Recenze

10 Majitel

Honda Civic

9.33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Civic, foto 1 Honda Civic, foto 2 Honda Civic, foto 3 Honda Civic, foto 4 Honda Civic, foto 5 Honda Civic, foto 6 Honda Civic, foto 6 Honda Civic, foto 7
Honda Civic, foto 8 Honda Civic, foto 11 Honda Civic, foto 12 Honda Civic, foto 13 Honda Civic, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Enterprise Rok výroby 2018 Koupeno nové najeto [km]:16000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 93 kroutící moment [Nm]: 200 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 218 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 420 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Civik

Psát tady proč? Každý má jiné nároky na vůz.
Mě prostě vyšlo v době koupě todle. Prvně pořídime fabku kombi rapid servis za rohem celkem levne dily ...se silnějším tsičkem ehm po zakliknutí metly kol vyhrevu s podvozku a bylo stoho moc skladovky jen slabsi motorizace. dyt zato je megan tož co se da koupit za 450? Hjundaj díky reklamě sem tam jen mrknul-Škoda, Scala novinka celkem drahá a uzká Kia nepěkné Focus Kombi nelíbisemi dyzajn Leon byl starý končíci model ,ale super nabídka...Francouze Ne a u tipa sem se malem... Takova dělici spára uprostřed palubky. Dastr v dieselu ještě nejsem důchodce. Corolla sedan fajn ale sedan a auris ST nějake malé vevnitr.jako Mazda 3.
Když jsem Civic X uviděl poprvé na cestě tak jsem trochu zíral coto jako je, útok z marsu? Nebo nějaký tuner Rychle a skouknutí stránek Hondy a oni to fakt tak vyrabějí. Cena od púl mega s litrem Hmm tak tolik nedám. Kdybych Civic neviděl na cestě tak jsem na něj úplně zapoměl a to semi ufo kdysi líbilo. Reklama marketing veškerý žádny v EU
Tož jsem dál objížděl salóny a vybíral probíral porovnával a málem koupil nějakého kombíka, jako zelinář. Aže litr a třiválec ono skoro jako základní a tudíž dostupně cenová motorizace je už skoro všude. A jako 1,6 atmosféru nic proti ale pružné zrychlení fakt bída oproti turbo litrum. Taky jsem se prvně bránil než sem se svezl. Jako základ prostě to stačí. a diesel 1,5 1,6 jsem nechtěl . A máme se líp kdysi bývaly v takových vozech 1,4 čí 1,6 do 100K výkonujako základ.
Nedalomito a zajel do salónu Hondy. Tam pohoda. Ano litr ten je od 400 ne od 500 mamé i akční! ceník - reklama žádná.


Protože stoho vybíraní šla už hlava kolem.Tam to tam to a to potřebujito a to semi líbí ,nelíbi ...Popsaných A4 s pro a proti jako jeto vše vesměs na jedno brdo.Vyloženě mě nic nějak neodradilo
ve finále byl nakones Fokus st, M 3, Corolla, Golf. je to spíš o sympatiích a asi i ceně.
Tak po návštěve Honda salonu a předtím pulročním vybíraní a zkoušení. Jsem to rozsek. 9g je hodně vysoko hodnocena bohužel 10 není tak hezky zpracovana. ale jizdně je jinde.
Proč bíla perletˇ prostě zbyla ja chtěl světle šedou ale po zralé uvaze žeto je dost sebevražedná barva -není moc vidět. Cervena neni metla cerna seda ne modrou ma kdejaka skoda stribrnou nerad.... bílá je hezka jen ,když je čistá a pěkně kontrastuje s černými doplňky karoserie v klavírnim laku. Celé to vše je ,ale náročné na udržbu.

