Diskuse

Ford Focus (2019)

16.12.2019

Ford Focus ST-line 1.5 Ecoboost 134 kW, modrá metallic. Výbava navíc: sada Comfort, sada Family, sada Winter, zadní parkovací kamera, zatmavená zadní…

 

Ford Focus (Sheshbazzar)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 16.12.2019  11:59

    auto které mě opravdu zajímá

    A nebudu sám. Na předváděcích jízdách mě nadchnul. Co kdyby ses ještě trochu rozepsal zejména o jízdních vlastnostech, pohonném ústrojí i komfortu?
    • 00 Reagovat !

      foto Sheshbazzar

      Sheshbazzar 16.12.2019  12:04

      « Re: auto které mě opravdu zajímá

      Ty já nevím, co bych ještě napsal. Co by tě zajímalo? Že se jedná o motor se 3 válci vůbec nejde poznat. Jízdní vlastnosti jsou super, krásně to zatáčí. Motor je lehký - lehký předek. Je to pěkně tiché. V režimu "Sport" to má ale moc pěkný zvuk. Spotřeba je dobrá, když nejedu po dálnici, tak mimo obec jsem měl spotřebu i 5,5l po 100 km - podle palubního počítače.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 16.12.2019  13:52

        « Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

        A co komfort, to tam máš 17" nebo ještě větší kola? Hluk od podvozku, aerodynamický v dálničních rychlostech. Pozice za volantem, kvalita sedadel. Jak se chová podvozek na rozbité cestě atd.
        • 10 Reagovat !

          foto Sheshbazzar

          Sheshbazzar 17.12.2019  09:07

          « Re: Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

          Ano, schválně jsem tam nechal kola 17", kvůli českým silnicím, a dobře jsem udělal. Komfort je právě v rámci třídy auta výborný, minimální hluk i na dálnici, v podbězích jsou dokonce nějaké "koberce", asi kvůli vytlumení. Sedadla nejsou vyloženě sportovní, ale nejsou ani nejhorší. Pozice za volantem pro mě bezproblémová. Na rozbité cestě v pohodě, ale je znát, že podvozek je snížený oproti ostatním verzím. Pro maximální komfort bych doporučil spíš výbavu Active nebo Titanium.
      • 00 Reagovat !

        foto palix

        palix 16.12.2019  23:04

        « Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

        Zdravím. Zaujalo ma porovnanie s Octaviou - nebol ten rozdiel spôsobený tým, že Octávia mala ťažký diesel? Prípadne sa spýtam - aká generácia Octavie to bola? Nie žeby som sa Octavie nejako zastával, dokonca som na žiadnej ako vodič ešte nejazdil... ale predsa len má Octávia povesť celkom dobrého auta a veľa ľudí na ňu nedá dopustiť ;).
        • 00 Reagovat !

          foto Sheshbazzar

          Sheshbazzar 17.12.2019  09:08

          « Re: Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

          Ano, je to tak. Byl tam těžký diesel. Octavia III. Ale není to vůbec špatné auto!
          • 10 Reagovat !

            foto palix

            palix 17.12.2019  09:22

            « Re: Re: Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

            Tak to vysvetľuje horšie jazdné vlastnosti. Na druhej strane skúsenosť ukazuje na fakt, že ľahší benzín jazdí lepšie a v dnešnej dobe ani nie s oveľa väčšou spotrebou.
      • 00 Reagovat !

        foto h-onzyk

        h.onzyk 17.12.2019  08:36

        « Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

        Jak to svítí ? Podle fotek máš základní halogenová světla ? Já jen jestli není škoda, nepřiplatit za LED světla, Ford nabízí dokonce 2 varianty.
        • 00 Reagovat !

          foto Sheshbazzar

          Sheshbazzar 17.12.2019  09:11

          « Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

          Já už za světla nechtěl dále připlácet. Příplatkové výbavy tam mám dost. V noci právě jezdím minimálně. Několikrát se mně právě povedlo s jinými auty srazit zvěř, tak se snažím za tmy, pokud možno, nejezdit. Halogeny podle mě svítí dostatečně. Jasně LED světla budou ještě lepší. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 18.12.2019  15:05

            « Re: Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

            Díval jsem se do konfigurátoru a ceníku a Ford nabízí 3 druhy světel a všechny mají LED technologii:
            - základní - potkávací led, dálkové halogeny
            - full led - potkávací i dálkové led
            - chytré fulled s přisvěcováním do zatáček a automatickým přepínáním mezi nimi.
            Ale potkávačky základní a fulled by měly svítit stejně. liěí se jen dálkovýma a tam to už nebude takový rozdíl.

