Diskuse

Peugeot 308 (2011)

10.4.2011

Ptáte se proč jsem si vybral zrovna Peugeot 308 GTi? Říkáte si, vždyť je na světě tolik krásnějších aut jako například, eeeee, hhhhm, noooo zrovna vás…

 

Peugeot 308 GTi (Tano)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto icetiger

    icetiger 10.04.2011  06:32

    vítej

    pěkné GTičko, tak ať slouží v poho, ať nejsou problémy (vím u Peugeotu své - máti má 307), ať jezdíš bez nehody a ať to málo žere ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 10.04.2011  06:44

    preco to ma oznacenie gti

    bude casta otazka tvojej diskusie >:D sice to nie je moja srdcovka a najkrasnejsie auto na svete golf gti >:D ale u mna to mas za 10 a gratulujem ku krasnemu autu za skvelu cenu ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 10.04.2011  08:12

      « Re: preco to ma oznacenie gti

      pretoze to má skoro 150 kw hennnn heeenn vole hennn ;-) >:D
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 10.04.2011  10:00

        « Re: Re: preco to ma oznacenie gti

        >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 10.04.2011  13:53

      « Re: preco to ma oznacenie gti

      Ach jo, Zino, Zino... Ty jsi fakt šašek >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 10.04.2011  15:25

        « Re: Re: preco to ma oznacenie gti

        s tym zino zino by som bol opatrny aby sa nahodou neurazil ja mam iny nick ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 10.04.2011  15:32

          « Re: preco to ma oznacenie gti

          Ale na fotce k profilovce máš pořád nápis Zino, který je větší, než samotný nick.

          P.S. Upřímně řečeno jsem doufal, že vás to s tím beverly časem přejde, vaše původní nicky mi k vám seděly mnohem víc, navíc zvyk je železná košile... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 10.04.2011  15:52

            « Re: Re: preco to ma oznacenie gti

            Připojuji se k WL, už byste toho beverly mohli nechat, původní nicky vám více seděly a zapamatovat si kdo je kdo je pro nás, co jsme neviděli ani jeden díl tehle mýdlové opery, je zbytečně obtížné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.2011  07:51

    Moc krásný Peugeot

    Opravdu moc pěkný pežůtek to se musí nechat.
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.04.2011  09:37

    P 308 GTi

    Za ty peníze opravdu výborná volba se skvělým motorem od BMW, momentálně určitě nejlepší foukaná 1,6 na trhu...

    P.S. Co říkáš na tento odkaz?
    [odkaz]
    Mám na mysli tu barvu laku, barvu kol, lištu na pátých dveřích a pozměné umístění nápisu pod ní. Jdou objednat kola i v tomto tmavém provedení a nějaké individuální laky, protože tohle na vyloženě černou barvu nevypadá, spíš nějaká temně šedá, podobná jako carbon-steell grey od od VW (Golf GTI/GTD).
    • 00 Reagovat !

      foto pipistrel

      pipistrel 10.04.2011  10:44

      « Re: P 308 GTi

      to uz je facelift 308 gti
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 10.04.2011  10:54

        « Re: P 308 GTi

        Tohle je face a na odkazu ještě ne? Takže ten úlet s lištou na pátých dveřích byl před face sériově?
    • 00 Reagovat !

      foto Tano

      Tano 10.04.2011  15:53

      « Re: P 308 GTi

      Ano tuto fotku znám, "černá" barva laku a černé kola se mě líbí pouze pokud na těch kolech je nějaký barevný doplněk, třeba červený tenky kruh, nebo tak něco, což tady není. Chybí mi tam i to GTi označení na pátých dveřích. Jinak tento facelift se liší především přednímy světly. Zadek je téměř stejný. Mě osobně se více líbi ješte ta moje verze, takže jsem spokojen a netrhám si vlasy, že jsem 2 měsíce s objednávkou nepočkal. Mimochodem v prosinci kdy jsem auto objednával jsem o faceliftu ani netušil.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 10.04.2011  15:59

        « Re: P 308 GTi

        Takže myslíš, že to není šedá, ale černá, a že ty tmavá kola jdou objednat už z výroby?
        Jestli tam ten facelift přidal tu strašnou lištu (nebo je to jen individuální tuzing?) na pátých dveřích, tak si asi udělal dobře, žes nečekal... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 10.04.2011  16:15

          « Re: Re: P 308 GTi

          Tady ta lišta "bohužel" vidět je: [odkaz] No, na střírné by to šlo, ale na tmavé :-|
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 10.04.2011  19:28

            « Re: P 308 GTi

            No zvlášť na tom tmavém GTičku, z odkazu co jsem tu dal, to vypadá vyloženě nepatřičně... 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto Tano

          Tano 10.04.2011  16:36

          « Re: Re: P 308 GTi

          Ano u faceliftového GTička půjdou objednat tyto černé kola přímo od výroby.
          Jestli to je černá barva auta, nebo tmavě šedá přesně nevím, ale černá barva u GTi objednat šla.
  • 00 Reagovat !

    foto davisko

    davisko 10.04.2011  09:40

    Spotreba

    Nazdar! Tá spotreba 6.9 je fakt real v kombinovanom režime mesto - mimo? Ak áno, tak je to skvelá hodnota na tak výkonný benziňák!
    • 00 Reagovat !

      foto Tano

      Tano 10.04.2011  15:58

      « Re: Spotreba

      No poravdě nejsem moc dálkový řidič, takže spotřebu až tak moc neřeším. Mám pocit, že na počítači teď mám něco kolem 8 litrů. Když jsem jel trošku delší trasu na spotřebu (asi 220 km) tak počítač nakonec ukazoval 5,9, což je slušné.
  • 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 10.04.2011  09:59

    Hi

    Vítám dalšího pežoťáka z clubu! Budeš tu mít dost odpůrců z clubu VW v čele s Thomasinem a White Labelem, ale nic si z nich nedělej, jsou to jenom šťouralové a kdyby mohli, pošlou svůj Golf GTi s neutrálem do cínovecké rokle a koupí si P308GTi, ale stydí se za to, že si tak špatně vybrali >:-[] >:-[] >:-[] .

