Škoda Fabia (2003)
6.10.2013Takže, kde začít? Je to mé teprve mé druhé auto (řídím asi rok a půl), takže nemá moc zkušeností. Nebudu sem psát nebo kopírovat nesmyslně rozsáhlý…
Škoda Fabia (Stanley1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
poterienko 06.10.13 18:03
« Krouťák
Dovolím si malý nesouhlas s větou, kde píšeš že krouťák je položen vysoko. Právě, že mezi malými atmo motory je velice nízko. Dle tabulek již v 3000ot/min. Když si vezmu podobně velký motor třeba 1,33 od Toyoty, má krouťák někde za 4000 tisíci. Také díky tomu se mi s HTP jezdilo mnohem lépe než s tím 1,33, který má sice 99 koní. -
Stanley1994 13.10.13 19:08
« Re: Re: Re: Re: Re: repro
Právě mám auto na STK, takže olej budu měnit. Na jaro mám v plánu koupit tyto liťáky: [odkaz] ale ještě nevím jak na tom budu finančně jelikož jsem student >:D ale snad to vyjde. A s motorem sem výkonově spokojený, kromě horší předjíždění táhne suprově, 12v je suprový :-) sice spotřeba je trochu vyšší, ale pořád sem na tom líp něž s favoritem >:D A s těmi světli chci něco dělat, můžeš mi porad s nějakou leštící pastou? -
BigBang 13.10.13 13:18
« Re: Re: Re: repro
vzadu jsou udělaný takový skoropřípravy na dva repráky o průměru cca 9cm ;-) do plata neřezej, to si radši za ty prachy kup pořádný kvalitní repro dopředu + samozřejmě dobrý radio...
ty pneu nevim, to neni rozhodně typ vylepšení, který by podle mě za něco stálo... koukni se minimálně po nějakejch elektronech - ve 14" se daj sehnat za hodně dobrý ceny
brzdiče - taky se na ně chystám, ale v zásadě vyznávám motto, že s čím se nedá chlubit, tak to radši schovám a zbytečně na to neupozorňuju. Takže červený, žlutý aj. barvičky mi na bubnech příjdou hrozně vtipný ;-)
co se týče výkonu motoru, tak s nějakou silou bych byl obezřetnej, sic mám 6v tzn. jen 40kW, tak i s napůl aloženym autem jet do táhlýho kopce je prostě utrpení, protože jsi rád, že udržíš rychlost... a to neni zrovna nic, co bych si pod silou představoval. Prázdný po rovině to ale umí jet poměrně v pohodě i 160 tacho :-!
a ještě jedna poslední věc - vidim, že ti začínaj matnět světla. S tím bys měl něco udělat, protože to celkem snižuje svítivost a v extrémním případě (uplný zažloutnutí) bys mohl mít krom minimální svítivosti problémy s policajtama a STK ;-) Pokud bys chtěl ohledně toho poradit, tak mi napiš SZ -
roox 12.10.13 22:21
« modré šílenství ;-)
mno jám vím, že to auto máš rád a jsou prachy max na benál (zažil jsem to, když jsem měl italský Bravíčko), ale vykváknul bych se na bílý nápisy a spíš si koupil nějaký pěkný poklice.... černý plecháče vozí populace, co chca nechca musí přezout na zimu, ale auto je jim úplně buřt, takže poklice jsou jim u zadnice ;-) ... něco jinýho jsou černý poklice (ty se ostatně daj udělat z jakejkoliv jinejch poklic).. ty posunou auto někam jinam
ale jinak jen tak dál a kupu kiláků bez nehod ;-) -
Bully_ 06.10.13 21:00
« Re: Krouťák
U jakehokoli motoru kroutak porad proste je, nelezi nekde a jinde uz ne. Spis jde o jeho maximum, resp. prubeh jeho krivky. U atmosferickych motoru muze byt jeho maximum polozene naopak spis vys, vetsinou castecne kopiruje krivku vykonu. U preplnovanych motoru je zase jeho krivka plocha a jeji vysoke hodnoty jsou od nizkych az do tech nejvyssich pouzitelnych otacek.
Co se tyka plynulosti rozjizdeni nebo az chcipani motoru- nema s vyskou kroutaku prakticky nic spolecneho. Spis jde o chod spojkoveho pedalu, tvrdost spojky atd. . Casto treba auta, co se charakterem blizi tem zavodnim- kde bys jim vylozeny nedostatek krouticiho momentu rozhodne nevytykal- jsou docela narocna na rozjezd a chcipnou i dobremu ridici. Naopak motorizovane nakupni tasky jsou uzivatelsky velmi privetive naladene a s jejich mekkouckymi pedaly se sametovym chodem se ti podobna prihoda nestane snad nikdy.
Stejně nikam nepospícháš, kola chceš na léto, ono se něco najde, chce to jenom čekat a hledat ;-)