Diskuse

Hyundai i30 (2017)

14.3.2017

Vůz již není v mém užívání, odevzdáno 17. 6. 2019. První i30 třetí generace na moje.auto.cz. Budu se muset snažit :-) . Nepatřím k lidem, kteří…

 

Hyundai i30 (Stephen)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 43 Reagovat !

    foto orgasmic

    orgasmic 14.03.17  22:02

    « Motor

    Když bys bral klidně 2.0 atmo, tak proč si nevzal 1.4T? >:D

    Design je subjektivní, ale zezadu parodie na Golf a interiér docela hrůza, hlavně ten panel info systému :no:
  • « 31 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 21.03.17  17:21

    « Re: melonsvk

    Není důvod se omlouvat, diskuze se vždy nějak vyvíjí a Tvoje příspěvky se této i30 též týkají, i ona má pod kapotou "motor ze sekačky". Asi vím kam melonsvk svými příspěvky míří, ale obávám se, že tak činí bez osobní zkušenosti s poslední generací foukaných tříválců. Taky jsem měl HTP a byl to megashit, ale motory Ecoboost, T-GDi a spol. jsou úplně někde jinde. Takže "Meloune" hurá do showroomu, půjč si foukanou malorážku, pořádně ji projeď a na vlastní kůži si vyzkoušej o čem s Maxikem píšeme ;-) .
  • 20 Reagovat !

    foto Maxik

    Maxik 21.03.17  15:03

    « melonsvk

    melonsvk – neviem či som správne pochopil tvoj príspevok, ale hodnotíš auto, v ktorom si nikdy nesedel na základe svojho auta KIA Rio 1,4 CVVT, nejakých stopiek a nameraných hodnôt...a prišiel si k záveru, že to čo som napísal nie je pravda?

    Myslím si, že toto fórum je ľuďoch, deliacich sa o poznatky svojich tátošov a pomáhajú tak iným (ako ja) sa správne rozhodnúť. Ako si možno zaregistroval, ja sám som na základe týchto príspevkov kúpil nové auto o ktorom si myslím, že je skvelé (to je môj subjektívny názor). V mojom prípade hlavne na základe recenzie od ironlionzion, ale nielen od neho. Všetky príspevky, ktoré som prečítal mi pomohli urobiť si obraz o tom čo chcem a hlavne čo nechcem kúpiť, keďže som nemal skúsenosti s benzínovým motorom. Ty sám si dal na toto fórum dve recenzie a nezaregistroval som, že by ťa niekto spochybňoval. Som vďačný všetkým, ktorí mi pomohli pri výbere a teraz fakt nerozumiem tomu, prečo by som sem mal dávať nepravdivé, či prikrášlené informácie. Ak by moje auto nešlo tak ako píšem, budem práve na tomto fóre upozorňovať všetkých, že auto nejde podľa mojich predstáv, je lenivé, dochádza mu v kopcoch dych a neviem čo ešte. Ale nič také sa nestalo a či sa ti to páči alebo nie, môjmu autu nedochádzal dych ani v stúpaní od Zadaru na Sveti Rok – písal si, že si tadiaľ išiel v 2015, tak vieš o čom píšem. Ja som nikde netvrdil, že môj motor je lepší ako tvoj. Tvrdím len, že každému z nás vyhovuje niečo iné a tiež som napísal, že sa s malorážkou dobre cestuje aj na dlhé trate.

    A prosím odpusti si také voloviny, ako točiť, točiť a točiť, vôbec ani netušíš o čom píšeš. S autom sa bežne jazdí medzi 1500 - 2 500ot, kľudne zvládne aj 1200ot. Pri 2 500ot. radím hore, či som sám alebo s rodinou a plným kufrom. Pri bežnom predbiehaní to nemusím dať ani nad 3500ot.

    Ja viem, že si hlboko sklamaný z 1,2HTP a ako si sám písal ani 1,4 CVVT ťa už nenapĺňa tak, ako pred rokom. Preto každé auto s motorom pod tvojich 1,4 je lenivé... Ale uvedom si jedno, že technika a vývoj motorov ide dopredu a bolo by naozaj fajn, keby si sa posunul dopredu aj ty.