            • 00 Reagovat !

              foto h-onzyk

              h.onzyk 18.12.2019  18:10

              « Re: Re: Re: Re: auto které mě opravdu zajímá

              Asi novinka od MR 2020, protože v katalogu je u základní výbavy Trend položka "halogenové projektorové světlomety s LED pásky denního svícení" a v ceníku už jsou i v Trendu "LED potkávací světlomety s LED světly denního svícení". Ceník je psaný pro auta vyrobená od 21.10.2019. Tak pokud už jsou LED v základu tak jedině dobře. Dřív to nebylo a většina Focusů jezdí na halogenech. Já si právě moc vybírat nemůžu, jestli jedu za tmy nebo za světla, v tomhle období spíš jezdím za tmy skoro furt a noční svezení s Mitsu ASX (LED potkávací/dálkové neadaptivní), Peugeotem 508 a Volvem V60 (full led s automatikou, přisvěcováním a já nevím čím ještě) mě utvrdilo v tom, že nové auto už s halogeny nechci. Ideálně ty chytré full LED.
  • 10 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 16.12.2019  19:04

    Zajímavé auto

    Gratuluju k Focusu, at ti dobře slouží a užiješ si s ním hodně zábavy.
    Uvažoval jsem o verzi Active v kombíku, ale odradilo mě chování autorizovaných prodejců v Jižních čechách.
  • 20 Reagovat !

    foto palix

    palix 16.12.2019  23:21

    Focus

    Gratulujem k novému autu a prajem veľa šťastných kilometrov :).
    Focus patril vždy medzi to najlepšie vo svojej triede. Ako etalón je všade udávaný Golf, ale Focus jazdil vždy špičkovo, ak nie lepšie ako Golf ;).
    Môj prvý Focus, ktorý som šoféroval bola II. generácia (po facelifte) s motorom 1,6 diesel. To auto bolo neskutočné - lepšie ako čokoľvek predtým. Vtedy som si povedal, že pri výbere môjho ďalšieho auta budú na prvom mieste jazdné vlastnosti = podvozok... A ešte roky som ľutoval, že som kedysi pri výbere prvého auta nebol skúsiť Focus :(.
    Tak som potom pár rokoch šiel vyskúšať okrem iného končiacu 3. generáciu Focusa s 1,0 Ecoboost (92 kW) - auto sedelo pekne na ceste, výkon bol pre mňa celkom dostatočný, ceny perfektné... ale interiér som nejako celkom nepochopil (nepáčil sa mi - stred palubnej dosky s rádiom veľmi vystupoval do priestoru, zadné sedadlá boli nejako vysoko...) a tak som skončil inde. Nakoniec Mazda 3 predošlej generácie bola často čo sa jazdy týka stavaná ako konkurent Focusa a Golfa...
    Možno keby ste kupoval auto pred 2 rokmi, tak skončíte inde :). Rovnako poviem, keby som kupoval auto dnes, tak tiež skončím asi inde. Ak by som oželel skvelú "mazďacku" manuálnu prevodovku, tak u hybridnej Corolly...
    Samozrejme Focus je auto, ktoré si nedovolím nikdy vynechať ak budem niekedy ešte kupovať auto. Jednoducho vo Forde vedia robiť podvozky. A ak je pre človeka skvelý podvozok dôležitejší ako výbava, konektivita a SUV, tak jednoducho si Focus minimálne skúsi, aby mal predstavu, ako má jazdiť výborné auto !
    • 00 Reagovat !

