Diskuse

Škoda Octavia (2004)

9.3.2010

Po dobré snídani se odebírám na chodbu přes kterou projdu do garáže.Zde na mne pokukuje sytě červené vozidlo senzor pohybu uvede zářivky do pohybu a…

 

Škoda Octavia (TopGear1)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 09.03.2010  07:38

    Zdravím po dobré snídani

    Ahoj TopGeare1,

    recenze kratší ale pobavila mě, rád jsem si jí nyní před dobrou snídaní přečetl. Fotek je poskrovnu ale věřím, že časem přibydou, auto je pěkný ... :yes: ;-) Hodnotit zatím nebudu až to dotvoříš.

    Vítej na MACZu! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto tofoj

      tofoj 09.03.2010  08:54

      « Re: Zdravím po dobré snídani

      Taky tě zdravím a přidávám se k FRPEmu :yes:

      Za sebe jenom poprosím o graf z brzdy ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto tofoj

        tofoj 09.03.2010  14:58

        « Re: Re: Zdravím po dobré snídani

        Graf se nekoná, samozřejmě žádný nemáš ;-\

        Takže asi takhle [odkaz]
        Máš tedy pouze přemapovanou ECU? Pokud ano, tebou udávaný výkon sériový turbo vživotě nenatlačí.
        Pokud ne a měnil si půlku motoru za 70tis, tak klobouk dolů :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto TopGear1

          TopGear1 09.03.2010  15:42

          « Re: Re: Re: Zdravím po dobré snídani

          tofoi a všichni ostatní >:D,Jste dobří chtěl jsem vyskoušet jak to zde chodí koukal jsem na FRPEho a pobavili mne ta čísla tudíž jsem si svůj chip trochu nafoukl je pravda , že jsem na tuto úpravu u Dieselpoweru koukal tofoji , ale 70tis nene to mám druhé auto pro manželku :-)

          Úpravu mi provedla firma Cimbu viz [odkaz]
          A celá tato sranda mne stála po známosti 10.000,-

          Teddy,spotřeba se u načipovaného auta nezvedne ba naopak někdy klesne , ale za podmínek normální jízdy žádné sportovní ježdění , samozřejmě , pokud tomu naložíš tak to jde rychle nahoru k 10l , ale vzhledem , že nejsem blázen a rychle se projedu fakt jen na dálnici uvedl jsem spotřebu kterou na palubce vidím nejčastěji >:D

          kovar,mám rád originalitu Dík. Vidím , že jsi na tom podobně tvůj vozový park je super

          PS: Jdu tedy upravit čísla tuningu na správné hodnoty >:D Je vidět , že Vás jen tak někdo rohlíkem neopije

          K.
          • 00 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 09.03.2010  18:17

            « Re: Re: Re: Re: Zdravím po dobré snídani

            PP v Oktavce je trochu optimista, takze 5.2/100?
            • 00 Reagovat !

              foto TopGear1

              TopGear1 09.03.2010  21:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím po dobré snídani

              Nicco , stačí nejezdit jako....nejsem Optimista ,ale realista a brýle nenosím
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 09.03.2010  09:28

    uz zas...

    Dalsi zazrak: o 40kW viac, a na spotrebe sa to vobec neprejavilo. Vykon celkom zadarmo! V tom pripade si radikalne zvysil termodynamicku ucinnost motora, co je zrele na nobelovu cenu za fyziku.

    Eh, skoda takychto odbornikov, ze nepracuju rovno v automobilke. Vy by ste ukazali tym babrakom v Mladej Boleslavi, ako sa ladia motory...
    • 00 Reagovat !

      foto sotomaior

      sotomaior 09.03.2010  09:30

      « Re: uz zas...

      ten nárůst výkonu je pouze chipem???
      • 00 Reagovat !

        foto ORBiTH

        ORBiTH 09.03.2010  09:57

        « Re: Re: uz zas...