    Na záver sa chcem ospravedlniť autorovi tejto recenzie, že sa zvrhla debata, ktorá nesúvisí s jeho článkom. Preto navrhujem prípadné pokračovanie na tvojom príspevku Kia Rio.
  • « 20 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 15.03.17  07:35

    « Re: Motor

    Třeba proto, jak jsem psal v recenzi, že na přelomu ledna a února jiný benzinový motor v nabídce nebyl.
    Vzhled mě primárně tak netrápí, mám auto nejlepší značky na světě - služební. Ale když se mi líbí, je to bonus.
  • 20 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 14.03.17  22:11

    « Pěknej drak :-)

    Zdravím dlouholetého majitele vozů Hyundai,
    první recenze a moc pěkná, samozřejmě jsem zvědavý jak si bude vést po větší porci km. Nová i30 vypadá hodně povedeně a ta červená k tomu vyloženě pasuje.

    Spotřeba je parádní, až bude tepleji + letní obutí a po záběhu, určitě budeš pod 5-ti litry, nicméně celoroční průměr může být okolo 5,3 :yes:

    Chválím, že propaguješ benzín plaketou T-GDi a Hyundai, že je víčko nádrže vlevo, (mimochodem Hyundai a Kia mají přívodní potrubí do nádrže řešené tak, že je nelze vysát, další malé plus). Když bych si měl vybrat, jestli Rapid Spaceback 1,0TSi, nebo toto, tak není o čem a beru i30. Naopak Golf/Leon mi dávají smysl ve výkonnějších verzích. Nejvážnějšího konkurenta bych viděl ve Focusu, kde se u 1,0EB dělají rozvody až po 200-250tkm.

    Zatím mám ještě starší Elantru, která je skvěle vymyšlená a velmi kvalitní (přeci jen poslední rok výroby, na druhou stranu už si se mnou docela užila >:D ), výkyvy v kvalitě měla, podle mě, první generace i30, současné by měla mít mouchy vychytané.

    Sice je to auto málo vybavené, ale díky věrnosti ke značce a prodejci předpokládám, že byla slušná sleva, že?

    Tak ať slouží ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Maxik

    Maxik 18.03.17  07:16

    « Re: Re: Re: Liter vs. jednasestka

    Nechcem vstupovať do debaty na i30. Mal som len Accenta 1,5 CRDi a od 2016 1,0 EcoBoost v C-Maxe. Neporovnávam tieto autá, ale môžem po roku porovnať oba motory. A konštatujem len jedno, Litrová trojvalcová malorážka sa plne vyrovná dieselovému štvorvalcu a to aj v stupákoch a plne naložený. Absolvovali sme rodinka 2+2 cestu do HR cez celú diaľnicu až po výjazd v Ploče a dovolím si tvrdiť, že v HR nie je diaľničný kopec, ktorý by litrová malorážka nezvládla na 6 p.s. (130 km - 2800ot/min.) a nie len to, v každom kopci mala dostatočnú rezervu na zrýchlenie zo 100 na 140 km(tunel) bez nutnosti radenia. A to mám 74 kW motor...nikdy tomuto motoru nedošiel dych, preto nechápem o čom sa tu píše. Možno treba zabudnúť na motor vo Fabke 1,2 HTP a ísť sa aspoň povoziť na turbo malorážke a potom sa vyjadrovať.
    Kultivovanosť motora je tiež dobrá a vôbec nemá charakter zvuku trojvalca. Preto si myslím, že netreba hádzať všetky motory do jedného vreca a baviť sa len o konkrétnom motore.Nepoznám tento trojvalec v i30 a preto ho ani nemôžem hodnotiť a posudzovať. Verím, že ten kto si ho vyberie vie prečo tak urobil a čas ukáže, či to bola dobrá voľba. Ja po roku neľutujem...len toľko. :-!
  • « 10 Reagovat !

    foto Bertold

    Bertold 16.03.17  16:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Liter vs. jednasestka

    Na veľmi názornom príklade Ti môžem ukázať, že nemáš pravdu. V blogu som porovnával 1,4 16V (74kw) Fabiu, 1,2 TSI (77 kw) Jettu, 1,6 GDI (99 kw) Ceed a 1,4 TSI (92 kw) Alteu. [odkaz]

    Najkratšiu prevodovku má Fabia, potom ide Ceed a najdlhšiu (najťažšie prevody) majú TSI. V tomto máš samozrejme pravdu. No pozri si krivky hnacích síl na kolesách v nízkych a stredných otáčkach. Napriek ťažším prevodom výrazne dominujú prepĺňané motory. Ešte poznámka- hnacie sily na kolesách to je krútiaci moment pôsobiaci na obvode kolies. Skrátka, rozdiel medzi krútiacimi momentami je oveľa väčší ako je rozdiel v odstupňovaní prevodoviek.
  • 10 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 15.03.17  17:18

    « i30

    Pěkně napsaná recenze a podle mého názoru i hezké auto i když naživo, jsem zatím novou i30 neviděl.
    Podle záběrů ze Ženevy se možná ještě víc povedl kombík.