    Nádherné auto, přeju cesty bez nehody a létajících věcí padajících na kapotu, bo po posledních zkušenostech jsem byl rád, že nemám tu pěknou červenou. Díky za fotky.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.2011  10:35

      « Re: Hi

      Myslím, že příspěvek "odpůrce" vypadá trochu jinak (viz 9:37)... ;-) >:-[]

      P.S. Navíc je tahle recenze místy i velmi zábavná. Třeba ten úvod o nejkrásnějším autě..., dlouho jsem se tak dobře nepobavil a ještě do toho teď ty, s tou roklí...! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto martin0102

      martin0102 10.04.2011  12:55

      « Re: Hi

      Gratulujem k paradnemu auticku. V kutiku duse takisto tuzim po nadhernej preplnanej jedna-sestke v benzine, no pri mojich dlhych trasach je realita skor ta dieselova. Inak je to super vyber, stylove auticko. Vela stastnych kilometrov :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 10.04.2011  13:22

        « Re: Re: Hi

        Mě se líbí tvá kombinace panoramatické střechy, kol a bílého laku :yes: Navíc i ten motor pro můj roční nájezd by byl ideální :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 10.04.2011  13:28

          « Re: Hi

          No jo, bílý lak v kombinaci s černou, to nezklame téměř nikdy... ;-) >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 10.04.2011  13:53

            « Re: Re: Hi

            Neříkám, že ne ;-) Některým autům to opravdu sekne :-) :yes: A abych řekl pravdu, tak ten náš baby allroad v bílé vypadá taky lépe
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 10.04.2011  15:37

              « Re: Hi

              Tak toho jsem zatím v bílé neviděl, ale je to klidně možné, každopádně nebude v bílé (opticky) až tak moc "babysize"...
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 10.04.2011  15:50

                « Re: Re: Hi

                No popravdě já krom našeho baby allroada viděl jen jednoho, takže je to větší exluzivita na cestách než normální Allroad >:D Bílého jsme taky měli na "výběr", ale byl už rezervovaný a byl podstatně dražší kvůli o 2 měsíce menšímu stáří, přitom byl jinak identický s našim. A taťka bílou vůbec nechtěl. :-| Ale mamce i mě se líbíl v bílé.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 10.04.2011  15:54

                  « Re: Hi

                  A tu tmavě šedou Shark si neviděl?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 10.04.2011  16:02

                    « Re: Re: Hi

                    Ta tam byla taky, pod sněhem, rezervovaná, tedy spíše už prodána. Oni tam těch Outdoorů navezli snad 5 černých, jedno bílé a jeden shark a během 2 dní prodali hned to bílé, shark, 1 černé, třetí den jsme vzali my to jedno z těch zbylých černých. Byla pod sněhem, tak jsem ji neviděl celou. Asi nějak takhle: [odkaz]

                    Ale byly tam 308 Shark, těm ta barva docela sekla, i když bych ji dal až za bílou, tmavě modrou, stříbrnou a asi tuhle červenou. Rozhodně ta Shark vypadá na obou autech lépe než zelená Manitoba. Tu jsme měli taky na výběr s normální 207 v základnější výbavě za taky moc výhodnou cenu, ale opravdu se nám nelíbila.

                    Jak už jsem psal, ta cena za tak vybavené auto v naftě byla více jak výhodná, nebudu veřejně psát kolik, ale bylo to dost přesvědčivé.
      • 00 Reagovat !

        foto Tano

        Tano 10.04.2011  17:30

        « Re: Re: Hi

        Děkuji za přání. Díval jsem se na tvoji 308ku a opravdu vypadá pěkně.
        Četl jsem, že jsi byl v Ženevě na autosalónu. Jak na tebe půsila ta faceliftovaná verze 308ky na vlastní oči?
    • 00 Reagovat !

      foto Joschi

      Joschi 10.04.2011  15:06

      « Re: Hi

      zdravím ťa, gratulujem ti ku kúpe krásneho GTI-čka,vyzerá parádne a ten motor musí byť ešte lepší ;-) prajem veľa veľa šťastných km :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tano

      Tano 10.04.2011  16:01

      « Re: Hi

      Matii díky za přáni, nebudu zatajovat, že máš nemalou měru na tom, že jsem do toho GTička šel :-)

      Co máš za poslední zkušenosti? Se budu muset mrknout na tvoje novinky na profilu.
  • 01 Reagovat !

    foto kubass11111

    kubass11111 10.04.2011  10:40

    Peugeot má odpudivej design

    netvrdím že to není dobry auto, a že nemá dobrej motor, ale proč jsou všechny Plžoty tak strašně škaredy? Nikdy jsem nepochopil jak můžou vyrábět takovou zrůdu jako je 308 SW (hlavně ze zadu je to přímo odpudivé).

    PS: nechci ti auto nijak hanit, každej si koupí to co mu sedí a co se mu líbí, a předpokládám že kdyby se ti auto nelíbilo tak si ho nekoupíš, spíš je to takovej námět k zamyšlení nad designem Peugeotu i pro ostatní, zajímalo by mě co si o tom myslí ostatní. Ikdyž je to jak se vším, jeden miluje a druhej nenávidí...

    PS2: Ať slouží a užíj si ho, vým jaky to je mít pod kapotou poměrně nakopnutej motor co celkem jede :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.2011  10:50

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      Mě tyhle poněkud "překombinovaně-podbízivé", libivé designy taky nic moc neříkají, ale respektuju, že někomu se právě tohle naopak líbí a slovní spojení "strašně škaredý", je tady zbytečné až nevhodné a upozorňuje spíš na to, že o životě ještě možná nevÝš "všechno" (i když já taky ne).
      Osobně jsem třeba rád, že právě díky těmto různým alternativám, nepotkám u nás jen GTIčka od VW.

      P.S. Navíc v té ceně to u nás pomalu nemá konkurenci...
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 10.04.2011  11:17

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      No, mně osobně se třeba líbí 207 ale 308 se mi nelíbí. A celkem by mi vadilo, že na to že je to GTI to není skoro poznat od normální 308...
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 10.04.2011  13:24

        « Re: Peugeot má odpudivej design

        Také se mi design 207 (zvlášť 3dv.) líbí víc, než u 308. Je takový vyváženější a k menší třídě mi přijde ten Peugeotovský "sloh" vhodnější...
        • 00 Reagovat !

          foto matii

          matii 10.04.2011  13:35

          « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

          Právě asi kvůli té kontroverzi Peugeot ubral z agresivity a nový faceliftovaný už je přeci jen přijatelnější pro širší masy. Já bych neřekl, že je to nějak podbízivé, spíš pro řidiče, kteří se chtějí odlišovat od "zbytku světa", na což Peugeot doplatil menší prodejností (můj názor), zato nás majitele to potěšilo, neb s nasazením faceliftovaného modelu, tento starý člověk nepotká na každém rohu a s přibývajícím věkem se z nich stanou unikáty . Mám auto před barákem a vidím na něj docela dobře a neřekl bys, kolik lidí se za den zastaví a prohlíží si ho. Fakt nekecám. Navíc, na fotkách to vypadá hoší než ve skutečnosti, především to tvarování kapoty žádná fotka nezachytí.
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 10.04.2011  13:55

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      Mě se taky moc nelíbí, ale každému se líbí něco jiného a to je dobře, jinak by tu jezdili jen samé Oktávky a Fabie >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 10.04.2011  15:34

        « Re: Peugeot má odpudivej design

        Tak třeba zrovna u těch Fábií si nemyslím, že jich tu jezdí tolik hlavně k vůli jejich líbivému designu...
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 10.04.2011  16:08

          « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

          >:D :yes: Pravda, podle mě Fabia hodně prodělala designem, však se jich u nás prodá už méně než Octavii. Design Fabie se prostě nepodařil. Viz naši. Říkám taťkovi, tak Fabii s 1,2 TSI, to by ti přece stačilo. "Tak to nikdy, hnus", ale Octavii by si vzal. Totéž příbuzný, dva téměř v důchodu, už jezdí jen sami dva, ročně najede asi 4000 km, možná méně, ptá se mě, jestli bych mu doporučil místo jeho současného Favorita Octavii v TDI... 8-s Fabii nechce...