        Aj mne sa to zdá dosť,je to ale možné,otázkou je ako to bude zvládať motor.
        Jazdím passat TDi 85kw a v lete na ceste jednotka,dvojka cela do 3500rpm pýska,hrabe..285 NM a celkový potenciál motora naozaj je poznať..
        Chcel by som sa v tom odviesť,že čo to robí v menšom aute a z trochu inými číslami..
        Na nafte mám rád ,aj keď v menšom spektre ale mohutný kruťák a TDi PD má vstrekovacie tlaky ako CR až III.gen

        :-!
        • 00 Reagovat !

          foto krovakus

          krovakus 09.03.2010  10:05

          « Re: Re: Re: uz zas...

          Vykon zvednuty temer o 1/3 nemuze motoru delat dobre. Kdyby byla chipnuta slabsi verze, tak dejme tomu, ale vrcholnou verzi posouvat jeste dal mi prijde jako nerozum. Nehlede na to, ze spotreba musi jit nahoru tak jak pise Teddy.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 09.03.2010  10:42

            « Re: Re: Re: Re: uz zas...

            vrcholna verze to neni. 110kW nema moc zmen od 96kW. A to mas uz klasicky narust vykonu, kdyz si to das do procent;) Motor to bezproblemu zvladne, spotreba okolo 5l/100km se taky muze pohybovat. Nevim proc se v tom stouralove stouraj, kdyz to nemate Vy, tak nikdo? :-) Hold u nekterych znacek to neni jak tak mozne a u motoru TDI je to celkem jednoduche a v ramci mezi investic do uprav ;-)
            Pro majitele: super octa, libi se mi origo stav, lidi musej cumet, kdyz se rozburaci na silnicich :-)
            • 00 Reagovat !

              foto krovakus

              krovakus 09.03.2010  11:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

              jj. Mas pravdu. Jeste je 110 KW. Ja se v tom nestouram. Jenom rikam, ze kdyz chce mit nekdo auto 2 roky a pak ho menit, tak dejme tomu, ale jestli chce, aby mu vydrzelo, tak se diky nadmernymu zatezovani musi neco zakonite pokazit. Minimalne seriovy spojce to proste delat dobre nebude. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto -Teddy-

              _Teddy_ 09.03.2010  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

              Chlape, poviem ti jednu velku zivotnu mudrost: Nic na tomto svete nie je zadarmo! Ani tych +40kW na vykone motora. Ak chces vyssi vykon, tak bud musis mat vyssiu spotrebu (pri ~rovnakej ucinnosti), alebo pri rovnakej spotrebe podstatne vyssiu ucinnost! Lenze to je hodnota, kde sme uz s malymi spalovacimi motormi na hrane, niekde okolo 40-43%, a nie su tam uz ziadne velke rezervy na zvysenie tejto hodnoty.

              Ano, cipovanim mozes zvysit vykon. Ale zaroven so spotrebou. V motore sa ten vykon nevyrobi z nicoho, odniekial musi prist. A v pripade spalovacich motorov je to energia chemickych vazieb v palive...

              Druha vec, aku asi zivotnost bude mat auto, kde vsetko pocnuc motorom cez spojku, prevodovku, kardany, klby az po brzdy je dimenzovane na urcitu hodnotu vykonu, ktoru ty prekrocis o 40%...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 09.03.2010  12:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                a dalsi modrost pravi, ze nebudes muset tolik slapat na plyn, tzn rychljesi nastup pozadovaneho vykonu tzn mensi prisun paliva, tudiz mensi spotreba.
                Nerikam, ze kdyz vyuzijes vsechen potencial motoru, tak ze bude spotreba stejna jako v serii, ale pokud se bavime o prumeru, tak rikam svoji zkusenost, ze 5l/100km je realna hranice.
                220PS rotacka jezdi sviznejsi jizdou do 6l, to vim sam a jestli mas jiny zkusenosti, tak zalezi treba na uprave toho motoru. Pokud tam jen nahulis vic nafty, tak to se nedivim, ze to bude chlastat 10l/100km a zivnostnost motoru pujde do kytek.
                Pri korektni uprave a slusnem zachazeni se zivotnost motoru zadnym dramatickym zpusobem nesnizi!
                Vec spojka a prevodovka je jina. Spojku jiz predpokladam, ze ma jinou s timto vykonem a na prevodovku muze bud cekat, az se rozskoci a nebo je jiz take upravena, to same se tyce polooos a dalsich veci. Ale ja se bavil o zivotnosti motoru!
                • 00 Reagovat !

                  foto -Teddy-

                  _Teddy_ 09.03.2010  13:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                  "...a dalsi modrost pravi, ze nebudes muset tolik slapat na plyn, tzn rychljesi nastup pozadovaneho vykonu tzn mensi prisun paliva, tudiz mensi spotreba..."

