Ford Mondeo (2007)
3.5.2012Bylo mi zde jedním uživatelem na moje.auto.cz navrhnuto, že by nebylo vůbec špatné se tu trošičku rozepsat o motoru, která je v mém voze, když je v…
Ford Mondeo kombi (Švagi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Nechtělo to chvíli počkat? 03.05.2012 13:42 blowiik
- Fešák 03.05.2012 20:27 Honza Mička
- Kola 03.05.2012 21:33 brepus
- Hezký kousek s kultovním motorem 07.05.2012 12:29 kuko
- Stav opravy 07.05.2012 22:01 Švagi
- Nový motor 10.05.2012 21:07 Švagi
- Motor na prodej... 12.05.2012 05:30 Švagi
- Nové fotografie 13.05.2012 09:28 Švagi
- Nemohl bys být konkrétní v číslech? 26.07.2012 14:43 Stejsn
- Bixenon 01.08.2012 11:53 Švagi
- Spotřeba 05.08.2012 16:32 Mireon
- Pěkný kousek 05.09.2012 20:51 Bud
- Brzdy 07.09.2012 07:45 Švagi
- klima-kompresor 24.09.2012 11:03 pargi
- Tak ohodnoceno kolego 02.01.2013 16:26 Ozzman
- můj kamarád 19.03.2013 19:46 protege
- drazkovy remen 28.03.2013 21:29 Lucaslegend
- Podvozek 03.05.2013 18:25 Mig_35
- LPG 24.02.2014 09:26 sTiLL
- LPG 19.05.2014 10:42 Švagi
- Klepání motoru 03.03.2015 13:16 Freebiker
-
-
-
-
Švagi 03.05.2012 14:13
« Re: Re: Re: Nechtělo to chvíli počkat?
No ve VOLVU mi řekli, že tyhle motory občas na to trpí, hlavně když se spolehá na proměnou výměnu oleje dle PC, pak je prý někdy pozdě, pak se kousne "šálek" a protože tam není zámek, tak se protočí a začně cinkat. A prý ani oleje Castrol co Ford do toho doporučuje nejsou to co by mělo být. Jinak v servisní knize je poctivě vyplňovaná. No nechám se překvapit, snad mile >:D
-
-
Švagi 03.05.2012 14:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Nechtělo to chvíli počkat?
No aspoň Ti to tam řeknou, tady by to zatajovali a pak cena by byla stejná jako se závadou.:-D Před tím jsem měl Mondeo 2004 2.0TDCi/96kw a tam byl volnoběch o něco hlučnější, po pravdě bych to ani nevěděl, že je tam nějaké cikání kdy to nebylo uvedeno v inzerátu.
-
-
-
-
-
-
Honza Mička 03.05.2012 20:27
Fešák
Neuvěřitelně hezký kousek! Jiná kola bych na Mondeo snad ani nedával a volba kombi byla taky správná :-) :yes:-
-
Švagi 04.05.2012 14:00
« Re: Re: Fešák
No máš sice pravdu je to degradace auta, ale pak jezdíš za 1,9kč/km a né za 4kč/km a vůbec to nepoznáš na co jezdíš. Nehodlám dávat pořád státu kolem 11kč/l spotřební daň plus DPH. Je to fakt hrůza... A pokud budu chtít tak jedním tlačítkem to přepnu a jezdím na benzín. Nič špatného na tom nevidím.