      foto ado1982

      ado1982 30.04.  18:33

      « Re: Focus

      presne suhlasim s Palixkom >:D a tiez som presiel s Ford 2 po facelifte s 1,6 dieslom na mazdu 3 2017 Focus 2 vyborne auto az na ten La France motor ale stale chodi aj po 210 000 km >:D uvidime kolko zvladne mazda Dnes je otazne co by som vybral
      • 00 Reagovat !

        foto palix

        palix 30.04.  20:31

        « Re: Re: Focus

        Ja len trochu ľutujem, že som namiesto Astry G nevlastnil Focus II :). Čisto teoreticky Mazda by mala zvládnuť podobnú porciu kilometrov úplne v pohode. Teda ak máte benzínový motor.
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 18.12.2019  14:20

    Zajímavá volba, ale...

    ... tříválcovou patnáctistovku bych u auta nižší střední třídy nevydýchal, i když by byla sebepovedenější. Navíc její životnost je velkou neznámou, litrové ecoboosty nejdřív taky všude chválili, a pak s nimi byly při větším najezdu velké problémy...
    Jinak současná generace Focusu je určitě o parník lepší, než přechůdce, hlavně v prostornosti. :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 18.12.2019  15:11

      « Re: Zajímavá volba, ale...

      Taky jsem si to myslel, ale ta Forďácká 1,5 je projevem, kultivovaností fakt dobrý motor. S životností souhlasím, ale 200 tis by to mělo vydržet bez problémů. Ford dává za 5500Kč záruku na 7 let nebo 200 tis km. Kdyby si nebyli jistí, tak by to nedělali.
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 18.12.2019  17:55

      « Re: Zajímavá volba, ale...

      Jako vždy co se fordu tyče opět uplně mimo realitu.
      A jinak by mě zajimalo z čeho vychaziš, že tato generace je o parnik lepši než ta předchozi ? Ja bych ji neoznačil ani jako za lepši natož o parnik. A to včetně prostornosti, tohle opravdu naštěsti neni škodovka. A když to vezmu tvym pohledem tak pravě ta předchozi je o parnik lepši, protože ručku měla každa verze u nove generace žadna, podobně je to s viceprvkovou zadni napravou. Takže třeba i zde představeny focus ji nema jak si majitel mylně mysli. A o třivalci ani nemluvě byť je lepši než čtyřvalec.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 19.12.2019  00:27

        « Re: Re: Zajímavá volba, ale...

        S víceprvkem se mýlíš. Motory 110Kw včetně a silnější ji mají vždy nezávisle na karosářské verzi, Kombík má víceprvek pro všechny motory včetně nejslabších benzínů i dieselů. Nevěříš-li zajdi si do autosalonu Ford a podívej se jim na podvozek.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 19.12.2019  07:35

          « Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

          Nemaš pravdu. HB ma od jara letošniho roku viceprvek pouze u vybavy Vignale a Active a tušim 2.0 diesel, ale tim si nejsem uplně jisty. U kombiku se nic neměnilo a tam je viceprvek všude bez rozdilu motorizaci. Takže neplati to co bylo ze začatku vyroby. Jsou majitele, kteři pravě dokladali i fotky.
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 19.12.2019  09:40

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

            Tak to mě opravdu překvapuje. Tím se Ford veřejně nepochlubil. Já byl u nich na předváděčce začátkem léta a tam jsme s prodejcem na ty rozdílné nápravy koukali přímo na autech. Krátký 1,5EB byl určitě s víceprvkem, 1,0EB měl jen trubku.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 19.12.2019  09:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

              Ano, pokud bylo auto vyrobeno před dubnem 2019 tak u HB s 1.5EB byl ještě viceprvek. Od dubna už bez viceprvku, krom vybav Vignale a Active jak jsem psal.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 19.12.2019  12:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

                Nejaký dôkaz?
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 19.12.2019  12:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

                  No vyhledevat dukaz včetně foto se mi teď važně nechce. Nicmeně jsem jen tak dřivěji položil dotaz na mistni zakaznicke centrum fordu, i když jsem věděl jak se věci maji a zde je odpověď...

