 40kW viac, a na spotrebe sa to vobec neprejavilo. Vykon celkom zadarmo! V tom pripade si radikalne zvysil termodynamicku ucinnost motora, co je zrele na nobelovu cenu za fyziku.
Eh, skoda takychto odbornikov, ze nepracuju rovno v automobilke. Vy by ste ukazali tym babrakom v Mladej Boleslavi, ako sa ladia motory...-
-
ORBiTH 09.03.2010 09:57
« Re: Re: uz zas...
Aj mne sa to zdá dosť,je to ale možné,otázkou je ako to bude zvládať motor.
Jazdím passat TDi 85kw a v lete na ceste jednotka,dvojka cela do 3500rpm pýska,hrabe..285 NM a celkový potenciál motora naozaj je poznať..
Chcel by som sa v tom odviesť,že čo to robí v menšom aute a z trochu inými číslami..
Na nafte mám rád ,aj keď v menšom spektre ale mohutný kruťák a TDi PD má vstrekovacie tlaky ako CR až III.gen
:-!-
-
"-- skrytý --" 09.03.2010 10:42
« Re: Re: Re: Re: uz zas...
vrcholna verze to neni. 110kW nema moc zmen od 96kW. A to mas uz klasicky narust vykonu, kdyz si to das do procent;) Motor to bezproblemu zvladne, spotreba okolo 5l/100km se taky muze pohybovat. Nevim proc se v tom stouralove stouraj, kdyz to nemate Vy, tak nikdo? :-) Hold u nekterych znacek to neni jak tak mozne a u motoru TDI je to celkem jednoduche a v ramci mezi investic do uprav ;-)
Pro majitele: super octa, libi se mi origo stav, lidi musej cumet, kdyz se rozburaci na silnicich :-)-
krovakus 09.03.2010 11:11
« Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
jj. Mas pravdu. Jeste je 110 KW. Ja se v tom nestouram. Jenom rikam, ze kdyz chce mit nekdo auto 2 roky a pak ho menit, tak dejme tomu, ale jestli chce, aby mu vydrzelo, tak se diky nadmernymu zatezovani musi neco zakonite pokazit. Minimalne seriovy spojce to proste delat dobre nebude. ;-) -
_Teddy_ 09.03.2010 12:17
« Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
Chlape, poviem ti jednu velku zivotnu mudrost: Nic na tomto svete nie je zadarmo! Ani tych +40kW na vykone motora. Ak chces vyssi vykon, tak bud musis mat vyssiu spotrebu (pri ~rovnakej ucinnosti), alebo pri rovnakej spotrebe podstatne vyssiu ucinnost! Lenze to je hodnota, kde sme uz s malymi spalovacimi motormi na hrane, niekde okolo 40-43%, a nie su tam uz ziadne velke rezervy na zvysenie tejto hodnoty.
Ano, cipovanim mozes zvysit vykon. Ale zaroven so spotrebou. V motore sa ten vykon nevyrobi z nicoho, odniekial musi prist. A v pripade spalovacich motorov je to energia chemickych vazieb v palive...
Druha vec, aku asi zivotnost bude mat auto, kde vsetko pocnuc motorom cez spojku, prevodovku, kardany, klby az po brzdy je dimenzovane na urcitu hodnotu vykonu, ktoru ty prekrocis o 40%...-
"-- skrytý --" 09.03.2010 12:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
a dalsi modrost pravi, ze nebudes muset tolik slapat na plyn, tzn rychljesi nastup pozadovaneho vykonu tzn mensi prisun paliva, tudiz mensi spotreba.
Nerikam, ze kdyz vyuzijes vsechen potencial motoru, tak ze bude spotreba stejna jako v serii, ale pokud se bavime o prumeru, tak rikam svoji zkusenost, ze 5l/100km je realna hranice.