-
-
-
brepus 03.05.2012 21:33
Kola
Ty kola vypadají fakt,fakt hoodně bombově, ale to dílenské zpracování je fakt hruza.Táké jsem Mondeo chtěl, ale po zkušební jízdě a dílenském zpracování, jsem nakonec odešel z Forda hodně zklamaný.Je fakt že cena byla super, ale to bylo to jediné. Nakonec to vyhrála Škoda SuperbII a mužu říct že fakt nelituji a jsem rád že jsem se nenechal překecat prodejcem když povídal a povídal jak je Mondeo výborné,levné,spolehlivé a vyjímečné auto.Toto je jen a jen muj názor a vím že kdo Forda má, tak na něho nedá dopustit jako já nedám dopustit na Superba.-
Švagi 05.05.2012 07:57
« Re: Kola
No nemyslím si, že dílenské zpracování je taková hrůza, spíše se jedna o místa kde jsou více odflaknuta a to třeba zadní kufr, zmíněná prihratka u spolujezdce atd.SUPERB je více praktičtější a manažerské auto, více odkladacich přihrádek, pruvlak na lyže atd. Sluší mu více dálnice než okrsky, prostě pohodlná limuzína.MONDEO je proste více zábavnější zvládá i okrsky i dálnice Ford proti VW podvozky uměl o něco lépe naladit, ale zase řešení detailu interiéru zvládá koncern o něco lepe.Jsem rad, že je ještě doba kdy člověk si může vybrat auto dle svých požadavků.Zda se mi, že výrobci začínají postupně své vozy unifikovat.
-
-
kuko 07.05.2012 12:29
Hezký kousek s kultovním motorem
Hezká kára, kombi (to já můžu), černá (to já můžu), a supr motor.
Pár rad:
olej určitě měnit max. po 10tis km - turbomotory jsou na jeho kvalitu extrémně citlivé
dávat značku Mobil - když se u Volvistů objeví "oddělaný" 2.5T, tak první otázka směřuje k značce používaného oleje - jestli je to Castrol, tak je původce problémů v 90% jasný
zajdi si na volvo fórum, tam o tom motoru získáš spousta info, kluci rádi poradí (možná raději nezmiňuj že ho máš ve Fordu, to víš, někteří se na něj pořád zlobí >:-[] ;-) )
jinak ten motor je celkem bezproblémový (při poctivé údržbě), spotřeba není ideální co si budeme nalhávat, ale jak píšeš LPG problém částečně řeší.-
-
kuko 09.05.2012 11:55
« Re: Re: Hezký kousek s kultovním motorem
ona ta averze je oboustranná - Volvisti tvrdí, že Ford jim nenechával dost prachů na rozvoj, omezoval je atd.
Fordisti zase že Volvo si okupovalo některé technické fiřúry (např. 4x4) a díky tomu stráceli na konkurenci (VW).
Nevím přesně jak dlouho byly spolu, cca 10let, teď je každopádně Volvo u Číňanů a zase jsou stěžnosti na toto. Lidi budou prostě pořád nespokojeni >:-[]
-
-
-
Švagi 07.05.2012 22:01
Stav opravy
Tak dnes mi bylo sděleno, že závada která způsobuje klepání nejsou ložiska mezi klikovkou a ojnici, ale po sundání vany bylo zjištěno že byl pridrena jedna ojnice-důvod asi doporučený olej Castrol, nebo nízká hladina oleje.Předběžná cena, pokud bude klika ok,a nebo půjde opravit měla do 50000 kc.cena i s rozvody.No ještě že byla ta cena auta fakt dobra a já s tím počítal, no sice jsem počítal jen se salkama za dvanáct :-).No ještě přemýšlím pokud bych jsem sehnal motor v dobrém stavu, tak bych šel do něho.Tím Vás prosím kdyby náhodou někdo věděl o motoru 2.5T 5válec(motor pochází z volva) 162kw rv.2007 se slušným najezdem.Tak bych to moc uvítal. Děkuji -
Stejsn 26.07.2012 14:43
Nemohl bys být konkrétní v číslech?