    Jinak trefně popsaný - tady v diskusi - rozdíl mezi atmosférou a turbem.

    Jeden postřeh, ta obrazovka navigace (infotainmentu) je podle mě na velice dobrém místě a tenhle trend dávat obrazovku co nejvýše na palubce je velice praktický.
    Třeba Golf nebo Octa ji mají hodně utopenou, mimo zorné pole řidiče.

    Tak at ti dobře slouží!
  • « 10 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 15.03.17  15:24

    « Re: Liter vs. jednasestka

    Objektivně řečeno, srovnání 1,6 GDi a 1,0 T-GDi je míchání jablek a hrušek, ale když už jezdím pravidelně oběma, tak projev se porovnat jakž takž dá.
    Čtyřválec bude vždycky kultivovanější a bude mít vyrovnanější chod než tříválec. To je fakt, který ani sebelepší tlumení nezmění. Stejně tak má tříválec nižší vnitřní odpory, takže do otáček jde snáze, to je taky fakt. Srovnání dostupnosti výkonu je taky nefér, turbo vs. atmosféra. U GDi si pro výkon musíš dojít do druhé poloviny otáčkoměru, turbíčko dosahuje vrcholu krouťáku na papíře v 1.500 ot./min., reálně aktuálně táhne od 1.800 ot./min. (a pořád jde ta hranice níž, ono se to po pár dalších tisících km k papírové hodnotě dostane). Krouťák vrcholí ve 4.000 ot./min. kde už nastupuje výkon. Takže když na to šlápneš ve 2.000 ot./min. tak T-GDi reaguje hned, atmosféra se musí k výkonu "dotočit". Kdo nerad řadí bude spokojenější v T-GDi.
    Hodnoty spotřeby těsně nad limity ode mě nečekej. Já jezdím výletní tempo už od dvaceti, takže tohle srovnání neposkytnu. Ale právě v tom relaxačním tempu je T-GDi díky nižším otáčkám o zhruba půl litru úspornější na stejných trasách při stejném stylu jízdy.
  • « 10 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 15.03.17  15:17

    « Re: třicítka

    Já obvykle plodím recenze až po půl roce užívání, ale zrovna včera jsem měl "psavou", tak jsem to nahodil :-) .
    Tím, že jsem litřík vyzkoušel už v i20 Active, kde vyloženě lítal a jezdil taky za pár, tak jsem se moc nebál. Jede jak z praku, když člověk chce. Ale já tohle auto nepoužívám jako rodinný vůz. Je to auto na ježdění kolem komína sám nebo ve dvou. Nemůžu soudit jak moc bude mít problém s plným zatížením a dálničním přesunem. Jak z pohledu výkonu, tak spotřeby, v tomhle bodu nepomůžu.
    Já jsem nezkoumal zda jsou výplně měkčené, ale do ruky netlačí ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 30.07.17  15:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezké auto

    Ano, vysadit a tím si vyčistit hlavu je dobrý nápad! A jaké máš další kandidáty, jestli se tedy mohu zeptat.
    Pětiletá záruka je univerzální zaklínadlo, ono co jiného jim zbývá? Motory T-GDi jsou ve výrobě příliš krátce, takže zkušenosti nula. A de facto je to pravda, když se to pokazí, v záruce se to opraví. Při zahájení prodeje motoru 1,7 CRDi s výkonem 100kW v modelu i40 se posléze objevil problém se ztrácející se chladící kapalinou a následným zadíráním motorů. Trvalo sice 2 roky než se podařilo zjistit kde je problém, ale celou dobu se motory měnily na záruku a když se přišlo na příčinu, tak se provedla modifikace a dnes je po problému. Když se vychází z této zkušenosti, pak je argument prodejců vlastně logický >:D .
    Já proti pojišťovně UNIQA nemohu nic namítat. Netvrdím, že za určitých okolností nelze auto pojistit levněji, ale z pohledu většiny řidičů to není špatná nabídka. Automatické bonusy i pro řidiče bez historie, možnost GAPu až na 3 roky a dobré je, že autorizované servisy jsou s pojišťovnou smluvně provázané a dokumentaci škod provádějí přímo přijímací technici, což šetří čas a starosti, když už na škodu dojde. Nejsou díky tomu ani problémy s krycími dopisy. Všechno má svá pro a proti. Takže téměř všechna auta o která se starám jsou pojištěná u nich.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mestrey