220PS rotacka jezdi sviznejsi jizdou do 6l, to vim sam a jestli mas jiny zkusenosti, tak zalezi treba na uprave toho motoru. Pokud tam jen nahulis vic nafty, tak to se nedivim, ze to bude chlastat 10l/100km a zivnostnost motoru pujde do kytek.
Pri korektni uprave a slusnem zachazeni se zivotnost motoru zadnym dramatickym zpusobem nesnizi!
Vec spojka a prevodovka je jina. Spojku jiz predpokladam, ze ma jinou s timto vykonem a na prevodovku muze bud cekat, az se rozskoci a nebo je jiz take upravena, to same se tyce polooos a dalsich veci. Ale ja se bavil o zivotnosti motoru!-
_Teddy_ 09.03.2010 13:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
"...a dalsi modrost pravi, ze nebudes muset tolik slapat na plyn, tzn rychljesi nastup pozadovaneho vykonu tzn mensi prisun paliva, tudiz mensi spotreba..."
Prosim ta, zamysli sa nad tymto, co si napisal. Pomaly si to precitaj, ak treba tak niekolko krat, a skus popremyslat, co tam nesedi. OK? Verim ze na to prides. Staci na to len zdravy rozum, netreba mat vedomosti o motore...-
"-- skrytý --" 09.03.2010 14:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
:-)
dobra, nebudes muset tolik slapat na plyn pri stejnem stylu jizdy. a nebo na to slapnes a vykon mas v kratsi dobe a tim budes mit stejny vykon v kratsim case pri ziveni vic koni = cca stejna spotreba. Staci? ale nechapu, proc by to melo zrat buh vi co, nebo jakou mas predstavu ty? -
tomikadze 09.03.2010 15:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
pisem z vlastnej skusenosti. mal som pozicanu kolegovu octavku, povodne 81Kw, chipnutu na knap ako to len bolo mozne cca na 150koni, auto hrabe aj na 3 stupen, taha ako urvane z retaze, cesta BA-Vysoke tatry, komplet plny kufor, tasky pod nohami a 5 ludi, dialnica cca 130-150, miestami 180km/h, spotreba priemer 6litrov.
Auto ma uz 220000km, kolega jazdi ako blazon, motor prevodovka vsetko bez chyby-
Nicco 09.03.2010 18:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
Ale vy to tu velmi komplikujete. Ze termodynamicka ucinost a chemicke vazby..
Jednoducho pride teenager k 100tKc, tak si kupi naftu, lebo ta predsa nezere!
A da si ju nacipovat, lebo takto zvysi vykon a este znizi spotrebu na 3L/100 pri 180kmh na dialnici.
Potom si kupi tuningove nalepky cinskeho draka a tigrovane potahy.
Ok, mozeme vyrazit.
Nazhavi dratky, zakvedla s kudlou, odpichne sa z miesta.
Motor zacmudi a ...
A prdne turbo.
Z vyfuku sa vyvali cierny dym a auto skonci na dvore pod plachtou. A jazdec chodi dalej v MHD. The End.
-
-
Jack1989 09.03.2010 19:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
kovar má pravdu, jestli jezdíš stejným stylem jako před čipem, tak většinou jsi na menší spotřebě, vyletíš z menší námahou kopce atd. Máme v rodině Octu 66kW chiplou ABTem na 82kw. Cesta Opava-Ostrava klidně za 3,9 a mimo město nad povolený limit, z mojí origo 81-čkou to dám minimálně za 3deci navíc-
Frantizsekk 10.08.2010 17:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
jj, ja mam passata 66kw chiplyho na 85kw.
Jede o neco lip a zere to stejne. Zrychlim za kratsi dobu a pak jen udrzim rychlost. Z toho ta stejna nebo mensi spotreba.
Pokud se s tim jede ostre, samo ze spapa vic, nez pred chipem...