Kolik stálo celé auto, kolik stál druhý motor (a kolik má údajně najeto), kolik stála přestavba na plyn? Taky kolik tak ročně najedeš. Docela by mě to zajímalo. Taky mám teď auto z Německa, český trh s ojetinami je jedna velká katastrofa. -
Švagi 01.08.2012 11:53
Bixenon
Chtěl bych se zeptat, majitelů Mondeii proč se všude uvádí, že jsou světla bixenonová, když je ve světle jedna xenonová výbojka D1S a H7 myslím jako dálkové světlo ?-
white label 01.08.2012 12:28
« Re: Bixenon
To je zcela běžná konfigurace (nejen u Fordu) i u bixenonů. I bixenony mají vždy jen jeden pár výbojek, kdy přepínání režimu tlumených/dálkových světel zajišťuje stínící clona (něco jako oční víčko, kterým se liší od běžných/starších xenonů). H7ičky se k bixenonům v dálkovém režimu přidávají a slouží jako světelná "houkačka".-
-
white label 01.08.2012 12:43
« Re: Bixenon
Nejsou tam dvě (dva páry) výbojky, ale pouze jedna (jeden pár), je tam jedna výbojka pro dva/oba režimy svícení (proto bi-xenon). Ani se nenaklání, prostě v dálkovém režimu svítí naplno, bez clony, a v tlumeném/potkávacím režimu stínítko zastíní příslušnou část optiky podobně, jako když oční víčko přimhouří oko.
Naklání se pouze u adaptivních světlometů, které podle úhlu natočení kol volantem svítí s předstihen tzv. do zatáčky. A třeba u nové A8 může adaptivní funkce světlometů spolupracovat také s navigací, takže vlastně světlo pak může být rychlejší, než "volant"... :-) -
-
-
-
-
Mireon 05.08.2012 16:32
Spotřeba
Je docela vysoká na to že auto není zase tak těžký pohání jen jednu nápravu a je to manuál. Já si myslel jakýho nemám rozežrance :-). Auto jinak moc pěkný. Mondea se mi líbí hodně dlouho, škoda že nedělají čtyřkolku. Přeji hodně šťastných Km bez závad.-
Švagi 06.08.2012 12:02
« Re: Spotřeba
No mě se zdá spotřeba tak akorát, nejezdím zase jako šnek. Ale vždycky by mohla být spotřeba nižší, vzledem k výkonu. vozu .Nevim asi 4 kolku bych nechtěl-nevyužil bych ji (nejsem z hor) ale však víte, vždycky se hodí, pokud tam je. Jsem se koukal, že máš taky předělávku na LPG, ta 12litrová spotřeba je na LPG nebo benzín?-
Mireon 13.03.2013 19:50
« Re: Re: Spotřeba
Spotřeba se pohybuje od 12-15litrů rozdíl mezi plynem a benzínem je docela malý. Pokud se chci projet stejně jedu na benzín. Ale pokud člověk třeba spěchá po dálnici tak rozdíl mezi spotřebou PP a skutečnou spotřebou plynu se zvětšuje. Já většinou jezdím do 140 pak se podvozek snižuje a na našich dálnicích to není. Ale zajímavé že když jsme jeli do Benátek a podvozek byl na nejnižší poloze tak momentální spotřeba na dálnici klesla o jeden litr. Teď mě trošku trápí plyn. V servisu na plyn už si neví rady a v normálním servisu taky ne. -
-
-
-
Bud 05.09.2012 20:51
Pěkný kousek
Je to pěkný kousek :-) . Že ses odvážil koupit auto s vadou na motoru.. A s tím olejem jsi mně překvapil, já taky použil Ford Formula. ;-\ .-
Švagi 06.09.2012 08:12
« Re: Pěkný kousek
Děkuji, odvaha mi nakonec vyšla i ve Fordu mě odrazovali abych si to auto nekoupil, že jsem šílenec atd. >:D No ten olej se prý nemá používat ve Volváckých motorech tedy 2.5 T pětiválec(B5254T). Jinak olej Ford Formula 5W30 jsem používal ve Mondeu rv. 2004 2.0 TDCi 96 kw a najel jsem s ním 160t km a žádný problém.-