    Mestrey 29.07.17  22:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Hezké auto

    Ahoj, díky za uzitecne info, zkouknul jsem ty ceny a pokud bude nova i30 v podobných relacích tak se to nijak příliš neliší od konkurence. Musim říci ze od posledni komunikace jsem výrazně nepokročil, dostal jsem dalsi dve nabídky na auta a chvili se tim prokousával az jsem se rozhodl si od toho na chvili odpočinout a věnovat se něčemu jinému. Nicméně cas výměny je skoro za dveřmi tak postupne vyřazují některé kandidáty, zpresnuji výbavu bez které se neobejdu a škrtám to bez ceho se obejdu. Kamarád take shání auto a v te souvislosti mam jednu lehce vtipnou příhodu. Ačkoli poptával u jiného dealera Hyundai tak kdyz doslo na dotazy týkající se spolehlivosti jednotlivých motorizaci dostal stejnou odpověď jako ja :-) "vzdyt na to mate 5 let záruku" trosku mi prijde, ze to je u prodejců Hyundai takové univerzální zaklínadlo :-)
    V souvislosti s každou nabídkou si vzdy nechávám rovnou zkusmo udelat nabídku pojištění abych věděl co me pripadne ceka, prosim te jakou mas zkušenost s pojištěním Uniqa? Procházel jsem opět nabídku na i30 a matně si vybavují ze speciální cena na auto byla snad podmíněna uzavřením prave tohoto pojištění. Jelikoz sám delam v obchodě tak me to trochu děsí, protoze ve většině případu tyhle "svázané" položky nebývají v reálu zdaleka tak výhodné jak se jeví na začátku. Jinak v Hyundai centru uz maji k dispozici předváděcí 1.4 t-gdi tak se tam musim zastavit az bude nejake volné okno.
  • « 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 14.07.17  08:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Hezké auto

    Aby nedošlo k nějakému omylu. To, že záručních oprav oproti stavu před 10 lety přibylo když nájezd se snížil neznamená, že jsou HYUNDAIe totální šroty. Mám samozřejmě dost známých, kteří se taky starají o auta ve firmách a tak můžu srovnávat. Jestli já mám na HYUNDAIi nárůst záručních oprav o 30-50%, pak se bavíme o vrzání palubky, nefunkčních parkovacích senzorech, blbnoucích navigacích atp. Je tu i nárůst svolávacích akcí (spínače brzdových světel například). Ale jak jsem psal výše, jsou to věci obtěžující, ale nikoliv fatální. NIKDY jsem nemusel řešit nepojízdné auto. Na rozdíl od jiných, kterým na druhém konci republiky umřely Fordy, Škodovky atd. Mimochodem jedna z těchto flotil už k HYUNDAIi přešla a není těch aut zrovna málo (cca 80). A správce autoparku si lebedí, že mu ubylo problémů.
    Co se nájezdu týče, vím o i30 první generace co měla skoro 400.000 km a bez větších problémů jezdila - [odkaz] . Ono je to hlavně o péči, interval 30.000 km na olej je dle mého úlet a lze ho akceptovat jen u aut fungujících na dlouhých trasách, kde je zátěž motoru víceméně konstantní a relativně malá. Jak tomu někdo dává za uši nebo jezdí město je to pro motor smrt. I mě mile překvapil interval 15.000 km na oleje, ale jsem v menšině :-) . Zajímavé je, že tento interval mají motory T-GDi a 5,0 V8 GDi v Genesisu ;-) .
    Jako prodejce jsem vždy zákazníkům říkal, že dnes není problém koupit jakékoliv auto, ale je problém si jasně definovat co potřebuji za auto. Pak v takové kategorii vybrat co se mi líbí a následně na co mám budget. A to v tomto pořadí. Pochybnosti jsou správné, kupovat auto se má s chladnou hlavou, jak do toho člověk jde se slepým nadšením, tak je pak akorát zklamaný. Nicméně já už v této rovině jen teoretizuji, protože pro mě se auto stalo spotřebním zbožím s poměrně rychlým tempem výměny a podstatná je pro mě jen kalkulačka.
    Když projdeš moje recenze, tak jediné auto s větším nájezdem byla Sonata EF F/L, ale to je dneska auto skoro muzeální, takže ve vztahu k dnešní produkci to moc velkou vypovídací hodnotu nemá.
    Se servisem je to těžké v tom směru, že polovina je jasně daná (čas prohlídek a ceny materiálu) a část má každý servis jinak (hodinová sazba a cena oleje). Obecně se říká, že pravidelný servis na HYUNDAIe je prý drahý v porovnání třeba se Škodou, já v tomto směru moc nepomůžu, naše firma má servisní smlouvu a tam jsou samozřejmě ceny práce i materiálu poněkud jiné. Ale orientačně se dá vycházet z cen prohlídek na minulou generaci - [odkaz] .
    Sám máš s Korejci zkušenost, my jsme se podíleli na uvedení některých technologií v Nošovicích do souladu s Českými technickými normami a jejich uvedení do provozu, takže taky zkušenost mám. Korea je daleko a VV dokáže, i když dost zvláštními praktikami, plnit prodejní úkoly. A víc Korejce nezajímá. Zatím. Ale žádný strom neroste do nebe a i když jsem se moc nasmál nad článkem vydaným PR HMCz, jak v červnu byl HYUNDAI na trhu zase nejúspěšnější po očištění statistik, tak každý, kdo se v tom jen trochu orientuje ví, že letošní prodeje jsou daleko za očekáváním. A moc se tím bavím >:D !
    Info o servisu po příštím pátku doplním do recenze manželčina kombíka, od minulého týdne s ním jezdím a ještě si jej týden nechám. Pak už ženě skončí dovolená, kombíka jí vrátím a začnu zase vrkat s Ferdou. Ten má aktuálně víc jak 8.900 km, takže počítám, že první prohlídka bude asi v září. O jiné servisní záznamy (ať už závady nebo pojistné události) fakt nestojím ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto Mestrey

