Chevrolet Camaro (2019)
20.10.2019V kratkosti, po nekolika letech jsem se rozhodnul, ze si poridim nove auto. Zakladni podminky vyberu byly vicemene jen aby auto melo vic jak 250…
Chevrolet Camaro (StigPohlafsson)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 28.10.19 08:52
« Krásné
Ja síce zastávam rovnaký názor, že keď americkú káru, tak aspoň s V6, ideálne s V8.
ALE! Ak bolo zadanie "čo najviac auta pod milión", tak je to úplne iný pohľad a Camaro 2,0T je zrazu úplne iná vec. Ako písal autor, hotheče sú fajn, ale príliš bežné, stále ide o kompakt, nižšiu strednú, najbežnejšie auto na cestách.Kdežto veľké kupé je iná liga, zriedkavý a pôsobivý zjav, proste kus auta, klasické kupé z RWD, tomu nemôže FWD hatch konkurovať.
A keď chceš kúpiť v tejto triede niečo od európskych výrobcov, tak môžeš len snívať, napr. také BMW 4er začína na takmer 40t, za čo máš 20i so 135 kW, pre porovnateľný motor s Camarom treba ísť do 30i, no a to je rozdiel 10t eur oproti tomu Camaru.
Takže Camaro za 33900 eur je z hľadiska value for money parádna kúpa. Môžeme sa na Camaro s R4 pozerať ako na formu bez obsahu, ale tou je aj BMW s trojvalcom a koľko ich po cestách jazdí. -
Barrichello 30.10.19 12:50
« Re: Re: Krásné
zapomínáte na fakt, že za cca 50-100 táců navíc jde sehnat V6 s 340 Hp.
Při ryze indiviudálním dovozu z USA i za stejnou resp. nižší cenu jak R4 z ofiko dovozu.
Pojistky, hele já platím cca 4400 Kč na 5,7 V8 povinný ručení, takže to nemá smysl vůbec řešit a havarijko se odvíjí od ceny auta a ta je u R4 a V6 skoro stejná. Takže platíš to samý.
Takže jaká je výhoda té R4? Nižší spotřeba ve městě leda. Jinak já teda žádnou nevidím.
Zato nevýhod nekolik
1) R4 Camaro nikdo nechce, takže prodat to bude asi oříšek
2) výkon horší než V6
3) zvuk horší jak V6
4) máš tam navíc turbo
5) pokud vím tak R4 se nedělá ve verzi RS jako V6 -
speedfred 25.10.19 15:12
« Re: Re: Re: Krásný auto s blbým motorem
Priateľu tých 400t je už takmer 40% naviac a to viac ako šialený rozdiel.
Recenziu som ešte nečítal, ale ak by to mali byť iba nejaké jazdy okolo komína a postávanie v kolónach tak na to stačí aj R4, aj keď sám by som do toho asi nešiel. -
StigPohlafsson 30.10.19 22:43
« Re: Re: Re: Re: Krásné
Byl jsem se osobne zeptat na Vinohradske. Tezko rict, treba jsem se jim nezdal dostatecne duveryhodny a tak me slusne odpalkovali vyssi cenou :-) Ne, ted zertuji ale bud se asi dovoz 3.6 prodrazil do EU celkove a uz se to nevyplati zrejme vozit ani do Rise natoz do CR. -
StigPohlafsson 30.10.19 14:36
« Re: Re: Re: Krásné
Pokud jde o 3.6 V6 u autooutletu jsem dostal informaci - 1.3M s DPH za novou 3.6 V6/. Jestli by dovedli slevit to nevim, po teto informaci jsem se uz dal o novou 3.6 V6 nezajimal.
R4 se stejne jako V6 dela v 3LT s moznou vybavou RS za 1950 USD navic alespon podle webu chevrolet.com
Havarijni + pov. ruceni mesicne me u Allianz prijde na 2366 s GAP bez GAP nejakych 2000 CZK pri najezdu 15000 km rocne. Pro 3.6 V6 mi Allianz udelala nabidku o zhruba 400 CZK vyssi nez pro R4.
Jinak saozrejme uznavam, ze vykon jako V6 to R4 proste mit nebude krome kroutaku tak akorat.
Navíc nevím, jak u Camara, ale u Mustanga panuje celkem konsensus, že relativně "lehkonohej" dvoulitr je jízdně hodně zajímavej. Čtyřválec ubere na přední nápravě několik desítek kg a to musí být znát...