Bud 06.09.2012 22:36
« Re: Re: Pěkný kousek
Aha, tak to mně uklidnilo. :-) . A jinak, máš nějaké zkušenosti s brzdama, např. kolik ti jaké vydržely, nebo naopak nevydržely a musel je měnit předčasně, nebo vůbec a vydržely věčnost... Budu měnit přední brzdy, mám na to čas, tak se dívám, ptám, čtu, abych se něco dozvěděl ;-) Ahoj-
-
Bud 24.09.2012 20:55
« Re: Brzdy
Ahoj, tak si představ, že Ford nadělil předčasně dáreček pod stromeček pro majitele starších Focusů a nabídli komplet přední brzdy za poloviční cenu. Tak vlastně vyřešili moje hledání. Originál za cenu běžných. :-) . Jinak možná, že to znáš, ale co kdyby náhodou, tak sem tam se ty slevy, nebo snad výprodeje a to právě i na Mondea objevují na: [odkaz] ...-
-
Bud 24.09.2012 21:39
« Re: Re: Re: Brzdy
Pokud tam nejsou, tak asi nejsou. Ty brzdy jsem psal u Focusů :-) A jiné věci i na Mondea. Ale napadá mně, nevím, jaké jsi nátury, zavolat tam a zeptat se.. Jestli náhodou nemají slevu i na brzdy pro Mondea...
Jinak mi tam řekli po telefonu, že pokud si to nechám vyměnit u nich, to znamená u autorizovaného servisu, mám na všechny díly 20% slevu (asi to bude DPH,nevím) a na práci 5%. Myslím, že se to bude týkat všech servisů Ford. No ale pokud si děláš všechno sám, tak to nemá cenu. Ale pokud to dáváš do běžného servisu, tak cena práce je někdy větší, než u Forda ;-) To už mám vyzkoušené..
-
-
-
-
-
-
-
Švagi 07.09.2012 07:45
Brzdy
No dával jsem Ferodo, a TRW a myslím si že ty TRW se mi zdály lepší. Teda pokud myslíš destičky né kotouče? -
pargi 24.09.2012 11:03
klima-kompresor
Tohle mondeo má ještě kompresor se spojkou? Nemá to kompresor stáloběžný?-
-
-
-
-
Švagi 24.09.2012 14:12
« Re: Re: Re: Re: Re: klima-kompresor
Ano, máš pravdu, je to modernější konstrukce kompresoru… Jediná výhoda spojky je ta, že když tam chybí medium (tedy i mazivo) tak kompresor můžete vypnout a přijet do nejbližšího servisu, ale u stáloběžné ne, tam se kompresor točí pořád, tím pádem se může stát, že se Vám kompresor zadře.
-
-
-
-
-
-
Ozzman 02.01.2013 16:26
Tak ohodnoceno kolego
Jen jsem docela zděšen výčtem problémů, které si s autem zatim měl. K té servisní výměně rozvodů: Vztáhnu to na svůj motor, ale mne bylo v autorizovaném servisu u dealera Ford sděleno, že můj motor má interval výměny rozvodů 160-200 tisic km! Jedná se o normální rozvodový řemen. Když jsem toto nadnesl u známého v autoservisu, co se nám stará o auta, byl v šoku. Řekl at na tohle nehledim a radši jsem rozvody měnil před 160 tisic km. Jestli se ti mechanici řídili stejnými informacemi u tebe, tak se nedivím, že ti rozvody neměnili >:D .-
Švagi 02.01.2013 23:22
« Re: Tak ohodnoceno kolego
No to si špatně pochopil, to je drážkový řemen ne rozvodový, ten byl origo, roztrhnul se a namotal se na řemenici klik. hřidele co pohání rozvodový řemen. následně rozvodový řemen přeskočil a způsobil to že byla malá komprese a motor samovolně zdechnul, ještě že to byl benzín a ne diesel ten by se podkal na 100 procent. -