                  "děkujeme Vám, že jste kontaktoval Zákaznické Centrum Ford.
                  Dovolte, abychom Vás informovali, že s nynější modelovou řadou bylo nezávislé zavěšení nahrazeno torzní příčkou. Tato změna se týká modelu Ford Focus v motorizaci 1.5 EcoBoost. Platí pro všechny stupně výbavy kromě verze Active a Vignale."

                  Těch změn je samozřejmě vicero a navic k dalšim došlo na podzim, ale tohle jsem považoval za nejduležitějši. A taky mě překvapila rychlost odpovědi, včetně uvedeni na pravou miru.
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 19.12.2019  13:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

                    Dík za info. To nie je moc kóšer od Fordu, pri uvedení na trh niečo deklarujú a potom to potajomky zmenia. Osobne sa ma to síce netýka, Focus ma zaujíma iba ako ST a tam multilink vždy je, ale z môjho pohľadu mal byť určite aj pri 1.5EB.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 19.12.2019  14:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

                      Ja jsem to tu několikrat zmiňoval včetně me nelibosti. A je to cca 2-3 měsice co se mě na použiti viceprvku u nove generace ptal Ozzman pod jednim člankem a ja mu na to odpovidal. Jen on mě nepodeziral, že si to cucam z prstu.
                      Tušiim tobě jsem třeba psal, že ST dostane 2.3EB jen s tim, že jsem to netvrdil 100%, i když to vicemeně bylo 100% již před koncem minuleho roku. Třeba na jinem foru mi někteři nevěřili a považovali to za teměř nemožne. Jinak někteři pravě diky těm změnam s použitim viceprvku měli obavy zda jej vubec dostane ST.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 19.12.2019  12:17

        « Re: Re: Zajímavá volba, ale...

        Vy dvaja s Aresem si môžete ruku podať, taká selektívna slepota a obhajoba vlastnej garáže je na smiech. Jeden si obhajuje vlastný štvorvalec s manuálom a rúčkou, druhý vlastnú generáciu Focusu, od ktorej nie je lepšia ani nová generácia. Ako vravím, nemáte si čo vytýkať.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 19.12.2019  12:26

          « Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

          Trochu se prober a jestli tu někdo evidentně slepě vyplivne něco o parniku tak je to realně hola lež. Nicmeně od stolu včetně tebe tu bylo vyřknuto řadu blabolu a řada z nich vychazela akorat tak z markentigovych kecu.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 19.12.2019  14:00

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

            Môžeš protestovať, ale je to tak ako píšem. Neber to ako útok, je to proste fakt, že si absolútne nekritický obhajca vlastnej garáže a tým strácaš akýkoľvek diskusný kredit. To ešte Arese je síce rovnaká liga ako Ty, ale aspoň sa neobmedzuje na model, čo má doma, "len" si obhajuje práve tie riešenia, ktoré práve jeho auto má (R4, rúčka atď).
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 19.12.2019  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

              Jenže ja vychazim z realnych zkušenosti a to, že to mnohdy vypada zaujatě nic neměni na realitě. Dokonce občas piši i na zakladě zkušenosti jinych, kteři maji nebo měli v uživani obě generace, když zustanu u tohoto tematu, jejiž zjištěni koresponduji z mojim poznanim. Jasně někdy jde o subjektivni zaležitosti, ale jindy jde o konkretni a jasně objektivni zaležitosti, ktere jsou bohužel i medii často uvaděne na nespravnou miru.
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 19.12.2019  14:31

              « Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

              No, neomezuje se na model. Aresemu prostě "shodou náhod" jako ideální auto vychází právě to, co má v garáži. >:D

              Jinak aktuální Focus je důkazem relativnosti přínosu multilinku. Resp. ještě jinak - koukat na auto skrz prsty jenom kvůli jeho absenci je velký omyl. Speciálně u Fordu jsou podvozkoví velmistři a při přímém srovnání v mých očích Focus 1.0 EB jízdně nakopal téměř kompletní konkurenci zadel.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 19.12.2019  14:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