-
-
-
"-- skrytý --" 10.03.2010 10:41
« Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
Nezapomeň, že výkon je úměrný množství spáleného paliva za jednotku času a že udávaná hodnota je "pouze" jmenovitý výkon, tedy nic, co bys v provozu neustále využíval. Výkon potřebný pro jízdu určitou rychlostí je dán jízdními odpory a s tím čip nic neudělá, prostě pro jízdu stovkou potřebuješ (dejme tomu) 25 kilowatt čip nečip, a 25 kilowatt odpovídá určité spotřebě. Když ten extra výkon nevyužíváš, tak se tam nic navíc nestříká a nevzroste spotřeba. Když bys měl furt nohu na podlaze, tak se těch extra 40 kW pochopitelně z něčeho udělat musí a na spotřebě to bude cítit.
Už jsi někdy přemýšlel o tom, proč má např. Ibiza SDI s 65 koňmi vesměs stejnou spotřebu jako Ibiza TDI se 100 koňmi? Neměla by podle tebe ta stokoňová mít spotřebu o polovinu větší? ;-)
-
-
-
-
-
-
sotomaior 10.03.2010 07:41
« Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
sorry ten sem fakt přehlédl... měl bych dotaz,neber to jako rýpání či tak, jen mě to zajímá, jak probíhá úprava u cimbu, dělaj měření před a po, dávaj jednotné mapy na typ motoru nebo to přizpůsobují? o tom kroutáku sem se zmínil proto, že co znám tyhle motory, tak po chipu se pohyboval kolem 380-390Nm odměřených
-
-
-
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.2010 21:39
Příklad
Vw sharan 1.9TDi + chip ===praskla ojnice proletela blokem a zničila čerpadlo, jen tak ze srandy, chip je fajn věc ale nikdy neni zadarmo a osobne budu mit radsi o 25kw min ale auto mi najede 500 000 tisic a když budu 2000km od domava mužu se na nej spolehnout a ne se modlit ať to nejebne..-
Ronault. 09.03.2010 21:45
« Re: Příklad
:yes: Tak tak. Mě občas připadá, že v té mladé Boleslavi, Volfburgu, Ingolstadu a kdo ví kde ještě, pracuje banda břídilů, kteří neumí naprojektovat i přes tisíce hodin testů na motorových brzdách, obrovských investicích atd. správně motor tak aby z něj bez čipu vytáhli ten správný výkon v poměru k trvanlivosti, že jim to vždycky natře nějaký Lojza Novák ze zašité garáži kdesi v starém skladu na okraji uzavřené továrny na výrobu ponožek s noťasem a kabelem v ruce.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.2010 21:55
« Re: Re: Příklad
Ale jo ty koně tam jsou ale ať si dotyčný nemyslí třeba že ted mu to mnohem lepe spaluje nemá v motoru žadné usazeniny, netrpí rozvydy atd atd, a pochybuju že když si většina lidi dá chip tak zače jezdit třeba lepší naftu lepší oleje lepší filtry atd
-
TopGear1 09.03.2010 22:39
« Re: Příklad
TurboKluk , souhlas nesmí se to přehánět také hodně rozhoduje jak dotyčný jezdí pokud každé ráno do práce tomu ohuláká byť zahřeje olej a z práce taky a nebo když jezdí slušně a popustí si uzdu jen občas na dálnici či nutnosti rychlého předjetí.Tak to je rozdíl.
Potom se tady někdo diví jaktože může s nachipovaným autem mít 4,8l spotřebu no protože nejezdím jako prase
Ronault , dobrý :yes: :yes:-
"-- skrytý --" 10.03.2010 00:29
« Re: Re: Příklad
Ty spotrebe bych veril jen v pripade ze jedes nejakou polni cestou konstatni rychlosti kolem 70km/h, zadny kopecek, zadny semafor. Mam GIV 96kW@120kW a vim kolik to zere ...
Spotreba 4,8 je fakt k smichu, jestli s Tim jezdis jako ridic slecny Daisy tak sis to nemel nechat cipovat a v pripade, ze ne, tak nepis kraviny.