                  Prosim ta, zamysli sa nad tymto, co si napisal. Pomaly si to precitaj, ak treba tak niekolko krat, a skus popremyslat, co tam nesedi. OK? Verim ze na to prides. Staci na to len zdravy rozum, netreba mat vedomosti o motore...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 09.03.2010  14:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                    :-)
                    dobra, nebudes muset tolik slapat na plyn pri stejnem stylu jizdy. a nebo na to slapnes a vykon mas v kratsi dobe a tim budes mit stejny vykon v kratsim case pri ziveni vic koni = cca stejna spotreba. Staci? ale nechapu, proc by to melo zrat buh vi co, nebo jakou mas predstavu ty?
                  • 00 Reagovat !

                    foto tomikadze

                    tomikadze 09.03.2010  15:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                    pisem z vlastnej skusenosti. mal som pozicanu kolegovu octavku, povodne 81Kw, chipnutu na knap ako to len bolo mozne cca na 150koni, auto hrabe aj na 3 stupen, taha ako urvane z retaze, cesta BA-Vysoke tatry, komplet plny kufor, tasky pod nohami a 5 ludi, dialnica cca 130-150, miestami 180km/h, spotreba priemer 6litrov.
                    Auto ma uz 220000km, kolega jazdi ako blazon, motor prevodovka vsetko bez chyby
                    • 00 Reagovat !

                      foto Nicco

                      Nicco 09.03.2010  18:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                      Ale vy to tu velmi komplikujete. Ze termodynamicka ucinost a chemicke vazby..

                      Jednoducho pride teenager k 100tKc, tak si kupi naftu, lebo ta predsa nezere!

                      A da si ju nacipovat, lebo takto zvysi vykon a este znizi spotrebu na 3L/100 pri 180kmh na dialnici.

                      Potom si kupi tuningove nalepky cinskeho draka a tigrovane potahy.

                      Ok, mozeme vyrazit.

                      Nazhavi dratky, zakvedla s kudlou, odpichne sa z miesta.

                      Motor zacmudi a ...

                      A prdne turbo.

                      Z vyfuku sa vyvali cierny dym a auto skonci na dvore pod plachtou. A jazdec chodi dalej v MHD. The End.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 09.03.2010  18:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                        Máš tam jednu chybu, či spíše nedostatek. Octavia neskončí pod plachtou, ale i bez turba, klimy, sedadel a klidně kol ji někdo ukrade 8-s >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Teddy-

                        _Teddy_ 10.03.2010  09:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                        Tak ty si to tusim pochopil najlepsie... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Jack1989

                    Jack1989 09.03.2010  19:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                    kovar má pravdu, jestli jezdíš stejným stylem jako před čipem, tak většinou jsi na menší spotřebě, vyletíš z menší námahou kopce atd. Máme v rodině Octu 66kW chiplou ABTem na 82kw. Cesta Opava-Ostrava klidně za 3,9 a mimo město nad povolený limit, z mojí origo 81-čkou to dám minimálně za 3deci navíc
                    • 00 Reagovat !

                      foto TopGear1

                      TopGear1 09.03.2010  21:30

                      « Re: uz zas...