                Isteže by som FOcus neodsúdil len preto, že slabšie motorizácie majú torzku. Je fakt, že podvozok vedia naladiť aj s jednoduchšou technikou parádne. Ale ak to vedie dobre s torzkou, ešte lepšie je to s multilinkom. A keď donedávna 1,5ka ten multilink mala a teraz ho (v záujme ušetrenia pár eur, pre nič iné) potichu nahradia lacnejším riešením, tak to naštve.
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 19.12.2019  23:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

                Ale o jaké "shodě náhod" to proboha mluvíš?! To jsem si jako měl pořídit auto, které jsem nepovažoval za ideální?! Proč bych to proboha dělal? Abych byl nasr. pokaždý, když si sednu za jeho volant? Tato tvoje absurdní úvaha je opravdu na legendární "Zlatý ventilek"! >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 20.12.2019  00:06

        « Re: Re: Zajímavá volba, ale...

        Hele, hlavní realitou současného Fordu je to, že jeho evropské prodeje jsou po zavedení stupidní strategie "One Ford" v obrovském sešupu. Když se koukneš na jeho současné evropské modelové portfolio, není vůbec divu. Nový Focus je v něm ještě to nejlepší (když odhlédneme od amerického Mustangu, samozřejmě. Ten je pochopitelně spíše okrajovou záležitostí pro fajnšmekry). Bohužel to ale u nového fokáče totálně podělali tím přechodem na tříválec i u kubatury 1,5 l. To je prostě urážka zákazníků. Ale proti minulé generaci je nový Focus aspoň použitelný po stránce vnitřního prostoru, což je pro mne u rodinného modelu naprostý základ (zejména když měřím skoro metr devadesát). Jinak ztráta zadního víceprvku u zadní nápravy je samozřejmě smutná věc, ale dá se s tím žít - pokud je vlečka opravdu dobře zkonstruovaná. Navíc u ojetiny odpadne nákladná výměna pružných lůžek jednotlivých ramen.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 20.12.2019  08:16

          « Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

          Tak tu mame dalši snužku tvych klasickych blafu završenou obhajobou vlečky s typickym poukazovanim na servisovani. Stejně jako politik nahanějici ovečky, ktery zdurazni A a pokud možno o B se nezminit.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 20.12.2019  21:06

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavá volba, ale...

            Blafů? To je bohužel tvrdá realita.
      • 00 Reagovat !

        foto das-autos

        das_autos 01.02.  22:24

        « Re: Re: Zajímavá volba, ale...

        Nesmysl.Nynější generace je ve všem lepší než trojka.V prostornosti, odhlučnění,jízdních vlastnostech,bezpečnosti,spotřebě a věřím,že i ve spolehlivosti.Předchzí ecoboosty si se spolehlivostí moc nepotykaly.
  • 20 Reagovat !

    foto 1Lano1

    1Lano1 21.12.2019  00:29

    Gratulace

    Gratuluju k autu. Taky mam mk4, ale kombika, titanium 110 kW. Pod recenzi se pripojuju. Predtim jsem mel Golfa VII 1,2 Tsi , ktereho jsem mel hodne rad, ale chtelo to vetsi zavazadlak, tak jsem zmenil staj. Jizdni vlastnosti skvely, jen infotainment mel Golf lepsi. Tady mi nektere veci pripadnou min intuitivni, zvlast v palubnim pocitaci. Abych se dostal k nekterym informacim, musim klikat vic nez v Golfu. Ad svetla, predtim jsem mel halogeny, ted taky (auto vyrobene tyden pred 21.10.) :). Subjektivne sviti lip nez predtim. Predvadecka, kterou jsem mel pujcenou na vikend mela inteligentni ledky a dobry. Nicmene nijak tim netrpim. Co se tyce zavad, 2. den jsem nasel u auta kus plastu s napisem “Ford”. Po chvilce jsem zjistil, ze je to vyklapeci chranic dveri spolujezdce. Nastesti se tam dal pricvaknout zpatky. U ridice se mi nikdy nevysune cely. Ten samy den jsem chtel parkovat s pomoci kamery a proste se restartoval hlavni displej :-) . No a do tretice ten samy den na zadnich sedadlech sedeli dva lide, na prostrednim nikdo, ale palubni pocitac asi 5 minut kricel,ze prostredni clovek neni pripoutany....Asi holt senzor. Snazim se to nejak sesbirat a pak to v servise poresit najednou. Co se tyce vzhledu, na zacatku mi prisel nic extra, ale ted se mi uz libi :). Ja to auto kupoval hlavne kvuli jizdnim vlastnostem, to je proste jina liga oproti Golfu.
    Prumerna spotreba se pohybuje mezi 6,0-6,1 takze pohoda (najeto 4000km). Kdyz jezdivam o vikendu po prazdne dalnici a nespecham (100km/h) tak se dostanu i na 4,9 l . Nejspis to vetsinu casu jede s vypnutym valcem.
    Jo a taky mne prekvapila zmena zvuku motoru mezi eco/normal a sport modem :-) . Tak at dobre slouzi.
    • 00 Reagovat !