Ja mam po D1 pri prumerne rychlosti 150km/h spotrebu kolem 6,0-6,3L (zalezi i na vetru a taky na tom jestli mam zimaky nebo svoje tezky 18tky), po Praze opet zalezi na lokaci kde jezdim, ale 4,8 je fakt cira utopie, kterou splnis jen za podminek ktere jsem popsal do prvniho odstavce.-
-
"-- skrytý --" 10.03.2010 12:29
« Re: Re: Re: Re: Příklad
Jasne >:D , muj kamos ma zase GTI golfa nacipovanyho na 220 PS a po Praze s lehkou nohou jezdi za 3 litry a kdyz na to dupe tak za 4 litry ale to uz je nasr*** ze to zere jak tank.
Jako nevim kde po Praze jezdis ale pokud stojis ranni spicky, popojizdis, tj 1cka plyn, brzda , plyn brzda, vyradit , 1cka plyn brda, SEMAFOR .. a tak stale dokola tak mi chces namluvit ze jezdi za 5 ?
Takze prosim nepis neco o utopii a pis mi napis kde se po Praze pohybuje, abych mohl dat sanci tvemu prispevku.
-
-
-
"-- skrytý --" 11.03.2010 16:30
« Re: Re: Re: Příklad
No jako u pédéček trpí čipem rozvody a nezřídka se stává, že u čipnutých PD se vstřikovače zahryžou do hlavy a nejdou z ní pak vymontovat. V krajním případě to ta hlava nevydrží vůbec. Celý problém spočívá v tom, že PD je poháněno mechanicky vačkou, takže při každém vstřiku se vstřikovač o hlavu opírá. Čipnuté PD pracují s vyšším zatížením vstřikovačů a tím pádem i hlavy. U commonrailů nic takového z konstrukčních důvodů hrozit nemůže.
-
-
-
-
-
Chuck Norris 10.03.2010 21:36
kufr
mě naposled zaskočila 106cm plazma >:D vešla se ale jelikož se prý plazmy nemají pokládat na bok tak byla na výšku a bylo to o milimetry :-) -
TopGear1 10.03.2010 22:24
Vidím že....
místní poměry na MACZ jsou trochu divné.
Po přečtení 40příspěvků si říkám , že bych této diskuzi dal heslo
"KDYŽ TO NEMÁM JÁ NEMŮŽE TO PŘECE MÍT TEN DRUHÝ" Velmi pěkne se zde projevuje Naše česká nátura na kterou mám i pointu
"Soused má novou kozu místo abych dělal vše proto abych tu kozu měl taky radši si přeju aby sousedovi zdechla ať jsme na tom stejně"
Mrzí mne tento přístup.Není mi 20 abych musel machrovat jak mi to jede a kolik jsem dal max rychlost a koho jsem dnes předjel atd....Jsem otec rodiny , člověk normálně myslící a normálně řídící , rád se svezu svižněji ,ale to je jen vyjímka (dálnice Služ.cesta do Německa atd..tak 10% ze 100%) Jinak potencionál motoru využívám minimálně semo tamo nějaké předjetí.
Takže pokud vidím na palubním počítači 4,8l/100km tak napíšu spotřeba 4,8l a nebudu se řídit tím , že mi někdo napíše to nemůže tak být já jezdím za tolik....Mně vůbec nezajímá za kolik jezdí ten a onen nebudu se řídit tím co řeknou ostatní abych zapadl do davu!!!
Proto bych rád požádal TY na MACZ! kterým se cokoliv nezdá a maj potřebu to komentovat stylem který jsem si přečetl , nechť mi nepíšou do diskuze fakt nejsem na toto zvědavý.
Ti kteří maj normální dotazy rád odpovím.