    Mestrey 14.07.17  00:13

    « Re: Re: Re: Re: Hezké auto

    Je zajímavé co píšeš o te kvalitě, opravdu jsem čekal ze to bude o minimalne stupeň k lepšímu. Okolo sebe nemam bohuzel nikoho kdo by mel s vozy Hyundai dlouhodobou zkušenost podloženou najezdem vetsi porce kilometru. Prijde mi ze v diskusich jsou sice majitele Hyundai relativně spokojeni ale bohuzel pro me a dalsi pripadne zajemce se většinou níže ve vláknu doctu ze auto maji treba dva roky ale najeto maji treba 30tis kilometru. Soudě podle nabídky ojetin to proste vypada ze toho ta auta zdaleka tolik nenalitaji jako treba nemecka, francouzská ale i ceska konkurence. Druhy ne moc milý fakt je ze se o Hyundai tolik nepíše a tak získání relevantních informaci neni uplne lusknutim prstu. Hrabal jsem se dnes opět nabídkama a automat definitivně vyloucim, protoze nejsi prvni kdo me od toho zrazoval. :-)
    Nova i30 se mi moc libi a kdyby to kupovala firma tak ti reknu ze bych si ji okamžitě objednal, ale s blížící se koupi se mnozí pochybnosti a obavy z toho abych neslapnul vedle. Ale to nejen u Hyundai samozrejme.... kdyby to byl telefon i drahej tak ho v nejhorším vyhodis a koupíš novy kus, ale k autu si prece jen vybuduje clovek nejaky vztah, spoléhá na nej atd. Souhlasím, ze technických vychytávek přibývá, az jsem byl sám překvapený co vsechno je uz v základní výbavě a co vsechno se da prikoupit, ale je fakt ze co v autě neni to se nepokazi :yes:
    Překvapilo me ale ze kdyz jsem se ptal na cenu základního servisu tak jsem se dozvěděl ze jeste neni k dispozici oficiální ceník, co je ale pozitivní tak u 1.4 maji pry servisni interval 15tis km z čehož jsem byl mile překvapen protoze u konkurence se zda ze by nejraději aby olejová náplň v motoru byla doživotní >:D tzn. Do konce záruky a pak by auto expolodovalo a sel bys rovnou pro novy kus :-) no uvidime az bude možnost svezení zda bude prvotní nadšeni přetrvávat a nebo bude hledání pokračovat a treba jeste budu pokorne klepat na dvere u Hondy a u Peugeotu. Nastesti tech prodejců Peugeotu je celkem dost na výběr, ale dealera Hondy aby clovek pohledal. Ten co je kousek od nas tam opravdu uz nepůjdu a vsechno ostatni i pro případný dalsi servis poměrně z ruky. Co se tyce mistra Vladimíra tak jsem čekal ze po te nepříjemné anabázi s dealery skončí na smetišti dějin a ze se u Hyundai neco změní k lepšímu. Ale treba to tem korejcum vyhovuje, mam mensi zkušenost z jine jihokorejské značky v oblasti elektroniky a interně se chovají dost podobně ale směrem ven uz to nastesti neni tak videt :-) ja sám jsem take zvědavý na co nakonec napíší recenzi a doufam ze bude pro dalsi alespoň z poloviny zajímavá jako ta tvá. Budu sledovat jak budes postupne doplňovat info o servisu apod. Protoze tady bohuzel dost recenzi konci nadšením z nového vozu ale to nejpodstatnější se pak uz nedozvíme :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 13.07.17  08:32

