Subaru Legacy (2010)
10.7.2011Poprvé v životě jsem si vybíral auto podle toho, jaké jsem chtěl, nikoliv na které jsem měl :-) Už léta jsem toužil po Legacy, takže jsem měl výběr…
Subaru Legacy (Sedour)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Yersinak 17.08.11 16:16
« Ochrana prednich sedadel pred okopanim...
Ahoj a zdravim znovu....diky za prispevek :-). Musel jsem to tam zakoupit, presne proto, jak pises, kopy, kopy, bahno a bahno, je to velice uzitecne (jsou bud z plastiku nebo latkove). Koupil jsem to online v zahranici, ale myslim, ze se to u nas urcite bude dat nekde sehnat. Koukal jsem a zatim jsem nasel jen toto, ale urcite toho bude vice, tak na to mrkni:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Zdravim a hezky den
-
Yersinak 16.08.11 19:14
« Bratr zdravi bratra..
Zdravim bratra :-)...nase auta vypadaji skoro stejne. Zatim mohu potvrdit, vyborny stroj a dric...Urcite jdi do 18'' kol, bude to vypadat lepe a komfort jizdy to moc neovlivni (i kdyz by to chtelo aspon 28''!). Ja mam 18'' na leto a 17'' na zimu a je to OK. At jezdi a at se dari! -
Reza traktor 14.08.11 12:02
« Re: Rucna
Patlalove jeden jak druhej. Rousek ma samozrejme pravdu, rucni brzda subo do smyku spolehlive dostane. Ze to na snehu neni treba, to je vec druha.
Nekriticky obdiv majitele je sranda. Dokonaly pohon vsech kol, ktery zacina pracovat tam, kde ostatni konci - to Vam rekli v Sedlcanech, nebo jste to zkusil na suche dalnici cestou na Sardinii?
Za kazdych okolnosti neutralni auto... To jste predpokladam zkousel tamtez. Ja myslim, ze Vase auto bude prirozenou tendenci spis lehce nedotacive. -
Rousek 16.07.11 21:34
« Smyk přes ručku
Zásadně nesouhlasím, přes ručku se auto do smyku dostane. Dělali jsme to na autodromu ve Vysokém Mýtě v rámci "školy smyku".
Vedle mně seděl intruktor a když za to zatáhl, auto se roztočilo a nic se nedalo dělat. Takže asi tak. Subaru je výborné auto, jiné bych už nechtěl, ale aspoň trochu té soudnosti by se slušelo. I tramvaj totiž někdy vykolejí :-) -
sfsk 15.07.11 08:50
« Rucna
Zdravim
Recenzia super, auto este lepsie.
Chapem rozhorcenie nad elektornickou brzdou ale...
Ale Subaru do smyku na snehu / blate/mokrom asfalte/ zatiahnutim rucnej brzdy nedostanes.
Zatiahnutim rucnej aj s vytocenym volantom ti Subaru jednoducho len prudko zastavi..nic viac. Ani pri klasickom odtrhani alebo popustani cez spojku, ktora sa tak len nici, sa ziadne smyky neudeju.
Nieje to klasicke auto je to Subaru.
Do smyku Subaru dostanes vyhradne len tak ze pridas poriadne plyn a zatocis volantom.
Nic viac.
Samozrejme ze cim suchsi povrch tym treba viac plynu, na suchom asfalte je to v podstate nemozne vdaka tej vybornej trakcii.
Vsetko podstatne za teba uz urobi AWD.
Smyk a jeho priebeh sa na Subaru ovlada vyhradne len plynom a volantom...nijak inak.
Auto sa smyka presne tam kam posles volant a kolko pridas plynu...je to uzasne zabavne a prudko navykove.
Prajem v zime vela zabavy :). -
Sedour 12.07.11 10:22
« Re: Re: Re: tonování
Delali mi to tihle [odkaz] velka spokojenost, mam kombinaci slunecni a bezpecnosti, komplet auto za 6000 Kc. Rano privezl, odpoledne vyzvednu. Mam ty s kratsi zivotnosti - 3 roky zaruka, ale po zkusenosti se Superbem vydrzely 6 let 150tis km a folie byly stale jako nove a slouzi dal dalsimu spokojenymu ridici. -
Qwertz 11.07.11 23:46
« super auto :)
Ahoj,
gratuluju k novému autu, výborná volba :-) Mam noveho Outbacka a povrzuju OBROVSKOU prostornost (dovnitř se mi vešly tři kola, tři lidi a jejich kompletní bagáž na pár dní:), mizerné zkušenosti s Emil Frey v Praze Stodůlkách, skvělé jízdní vlastnosti a taky ty mouchy, co popisujes.. Já to ale nevydržel a 18´´ uz na aute mám a jsou bezvadné.
Ať dobře jezdí :-) -
Sedour 11.07.11 22:21
« Re: tonování
Při instalaci folii jsem na to byl upozornen. Na oknu ridice a spolujezdce by mela byt instalovana folie, ktera zadrzi max 30% viditelneho svetla. Zadni sedadla a 5. dvere bez omezeni (nejtmavsi folie zadrzi az 90% viditelneho svetla, ale v noci je pres to spatne videt a nedoporucuji). Pokud toto dodrzis, tak dostanes certifikat a auto je tzv. ciste a homologovane pro provoz na silnicich EU. Bohuzel toto reseni nevypada hezky a mas pak dvoubareny, divne vypadajici okna/auto. Ja instaloval vsude 80% a problem zatim nikde nenastal a ani necekam, ze by mohl nastat. Stejne reseni jsem mel u Superba (6 let v kadodennim provozu) a nikdo nikde neprudil a ze jsem byl mnohokrat zastaven a nejen v CR :-)
-
Sedour 11.07.11 16:55
« Re: Drzak na kolo
Ladil jsem to s borcema v Modranech v Neumannu. Privezl jsem jim ukazat auto, rekli, ze se to musi otestovat, smontovali Thule BackPac 973, namontovali a rekli, ze to bude drzet protoze 5. dvere komplet kovove a ze se nic nestane :-) .Veril jsem a po cca. 500 km jizdy s drzakem a 2 koly na nosici musim rict, ze vse drzi a nic se nedeje. Velice snadna instalace a deinstalace bez problemu v jedne osobe behem cca. 30ti vterin (bez dotahovani 2 sroubu na spodni hrane). Vrele doporucuji. Jizda bez problemu, je spotreba leze o cca. 2 litry nahoru pri 130 na dalnici. Rychlejisi jizda se nedoporucuje.
S ruční brzdou jsou ale trochu potíže:
Jediný auto kde jí můžeš bezproblému kdykoliv hodit je STi s věcičkou DCCD = aktivní elektronickej středovej diferenciál, v rámci něj je odpojovač což znamená, že senzor zaznamená zatažení ručky a jakoby vyšplápne spojku, aby na kola nešla síla motoru.
Oproti tomu VŠECHNY OSTATNÍ verze v MANUÁLU potřebujou vyšlápnutí spojky, jinak můžeš časem (na suchym asfaltu klidně rovnou) rozervat diferenciály.
U AUTOMATU spojku vyšlápnout vemůžeš a zatažení ručky kdykoliv za jízdy zavání průserem!
Toť mé teoreticko - praktické poznatky :-)