      foto Sheshbazzar

      Sheshbazzar 21.12.2019  10:36

      « Re: Gratulace

      Já tam chrániče dveří ani nemám. Přišlo mi to zbytečné. Při otvírání dveří jsem opatrný. Závady jsem žádné neměl - až na to, že při přebírání auta jsem měl vzadu na hlavové opěrce malou promáčklinu, které jsem si nevšiml. Bohužel jsem to zjistil až pár dní po převzetí vozu a autosalon mi to potom sdělil, že mám smůlu, když jsem si toho nevšiml při převzetí ;-\ . Takže do Kolína pro auto už nikdy.
      S těmi halogeny nemám vůbec problém. V noci jezdím minimálně a stačí to.
      Ano změna zvuku je opravdu znatelná při přepínání režimu, ale i výkon motoru. Na ECO je motor takový mrtvý >:D .
      Jen mě teda naštvali s tím podvozkem. Měl jsem za to, že je tam multilink. Nevím, co bych koupil příště. Asi tu Hondu Civic nebo Golf...
    • 00 Reagovat !

      foto Dejv6

      Dejv6 15.01.  14:02

      « Re: Gratulace

      Jsem také vlastníkem mk4 titanium combi, ecoboost 1.5, 110kW a s autem jsem hodně spokojený. Pouze s jednou věcí jsem nespokojen a tou je nějaká vibrace někde z prostředka palubky, která se projevuje naštěstí jen občas (a manželka mi tvrdí, že to tam neslyší) ale mě osobně to pěkně štve. Projevuje se to hlavně když stojím do kopce a mám někde parkovat. Už jsem to i řešil s prodejcem (Auto In HK), ale když se se mnou byl hlavní technik projet, tak se to jako na potvoru neprojevilo vůbec resp. bylo to ze začátku, kdy jsem neměl vypozorovaný v jakých situacích to dělá nejvíc. Možná se to dá přisoudit 3 válci, s jehož zvukem jsem jinak ale nadmíru spokojen, kdy je těch vibrací přece jen oproti 4 válci víc, nevím. Přemýšlím, jestli s tím zase nezajedu do autosalonu abych jim to dal poslechnout znovu. Máte taky podobnou zkušenost?
      Jinak co se týče závad po ujetí necelých 3 tis. km nic, jediné co mě naštvalo byl lehce škrábnutý plast/kryt u stahování okna zadních pravých dveří a nějaká oděrka u odkládacího místa pro mobil pod palubkou, naštěstí jsem si toho všiml ten den co jsem auto přezval (půlka září 2019), vše nafotil a poslal prodejci se kterým jsem se dohodl na nějaké kompenzaci když jsem u nich kupoval zimní sadu kol.
      Ten chránič dveří mám taky, všude se vysunuje dobře, jen u levých zadních záleží jak člověk vezme za kliku, někdy se taky nedovře tak, aby chránil celou hranu dveří, ale to je čistě mechanická záležitost. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 23.12.2019  20:05

    Za mě

    bych nezkousnul interiér.

    Řeči o tom jak se Octavia v zatáčce vyklopí zatímco Focus projede rychlostí světla beru se značným nadhledem. Rozdíly v jízdních vlastnostech jsou minimální. V běžných jízdních režimech v zásadě není špatného modelu.