Nemá to mlhovky, jen 16kola, a parkovací senzory taky chybí- to jsou věci co mi trošku chybí. Mlhovky stojí 15 a senzory 10 kola vyřeší aftermarket.
Zato má veliký kufr 480L s rezervou, nad ní je pořád pěkných plně využitelných 420L bo sme v ČR. Dále to má plastový volant proty co nemají rádi obšití z mrtvých zvířat to je super ,radio s kolečkama co vypadá jak stará Nokie.Díky neladíci chromované liště. Co vypadá jak dira na CD ale dnes už jen USB ,mechaniky se nenosí. Dále je tam vyhřev nějaká elektrika...Pro mé ježdění ,dostatečná výbava. Plus Full asistenty adt. tempomat hlidani pruhu značek atd... to má včetně otravného SaS ještě že má tlačítko. jako esp. pruhy ...
Civic je takový přerostlý HB přes 4,5m vlastně asi nejdelší ve tříde trošku nižší. S dyzajnem star shipu no řekněme Vypadá Jinak. Který se vstřebá tak během půl roku. Osobně semi líbí a už mi nepříjde nějak provokativní . Na ulici se zaním ,ale pořád dost lidí otočí...
Lepší je vnitřek. S klasicky rozloženou přístrojovkou. Z měkčených plastů A modnim převisem či zlomem pod kterým je dekorační lišta a spolu efektne přecházi do výplně dveří.
Pristroje tvořené jedním displejem analogový otačkoměr a cislicový rychloměr zamě jeto suprově videt měl jsem to taky na motorce a zame skvělé nelovíte rafičku kolik jedete podívátese a vidíe naprosto přesně, teda tady asi o 2 km méně . A dvěmi jako digi ukazateli po stranách teplota vody a palivoměru.
Vkapličce je doplněje klasická japonská tyčka. Na nulovaní počitadel a zde i na regulaci jasu že to není hezké ,ale jeto hodně praktické, Je schovaná za věncem volantu. Který ma fajn tvarováni a široky rozsah nastavení .
Posez a řízení super od řazení jsem čekal víc ale žadná trága furt je to nadprůměr .
Jízdní vlastnosti jsou skvělé, dobře tlumí nerovnosti i na 18 kolech s UHP gumami V zatačkách ina rozbité okresce to drží opravdu nehorazně mechanický grip je super.
Podvozek není nějaky tvrdý uskakany,či žeby někam odpochodoval. trošku se naklaní sem tam zhoupne ,ale jen decentně s pribyvajícim zdvihem hodně tuhne . v zatáčse je hodne neutralní a spíš nedotačivý aleto už ste skoro bez adhaze .Horší to je s 16 micheliny ty maji limit hodně brzo hold eko pneu. alespon jsou tiché v suv rozmeru 215/ 55 r 16 kdy to plave a zatačku musíte dotáčet. Ale 3,5 mm dole za 10tkm je dost celmem sklamani.
Výměna za 18" GY F1 asy5 Uplně jiné auto 225/ 40 r18 na discích borbet y 18x 8 et40. Kam volant tam auto konečně. Stabilizace zasahuje relativne pozdě neotravuje. Horší to je s blinkry když jedete svižně anine ostře pořád blikáte.
Spotřeba no za 4,2 L abyto mělo 95 g /km to nejede ani při sebelepší eko jizdě ,spíš lehce nad pět stím jde jet ,ale kdo fak jezdi s Hondou!!!. Normálně a bežně za 7L Jak město okresky dalníce furt se to mota mezi 6,8-7,2 a pak umí i jezdit za 18L Když se jdete jako svézt 100vervy
v zimě spíš 7 - 7,2 na kratších trasách
Chod motoru jak psali v testech že vibruje na volnobeh Kde ? mysleli těch 30 vteřin když je minus 10C tak jeto studený třiválec že co čekáte až se trošku zahřeje běží hladce.
Co je horší že nepadá dolu z otaček při svižné jizdě dost otravné takže odřazovani při ostřejšim tempu je opruz a práce se spojkou nejde jet stylem on off ale spojkou spadnout otačky a pak až pustit a plný.
Zato se vytáčí a maximum je před omezovačem ,jen škoda blízkeho omezovače. Kdy předjetí dost často vyžaduji přeřadit na vyšší stupeň.
převodovka má kvalty dost kratké což je fajn 2 na stovku nerozmotáte. 6funguje od 90km/h /2000ot./ jinak 50 km/h spis na 3 ,4 to schroupe ,ale už to není ono ajeto podtocené.je fajn že to nema nějake absurdně natahlé rychlosti -skoda ford.
Rozjezdy s třivalcem jsou v pohodě i do kopcu bez použiti auto holdu . Honda si sama přidá a po dosažení asi 2500 otáček kliky je k dispozici max plnicí tlak asi 2,52bar...
ktem rozjezdům přidási sama na 1200 ot pri vyšlapnutí spojky asi1400ot když pouštíte spojku trošíčku přidáte vy a jste razem na 1800ot a jeto zbytecné a plnicí tlak to ukazuje pres 2 bary takže namahání značné i pri přezarení na dvojku udržuje co nejvetčí tlak v saní než pustite spojku
Motúrek tahne spis jak atmosféra ve třech a ve 4,2Tot je trosku skok. ale žadné masivni kopance se nakonají zatahuje skoro linearne az do omezovace a naraz konec
Když padaji otacky nebo se nějakym zpusobem drží na třech tisicích tak to nepřijemně piska asi obtok.Při normalní jízdě o motoru neslyšité jen sem tam zasyčí turbo. Nad 3500 už vrní.
Ŕazeni je fajn někdy jde ,,jinak,, spátečka a při studené převodovce i dvojka trošičku hůř. po zahřatí Ok . Jinak mají rychlosti přesné dráhy a rychla změna není problém díky krátké a kulate řadicí páky. Zdržuje spiš motor diky rew efektu. Spojka chodí lehce a je vní i cit je hydraulická.
Brzdy jsou super lehce dáfkovatelné i při svižné jízdě nevadno.
A jsou třeba protože motor Vubec ale vubec nebrzdí.Jednak jeto litr ale spíš jeto dané tim že udržuje teplotu katu filtru a neustale proudí benzin do válcu a proto ita vyšsi spotřeba, Kdo chce jezdit za malo tady neuspěje. Zase na výfuku jsou jen dvě lambdy a pulmetrový filtr za 50Tkč.

