BMW M2 (2018)
2.9.2020V lednu 2018 jsem se konečně zbavil Renaultu Espace IV, určitě nejhoršího auta, které jsem kdy vlastnil a jelikož jsem na podzim předešlého roku pořídil…
BMW M2 (Šnekbijec)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dzakobo 02.09.2020 21:30
Supr hračka
Možná nejlepší současné BMW, skoro by se dalo říct - motor obalený autem. >:D Spíše bych bral 440i GC xdrive, ale to je jedno. U kvality BMW jsem se musel pousmát, samozřejmě přeju spoustu km bez závad a nehod.-
pradeda777 04.09.2020 15:05
« Re: Supr hračka
M2 bych už dávno měl nebýt tvrdého podvozku. M2 CS už sice adaptivní podvozek má, ale bohužel cena nedává smysl.... ;-\ Anyway, have a fun.... :yes: -
Arese 05.09.2020 14:43
« Re: Supr hračka
Určitě super volba, jenom nechápu ten automat. V případě právě tohoto auta zcela absurdní volba, navíc to jednou bude srážet i cenu při opětovném prodeji. Vždyť za pár let se bude provedení tohoto auta s manuálem vyvažovat zlatem. Ale jinak samozřejmě proti gustu.... :-O-
Šnekbijec 06.09.2020 09:31
« Re: Re: Supr hračka
V tomto případě je za mně automat téměř ve všem lepší nežli manuál (rychlost změny převodového stupně, řazení bez znatelného přerušení točivého momentu, vetší počet kvaltů, nižší spotřeba), rozdíl v hmotnosti pouhých +20kg. Navíc s manuálem od BMW jsem neměl nejlepší zkušenost. Také spojka dosti trpěla při razantních akceleracích. Dokonce i můj známy, zarytý příznivce manuálu, po projížďce v manuálním režimu změnil názor na automat v BMW.-
iudex 08.09.2020 09:16
« Re: Re: Re: Supr hračka
Jj, manuál v bavorákoch nič moc, taký slabší priemer, automaty (HDM i DS) v bavorákoch sú lepšie. Ale kto sa chce s autom hlavne baviť a nejde mu o časy, tak furt manuál je manuál, aj keď nie špičkový.
Aktuálne je na YT Čabákov test M2C, kde o.i. rozoberá, či DCT alebo manuál: [odkaz]
-
-
-
iudex 08.09.2020 09:21
« Re: Supr hračka
Tak 440i GC a M2 sú diametrálne odlišné autá, napriek podobnému motoru (aj ten je iná generácia, B58 vs N55). 440i je čisté grand turismo, v podstate rodinné auto so silným motorom, kdežto M2 je hračka na zábavu. Už len samotné naštartovanie M2 vedľa 340i/440i ukáže, že sú to odlišne zamerané autá, kým zvuk 40i je parádny a popri bežnej konfekcii športový, vedľa M2 pôsobí ako elektromobil. A to nehovorím o jazde. Takže z môjho podhľadu sú to iné svety pre iného kupujúceho (disclaimer: tiež som zvolil tú racionálnejšiu cestu :-) ).
-
-
reno01 10.09.2020 14:58
Paráda!
Ahoj,
gratuluju k eMku. Měl jsi na to koule do něj jít a to se cení :-) M2 mně osobně přišla na denní ježdění fakt moc tvrdá. Jako víkendovka bez debat super. A ten automat je pro normální lidi a do města lepší. Nechápu tu obsesi manuálem. I kluci co tu jezdí na okruh tady dokonce psali, že myslím M3 to byla, v manuálu je to vražda. Není to na užívání a propojení s autem když se tě pokouší zabít, na mokru obzvlášť. Sám píšeš, že chce tvoji plnou pozornost.
Přeju hodně spokojených km bez problémů. Konečně další báwo tady. Díky za reálný pohled normálního člověka (ne závodník, nebo militantní petrolhead) a jeho zkušenosti. -
maca02 03.10.2020 21:26
Posez za volantem
Seděl jsem za volantem M2, té starší. Měla mechanický sedačky. Jsem zvyklý sedět nízko a tak jsem si dal sedačku až úplně dolů. Na první dobrou se mi vůbec nelíbilo, jak vysoko se sedí, dal bych ji tak aspoň o 3 cm níž. Volant jako kdybych měl v té chvíli na kolenou, byť byl v té nejvyšší poloze. Daleko lepší to bylo až v těch skořepinových sedačkách, který dávali až k těmhle novým M2P za příplatek.
Za mě správný sportovní posez je v VW Golf mk6-7 a v Hondě TypeR, zásadně s mechanickýma sedačkama. Skvělý je i v Golfu8. Ve všech z nich se dají sedačky spustit příjemně nízko a zapadnout za volantem.
Co je ale hrůza u M2P je ten kastlík vzadu u výfuků, mají ho i M3/4. Strašný, tohle u BMW prostě nezvládli esteticky ani trochu.
Překvapují ty kamínky, ale snad by se to dalo nějakou silnou fólii ošetřit.
M2 je ale skvělé auto, sám bych ho chtěl, ale určitě tu starší verzi bez kastlíku. Na horší ergonomii za volantem bych si postupně snad zvykl. Krásná je v šedivé. -
lukyto85 16.10.2020 19:58
vykon
Zdravim gratulujem k novej hracke.Par kamosov to tiez ma a je to sranda.
priznam sa ze som to necital cele takze mozno som prehliadol ze je to auto nejak upravovane ale nejako mi nesedi ten vykon.
M2 ma predsa 272kw a 465nm.
Dalsia vec ze pokial viem tak nema ani adaptivny podvozok.
-
Thomasino 18.10.2020 23:09
M2 má 2 tvrdosti tlumičů ?? A jezdil jsi s tím vůbec ??
Co to tady píšeš za kraviny, že má M2 dvě tuhosti tlumičů. To jsi stejně mimo jako zdejší první test na M2 na Auto.cz od Machaly (září 2016). Měl jsem tuto M2 dva roky, teď mám M2 Competition. Tuhost tlumičů se při změně režimu nemění. Jen odpor ve volantu, reakce na plyn, nebo omezení ESP. Adaptivní podvozek má až M2 CS, limitka ke konci výroby, se spoustou karbonu a cenou kolem 2,5 mega ;-) Do M2 ani M2c to objednat nešlo (výroba M2c a M2 CS skončila v září). Je tam jeden podvozek, přesně naladěný a nedaly se z výroby objednat ani jiná kola než 19".
Možná by bylo dobré si o tom autě něco pořádně přečíst, ale z více zdrojů, než ji koupíš >:-[] >:-[] Nesedí ti ani údaje o výkonu a krouťáku, ale možná to máš čiplé, pak by bylo dobré to ale napsat.