    Kde jsou ale značné rozdíly, je prostě interiér. A tohle je věc, která rozhoduje pro mnohé i pro mě. V interiéru tráví člověk většinu času. Kvalitního podvozku si člověk užije málokde a málokdy. Kvalitního interiéru a prostoru si člověk užije i v koloně nebo na blbé D1.

    Kvalita plastů ve Focusu nejhorší v rámci třídy
    Prostornost sotva průměrná v rámci třídy

    Ale u tebe byly kritéria jiná, takže volbu vlastně chápu. Navíc třeba 1.0 EB je podle mě lepší než 1.0 TSI ať si kdo chce co chce říká...
    • 00 Reagovat !

      foto Sheshbazzar

      Sheshbazzar 25.12.2019  13:45

      « Re: Za mě

      Rozdíl v podvozku je opravdu velký. To se vůbec nedá srovnávat >:D .
      Kvalita interiéru není horší než jinde. Rozdíl je třeba ve výplni dveří, kde Octavia má tvrdé plasty a Focus měkčené s látkovou výplní.
      Prostorově patří Focus k těm větším vozům - šířka interiéru, místo vzadu na sedačkách.
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 01.01.  15:39

      « Re: Za mě

      A co by jsi vybral jiného? já jsem zatím skončil právě u Focusu. Jen se slabším 1.5 EB. Pak je tam Ceed 1.4 T-GDI, Médane TCe 140 a možná Leon 1.5 TSI. Prioritou je motor alespoň 130k a slušná výbava. Vše kombi. Cena cca 500 000,-.
      • 00 Reagovat !

        foto Sheshbazzar

        Sheshbazzar 02.01.  18:41

        « Re: Re: Za mě

        Já vybíral mezi Hondou Civic, Mazdou 3 a Focusem. Potom jsem ještě přemýšlel o Hyundai i30 Fastback N-line, VW Golf, Kia Ceed, Subaru Impreza. Já zase vybíral nakonec mezi hatchbacky a taky kolem 500 tis.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Alena Šeredová ukázala dojemné foto s princeznou Vivi! Co díky dceři začala mít ráda?

Alena Šeredová ukázala dojemné foto s princeznou…

Modelka a novopečená maminka holčičky Vivien Alena Šeredová (42) nikdy nebyla z cukru. To nyní potvrzují i její…

Maléry Aleny Schillerové: Vulgarity i luxusní byt z eráru. Ministryně přiznala přešlapy

Maléry Aleny Schillerové: Vulgarity i luxusní byt z…

Ministryně financí Alena Schillerová (za ANO) přiznala drobné přešlapy. Ty se na ní lepí především v posledních…

 

iSport.cz

Sadílkova zpověď: Jít do PSV nebyl skok. Ovlivnil mě děda a Van Bommel

Sadílkova zpověď: Jít do PSV nebyl skok. Ovlivnil mě…

Jakmile udeřila koronavirová pandemie, poslal domů z Nizozemska do první linie půl milionu korun. Udělal to ve…

SESTŘIHY: Slavia i Plzeň dominovaly. První výhra pro Horvátha

SESTŘIHY: Slavia i Plzeň dominovaly. První výhra pro…

Plzeň ve 26. kole přejela Mladou Boleslav 7:1, hattrick si připsal záložník Aleš Čermák. Dominovala i vedoucí…

 

Reflex.cz

Před 70 lety začal proces s Miladou Horákovou. Rozsudek neodvrátil ani Einsteinův dopis

Před 70 lety začal proces s Miladou Horákovou.…

Padesátá léta přinesla tvrdý režim. Vedle nucené kolektivizace a znárodňování firem k nim neodmyslitelně patří…

Od výcviku až po Den D: Mladý voják zachytil na skicách hrůzy 2. světové války

Od výcviku až po Den D: Mladý voják zachytil na…

Do armády vstoupil 19letý Victor Lundy s vidinou toho, že pomůže znovu vystavět poválečnou Evropu. Vždyť…