-
-
protege 19.03.2013 19:46
můj kamarád
než jsem došel k tomu, že jste jeli pro alfu jsem si myslel, že tu má recenzi můj kamarád z Opavy, protože měl nejdřív Mondeo Tdci 96 kW a loni si místo toho koupil Mondeo 2.5T a nechal si ho předělat na plyn >:D jinak auto pěkné tak doufám, že už moc závad nebude a bude pěkně sloužit ;-) -
Lucaslegend 28.03.2013 21:29
drazkovy remen
schvalne som sa pozrel kedy sa ma menit drazkovy remen prislusenstva na mojom aute honda a s prekvapenim zistujem ze sa ma iba kontrolovat kazdych 40000km , ziadna predpisana vymena....a dokonca ani v servisnej historii neni zaznacena ze by uz bol meneny na mojom......naposledy ho kontrolovali cca pred 10000km...auto ma najazdenych teraz cez 190000km....neviem preco nedali aby sa menil aspon kazdych 150000km a bol by klud....interval vymeny rozvodoveho remena je u mojho auta 120000km...a ty nemas servisnu knizku ?? ja to mam v nej krasne rozpisane co sa ma kedy menit a kontrolovat takze si v servise mozu hovorit co chcu...ja tam vzdy len pridem so zoznamom, ze co treba menit uz a hotovo :-)
ale co ma zaraza ze ako to je zle vymyslene na tvojom aute, ked sa ti remen dokazal tak nestastne namotat .........
inac tvoje auto chvalim , s tym motorom to musi byt parada, to ze si tam dal plyn vobec nevadi , prave pri takychto silnych autach to ma zmysel a ani ako ked to niekto namontuje do 1.2 alebo 1.4 :)) jedinu nevyhodu to ma ze auto je o par desiatok kil tazsie co pri sportovejsej jazde naserie.....ako mas nastaveny plyn? az po obmedzovac ide na plyn alebo to prepne pri urcitiych otackach na benzin ??
-
Švagi 31.03.2013 18:16
« Re: drazkovy remen
No servisní knihu mám, ale bohužel nejsou tam žádné informace o tom, kdy se mají měnit řemeny atd. No kryt pod řemenenící tam je, aby se tam nedostal drážkový řemen, ale bohužel nepomohl. Co mám ověřené, tak podobný případ se také stal...
Máš pravdu, že se zvýší hmotnost, ale zase na zadní nápravě, což si myslím, že až tak tolik nevadí. Ale zase na druhou stranu, nejezdím s plnou nádrží benzínu a také nemám rezervu, která něco váží což si myslým, že není zas takový velký rozdíl..
S tím plynem je to tak: že se mi to motor přepne na plyn nad 1200 ot/min až po omezovač.
Jinak díky za chválu..-
Lucaslegend 01.04.2013 21:53
« Re: Re: drazkovy remen
vlastne asi mas pravdu, zabudol som ze do tej hmotnosti lpg systemu sa rata aj palivo...
cize mne zvysi LPG pohotovostnu hmotnost auta o 60kg v TP....moja dojazdova rezerva vazi 15kg....cize 45kg navyse s aj s plnou lpg nadrzou ked vyhodim rezervu.....to znamena ze ked natankujem benzinu iba cca 22litrov tak vlastne hmotnost bude rovnaka ako keby natankujem benzin do plna a nemam lpg system....
ja si davam nastavit automaticke prepinanie spet na benzin po prekroceni 4650ot koli tomu aby som nestratil ani troska z vykonu a koli ochrane motora, lebo na LPG ist dlhdobo vo vysokych otackach viac namaha motor a ma to slabsi vykon...tak ale uvidim v skutocnosti ako sa to bude chovat a podla toho to presne nastavim....