          A takových je více. Přitom už i facelift a nová paleta barev Fabku zatraktivnila, nemluvě o 1,2 TSI a ceně verze Magic.
    • 00 Reagovat !

      foto asysy

      asysy 10.04.2011  15:45

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      Mě se 308 líbí... ale je pravda že jsem jí chvíli musel přicházet na chuť. Hlavně v té červené barvě to vypadá luxusně a když se k tomu přidají pořádný kola... mmmm :-) Nemužu jinak než dát plnej počet. Vůbec bych se nedivil kdyby moje příští auto byla právě 308... asi ne zrovna GTi, ale nějakej silnější benzin... (silnější než 1.6VTi 88kW). Jinak jsem rád že se najdou lidi co neberou VW jako poloboha a nebojí se jít do francouzskýho auta, který má spousta lidí zafixovaný jako sr*če ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 10.04.2011  15:52

        « Re: Peugeot má odpudivej design

        Tak pokud chce někdo silnější (než 88kW) benzín do 308ičky, tak není co řešit, je to právě tohle auto, pod kterým zrovna píšeme... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto asysy

          asysy 10.04.2011  15:54

          « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

          1.6 THP 110kW tam dávaj taky... to by mohlo stačit, ale kdo ví. Výkonu neni nikdy dost. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 10.04.2011  16:00

            « Re: Peugeot má odpudivej design

            To si taky myslím..., když už, tak už... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 10.04.2011  17:01

          « Re: Peugeot má odpudivej design

          A víte, že tento model se v Anglii, zemi kde se prodává nejvíce HotHatchů, jmenuje raději jen 308 GT? ;-) :-) Ještě za tím mají pak přídavek 200 THP...
          [odkaz]

          P.S.: Musel jsem si rýpnout, ne? >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 10.04.2011  17:22

            « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

            Ty to GTI špatně neseš >:D >:D

            U nás byla taky verze GT k dostání, aktuálně se jmenuje po faceliftu tuším Allure.
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 10.04.2011  17:39

              « Re: Peugeot má odpudivej design

              Nenesu.. Spíše z toho mám pr.Dell... Ale aspoň je nějaká sranda a něco se tu občas děje >:-[] >:D >:D
              Poměr cena / výkon / výbava je u P308 GT(i) určitě dobrý, to se musí uznat (pokles hodnoty v případě jeho pozdějšího prodeje asi už ne). To je třeba i u Mazdy 3 MPS, ale taky jsem do ní nešel... A motor 1.6T dělaný ve spolupráci s BMW je ve své kategorii opravdu jeden z nejlepších
              :yes: Kdyby mi někdo nutil nějaké frantíka, spíše bych bral Citroen DS3 Racing se stejným motorem, ale výrazně lehčí a zábavnější.. Ale také méně univerzálnější.. Ještě raději bych však bral Clio RS Cup ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 10.04.2011  17:56

                « Re: Peugeot má odpudivej design

                Thomasino, ale tady se nehraje na to, co bys bral, ale co nakonec veme. Já bych taky bral Mazdu MX-5, ale roadster tolik nevyužiješ. A taky dobře víš z jakého důvodu jsi ty nevzal Scirocco. Takže neplácej ;-) A tohle prostě je mezi hatchbacky do 500 000 vč. DPH jedna z nejlepších, možná i nejlepší voleb.
                • 00 Reagovat !

                  foto Thomasino

                  Thomasino 10.04.2011  18:05

                  « Re: Peugeot má odpudivej design

                  To samozřejmě vždy záleží na osobních preferencích ;-) Někdo upřednostní cenu a výbavu, někdo design, někdo jízdní vlastnosti, někdo velikost kufru apod >:-[]
                  Do té cenové výhodnosti ale musíš taky vždy počítat jak si dané auto drží cenu a kolik na tom ztratíš, až ho budeš za 3 roky (nebo 5 let, to je jedno) prodávat. Stejně jako kolik tě stojí servis na náhradních dílech, délka záruky apod :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 10.04.2011  22:54

                    « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                    Jenže při prodeji ten rozdíl ve ztrátě 250 000 nebude, stejně jako náklady na servis či náhradní díly. Délka záruky je stejná, připlatit si můžeš v obou případech.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Thomasino

                      Thomasino 10.04.2011  23:38

                      « Re: Peugeot má odpudivej design

                      Jaký rozdíl 250 tisíc? S čím to srovnáváš?
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 10.04.2011  23:49

                        « Re: Peugeot má odpudivej design

                        Zřejmě cenu nového 308 Gti a nového Golfu 6 GTI...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 10.04.2011  23:50

                          « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                          Například. Nebo tomuhle autu charakterem bližší Octavii RS
                          • 00 Reagovat !

                            foto Thomasino

                            Thomasino 11.04.2011  10:27

                            « Re: Peugeot má odpudivej design

                            Zase tak velký ten rozdíl u nového auta není, pokud u Kokty RS nebo G6 GTI počítáš také slevu od prodejce (aktuálně rozdíl asi 150-200 tisíc). Nicméně při prodeji jetého auta mezi Koktou RS či Golfem GTI oproti P308 GT(i) bude ten rozdíl nadále výrazný. Pak už je to na každém jednotlivci, co u daného auta hledá a co preferuje...
                            Také jde o to, jak to poměřuješ (ikdyž tyto auta se moc poměřovat nedají, jejich zaměření je jiné a cílový zákazník také). Někdo bude argumentovat vyšší výbavou, jiní obětují výbavu za lepší podvozek a řízení, připlatí si klidně trochu za kvalitu a image (což souvisí s tím menším poklesem ceny)... To je těžké porovnávat, to se v podstatě nedá, co člověk to názor...
    • 00 Reagovat !

      foto Tano

      Tano 10.04.2011  16:24

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      Jo souhlasím, že se design Peugeotu nemusí každému líbit, ale když se mrkneš na ty fotky, to se ti vážně ani z jednoho pohledu tahle 308ka nelíbí? :-O Mám kámoše, co říkal, že Peugeoty jsou škaredé, ale stačilo ho svést a tak nějak rychle změnil názor a hned se mu 308ka strašně líbí i po designové stránce >:D
      Tím ale neříkám, že to je způsob jak budu všechny lidi přesvědčovat, to teda ne :-)
      • 00 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 10.04.2011  17:15

        « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

        Peugeoty sice nejsou zadny designovy kreace, ale oproti nemecke produkci budou urcite extravagantnejsi, tudiz se nemusi libit vsem. Konkretne tvuj kousek vypada moc dobre, jedine bych se bal toho, ze desitka u spolehlivosti dlouho nevydrzi. A nebo vydrzi, nerad bych byl spatnym prorokem :-!
      • 00 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 10.04.2011  19:46

        « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

        Mne se teda ten tvuj pazout taky vubec nelibi a jsem ze stejneho kraje >:D
        • 00 Reagovat !

          foto das-autos

          das_autos 10.04.2011  19:57

          « Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

          Jediný co se mi na něm líbí je palubka a to jenom díky tomu,že to je v audinovským stylu.Jinak zpracování a materiály na tom Peugeot docela zamakal.
          • 00 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 11.04.2011  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

            Ja chtel jen vedet, kdy mne sveze >:D
            • 00 Reagovat !

              foto das-autos

              das_autos 11.04.2011  15:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

              To už tě asi nesveze.
      • 00 Reagovat !

        foto kubass11111

        kubass11111 10.04.2011  20:14

        « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

        ale tak jo, ze zadu to nevypadá zase tak zle, a má to pěkny kola :-).
        Interier se mi nelíbí, musím mít moooc dřeva a hlavně volič automatu mi chybí :-).
        Jo, a eště náhon na zadní kola. Když nad tím tak přemýšlím tak sem předokolku pořádně ani neřídil, vždycky sem měl jenom zadokolky, a je to to nejkrásnější co může být...
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 10.04.2011  20:37

          « Re: Peugeot má odpudivej design

          Tak pokud bys chtěl zrovna v hh moooc dřeva a volič automatu, tak ten hlavní "problém" nebude v tom autě... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto kubass11111

            kubass11111 10.04.2011  21:06

            « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

            no víš ony se Hot Hatche tváří jako bůhví co, ale se vou károu z roku 94 bych zrovna tomuhle Peugeotu neříkám že napráskal na *, to né, ale celkem slušně bych se ho držel a s maximálkou takřka 240 možná i nakonec předjel, a je to otom že objem ničím nenahradíš, mě se líbí hothatche hlavně od AMG >:D >:-[] >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Tano

              Tano 10.04.2011  21:19

              « Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

              Hothatche od AMG? To jsi myslel Smarta, ne? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto kubass11111

                kubass11111 11.04.2011  16:16

                « Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                si samozdřejmě dělám *, a smarty upravuje Brabus >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Tano

                  Tano 11.04.2011  19:27

                  « Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                  Aha, no jo, máš pravdu, na Brabuse jsem zapoměl :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto MariAchi

                    MariAchi 11.04.2011  19:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                    Je mozne, ze jsem te dnes videl na Podebradce v kolone?
                    Kazdopadne nazivo to auto vypada mnohem lepe, nez na fotkach :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Tano

                      Tano 11.04.2011  20:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                      To jsi byl ty ten týpek, co mi přešel před autem a pořád se na něj díval? :-) Já si říkal, že to bude asi nějaký fanda :-) Ono těch lidí, co se po GTičku ohlídne není zas tak moc, přece jen 308čka není už žádná novinka a GTi se od klasicné 308ky designem skoro neliší. Věřím, že nejvíce lidí se ve své době ohlíželo po Peugeotu 206, to byla designová revoluce. Dnes už jezdí po cestách tolik nových Peugeotů, že lidem tento design už asi trošku zevšedněl. Mě se ale pořád líbí a to je hlavní :-)

                      Mimochodem o jiném GTičku v Ostravě nevím. Dokonce nevím ani o jiném v ČR, kromě toho černého co testovali ve všech časopisech a na internetu. Takže pokud by jste někdo někde viděli nějakou 308ku GTi, tak mi dejte vědět. Děkuji :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto MariAchi

                        MariAchi 12.04.2011  08:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                        Ne, ja jel kolem na motorce a odbocoval k Bauhausu.
                        Ale taky jsem koukal.
                        Nazivo je to opravdu mnohem hezci, nez na fotkach.
                        A hlavni vec je, ze se libi tobe :yes:

                        Tak preji hromadu spokojenych km!
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 10.04.2011  21:51

              « Re: Peugeot má odpudivej design

              HH přece primárně vůbec nejsou o nějaké maximální rychlosti.
              Se svým sice zachovalým, ale letitým kouskem s třetí stovkou tisíc km na tacháči a čtyřstupńovým automatem bys to opravdu (jak sám píšeš) nenapráskal ani tomuto HH, zvlášť na okresce kam HH patří především. Klasický automat (s hydrodynamickým měničem) a dřevo na palubce do HH opravdu nepatří... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 10.04.2011  22:56

          « Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

          Tak to máš trochu omezené pohledy končící ve vlastním kokpitu a to je pak problém. To je jako bych já před půl rokem ještě jako vlastník Favoritu tvrdil, že nejlepší je černý tvrdý plast, který se na sluníčku ohýbá a kvedlačka 8-s ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto matii

            matii 11.04.2011  09:14

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

            Tak to je o stylu každého jednoho. Zatímco jsme si v 90tých lepili do Felicií imitace dřeva, nosili fialová saka a při večeřích pokládali mobily na stůl, tak dneska bych krom RR Ghost a jemu podobných nechtěl dřevo v autě ani omylem. A co se týká automatu, to je taky věc každého ... možná tomu někdo neuvěří, ale zbylo pár jedinců, kderé baví řadit ručně. :-)

            Navíc co ti přijde odpudivé připadá jiným hezké. Připadal by ti tak odpudivý, kdybys dostal nabídku vyměnit svůj starý koráb silnic za nový HH?
            • 00 Reagovat !

              foto kubass11111

              kubass11111 11.04.2011  16:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

              jo, vyměnil bych to a obratem prodal a koupil si nějakou business class limuzínu, třeba mercedes :-D, nemám rád předokolky, s předním náhonem je auto takovy neuplny >:D
          • 00 Reagovat !

            foto kubass11111

            kubass11111 11.04.2011  16:22

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

            no to nejsem, mám rád spousty aut, ale co vážně nemám rád je lacinej černej potažmo rádoby hliníkovej vnitřek, prostě je to takovy nudny a neuplny, nejhezčí je potažená palubka kůží, ale to už je jiná liga, nedosažitelná pro normální lidi :-)
            • 00 Reagovat !

              foto matii

              matii 11.04.2011  18:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

              Já bych zas řekl, že 50 tisíc navíc za kůži je pro normálního člověka celkem přijatelné. Nechápu co je na předokolce neúplné, to mi hlava nebere.

              Teda chtěl bych vidět, co bys za půl mega koupil za business class >:D >:D >:D Za to nepořídíš ani Passata v základu, natož Mercedes. Možná zas nějakou ojetinu do které budeš jen cpát peníze.

              Já zas vážně nemám rád milion let starý "nadupaný" ojetiny co jim sem tam něco upadne, prožraný jsou jak ementál, rozjedou to na 200, ale když maj zabrzdit nebo zatočit, najednou to moc nejde. A to nemluvím o tom, když to někam napasujou, zbyde z nich hromada šrotu, nedejbůh s nima člověk zabije někoho nevinného. :no: :no: :no:
              • 00 Reagovat !

                foto kubass11111

                kubass11111 11.04.2011  20:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                já taky netvrdím že mám nadupanou káru, ono 220 koní zase až tak moc není, ale byl bych vklidu páč se mi to bude * míň než tobě :-) (máš přece francouze), vzhledem ktomu že mercedes byl na počátlu 90tejch let nelíp brzdící auto ve své třídě na planetě a nedej bože že by něco upadlo, probůh vždyť je to auto na srazy :-D. Navíc tam kde ty máš volant já mám 6válec, a nekonečnou deformační zonu (metrová kapota), o bezpečí se mi stará ABS a pytle, rači bourat ve starym pořádnym autě s pořádnejma plechama než v konzervě z papundeklu co se roztříští na milion kousků, jenom mi fandové jsme ochotní zaplatit za kvalitu a spolehlivost tolik co by jinej za takovy auto nedal (neříkám že je to moc ale slušná jetá oktávka f TDičku by za to byla, a to beru jako příklad páč koncern nebrat :-)).

                Nejsem si jistej jestli by ti stačilo na kůží obšitou palubku 50 litrů, za sedačky možná jo, ale taková palubka se stropem v kůži, to je něco ;-)

                no jasně že za 500litrů nekoupíš nic pořádnýho, a passat není limuzína, ani superb ne!! To je omyl kteryho se doupouští spousty lidí :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 11.04.2011  20:17

                  « Re: Peugeot má odpudivej design

                  ...mi fandové... 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 11.04.2011  21:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                  Krom té hromady blbých a jednoduchých keců ti ukážu tu tvou metr dlouhou deformační zonu v praxi.

                  Renault Modus verzus zhruba stejěn staré Volvo, tehdy symbol bezpečnosti. Dnes už je i Modus zastaralé auto proti P308: [odkaz]

                  A nebo ještě něco tvrdšího než tvůj Mercedes, neb má rám a ne samonosnou karoserii ve srážce s Espacem:[odkaz]

                  Chlape, tvrdit že ojetina 20 let stará bude spolehlivější než tohle auto? To chce odvahu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto kubass11111

                    kubass11111 11.04.2011  21:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                    prosím najdi si crashtest auta o ktrym se tady bavíme, teda mercedes 124, a schválně se na něj mrkni, netvrdím že je bezpečnější, ale boural bych vněm rači...
                    vzhledem ktomu že mercdes jako takovej je průkopník v deformačních zonách a bezpečnostních systémech,používá je už víc než 40 let (narozdíl od jinejch) je na tom pořád poměrně dobře...

                    A pokud bych šel hodně do detajlu tak Carl Benz a Gottlieb Daimler(mercedes) mají patentovany auto, všechno ostatní jsou jenom kopie :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 11.04.2011  21:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                      Volvo je tady od 50. let symbolem bezpečnosti, jako prvni začalo instalovat bezpečnostní pásy (o tom v té době ani v Mercedesu nesnili), jako první začalo montovat ABS a jako jendo z prvních začalo používat airbagy... a ty budeš pochybovat a srovnávat s tvým Mercedesem? 8-s Beru, že Mercedes tady začal jako první nebo jeden z prvních dávat do auta ESP v základu i v malých autech, ale to jen proto, že se jim jejich A-classe v losím testu převrácela na budku >:D

                      To je mi názor tedy. Doufám, že to nemyslíš vážně 8-s

                      A ten poslední odstavec? Ehm... Sumerové objevili kolo, a co jako?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Tano

                        Tano 11.04.2011  22:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                        Kucíí nehádejte se tady, jste jak malí :-)
                        Nejlepší je stejně Mitsuoka Orochi :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto kubass11111

                        kubass11111 11.04.2011  22:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                        schválně se někde mrkni na vývoj bezpečnostních systémů, nechci se stebou hádat, ale první sériově montovany ABS a Airbagy měl právě mercedes, ABS v 70tejch letech W116, BOSCH ho vyvíjel ve spolupráci s Mercedesen a s airbagem si pohrávaly už v roce 73, sériově ho montovaly do piána W123 od roku tuším 78.
                        O historii Mercedesu se hodně zajímám a věř že jsou tam samy prvenstvý, první přeplňovanej motor kompressorem 30 leta, světovej rychlostní rekord tuším 370 ve 30tejch letech, první supersport vůbec (myšleno na cesty) 300SL tzv. racek-gullwing 1954, jedny z prvních crashtestů, deformační zony, ABS, ESP atd atd, mercedes byl vždy průkopníkem, taky proto si za to vždy nechal řádně zaplatit, to že už to teď tak není je věc druhá, a věř nebo né, ale mercedesy byly ve své době jedny z nejbezpečnějších na světě...

                        Tady je krásny video, je to sice propagační, ale je nádherny... [odkaz]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 11.04.2011  22:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                          Tak se zkus taky zajímat o jiné značky aneb platí totéž, co jsem psal na začátku, tvůj rozhled končí a začíná u tvé palubní desky. 8-s
                          • 00 Reagovat !

                            foto kubass11111

                            kubass11111 11.04.2011  22:27

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                            zajímám se i o Fiaty a celkově italskou produkci, o auta co jsou mi bytostně protivná typu Francouzi a Koncern Vw se nezajímám už z principu, Vw se mi hnusí od dob co jsem to spravoval v autorizovanym servise neboť jsem autoelektrikář.
                            Miluju anglickej Jensen a originální Mini ze 70tejch let, kupodivu se celkem zajímám i o produkci z Ruska páč pravej tereňák pochází právě ztama. Jo a miluju Ameriky, stejně si jednou koupím Caddilac Fleetwood 8.2, a neboj nejsem autovej analfabet neb jsem člověk z oboru a prostě mě to baví něco rozdělat a složit.
                            Auto je pro mě umělecky dílo, tak musí být dokonaly ve všech směrech :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ronault-

                              Ronault. 11.04.2011  22:36

                              « Re: Peugeot má odpudivej design

                              Takže vlastně nevíš, kdo má patent na turbo. Ono totiž stále je to stejné, fiat, páč jej pravděpodobně máš a pár limuzín v čele s Mercedesem.

                              Jinak nic ve zlém, ale pokud ještě nezvládáš opravit elektriku na VW, což je dle tvrzení mnohých ještě pohodička, tak se máš ještě co učit. ;-) >:-[] Jinak na autoelektrikáře mi příjde dost omezený nadhled na věc. Mám spíše tu zkušenost, že když jsem se ptal dvou u kterých jsem byl, tak vždycky říkali, že je to všechno úplně stejně (na *).
                              • 00 Reagovat !

                                foto kubass11111

                                kubass11111 11.04.2011  22:45

                                « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                                ano všechny novy auta jsou stejny, a je jedno jestli je to mercedes volkwagen nebo kia, všechno jsou to stejny sráče co se budou už jenom kazit, proto taky jsem ochotnej dát nemalej peníz za stary kvalitní auto, opravit vw není zase takovej problém, už to nedělám protože mi to prostě nesedělo, málo peněz, na nic pracovní doba atd, už se tím ani neživím protože toho bylo moc, 3roky stačilo. Ano baví mě se hrabat v autech ale jenom pro vlastní potřebu :-).

                                Stím turbem si mě celkem dostal, to jde nějak mimo mě, nemám rád přeplňování, já jdu po objemu :-). Ikdyž bych asi CL 6.3 biturbo nepohrdnul...
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 11.04.2011  22:20

                        « Re: Peugeot má odpudivej design

                        První komerční uplatnění u osobního vozu měl systém ABS (BOSCH) jako zvláštní výbava u M-B třídy S a BMW řady 7.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 11.04.2011  22:23

                          « Re: Peugeot má odpudivej design

                          Mea culpa, dohledal jsem si to a máš recht. Každopádně pásy jsem se trefil. Nicméně nedávno se tady vedla diskuze ještě o USA, kde v 50. a 60. letech měli výbavu, kterou evropa v běžné produkci ani neviděla...
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 11.04.2011  22:27

                            « Re: Peugeot má odpudivej design

                            Taky tam určitě něco měli první, možná spíš (tehdy) luxusní výbavu, jako klima apod.
                            • 00 Reagovat !

                              foto kubass11111

                              kubass11111 11.04.2011  22:30

                              « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                              Amerika dala světu Tempomat, klimu a palubní počítač :-), a Tucker Trucker neboli Torpedo měl už v roce 1949 pásy, okna co vypadla z rámu při otočení na střechu, zesíleny sloupky a 9válcovej motor z helikoptéry, to auto zbožňuju, škoda že jich bylo jenom 51 :-(
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 11.04.2011  22:37

                                « Re: Peugeot má odpudivej design

                                Jo, Torpedo předběhlo dobu o pomalu desetiletí, jen tedy 51 kusů není zrovna sériová výrova. ;-\
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 12.04.2011  09:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                        Že Sumerové kolo objevili je jenom domněnka. Oni ho spíš prostě znali. Oni totiž znali i planety sluneční soustavy včetně Pluta, kerý bylo podle současný vědy objeveno až 18. února 1930 ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 11.04.2011  18:47

              « Re: Peugeot má odpudivej design

              Palubka potažená kůží ano, ale dřevo na palubce je (až na pár vyjímek) kýč, především v lesku...
              • 00 Reagovat !

                foto kubass11111

                kubass11111 11.04.2011  22:47

                « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                seš si jistej, tohle je moje a bez toho dřeva by to nebylo ono, ještě se dřevo táhne po předních a zadních dveřích, je to nádhera :-)
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 12.04.2011  00:11

                  « Re: Peugeot má odpudivej design

                  Tak přesně u tototo příkladu jsem si jistej naprosto. Lesklé dřevo hnědočervené barvy a k tomu šedá změť plastů a kůže, lacině vypadající palubka se žlutými ukazateli, kříčícími do světa: "jsme taky jen z plastu"...brrrr 8-s

                  Mimochodem ta grafika kontrolek mi silně připomíná Škodu Favorit...
                  • 00 Reagovat !

                    foto matii

                    matii 12.04.2011  05:56

                    « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                    1) Za příplatek 50tis. resp. (48 000Kč) máš zrovna v tomhle autě komplet kůži včetně palubky.

                    2) Já nemluvil o konkrétně tvém autě, ale když to tak bereš tak na tom něco asi bude.

                    3) Ty tvoje řeči jsou vážně ubohý včetně toho nadpisu, nevím proč sem lezeš prudit, když se mi něco nelíbí, tak to nekomentuju.

                    4) Troufám si tvrdit, že tohle auto (i to moje a to nemám vepředu kotouče jak GTi) bude mít ze 200Km/h minimálně o třetinu kratší brzdnou dráhu než ty tvoje sto let starý pekáče. Jestli bylo něco na začátku 90tejch nejlíp brzdící auto ??? ... Já měl na začátku 90 tejch nejrychlejší počítač ve městě ..

                    5) Jestli chceš srovnávat dva airbagy první generace s šesti (resp. osmi) airbagy dnešních aut, tak to je vážně k smíchu. Podívej se někdy, co udělá vnitřní koroze s dvacet let starým autem.

                    6) Hádat se tu nebudu s někým, kdo má klapky na očích a má akorát tak přihlouplý řeči o věcech k nimž ani nepřičichnul. Za deset let, až pobereš trochu rozumu a vyjezdíš se, možná dostaneš rozum. >:D >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto kubass11111

                      kubass11111 12.04.2011  07:08

                      « Re: Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                      1) To je ale nějaká umělá kůže ne?

                      4)no nevím no, možná zabrzdíš o něco dřív díky váze, ale že by moje 4pístky brzdily zase až tak špatně si jistej nejsem, Třeba fungl Opel astra tak jak moje ani nebrzdí.

                      5) Když řeknu že bych rači boural se starým autem tak to neznamená že porovnávám 2 pytle vs 8 pytlů a pod, mám zdravej rozum, tak klid. A kdybys viděl přední nosníky ktery jsou jak kolejnice (ne tak rezavy samozdřejmě) bys možná uznal že na svoje leta je to poměrně masivní kus auta.

                      6)A do budoucna? No to je jasny, S-klasse s V8, nejsem socka abych musel jezdit s 1.6kou...
                      • 00 Reagovat !

                        foto matii

                        matii 12.04.2011  08:41

                        « Socka

                        Kubass napsal: "nejsem socka abych musel jezdit s 1.6kou..."

                        Hm ... myslím, že tohle není potřeba komentovat, to o tobě vypovídá vše. :no: :no: :no: :no: :no:
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 12.04.2011  09:32

                        « Re: Peugeot má odpudivej design

                        Když teda nejsi ta "socka", proč jezdíš ve "dvacetiletém pekáči"? 8-s
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 12.04.2011  13:18

                          « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                          To je oldtimer, *ole! >:-[] >:-[] >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 12.04.2011  16:19

                            « Re: Peugeot má odpudivej design

                            Myslíš oldtimer bez "koulí"? Vlastně pardon, jednu má určitě:
                            [odkaz]
                            ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 12.04.2011  09:25

                      « Re: Peugeot má odpudivej design

                      ...a jestli, u dvacet let staré plechovky, nějaké airbagy vůbec bouchnou (myslím při nárazum, jinak to samo možné je >:-[] ) je jen ve hvězdách, teda pokud tam ještě vůbec nějaké zůstaly od předchozích majitelů, aby tam místo něj nebyl složený třeba jen kapesník, nebo jedna dávka trávy... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto kubass11111

                    kubass11111 12.04.2011  07:10

                    « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

                    ale ta palubka není z plastu púrávě že, je to pěna potažená nějakou foli, což znamená že nevrže, je na dotek měká, dřevo je kořenice která byla za kurevskej příplatek, jediny co je z plastu je středovej tunel :-)
                    no a kontrolky jsou poplatny době žeo, ale na rozdíl od jinejch aut mám senzor opotřebení brzd, kontrolku poruchy osvětlení, tlakoměr paliva, ekonoměr a podobný věcičky o kterejch sis mohl v 90tkách jenom zdát :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 12.04.2011  13:13

                      « Re: Peugeot má odpudivej design

                      Ta tvá folie na pěně, to je typický počin té doby. Dokonce škodárna 120, Favorit a spousta dalších aut východního bloku jej ještě měli. Problém je ten, že ta "folie" na sluníčku strašně ráda praská a je dost křehká po letech. Zlatý plast.

                      Kontrolku opotřebení brzd mám sice taky, ale to už měla R19 v roce 88, přitom mainstram v kompaktní tříče, kontrolky osvětlení Citroeny 80. let normálně, Ekonoměr mohl mít Favorit, taťka ho měl ve Škodě 105! >:D Divím se, co tě přivede k úžasu
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.04.2011  21:49

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      na vyblaznenie až až, pre rodinu je super a čo sa desingu tyka .... mne sa pači je to decentne auto.
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 12.04.2011  09:06

        « Hodnocení

        to Kubass ... tvoje pomsta v podobě hodnocení mého auta je fakt ubohá a především trapná ... kdybys to tady chvíli sledoval, věděl bys, že na nějaké hodnocení svého auta házím bobka. Jen si předvedl další důkaz své duševní ubohosti. Oplácet ti nebudu, za to mi nestojíš. :no: :no: :no: :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 12.04.2011  09:37

          « Re: Hodnocení

          Já jsem ho prokoukl, už po jeho prvním příspěvku tady, viz má reakce na to.
          Dyť on chudák ani česky pořádně neumí a s tím myšlením to bohužel není o moc lepší...
    • 00 Reagovat !

      foto Bender-B-Rodriguez

      Bender B. Rodriguez 12.04.2011  13:22

      « Re: Peugeot má odpudivej design

      Podla Bendera je napriklad RCZ uplne uzasne co sa tyka dizajnu. A 308 GTi je v poriadku. Je pravda, ze napriklad taky 308SW nie je uplne super, ale napriklad 207, partner, 508 a 5008 vyzeraju velmi dobre.

      all haill bender! >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 12.04.2011  13:24

        « Re: Re: Peugeot má odpudivej design

        Hi Bender!!! :yes:

        Naprostý souhlas. U 308 SW taky přemýšlím, jestli to s tím vínem Francouzi nepřehnali >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.04.2011  11:39

    GTi

    Vzheledem k výkonu a ceně je to opravdu výborná koupě. :yes:

    Musím souhlasit ve spoustě bodů v recenzi. Interiér 308 je opravdu perfektní. Nikdy jsem 308 moc nemusel, hlavně ten vyřvaný předek mě děsil, i když záď a hlavně profil se Peugeotu podařily. Názor jsem dost změnil po předváděcí jízde v dokonce naftové 308, kdy prostě odhlučnění, komfort a opravdu pohledný interiér dělá z jízdy příjemný požitek. A tak nějak chápu i to GTi s malým i. Je to vlastně ještě vychladlejší Hot Hatch než GTI, které je taky použitelné na každý den.

    A jak jsem na začátku psal... Za tyhle peníze do půl milionu máš auto se stejným výkonem jako Octavia RS, podvozkem s vyrovnanými schopnostmi, jen malinko menší kufr, přitom jsi ušetřil jednu Fabii v základu a dostal trochu odlišnosti a velké panoramatické okno. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.2011  13:21

      « Re: GTi

      Jen to panoramatické okno už v základu není, to bys chtěl, za ty prachy, opravdu trochu moc... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 10.04.2011  13:52

        « Re: Re: GTi

        No není, to máš recht :-) Ale já bych teda vzal panoramatické okno, které stojí stejně jako metalíza, dokonce méně než tahle červená, a vzal bych "základní" bílou :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Tano

          Tano 10.04.2011  16:28

          « Re: Re: Re: GTi

          Ano bílá je krásná a na zahraničních serverech mi přišlo, že ji má i většina lidí, ale kdo by to měl pořád čistit? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 10.04.2011  16:48

            « Re: Re: Re: Re: GTi

            Věř mi, že neznám moc horších barev než je černá >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Tano

    Tano 10.04.2011  17:40

    Poděkování

    Všem co mi tady přáli, děkuji. Děkuji i těm co to mají v plánu udělat. Těm co to v plánu nemají, neděkuji :-)

    Mimochodem, dnes jsem se díval na stránky Peugeotu a GTi si momentálně asi nekoupíte, protože předfaceliftová verze se už neprodává a faceliftované GTi zatím asi taky ne (nadá se zadat v konfigurátoru). Takže ten kdo by měl v plánu si GTi koupit, si bude muset nějakou dobu počkat. :-O :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 10.04.2011  17:55

      « Re: Poděkování

      Taky jsem se před chvílí díval, v konfigurátoru není, ale je v cenníku.
  • 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 10.04.2011  18:27

    gumy?

    Tano co tam máš za gumy. Nemyslím rozměr ale značku ... Conti Sport Contact?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.2011  19:35

      « Re: gumy?

      Ano, svým (snad trochu zkušeným) okem poznávám CSC 2 podle dezénu. Nejsou sice úplně "nejkomfortnější", ale mají naprosto úžasný grip. Také jsem je měl přímo z výroby na G5 GTI.

      P.S. A ty zimní jsou podle dezénu Michelin Alpin PA3.
      • 00 Reagovat !

        foto Tano

        Tano 10.04.2011  20:58

        « Re: gumy?

        Ano máš pravdu v obou případech, i v letních i v zimních.

        Co jsi myslel tím, že mají úžasný grip? Že dobře drží na cestě?
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 10.04.2011  21:31

          « Re: gumy?

          Jo, hlavně na suchu drží dokonale, CSC2 se už nějaký pátek dělají, ale v tomto ohledu patří pořád na špičku, navíc mají i relativně slušnou "kilometrovou životnost"...
          • 00 Reagovat !

            foto asysy

            asysy 11.04.2011  01:05

            « Re: Re: gumy?

            CSC2 jsem měl taky. Pravda, jenom 205ky, ale stejně je nemůžu hodnotit moc kladně. Po 5000 km relativně dost smetený a přilnavost nic moc. Naopak bych řekl že jsou celkem komfortní na normální ježdění. Oproti Pirelli PZero Nero se nedá vůbec srovnat. Pirelky jsou o poznání tvrdší, poskytujou daleko větší zpětnou vazbu... jsem jen zvědavý jak moc se budou sjíždět. Zatím je mám na autě chvilku ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 11.04.2011  01:21

              « Re: gumy?

              Ty pirellky se rozhodně nebudou sjíždět pomalu, ale jinak věřím, že budou vynikající!
              CSC2! určitě přilnavost na suchu jen "nic moc" nemají, což ani zdaleka nevychází jen z mých zkušeností (a jezdil jsem je na více autech, v různých rozměrech)...
              • 00 Reagovat !

                foto asysy

                asysy 11.04.2011  01:54

                « Re: Re: gumy?

                Mi to skoro přijde jak kdybych měl jiný CSC2 podle tvojich zkušeností... Možná mi ale jen chybí srovnání s nějakýma horšíma pneu... Je dost možný že ty CSC2 mi nasadili laťku hodně vysoko a dát tam barumky, tak bych se třeba divil jaký jsou to sráče... nebo taky ne ;)
                • 00 Reagovat !

                  foto matii

                  matii 11.04.2011  05:39

                  « Re: Re: Re: gumy?

                  Já teda mám CSC3, ale pokud můžu srovnávat s tím co jsem dosud jezdil, tak na silnici sedí perfektně. Jen to opotřebení asi bude vyšší, ale co člověk nadělá.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 11.04.2011  12:36

                    « Re: gumy?

                    CSC3 mám teď na G5 GTI (225/40) a taky na 5er v Mpaketu (235/45 vpředu 255/40 vzadu). Před tím jezdily obě auta na CSC2, takže mám přímé srovnání hned dvakrát. CSC3 má grip o něco menší, má větší odvodňovací drážky, takže na suchu o něco víc drží CSC2, na vodě je zase lepší CSC3, což se projeví hlavně pří částečném sjetí výšky dezénu. Velká výhoda CSC3 je lepší tlumení rázů od různých cestovních "vyrážek", tak typických pro naše cesty...
                    • 00 Reagovat !

                      foto asysy

                      asysy 11.04.2011  12:42

                      « Re: Re: gumy?

                      Mě by docela zajímalo jak na tom můžou být CSC2 proti ContiPremiumContact, který v ADACu pořád vycházejí jako nejlepší na suchu (v rozměru 205/55 16)...
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 11.04.2011  14:19

                        « Re: gumy?

                        CPC i CPC2 jsem měl dřív na trojkovém Golfu, byly výborné, ty dvojky ještě o něco lepší, ale to jsou podstatně méně sportovní pneu, než CSC2, které se dělají ve větších šířkách a nižších profilech.
                        205/55/16" je dnes naprosto "tuctový" rozměr, který se často jezdí i v zimě...
                        • 00 Reagovat !

                          foto asysy

                          asysy 11.04.2011  15:56

                          « Re: Re: gumy?

                          Však já netrvdím že je to nějakej extra rozměr :-) Podle tebe by ale ty CSC2 musely být fakt hodně dobrý. Nicméně když jsem je koupil, tak hned první dojmy nebyly nic moc. (Ostatně mám to popsané v novinkách). Pamatuju si moc dobře že rozdíl mezi starýma michelin energy (nevím přesně to označení) nebyl nějak závratný. Zvláště když se přihlédne k tomu, že ty micheliny jsou stavěný spíše na výdrž a navíc byly 6 let starý a na autě byly ještě původní z výroby! Třeba je ale chyba právě v rozměru... nvm.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 11.04.2011  18:43

                            « Re: gumy?

                            Taky netvrdím, že něco takového tvrdíš, píšu jen svůj názor, 205mm není žádná velká šířka, ale záleží hodně i na autě (a jeho motorizaci), které je obouvá.
                            Možná to víš, ale úplně první dojmy z pneu nejsou zrovna košer, potřebují najet prvních 50-100 km, abys sjel "škraloup" vzniklý z formy na pneumatiku...
                            • 00 Reagovat !

                              foto matii

                              matii 11.04.2011  18:50

                              « Re: Re: gumy?

                              Na rovinu přiznám, že s prémiovými pneumatikami nemám velké zkušenosti, ale když přezuju ze zimních 205/55R16 Michelin PA3 na letní 225/45R17 CSC3, tak to je úplně jiná liga a není to jen tím letním a zimním vzorkem, bo i ty PA3 jsou celkem konzervativní určené pro provoz spíše na suché nebo jemně zasněžené silnice. Takže na tom rozměru něco bude.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Brandon-Walsh

                                Brandon Walsh 11.04.2011  19:00

                                « Re: Re: Re: gumy?

                                ja mam skusenosti iba s dunlopkami ine nekupujeme a nedam na ne dopustit v lete obuvam dunlop sp sport 01 A 225/45, po minulotyzdnovej cca 500 km skusenosti v hustom dazdi mozem napisat ze je to pre mna to prave orechove. Leon mi prisiel na continentaloch 3 ale neviem akych ci sport ci premium pripadne ake tam su tie delenia a su to vazne skvele pneumatiky no nejak mi vadi ten napis continental, nema to gule >:D preto som opat volil dunlop >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto asysy

                                asysy 11.04.2011  19:17

                                « Re: Re: Re: gumy?

                                imho 205 zímní nejde s 225 letníma vůbec srovnávat
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 11.04.2011  20:20

                                « Re: gumy?

                                Hojně prořezaný (lamely) zimní vzorek dělá svoje, to bych nepodceňoval, v létě určitě raději 205 letní, než 225 zimní...
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ronault-

                                  Ronault. 11.04.2011  21:48

                                  « Re: Re: gumy?

                                  Co bys doporučil dnes v rozměru 16" 205/55 (tuším, že je to ten nejčastější rozměr na šestnáctkách a mám je i tuším já) v cenové hladině toho středu, čili 1500-1800 za kus?
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 11.04.2011  21:58

                                    « Re: gumy?

                                    V tom rozměru nejspíš ty ContiPremiumContact 2, o kterých už tu byla řeč i v souvislosti s testy ADACu...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Ronault-

                                      Ronault. 11.04.2011  22:07

                                      « Re: gumy?

                                      A ještě takhle. Na autě má vpředu i vzadu tuším stejné Goodyeary, tuším, jen jedny tam taťka dával dříve a jsou už sjeté a druhé jsou ještě obstojné, takže mi je líto je měnit. Myslíš, že je lepší mít na jedné nápravě takové a na druhé nápravě jiné gumy třeba půl sezony nebo celou než dam i na druhou nápravu stejné?
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 11.04.2011  22:12

                                        « Re: gumy?

                                        Lepší je mít všude stejné. U předního náhonu to chce dávat ty méně sjeté dopředu (1-2x ročně), aby si dojel všechny čtyři najednou, což vzhledem ke stejnému rozměru (vpředu i vzadu) přece není žádný problém...
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Ronault-

                                          Ronault. 11.04.2011  22:17

                                          « Re: Re: gumy?

                                          Já mám vpředu ty méně sjeté. Jen ono ta disharmonie byla už při koupi před několika lety, kdy vzadu byly nějaké zimní sjeté a vpředu nové letní, tak taťka dokoupil 2 letní a zimní vyhodil a tak se to vleče. Sice se ten rozdíl už dost setřel, nicméně ty zadní už jsou poměrně sjeté a před 14 dny na STK mi to už i napsali do lehkých závad. :-| Tak přemýšlím, co s tím, jestli dojet oboje nebo neriskovat.

                                          I když dneska jsem teda dal gumám zabrat slušně. O tom ale asi napíšu jindy jak se dá odhad navigace po silnicích 2 třídy na Vysočině na 140 km sklepnout ze 3 hodin na 2h >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 11.04.2011  12:24

                  « Re: gumy?

                  Tak Barum, Matador... to je podstatně nižší liga, než Conti, Pirelli...
                  Jednu zkušenost s Barumkama na pořádném autě mám a nemíním ji opakovat...
                  • 00 Reagovat !

                    foto asysy

                    asysy 11.04.2011  12:32

                    « Re: Re: gumy?

                    Tak někde ten cenovej rozdíl musí bejt znát ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…