    « Re: Re: Re: Hezké auto

    Jak je z mých recenzí celkem patrné jsem s HYUNDAI spojený dlouho - od roku 1998, pamatuji toho tedy opravdu hodně. Začínal jsem jako prodejce nových aut a prošel si i servisem až jsem od roku 2001 změnil stranu barikády a stal se pouhým zákazníkem. Tím, že se o auta starám i v práci a nemalé skupině přátel, kamarádů a známých, tak pro mě nakupování nového auta až takovým "svátkem" není. Ale to nic nemění na tom, že určitou úroveň přístupu a fungování očekávám a jak tak pozoruji, tak to, co považuji za obvyklé a normální, tak úplně obvyklé není. Což mě dost udivuje, při tlaku který na našem trhu je.
    Pod doktorovou recenzí to byl jeden exot, ale ten stál za to. Já jsem se "přemohl" a pojal reakce jeho slovníkem i "argumentační silou". Přibrzdilo ho to, ale stejně doktor dospěl k závěru, že tohle nemá zapotřebí a stáhl všechny svoje recenze. Ve virtuálním světě se doktorem potkávám celkem pravidelně jinde a zatím je zcela spokojen ;-) .
    Jako dlouholetý uživatel aut téhle značky vnímám posun v použitých materiálech. Posun ve spolehlivosti fakt ne, ten je směrem dolů. Ale to je daň za čím dál víc elektronických trpaslíků a tlak na cenu aut. Je to stejné všude. Není problém projít moje záznamy z provozu firemních aut a vyčíslit o kolik víc záručních oprav je při nižším ročním nájezdu než tomu bylo před 10 lety. Ale NIKDY mi žádné auto nikde nezůstalo nepojízdné, vždy to byly věci obtěžující, ale nikoliv fatální!
    Cenová politika je díky Vošickému naprosto nečitelná a neodhadnutelná, mění se i několikrát do měsíce. Někdy se objeví plošná podpora celé modelové řady a pak se dá dostat na zajímavou cenu i u konfigurací s vyššími výbavami.
    U DCT je zapotřebí brát v potaz, že se jedná o dvouspojkovou převodovku. Těm zrovna popojíždění v kolonách moc dobře na pleť nedělá, resp. je zapotřebí s nimi zacházet trochu jinak než s konvenčním automatem s hydroměničem. Dvouspojka nesnáší dobře plazení při prokluzu spojky, to lamely mizí před očima. Takže v koloně je zapotřebí nechat auto před sebou dostatečně poodjet a pak se rozjet, aby spojka plně zabrala. Za mou osobu tohle řešení do kolon není. Manželka po automatu touží, ale pokud se ho v rámci příštího auta dočká, tak jedině klasika s hydroměničem.
    Já naopak jsem aktuálně v levelu, kdy debilnost reklam jdoucích do českého éteru prostřednictvím Senior PR managera Miloše Adámka, je pro mě nepřekonatelný problém. Dokud bude PR vypadat takto, tak osobně za HYUNDAI neutratím ani halíř. Mám ovšem naději, že ke změně značky vlastně nedojde, protože starší auto v rodině teď bude mít rok, výměnu tedy dřív než v roce 2019 neplánuji a do té doby snad evropská centrála konečně dostane rozum a Vošický i Adámek zmizí v propadlišti dějin, resp. budou škodit jinde, a HYUNDAI se v ČR bude prezentovat normálně bez lží a trapného vymezování vůči Škodovce.
    Na Tvé dojmy jsem velice zvědavý, určitě si je rád přečtu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mestrey