ozaj pisal si o hlucnych vstrekovacoch....neskusal si kontaktovat firmu ktora ti to montovala aby ti ich vymenila za nejake tichsie? ja som sa na toto zabudol spytat vo firme kde mi to budu montovat, musim im napisat ake tam davaju....-
Švagi 02.04.2013 09:12
« LPG-systém
- ano ta hmotnost bude podobná, a když chceš zajít do detailů tak směs LPG má hustotu cca 0,55 kg/l a benzín 0,74 kg/l >:D což vyplívá že LPG méně váží a to docela výrazně
- to přepínání mám jak jsem psal a zatím mi docela vyhovuje, pokles výkonu nepocituji (asi ho mám zatím docela dost) jen je na LPG docela výraznější turgo efekt než na plyn-budu to muset někdy ještě dořešit
-ty vstřikovače jem měnil,ale bez výsledku, ta hlučnost je to je jich vlastnost (mám 1 sadu po 2 vstřikovačích a 1 sadu po 3 vstřikovačích) přávě ta sada po 3 vstřikovačích je hlučnejší ty po 2 nejdou vůbec slyšet...
- jinak jsem ti ohodnotil tvou recenzy na 3x 10 bodů doufám, že také ohodnotíš tu moji... díky-
Lucaslegend 02.04.2013 13:59
« Re: LPG-systém
cize to znamena ze 45litrov benzinu bude vazit 33.3kg a 45L lpg 24.75kg??
to potom aj vychadza kedze lpg system vazi cca 60kg, cize 53litrova nadrz na lpg vazi 26kg zmesti sa do nej 42.4L, to znamnea + hmotnost natankovaneho lpg 23.32kg + hmotnost riadiacej jednotky, vstrekovacov, trubiek , reduktora......cca 10.68kg.
ten turbo efekt to ma zaraza ....este si to neriesil s firmou? nemoze byt nejak slabsi tlak v lpg systeme ze to trva kym tam dostane dost lpg do motora? to je len taka moja uvaha, mozno totalna blbost :-)
ozaj a preco si si dal plniace hrdlo lpg do naraznika a nie to skryt pri plniace hrdlo benzinu??
a to mas ako tu druhu sadu vstekovacou je iny typ,znacka, nie su rovnake vsetkych 5 vstrekovacov?? preco?
dik za vysoke hodnotenie, take som necakal od nikoho, ja som ti dal trosicku nizsie koli autu samotnemu, tak snad sa nenastves ....
-
-
-
-
-
Mig_35 03.05.2013 18:25
Podvozek
zdarec! prosím tě jak je to s podvozkem u tohohle Mondea? je tam standard nebo nějaký přitvrzený á la ST? -
-
sajlo 01.06.2014 11:12
« Re: LPG
Ahojte,
práve špekulujem na mondeom, tiež bol môj favorit 2,5T... tiež som bol sklamaný článku o spoľahlivosti tohto motora, ale videl som na mobile aj 230t takže opäť je to o tom ako sa staráte tak máte.
jedniný môj problém je manuál.. ak by tam dávali automat, volvo má aj automat...
k LPG, mám scorpio s 2.3 benzínom na plyne som nabehal cez 160t km a preto na traktorom neuvažujem a súhlasím s nákladmi na opravy pri traktore.. spotrebu na scorpiu mám okolo 12l, čo je cca 6l až 7l nafty... čo je úplne v pohode... :-)
ale môj fanúšik je mondeo s mazďáckou 2.3... je to skoro ten istý motor ako mám teraz, áno nie je to trhač asfaltu.. ale dávali tam automat.. síce japonský.. ale poznáme úskalia "doživotných" náplní.. ďakujem za infošky.. LPG sa netreba báť a ak tak stačí prikúpiť primazávanie ventilov.. čo je pravda, pretože tiež som menil motor v scorpiu tak sme ho rozobrali a boli ventily "zabúchané" čo je pravda :-)-
Švagi 02.06.2014 11:12
« Re: LPG
No já nevím, jestli bych šel do 2,3 osobně jsem s tímto motorem nikdy nejel,ale co vím tak je docela "papa" a s výkonem to také není to pravé ořechové. Nevím jestli 2.3 je ten jistá motor jako 2.5 T od Volva ? Není náhodou 2.3 -4 válec? To přimazávání má pouze smysl jen když tam dáš to elektr. které vstřikuje přímo do každého válce zvlášť.-
sajlo 04.06.2014 09:32
« Re: Re: LPG
ja viem, mám motor staršej generácie v scorpiu, ak by k tej 2,5 turbíne dávali automat tak idem do neho, ale ešte som nevlastnil auto bez automatu :-)..joke..