Sedadla jsou často kritizovaná maji tužší vyplně a slabší boční vedení ale žeby znich někdo vypadával? Na kraji přilnavosti a ve vracáku uplně nepodrží to ano JInak jsou celkem pohodlná.
Kabina je bídně odhlučněna spíš vůbec krom kobercu a mot.přepážky byste izolace hledali marně.
Dost jsou slyšet zadní kola prostě jeto kombik Díky absenci normálniho pevného plate. Které supluje mini roletka a druhou pulku kryje sítka na víku kufru která klesa dolu To abyste dobre videli kdyz couvate pod spojlerem-Vezete něco srolujete nemusíte se otravovat s platem a kamsním Nevýhoda hluk.
Zavazadelník disponuje čtyrmi kotevními body a plochou asi metr na metr. dvema hačky na tašky. Dokoupil jsem dojezdovku hever a klič ma misto v levé schránce kufru spolu s nouzovým oteviraním nadrže která je bezvíčkova, a trychtýřem. a nejakym naradím. v levé sránce je bud subwofer nebolepicí sada a kompresorek.
Prostornost kabiny ja mám 185 cm sedím nizko za sebe si sednu před koleny mám asi 8 cm a nad hlavou minimalní rezervu ale vejduse.
váhled je dostatecny i dozadu jen sikmo vzad pres široká C sloupek nevidínic a mrtvý uhel je dost velký.Sluneční clony jsou dost velké .Pokut se clovek postaví na caru krizovatky obtížný výhled na semafor.

Vysoký středový tunel s posuvnou opěrkou pojme litrové lahve dvě big americké kafe ze starbagsu
zamě super. před radicku mrsknete telefón jetam pogumovaná polička která jde vyměnit za poličku s bezdratovým nabíjením samo že za peníze... a podni je skrytá ještě jedna s mini prihrádkou na boku pasuje tam suprove dalkač od bran vrat. a ta nemé gumu takže klíče poní pěkně jezdí.Dávam je proto do dveř na misto lahveí raději.Vlastni kapsy ve dvěřích jsou menší tak akorat na utěrku, nuž ,slzák a to místo na klíče.
Schránka před spolujezdcem na dvě vesty bez. kladivo, parkovací hodiny , mapa a je skoro plná.
tempomat nemam vemes problem ctení znacek OK hlidani rychlosti OK
line asis nepouzivam 5km jede sam asistent brzdení no brzdí autohold pohoda.
svetla nekdy sviti dalkovýma za sera na protijedoucí v noci vypnou jak vidí mesíc ale krom nakladaku asi dobrý.

Zpětná zrcátka jsou taky veliká výhřev jak jich tak sedaděl má rychlý nástup.
Světlomety vzadu kombinace led obrysovek mhhovky a žarovek na blinkry a zpátečku brzdy Tohle fakt nepochopím to by ty ledky byly otolik drahší? Couvací světla jsou dvě a sviti hodně.
Přední světla mám halogenová /od2020 už ful led / dálková bez výhrad Potkavací s čočkou nic moc Osram či Philips žárovky trošku pomohly.
Bezpecnost mato vse coma mít ale upravovalo se nějaké nastavení erbegu pří bočním nárazu kvuli autosedackam. Někde je fotka jakto borec napakoval v kosmické rychlosti do stromu čelně a vystoupil takže asi OK....
Jinak světově je civik asi 4 nejprodavanejší auto a to i díki tomu že je levný v USA.
A mé auto snu Porsche s manualem a atmo motorem a Pick up /truck/ s V8. Třeba někdy když budu pořadně makat...

V současnosti je asi od 450Tkč s litrem a kdo chce bezvadnou 1,5t tak je razem na 700 díky EU pokutam akdesi cosi Co normální lidi vůbec nezajíma ptase snad někdo ajaké to má emise? Ježiš tolik tak to ja nechci.....to už je lepší se podívat po rok starém TCR.

a koupil bych siho ted po roce to nevím
možna by vyhrala toyota ST A kdybch bral Civic hodně bych uvažoval o Automatu stím litrem a 2 res3 vybavu

Horší to je se servisnimi náklady do budoucna kdy rozvody na litra stojí treba skoro 28 Tkč
/ pri koupi jsem to znich nevydoloval a neřešil ,no rozvody / co deset let či 120Tkm ale možna je zkrati jen na 80Tkm ,,, rocní servis asi kolem 5 Tkc olej klima kontrola,,,gumick do steracu 1500\.-)
Jinak má honda rozumně a normálně nastavený servisní plán.
Každé auto má neco Dieslový hjundaj třeba výfuk s 20 čidlama po deseti a katem za 100Tkc ono to je težko co koupit.


Jinak jěště dostal gumové koberečky a vanu do kufru od regum, lapače nečistot, potahy sedadel s alcantarou, náter podvozku body safe od valvolajnu ,vystřikané dutiny, 18 kola borbet y ,folie na okna , a dodatečné odhlučnění podbehů kapoty z ahifi, kryty na podvozku z al, Dostane ještě decentní rozšíreni prahú ,malé křídlo ,difuzor a nejake repro od focalu.

Silné stránky

Podvozek
Řízení
Brzdy
Řazení
Posez
Slušná prostornos
Kufr roletka
tlačítkova social výbava
full bez vyb asistenty /jsou v ceně/ neco je plus neco otravné
,anime, vzhled
velké sluneční clony
rychle topí

Slabé stránky

Hlučnost od kol a kufru.
Vrzaly dva plasty v interiéru při/5C/
Potahova latka působi dost levně
Potkávaci světla
trošku ovladáni PP ale jen zvyk
nemá popelník
osvětlení kufru
zasuvka porty vzadu nejsou
někdy špatný výhled na semafory a sikmo vzad.


Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Ok
čištění
kapaliny
kafe

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dobré Fomi FM

 

Novinky v recenzi

25.9.2020 20:22

Zimni kola

Na zimu jsem pořídil plechy 16 s gumami v nemožném origo rozměru 215 55 R16. Drahy rozmer a na leto blby vyber . Nokian wrd4 na doporučeni jedno střelce vrtáka p.Hřiba. Jsouto statné sněhobijce. Pročne mišelin ci continental ujedou ale v břečce či snehu dost na prd . skvěle jeste byly vredestain snou track. Jinak bych asi koupil dunlop nebo ultragrip9. Nebo sehnal nekde hakpelitty .Zase nokian jezdi dost lidi okolo a vesmes chváli a cena stred nabídky. Na suchu to není uplně ono tam jsou lepsi gumy ale v blate a snehu jsou hodně dobre. Na origo elektrony je prehazovat nebudu az se ojedou koupim naně pak nove.
Opotrebeni za jednu zimu nato ze moc nejezdim je celkem dost ale tri zimy asi predky dají. Zase nestoji moc. Jinak snouvtracky najeli tak 25 a contiky asi 40 tkm (4-3,5mm) tak se ta vyssi cena rentuje.


Další vozy Honda Civic



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

nové

praktičnost
9

1. auto se 4 dveřmi roletka v kufru

prostornost
8

dostatečná 2+1

jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
9

jako mohlo byto jezdit na vzduch že.

náhradní díly
6
výkon motoru
6

Tak jeto litr .pro běžné ježdění scela dostatečné.

spotřeba
8

není nejlepší ani nejhorší 125K něco sní a při mém nájezdu mě to nějak nevadí

hlučnost motoru
9

spíš někdy otravně ,,píska,, turbo

kvalita sedadel
7

trošku slabší boční vedení ale není to zavodák.

brzdy
10

super s UHP gumama

zavazadlový prostor
10

zcela dostatečný






Blesk.cz

Vzpěračku Annu (42) nechtěli pustit do letadla: Musela dokázat, že je žena

Vzpěračku Annu (42) nechtěli pustit do letadla:…

Anna Turaevová je hvězdou fitness. Dvaačtyřicetiletá rodačka z Ruska si ze soutěží odnesla bezpočet medailí a…

Ztratil se Lukáš (12)! Večer se nevrátil domů, naposledy ho viděli na suchdolském hřišti

Ztratil se Lukáš (12)! Večer se nevrátil domů,…

Obrovský strach právě zažívají rodiče teprve 12letého Lukáše z pražského Suchdola. Chlapce naposledy viděli ve…

 

iSport.cz

Sudí o Slavii: Skomina i VAR ctili pravidla. Ale fotbal páchá sebevraždu

Sudí o Slavii: Skomina i VAR ctili pravidla. Ale…

Před zahráním pokutového kopu opustil Ondřej Kolář o pár centimetrů, možná decimetrů, brankovou čáru, slovinský…

Soukup o Slavii: Rána, frustrace, ale... česká nátura. Coufal je typ pro Anglii

Soukup o Slavii: Rána, frustrace, ale... česká…

Ve fotbale zažil už leccos, ale moment, který zničil sen Slavie o Lize mistrů, ještě ne. „Kolář by tu penaltu…

 

Reflex.cz

30 dnů s Reflexem: Reflex je už 30 let více než časopis. Oslavte s námi i vaše narozeniny!

30 dnů s Reflexem: Reflex je už 30 let více než…

Reflex letos slaví 30. narozeniny. Poprvé vyšel 3. dubna  1990. Původně jsme je chtěli oslavit několika většími…

Prosím účet a formulář. Prymula uvažuje o povinné registraci hostů v restauracích

Prosím účet a formulář. Prymula uvažuje o povinné…

Češi se budou muset kvůli snazšímu odhalovaní výskytu a šíření koronaviru registrovat při návštěvě hospod a…