    Mestrey 13.07.17  00:56

    « Re: Re: Hezké auto

    Ahoj, díky za info ohledně prodejce. Ja se chystam koupit nové auto po dost dlouhé dobe a opravdu me překvapila nízká úroveň az arogance některých prodejců. A to bys řekl ze u značky která treba neprodává z mého pohledu takové množství aut to bude presne naopak. Naprostá tragédie treba u jednoho dealera Hondy. Z Opelu se neozval na mou on-line objednávku zkušební jízdy nikdo a od Peugeotu taky nic. Fakt příjemné jednání jsem zažil pouze u Renaultu a Hyundai. Pro me je ten nákup po letech přeci jen trochu událost a čekal jsem vic byť jsem nepoptaval auto za nejake hříšné penize. Kdyz to srovnam se svou praci kde jsou ochotni zákazníci psat pomalu stížnosti pro pozdní reakci na e-mail tak jsem se tomu musel smát :-) zdejší recenze ctu celkem pravidelně tak me mrzí ze jsem si tu zmiňovanou nechal utéct :-( no neda se svítit, ale treba se postesti a mozna sem nejakou recenzi take přidám. Nicméně všiml jsem si i na jiných serverech, ze pokud je pod článkem o Hyundai recenze tak se to obvykle zvrhne v nesmyslnou prestrelku a mnohdy to sklouzne do osobní roviny coz je pro me take neakceptovatelné. Ale jak jsem psal, ač jsem opravdu upřednostňoval koncernove vozy a nadále proti nim nic nemam tak me mrzí ze zatímco u Hyundai vidim s každým novým modelem pokrok v podobě materiálu, zpracování ale i spolehlivosti tak treba konkrétně u Škody s každou dalsi generaci Octavie vidim zejména v interiéru snahu šetřit. A přitom cenová politika je stále velmi sebevědomá. a druhá věc jak píšeš, uznávaní za ručních oprav neni u koncernu zadna sláva. S cenou mas pravdu :-) akční modely i30 jsou za vynikající cenu, ale v momentě jak sahnes na vyšší výbavu a automat uz to takova láce neni. Proto to jeste zvazim... ten automat me lákal hlavne protoze toho dost najezdim a bohuzel část i v kolonách a ve městech jak je u nas obvykle a chtel jsem si život za volantem trosku zpříjemnit. Ale asi i s ohledem na cenu nakonec zvolíme manuál a výbavu nez obráceně. V neposlední radě by to mohlo do budoucna byt i spolehlivější řešení. Jinak asi jediné co mi leželo v žaludku na Hyundai byla ta nesmyslná reklamní kampaň, na druhou stranu ty auta za to fakt nemůžou a myslim ze treba v zahranici to tak vyhrocené neni. Bohuzel to asi cele zapříčinila jedna vepřová hlava ve vedení, ale to neni důvod k tomu Hyundai zatracovat. Jinak se nemuzu dočkat zkušební jízdy s tim motorem abych se konecne mohl finálne rozhodnout a pripadne sem taky par řádky přispět ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 12.07.17  08:13

    « Re: Hezké auto

    Za přání mnoha šťastných kilometrů děkuji, Tobě samozřejmě přeji totéž, ať už za volantem čehokoliv :-) . Děkuji i za pochvalu recenze, i když jsou tu lepší a není jich málo.
    Bohužel se pod recenzí uživatele doktorbartollo strhla dost nechutná forma komunikace, a tak uživatel recenzi stáhl, byla to nová i30 s motorem 1,4 T-GDi, tam by ses o motoru a jeho kombinaci s převodovkou DCT dozvěděl dost, doktor to napsal fakt moc pěkně! Škoda, ale jeho rozhodnutí plně chápu.
    Já pamatuji v HCP atmosféru ještě více domácí, když v roce 2013 začínali. Ale vývoj a rozvoj se zastavit nedá, takže už to sice není úplně to, co to bývalo, ale pořád patří v tomto směru k nadprůměru v oboru. Zrovna dneska si tam jedu pro nějaké doplňky kamarádovi na druhou generaci i30 v kombíku.
    Tebou preferovaná konfigurace je bohužel z těch, jimž import podporu v podobě výraznějšího cenového zvýhodnění neposkytuje, zřejmě je Vladimír Vošický toho názoru, že auta s výbavou na úrovni doby jsou už natolik luxusní, že tam to unese ceníkovou cenu (za mne tedy neunese). Zrovna v pondělí jsem takovouto specifikaci poptával pro známého - sleva max. 4%, tedy prakticky celá marže po odečtení nákladů na dopravu a předprodejní přípravu auta :-( .
    Co je ovšem největší devizou téhle značky je záruka. Slyšel jsem mnoho zkazek o tom, jak se servisy při vyřizování reklamací kroutí, já takovou zkušenost naštěstí nemám. Na tomhle autě mi pískaly brzdy, jen jsem se mezi řečí zmínil v servisu a hned šlo auto na hever, brzdy vyčistili a rovnou jsme se domluvili, že když to nepomůže, tak vymění na záruku destičky. Nepomohlo, destičky vyměnili za nové a je klid. Já chápu, že při výrobě se něco nemusí povést a když se to pak vyřeší takto, tak je to naprosto na pohodu.
  • 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 12.07.17  08:12