ale samozrejme jazdím s kutáčom..ale naozaj ma to nebaví..
a 2.3 je Mazda takže sa toho nebojím..trošku prevodovky pretože scorpio malo americkú poctivú klasiku A4LDe...a mám na nej 330000km bez problému...
čo asi tento nový japonský ujo nevydrží.. >:D
-
-
-
-
Švagi 19.05.2014 10:42
LPG
Co by si konkrétního chtěl vědět?
Jinak po 74 000 km vše ohledně LPG šlape jak mám, ťuk ťuk >:D-
Milan59 16.02.2015 13:54
« Re: LPG
Dobrý den, Švagi, díky za Vaši recenzi Fordu Mondeo. Přiznám se, že jsem asi 3 měsíce hledal auto, kterým bych nahradil svou dosluhující Vectru. Na plyn jezdím už 17 let, takže jsem hledal vhodné auto na přestavbu. Přiznám se, že i Vaše recenze mě v tomto ovlivnila. Přivezl jsem ze SRN právě toto auto s poctivými 140 t. Km. Začátkem března se chystám na přestavbu na plyn, tak hledám informace o její vhodnosti pro tento vůz. Už jste o tom psal, nicméně čas opět pokročil, takže se chci zeptat na Vaši aktuální situaci; zda je auto v pořádku, tedy jestli je vše stále tak "ťuk ťuk". Díky za odpověď.
Můj mail: peckamiloslav@seznam.cz-
-
Milan59 04.03.2015 00:13
« Re: Re: Re: LPG
Díky za reakci. Jsem rád, že to funguje. Zítra mi budou montovat plyn (v Č. Budějovicích pan Jarmil Štěpánek), takže doufám, že budu taky spokojen. Nechávám si tam namontovat přimazávání. Moc se těším, až se opravdu pořádně projedu. Měl jsem před tím samé Opely-3x Omega a teď naposledy Vectra. Byl jsem s posledně jmenovanou velmi spokojen, ale proti Mondeu je to žebřiňák.
-
-
-
-
Freebiker 03.03.2015 13:16
Klepání motoru
Mužu se tě zeptat, mě motor opravdu lehce klepe po nastartování, ale někdy je to více někdy méně, takže se chci zeptat, jetli ti to klepalo až po zahřátí a s jakou intenzitou, a je to po několika km nebo hned?
Jinak trochu k oleji, díky tvé recenzi o oleji jsemse velkým obloukem vyhnul oleji Castrol a koupil dle jiné recenze olej Millers Oils Premium EE Longlife ECO 5w30, tak doufám, že to bude OK
předem díky Petr
... takže pro ostatní, co by se zajímali o tuto problematiku - bylo mi řečeno, že pokud máte problémy s klepáním jako já, tak se bude jednat o nějakou kladku, takže nic v motoru (s největší pravděpodobností)Já jsem měl totož strach, že bych mohl mít přidřené šály, ale to se projevuje ve vyžších otáčkách a po té když se sundá noha z plynu a motor se vrací do volnoběhu, tak je slyšet větší klepání-
Švagi 23.04.2015 10:45
« Re: Klepání motoru
No bylo to spíše za studena, jen tak lehce po zahřátí to nešlo skoro slyšet.
No měl jsem auto nastartované párkrát a pak mi vyměnily nový motor, takže jsem to moc nesledoval.
Jinak díky za info.
Spoustu šťastných kilometrů přeji.
PS: jinak jsou to šálky ne šály >:D
-
Jinak ale pěkný kousek... :yes: