Peugeot 301 (2012)
1.9.2014Dlouho jsem vybíral, přečetl hodně recenzí a nakonec vyhrála 301. Mojí prioritou byl hlavně motor. V tomhle směru nemá 301 (alespoň ve své cenové…
Peugeot 301 (T3)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
rmt 02.09.2014 17:32
Dobrý
Dobrá recenze, pěkný auto, ale chce to pár fotek aby bylo co prohlížet, až pak ti to ohodnotím abych ti to ted nekazil. Jinak poslední odstavec o klasických češích nemá chybu. Líp bych to nenapsal. At jezdí k tvý spokojenosti. -
Nicco 02.09.2014 21:54
Technicak 2013
Ja jsem mel taky technicak na PuntoII z roku 2000 (homologace pro CR probehla v 1999), ale auto bylo vyrobeno az v roku 2002 podle VIN a podle vsech stitku v aute, takze nevim, nejak to natiskli v roce 2000 ve vice kusech asi. -
chetoos 04.09.2014 11:58
Skvělé
Moc skvělá recenze a hezké auto. Ačkoli nejsou sedany v této třídě zrovna horkým zbožím, tak své příznivce si najdou. Peugeot se mi moc libí. Po vzhledové stránce neurazí a eleganci mu upřít nejde. Je to super nenáročné auto, které toho hodně snese. Myslím, že právě taková auta jsou nejodolnější, nemají všechno v elektrice, používají nesmrtelné motory a jsou za super cenu. Po doplnění fotografií samozřejmě vylepším své hodnocení. Přeji hodně krásných chvil za volantem. -
gogo2 21.01.2015 15:37
zcela bezvýhradně souhlasím!
Až teď jsem si všiml téhle recenze. Mám 301 (ovšem motorizaci 1.2 - recenze je taky na moje.auto.cz) od května 2013, momentálně najeto bez pár km 20.000 a se vším, co je zde napsáno, zcela bezvýhradně souhlasím! (Navíc je to dobře napsaný...) To auto je možná až nedoceněné, hlavně ovšem za běžné ceny zbytečně předražené. Ale i tak se jich za rok 2014 prodalo v Česku 499 ks, což asi Peugeotu ČR stačí, takže nemají důvod jít s cenami dolů, nehledě na to, že evidentně mají jiné modely, které tlačí víc (208, 308). Tak ať slouží!-
-
gogo2 21.01.2015 19:44
« Re: Re: zcela bezvýhradně souhlasím!
Obojí. Podle mě dobrej kočár, ale za standardní ceny moc drahej... A slevu teda zrovna hned mezi dveřma autosalonu nedávaj... (Koneckonců i autor této recenze píše o tom, že to nebylo jen tak sehnat novou jednašestku za dobrý prachy.) Takže chce to urputnost v hledání nebo si počkat na "7 dní Peugeot" (ale taky už ty slevy nejsou, co bejvaly, nehledě na to, že vždycky předtím zvedaj ceníkový ceny, aby pak ta sleva vypadala líp) nebo tu a tam trefit na nějakou nahodilou akci (tak jsem to vlastně úplně na náhodu vychytal já).
-
-
-
peetan 21.07.2015 01:14
P301 vs P208
Zdravím,
pokud se ještě po té době dostanete na net k vaší recenzi, hodně by mě zajímalo, z jakých důvodů jste dal přednost 301 před 208. Já jsem také zacílil na 301, chtěl bych ji jako druhé auto na příměstké dojíždění, nicméně převážně pro jednoho se mi zdá zbytečně velké, 208 je zpracováním a materiály trochu jinde. Zatím jsem na vážkách ..-
T3 19.10.2015 09:13
« Re: P301 vs P208
Zdravím,
bohužel jsem si otázky nevšiml dřív, předpokládám, že teď už je na odpověď trochu pozdě. Přesto - 208 jsem také zvažoval a souhlasím s tím, že je na tom (hlavně zpracováním) o hodně líp. Auto jsem kupoval pro dva, což bez problémů zvládne i 208.
Abych odpověděl, ten důvod je motor. V té cenové relaci, ve které jsem se pohyboval, bych mohl mít u 208 maximálně tříválec 1.2, který byl tenkrát relativně nový. Na druhé straně pak byla 301 s možností čtyřválcové 1.6, navíc je to starý motor řady TU, který je hodně proveřený a za ty léta snad i vychytaný.
A pak je tu samozřejmě dynamika, 301 s tím motorem opravdu jede. Tříválec není špatný (ani v 208 a ni v 301), ale čtyřválec je úplně jinde a já to mám jako jedinné auto.
Nicméně pokud bych byl ochoten jít do toho tříválce, tak bych bral určitě 208.
-
-
Aspon 17.10.2018 13:40
Vetší kola a spotřeba
Spotřeba o litr navíc s vetšíma kolama je mirně podivná, když sem na autě přehazoval 2 velikosti kol, tak rozdíl ve spotřebě nebyl žádný, resp. je potřeba si vysledovat, jak auto s jinýma kolama měří ujetou vzdálenost. Nezdá se to, ale můžou tam být docela rozdíly... -
KubikCv 25.09.2019 01:26
Fajn recenze
Fajn recenze na zajímavý auto. Odhodlávám se ke koupi funglovky...bohužel ale trochu pozdě. Doby kdy skladový Grande Punta stály pod dvě kila a 301 stála 240 jsou pryč :-( Pokukuju po autech kolem 250 s klasickou atmosférou a menším objemem (jezdím 70% město,příměstskej provoz , 30% dálky)
A je to celkem peklo najít něco rozumnýho...Fiat už s klasickou 1.2 umí jen Pandu...ale kolem 230ti :-( , Logan je sice levnej...s rozumnou výbavou kolem 220, ale nemá pozink a ani plastový podběhy, Embéčko se občas objeví s Fabií 1.0 44kW za 206...ale totální holota. Citigo 240. Horkým favoritem je pro mě zatím Swift 1.2 66kW za 250. A jelikož mi sedany nevadí ( Logan volba ) tak jsem okouknul nejdřív ceníky Citroënu a polil mě studenej pot. C1 za 240 a C-Elysée přes tři kila. Po mrknutí na Fiat Qubo a recenze jeho sourozenců Citroën Nemo a Peugeot Bipper jsem mrknul na Pažouta. A překvapil mě ceník 301 , základ kolem 250 a Allure jen o chlup víc. Koncepcí se mi to auto fakt líbí a po otestování 1.2 PureTech v Cactusu ten motor nevypadá vůbec zle (aktuálně už jde koupit jen PureTech nebo chrochták) . Pocitově to auto vypadá mnohem hodnotnějš než Dachna, jak v interiéru,tak zvenčí. Přecijen v tom autě budu trávit hodně času a Pažout vypadá uvnitř hodně útulně.