    « Pro pobavení

    Včera v noci se zjevně kalibroval GPS lokátor nainstalovaný v autě. Takže v půl druhé v noci Ferda buď projel zdí garáže nebo si proklestil cestu k vratům přes manželčina kombíka zaparkovaného za ním a přebrodil Labe i Jizeru do polí a zase zpátky. Když jsem to v knize jízd a následně na reportu v mapě viděl..... >:D
    Edit 30.7.2017 - auto takhle cestovalo až do konce minulého týdne. Když více než týden přes střechu garáže "nechytla" jednotka žádnou družici, tak se zjevně snažila lokalizovat se dle BTS. A to je jaksi málo přesné. Auto tak generovalo až 40 jízd o délce pár set metrů denně. Jakmile se začalo zase jezdit problém zmizel. Ale poskytovatel z toho měl pořádně zamotanou hlavu - až mi jich bylo líto!
  • 00 Reagovat !

    foto Mestrey

    Mestrey 11.07.17  23:12

    « Hezké auto

    Ahoj, gratuluji k peknemu autu. Sám mimo jine uvažuji o nové i30. Akorat vzhledem k našim potřebám to bude urcite kombi. Libi se mi varianta 1.4 T-GDI, alespoň na papíře. ;-) původně jsem zvažoval roční i40, ale psychicky jsem to nevydržel a navštívil prodejce uz dneska abych si novou i30 prohlédl naživo. No a řeknu rovnou ze variantu s roční i40 vypoustim. Dosud jsem vlastnil jen skodovky a ani v praci to neni lepsi co do pestrosti vozového parku, ale tohle auto me oslovilo opravdu na prvni pohled. Jeste pred rokem bych se vysmál každému kdo by tvrdil, ze bych jen uvažoval o hyundai.... po dnešní zatim jen statické zkusenosti beru předsudky zpět. Interiér proti Octavii bez přehánění o level jinde, vnější design taky. Záruka bez omezení kilometru je pro me taky super bonus s ohledem na roční nájezd. Jedinou vadou na kráse je fakt ze nebylo možné zkusit i30 s motorem 1.4 T-GDI. Proste předváděcí nemaji ted k dispozici. Ale rad si pockam :-) nechal jsem si udelat zkusmo dve konfigurace a zvažuji DCT ale 50k příplatek neni nejmensi. Výbavu pravděpodobně Style + paket technology. Jestli to bude jezdit alespoň z poloviny jak to vypada tak to bude těžké rozhodování. Co musim pochválit tak je atmosféra v Hyundai centrum Praha. Prijde mi ze v autosalonech Škoda to s přechodem na novy koncept poněkud "zhoustlo". Hlavně atmosféra neni zrovna domaci. Vsichni oblečení jak na pohřeb a jednání dost podobné i tam kde to nebyvalo zvykem. Pri posledním pokusu objednání na servis mého stávajícího priblizovadla jsem si tam připadal jak u maturity. Celkove jsem mile prekvapen jak z přístupu tak z nabídky Hyundai :-) a to jsem dosud nesedlal nic nez koncern. Přeji Ti mnoho šťastných kilometru a nam ostatním vice takových recenzi!
  • « 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 11.06.17  14:56

    « Re: Re: I30 vs Mazda 3

    Na Slovensku se v sedanu nabízí řešení v podobě Elantry. Nezastírám, že tuto možnost vám na SVK závidím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…