                      Jack89 , souhlas konečně :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Frantizsekk

                      Frantizsekk 10.08.2010  17:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                      jj, ja mam passata 66kw chiplyho na 85kw.
                      Jede o neco lip a zere to stejne. Zrychlim za kratsi dobu a pak jen udrzim rychlost. Z toho ta stejna nebo mensi spotreba.
                      Pokud se s tim jede ostre, samo ze spapa vic, nez pred chipem...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 10.03.2010  10:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

                Nezapomeň, že výkon je úměrný množství spáleného paliva za jednotku času a že udávaná hodnota je "pouze" jmenovitý výkon, tedy nic, co bys v provozu neustále využíval. Výkon potřebný pro jízdu určitou rychlostí je dán jízdními odpory a s tím čip nic neudělá, prostě pro jízdu stovkou potřebuješ (dejme tomu) 25 kilowatt čip nečip, a 25 kilowatt odpovídá určité spotřebě. Když ten extra výkon nevyužíváš, tak se tam nic navíc nestříká a nevzroste spotřeba. Když bys měl furt nohu na podlaze, tak se těch extra 40 kW pochopitelně z něčeho udělat musí a na spotřebě to bude cítit.
                Už jsi někdy přemýšlel o tom, proč má např. Ibiza SDI s 65 koňmi vesměs stejnou spotřebu jako Ibiza TDI se 100 koňmi? Neměla by podle tebe ta stokoňová mít spotřebu o polovinu větší? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 09.03.2010  14:20

            « Re: Re: Re: Re: uz zas...

            i ty slabší verze jsou od sebe dost odlišný, shodný mají pouze objem a blok motoru..jinak jsou odlišný..
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 09.03.2010  10:44

          « Re: Re: Re: uz zas...

          bohuzel na AJM, ktery mame oba v aute by to bylo uz tak na hranici. Ma slabsi pisty, kliku i loziska nez 96kW.
          PS: zavidim spotrebu, ja se horko tezko dostavam pod 7l/100km
        • 00 Reagovat !

          foto sotomaior

          sotomaior 09.03.2010  17:48

          « Re: Re: Re: uz zas...

          jestli zase letos pojedu na podhájskou tak se stavím, ale navíc mám jen chip... ale poznat to jde ;-) akorát toho hrabání si neužiju...

          jinak se dívám, že majitel hodnoty poupravil, krouták možná i trochu podhodnotil...
          • 00 Reagovat !

            foto TopGear1

            TopGear1 09.03.2010  21:20

            « Re: Re: Re: Re: uz zas...

            sotomalor , kdyby ses kouknul o pár řádků níž na příspěvek č.16 tak bys asi nenapsal co jsi napsal ! Jak baby na trhu :no:
            • 00 Reagovat !

              foto sotomaior

              sotomaior 10.03.2010  07:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...

              sorry ten sem fakt přehlédl... měl bych dotaz,neber to jako rýpání či tak, jen mě to zajímá, jak probíhá úprava u cimbu, dělaj měření před a po, dávaj jednotné mapy na typ motoru nebo to přizpůsobují? o tom kroutáku sem se zmínil proto, že co znám tyhle motory, tak po chipu se pohyboval kolem 380-390Nm odměřených
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.2010  21:39

    Příklad

    Vw sharan 1.9TDi + chip ===praskla ojnice proletela blokem a zničila čerpadlo, jen tak ze srandy, chip je fajn věc ale nikdy neni zadarmo a osobne budu mit radsi o 25kw min ale auto mi najede 500 000 tisic a když budu 2000km od domava mužu se na nej spolehnout a ne se modlit ať to nejebne..
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 09.03.2010  21:45

      « Re: Příklad

      :yes: Tak tak. Mě občas připadá, že v té mladé Boleslavi, Volfburgu, Ingolstadu a kdo ví kde ještě, pracuje banda břídilů, kteří neumí naprojektovat i přes tisíce hodin testů na motorových brzdách, obrovských investicích atd. správně motor tak aby z něj bez čipu vytáhli ten správný výkon v poměru k trvanlivosti, že jim to vždycky natře nějaký Lojza Novák ze zašité garáži kdesi v starém skladu na okraji uzavřené továrny na výrobu ponožek s noťasem a kabelem v ruce.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.2010  21:55

        « Re: Re: Příklad

        Ale jo ty koně tam jsou ale ať si dotyčný nemyslí třeba že ted mu to mnohem lepe spaluje nemá v motoru žadné usazeniny, netrpí rozvydy atd atd, a pochybuju že když si většina lidi dá chip tak zače jezdit třeba lepší naftu lepší oleje lepší filtry atd
        • 00 Reagovat !

          foto TopGear1

          TopGear1 09.03.2010  22:39

          « Re: Příklad

          TurboKluk , souhlas nesmí se to přehánět také hodně rozhoduje jak dotyčný jezdí pokud každé ráno do práce tomu ohuláká byť zahřeje olej a z práce taky a nebo když jezdí slušně a popustí si uzdu jen občas na dálnici či nutnosti rychlého předjetí.Tak to je rozdíl.
          Potom se tady někdo diví jaktože může s nachipovaným autem mít 4,8l spotřebu no protože nejezdím jako prase
          Ronault , dobrý :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.2010  22:45

            « Re: Re: Příklad

            Jasne styl jizdy ti udělá hodne ale to že to taha z nízkých otaček a nemusíš motor točit neznamena že se tolik neopotřebovava a nenamaha
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 10.03.2010  00:29

            « Re: Re: Příklad

            Ty spotrebe bych veril jen v pripade ze jedes nejakou polni cestou konstatni rychlosti kolem 70km/h, zadny kopecek, zadny semafor. Mam GIV 96kW@120kW a vim kolik to zere ...

            Spotreba 4,8 je fakt k smichu, jestli s Tim jezdis jako ridic slecny Daisy tak sis to nemel nechat cipovat a v pripade, ze ne, tak nepis kraviny.

            Ja mam po D1 pri prumerne rychlosti 150km/h spotrebu kolem 6,0-6,3L (zalezi i na vetru a taky na tom jestli mam zimaky nebo svoje tezky 18tky), po Praze opet zalezi na lokaci kde jezdim, ale 4,8 je fakt cira utopie, kterou splnis jen za podminek ktere jsem popsal do prvniho odstavce.
            • 00 Reagovat !

              foto tobi

              tobi 10.03.2010  11:18

              « Re: Re: Re: Příklad

              Rozhodně to není utopie! Kolega ma passata se stejným motorem.
              Najeto přes 250 tisíc a po Praze mu to žere pod 5 litrů! A to není jeho výmysl, občas se taky svezu.

              Záleží i hodně na tom, jak je motor zajetý, jestli se čistí turbo apod.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 10.03.2010  12:29

                « Re: Re: Re: Re: Příklad

                Jasne >:D , muj kamos ma zase GTI golfa nacipovanyho na 220 PS a po Praze s lehkou nohou jezdi za 3 litry a kdyz na to dupe tak za 4 litry ale to uz je nasr*** ze to zere jak tank.

                Jako nevim kde po Praze jezdis ale pokud stojis ranni spicky, popojizdis, tj 1cka plyn, brzda , plyn brzda, vyradit , 1cka plyn brda, SEMAFOR .. a tak stale dokola tak mi chces namluvit ze jezdi za 5 ?

                Takze prosim nepis neco o utopii a pis mi napis kde se po Praze pohybuje, abych mohl dat sanci tvemu prispevku.
                • 00 Reagovat !

                  foto zip2016

                  zip2016 10.03.2010  18:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Příklad

                  Mám známého, který má tenhle motor v OI Combi bez chipu a jezdí s tím za 4,2, ale musím říct, že já bych asi jezdil tak za 5-6, protože při spotřebě 4,2 to opravdu připomíná jízdu řidiče sl.Daysi.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.03.2010  16:30

          « Re: Re: Re: Příklad

          No jako u pédéček trpí čipem rozvody a nezřídka se stává, že u čipnutých PD se vstřikovače zahryžou do hlavy a nejdou z ní pak vymontovat. V krajním případě to ta hlava nevydrží vůbec. Celý problém spočívá v tom, že PD je poháněno mechanicky vačkou, takže při každém vstřiku se vstřikovač o hlavu opírá. Čipnuté PD pracují s vyšším zatížením vstřikovačů a tím pádem i hlavy. U commonrailů nic takového z konstrukčních důvodů hrozit nemůže.
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 10.03.2010  09:55

        « Re: Re: Příklad

        Naozaj ked clovek pozera zazracne otunene kchary na macz, zacina premyslat, preco takato "motorarska elita" robi v tunerskych dielnach a nie v automobilke na vyvoji a testovani motorov... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 09.03.2010  23:29

    sorry vole error >:D

  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 10.03.2010  21:36

    kufr

    mě naposled zaskočila 106cm plazma >:D vešla se ale jelikož se prý plazmy nemají pokládat na bok tak byla na výšku a bylo to o milimetry :-)
  • 00 Reagovat !

    foto TopGear1

    TopGear1 10.03.2010  22:24

    Vidím že....

    místní poměry na MACZ jsou trochu divné.
    Po přečtení 40příspěvků si říkám , že bych této diskuzi dal heslo
    "KDYŽ TO NEMÁM JÁ NEMŮŽE TO PŘECE MÍT TEN DRUHÝ" Velmi pěkne se zde projevuje Naše česká nátura na kterou mám i pointu

    "Soused má novou kozu místo abych dělal vše proto abych tu kozu měl taky radši si přeju aby sousedovi zdechla ať jsme na tom stejně"

    Mrzí mne tento přístup.Není mi 20 abych musel machrovat jak mi to jede a kolik jsem dal max rychlost a koho jsem dnes předjel atd....Jsem otec rodiny , člověk normálně myslící a normálně řídící , rád se svezu svižněji ,ale to je jen vyjímka (dálnice Služ.cesta do Německa atd..tak 10% ze 100%) Jinak potencionál motoru využívám minimálně semo tamo nějaké předjetí.
    Takže pokud vidím na palubním počítači 4,8l/100km tak napíšu spotřeba 4,8l a nebudu se řídit tím , že mi někdo napíše to nemůže tak být já jezdím za tolik....Mně vůbec nezajímá za kolik jezdí ten a onen nebudu se řídit tím co řeknou ostatní abych zapadl do davu!!!

    Proto bych rád požádal TY na MACZ! kterým se cokoliv nezdá a maj potřebu to komentovat stylem který jsem si přečetl , nechť mi nepíšou do diskuze fakt nejsem na toto zvědavý.
    Ti kteří maj normální dotazy rád odpovím.
    Sleduji portál MACZ již nějakou chvíli , ale kdybych veděl , že jsou zde takové poměry tak bych zde asi auto nedal. Mrzí mě, že jsem to musel takhle napsat , ale některé příspěvky jsou fakt k smíchu

    S pozdravem
    Kristián

    PS:Nejspíš jsem řidič slečny Daisy ze spotřebou 4,8 a co nemůžu snad !!
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 10.03.2010  22:35

      « Re: Vidím že....

      topgear1 - zdejší poměry nejsou zas až tak zlý,občas to chce být kapku nad věcí,ne všichni jsou špatní ;-).Pokud ti někdo nesedne - ignoruj ho a za chvíli ho to ,,prudění,,přestane bavit....možná >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 10.03.2010  23:19

        « Re: Re: Vidím že....

        Přidávám se k Mojitovi, pravda! ;-) Ještě lze doporučit náš známý hate-list, kam jze umístit toho, koho nechceš aby ti přispíval do disku. >:-[]

        Když je někde někdo nový, je to vždy těžké ... ;-\ Držím palce. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto TopGear1

          TopGear1 11.03.2010  07:37

          « Re: Vidím že....

          mojito ,frpe , >:D :yes: No Nad věcí jo jen mě některé ty bláboly mrzely. Hatelist nechám být je mě to jedno :-!
          Dík chlapi
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 11.03.2010  09:37

            « Re: Re: Vidím že....

            topgear1 - není zač ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto zip2016

              zip2016 11.03.2010  17:27

              « Re: Re: Re: Vidím že....

              topgear1-nechtěl jsem se tě dotknout. Spíše jsem se tě snažil podpořit. Vím, že se s tím dá jezdit za 4,2 tak nemám proč ti nevěřit že jezdíš za 4,8. A "řidič slečny D" je jen takové přirovnání. Mě ta jída mého známého nějak dvakrát nenadchla, ale někomu se to třeba tak líbí, tak ať. Každý si palivo kupuje sám a každý ať si tedy jezdí jak chce a jak se mu líbí. Takže ještě jednou se ti omlouvám, pokud tě můj příspěvek nějak naštval. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 11.03.2010  15:32