Sleduji portál MACZ již nějakou chvíli , ale kdybych veděl , že jsou zde takové poměry tak bych zde asi auto nedal. Mrzí mě, že jsem to musel takhle napsat , ale některé příspěvky jsou fakt k smíchu
S pozdravem
Kristián
PS:Nejspíš jsem řidič slečny Daisy ze spotřebou 4,8 a co nemůžu snad !!-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.03.2010 22:35
« Re: Vidím že....
topgear1 - zdejší poměry nejsou zas až tak zlý,občas to chce být kapku nad věcí,ne všichni jsou špatní ;-).Pokud ti někdo nesedne - ignoruj ho a za chvíli ho to ,,prudění,,přestane bavit....možná >:-[]-
-
-
-
zip2016 11.03.2010 17:27
« Re: Re: Re: Vidím že....
topgear1-nechtěl jsem se tě dotknout. Spíše jsem se tě snažil podpořit. Vím, že se s tím dá jezdit za 4,2 tak nemám proč ti nevěřit že jezdíš za 4,8. A "řidič slečny D" je jen takové přirovnání. Mě ta jída mého známého nějak dvakrát nenadchla, ale někomu se to třeba tak líbí, tak ať. Každý si palivo kupuje sám a každý ať si tedy jezdí jak chce a jak se mu líbí. Takže ještě jednou se ti omlouvám, pokud tě můj příspěvek nějak naštval. ;-)
-
-
-
-
-
-
PeT-a (RSKa) 11.03.2010 15:32
Hoj
Super Octávka. Ten chip se mi líbí. I základní 96kw je celkem dynamická, ale s tímto musí být radost jezdit :yes:
Ať slouží....
recenze :yes: -
yetti z hor 06.02.2011 09:55
hodnoceni
Proc jsi mi dal tak podprumerne hodnoceni? Neboj se, ze bych nemohl dat naprosto nudne, 300x za den spatrene, navic spatnym tuningem znicene herce 3x1. Tak se prober.-
TopGear1 16.02.2011 00:45
« Re: hodnoceni
Protože volvo je pro mě nuda žádný model mě zatím neuchvátil , tak proto a klidně si dej 3x1 mě je toto hodnocení úplně šumák . Hodnotím jaký mám názor na auto a né jak mi kdo vyhrožuje 3x1 spíš se prober Ty nejsi na pískovišti a není Ti 5 abys zde vyhrožoval pokud TY mi nedáš Já Ti dám málo.
Bože jak Dítě prosím dej mi větší ohodnocení ať můžu machrovat před klukama ze třídy :-( ...kolik Ti je
-
-
TopGear1 16.03.2011 07:51
hodnocení
ach jo další specialista na IQ, že zrovna Ty o tom mluvíš, fakt mě to nebaví se tady s tebou tahat chtěl jsem Ti zvýšit to hodnocení abys mohl klidně spát , ale asi ne když mě máš v hatelistu >:-[] .
Moje recenze je moje věc můj tuning je moje věc moje 3OOx potkávaná TDI je také moje věc a to , že se mi nelíbí Tvoje Volvo je také moje věc.
Není snad tento web o tom aby člověk vyjádřil svůj názor.Někomu se líbí daleko víc škoda MB než třeba Volvo tak se s tim smiř , že má někdo svůj názor ještě nemusí opouštět macz.Navíc fotek tam máš dost málo a recenze je taky průměrná.Koukni do TOPky tam jsou auta která si zaslouží 3x10
třeba recenze uživatele element5 (také volvo ) je bomba ta si zaslouží 10.
Měj se Kristián
až dáš pryč Hate list máš ode mne 8 , 8 , 9 víc , ale nečekej víc pokud nedofotíš a nedopíšeš recenzi. -
Poustnik 15.09.2011 22:10
Jsem to teď prolít a neškodilo by
opravit - část, zvykl, přijít, pružiny, úchvatný....ať slouží a nezlobí, starče s artrózou..... >:D -
recenze kratší ale pobavila mě, rád jsem si jí nyní před dobrou snídaní přečetl. Fotek je poskrovnu ale věřím, že časem přibydou, auto je pěkný ... :yes: ;-) Hodnotit zatím nebudu až to dotvoříš.
Vítej na MACZu! ;-)