    Hoj

    Super Octávka. Ten chip se mi líbí. I základní 96kw je celkem dynamická, ale s tímto musí být radost jezdit :yes:

    Ať slouží....

    recenze :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto yetti-z-hor

    yetti z hor 06.02.2011  09:55

    hodnoceni

    Proc jsi mi dal tak podprumerne hodnoceni? Neboj se, ze bych nemohl dat naprosto nudne, 300x za den spatrene, navic spatnym tuningem znicene herce 3x1. Tak se prober.
    • 00 Reagovat !

      foto TopGear1

      TopGear1 16.02.2011  00:45

      « Re: hodnoceni

      Protože volvo je pro mě nuda žádný model mě zatím neuchvátil , tak proto a klidně si dej 3x1 mě je toto hodnocení úplně šumák . Hodnotím jaký mám názor na auto a né jak mi kdo vyhrožuje 3x1 spíš se prober Ty nejsi na pískovišti a není Ti 5 abys zde vyhrožoval pokud TY mi nedáš Já Ti dám málo.

      Bože jak Dítě prosím dej mi větší ohodnocení ať můžu machrovat před klukama ze třídy :-( ...kolik Ti je
      • 00 Reagovat !

        foto yetti-z-hor

        yetti z hor 15.03.2011  22:41

        « Re: hodnoceni

        myslim, že by ses měl odhlásit z ma.cz - očividně ti to tady neprospívá..
  • 00 Reagovat !

    foto TopGear1

    TopGear1 16.03.2011  07:51

    hodnocení

    ach jo další specialista na IQ, že zrovna Ty o tom mluvíš, fakt mě to nebaví se tady s tebou tahat chtěl jsem Ti zvýšit to hodnocení abys mohl klidně spát , ale asi ne když mě máš v hatelistu >:-[] .

    Moje recenze je moje věc můj tuning je moje věc moje 3OOx potkávaná TDI je také moje věc a to , že se mi nelíbí Tvoje Volvo je také moje věc.
    Není snad tento web o tom aby člověk vyjádřil svůj názor.Někomu se líbí daleko víc škoda MB než třeba Volvo tak se s tim smiř , že má někdo svůj názor ještě nemusí opouštět macz.Navíc fotek tam máš dost málo a recenze je taky průměrná.Koukni do TOPky tam jsou auta která si zaslouží 3x10
    třeba recenze uživatele element5 (také volvo ) je bomba ta si zaslouží 10.

    Měj se Kristián

    až dáš pryč Hate list máš ode mne 8 , 8 , 9 víc , ale nečekej víc pokud nedofotíš a nedopíšeš recenzi.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 15.09.2011  22:10

    Jsem to teď prolít a neškodilo by

    opravit - část, zvykl, přijít, pružiny, úchvatný....ať slouží a nezlobí, starče s artrózou..... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto TopGear1

      TopGear1 16.09.2011  00:08

      « Re: Jsem to teď prolít a neškodilo by

      Jaj tys našel moji slabinu Poustníku a to je pasní recenzí vč pravopisu >:-[] hold škola je již daleko za mnou >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto lachym

    lachym 29.01.2012  21:00

    a

    zrychleni nic moc
  • 00 Reagovat !

    foto lachym

    lachym 29.01.2012  21:01

    a

    zrychleni nic moc :no:
  • 00 Reagovat !

    foto lachym

    lachym 29.01.2012  21:07

    zrychleni nic moc

    >:D
    • 00 Reagovat !

      foto TopGear1

      TopGear1 29.01.2012  23:10

      « Re: zrychleni nic moc

      Děkuju , že si mi našel chybku a já jí mohl opravit v mém věku již senilita klepe na dveře takže jsem rád za každou pomoc :-) ještě jednou díky.

      za kolik jezdíš 8-s :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…