Škoda Fabia (2005)
18.11.2015JAK RONAULT K FÁBII PŘIŠEL? Tak v první řadě nutno přiznat, že Fabii jsem si sám nekoupil. V podstatě nikdy by mě ani nenapadlo, že bych mohl mít Fabii…
Škoda Fabia (Ronault.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 31.08.18 23:21
« Re: Nehoda
Sice jsem kapotu zatím nezabezpečil zámky, ale z počátku jsem pokaždé ráno kontroloval zavřenou kapotu a teď jí pokaždé po zavření lomcuju, naposledy v servisu, vypadám jak *, ale musím tu svou nově vzniklou obsedantně kompulzivní poruchu vysvětlit >:D
A třeba dneska jsem jel a koukám na kapotu, kterou jsem před tím otevíral pro focení na pojistku a říkám si, jestli ještě jednou nezastavím a nepřekontroluju... >:D >:D >:D -
umo 20.07.17 11:10
« výmena oleja
Ahoj. Chcel by som sa opýtať, ako často meníš olej? Po 15 000 km alebo skôr? Veľa som čítal o chúlostivosi a problémoch htpa keďže moje htp čoskoro dosiahne hranicu 100 000 km, uvažujem, že by som skrátil interval na 10 000 km. Mám tú najposlednejšiu verziu, ak nerátam mpi v rapidoch. Možnože tam netreba skracovať interval. Čo si o tom myslíš? Ďakujem za odpoveď. -
Verny_2013 17.09.16 08:51
« Octa 1 versus fábka 1
Právě řeším dilema co za auto koupit druhé dceři. Chci něco spolehlivého, jednoduchého, designově přijatelného kolem 100 000Kč. Tak mi z toho vyšla F1 kombi nejlépe 1,4 MPI 59Kw, nebo Octa 1 1,6 74 Kw. Obě auta znám velmi dobře a dnes se dají pořídit za téměř schodnou cenu. Každé z nich má své mouchy a u obou to jsou nepochybně sedačky. Teda ty základní, naopak ty sportovní jsou v obou případech super, bohužel je mají většinou jen auta z německa a zatím jsem nenarazil na žádné "koupitelné". zatím se spíš kloním k Octě ale spíš z důvodu větší robustnosti a aspoň pro mě většímu pocitu pasivního bezpečí.Jinak recenze + její doplňování super, člověk si udělá dobrou představu o spolehlivosti a potenciálních problémech. -
halleck 08.08.16 11:17
« :-)
Pekna kara.... Mam podobnu, len o rok starsiu.
My sme s tym prave bezne jazdili aj dlhe trasy - akurat vadilo ze to nie je combi. Dialnicna rychlost po rovine je bez problemu, vysoke otacky nejak nicomu nevadili. Samozrejme dostat sa z praveho pruhu v kopci je nemozne. Olej som radsej menil max. po 10tisic km - je to mala napln a rychlo degraduje. Na druhu stranu je vymena lacna a rychla.
Motor sa neda nazvat robustnym ani nizkoudrzbovym, ale pekne sa vytaca a bavilo ma s tym jazdit.
Dufam ze bude dlho a dobre sluzit! -
MariAchi 23.04.16 20:10
« Rone...
...s tou cenovkou to moc neprehanej, ja jsem kupoval novou Eleganci, v podstate uplne tu samou, co mas, ale v cervene barve, na zacatku brezna 2006 za cenu 327 000,- Byla tam cca 40k sleva za to, ze jsem prosel dvermi autosaloonu Skody, ale na benzinku jsem to musel malem dotlacit, rucicka po spusteni elektriky spadla az pod zarazku... No zkratka Skoda hovorit. Ale proc to pisu - za ty prachy se nic v podobne vybave a spodobnymi prostorovymi pomery koupit nedalo. A dodnes na to auto s mazelkou vzpominame v dobrem, klidne bych sel do Fabie znovu, no dnes uz s jinym motorem a jinou vybavou, za tech mych 327 bych uz mel TSI 81kW s automatem :-)
Jo - a ta svetla: Predni svetla svitila od vyroby tak perffektne, ze do cca 90km/h jsem nepotreboval dalkovky. Zarovky preskaly jak na bezicim pase a je uplne naprosto jedno, kdy svetla zapnes, jestli uz motor bezi, nebo ne, nebot ty zarovky odchazi v dusledku proudovych razu z elektrickeho posilovace rizeni. Jinymi slovy jestli nekdo jezdi hodne dalnice a rovinky obecne, tak nebude menit tak casto, jako nekdo, kdo jezdi porad mestskou dzungli. A nektere zarovky maji v sobe nejake odporove udelatko, ktere jim pomaha prezit delsi dobu, nevim uz ktere to jsou, nebot uz to nemusim resit :-) -
Ronault. 10.01.16 22:53
« Re: Re: Pípání při startu v zimě
Vodu jsem dolil, je na horní rysce, byla těsně nad spodní. Občas pípá, občas ne. Ta frekvence je zvláštní, protože někdy pípá při 0° venku, jindy nepípá u -2°C. Možná se mi to jen zdá, ale když už svítí kontrolka, má motor po startu nepravidelný chod, stalo se, že i na volnoběh chcípl. Taky se mi zdá, že má v tu chvíli větší spotřebu, ale to je možná jen dojem. Celkově mi příjde, že auto nějak málo topí. Měl jsem před 14 dny pučenou kolegovou Fabii HTP, ale 6V, o 20t km najeto méně, ale ta po studeném startu daleko lépe držela otáčky, taky lépe naskočila a topila taky o hodně lépe.
Tak nevím, jestli to nebude něco jiného než jen čidlo v nádobce... Ale jinak auto jezdí bez problémů -
clostermann 09.12.15 14:57
« Pípání při startu v zimě
Měl jsem podobný problém kdysi v oktávce. Napadlo mně se podívat na čidlo v expanzní nadobce - na kus špejle jsem dal vatu a oba dráty přejel, práce na cca 10 vteřin. Od té doby byl klid - předpokládám, že to bude nějak souviset se zněčištěním na povrchu čidla v nádobce a změnou hustoty kapaliny v zimě. -
Ronault. 09.12.15 10:57
« Re: :-) Kolik radosti udělá jedna prasklá žárovka.. v kontrolce.
Taky jsem podezrival žárovku, ale ta svítí před startem >:D
59 kw se do jedničky nedávala, jen 55 kw. Jako asi by to lépe jelo, stálo by to tak o 30t více, zralo by to o litr více...no a na ty priskoky po městě to stačí. Na dálnici máme Megana a na výlety pro radost Favorita :-) -
Napuram 08.12.15 23:09
« ohledně toho "odporu" do světel...
Prvně chválím recenzi (nikdy jsme se ve sprchách neviděli). Jinak pokud mohu objasnit tu škatuli, která ochrání Vaše žárovičky - je to prachsprostý NTC termistor, který žárovku s láskou, citem a porozuměním nažhaví, místo klasické facky. Při vypínání už vliv nemá, tam si vlákno žárovky dohasíná nehledě na termistor (jistě, šlo by to řešit sofistikovaněji, ale to se nevyplatí). Pokud někdo nemá ruce olšové třeba takhle [odkaz] Zapojit do série k vláknu žárovky. Při nízké teplotě má vysoký odpor, při průchodu proudu se zahřívá a jeho odpor klesá k nule, tedy měkký rozběh. Umístit tak, aby něco neroztavil, páč se zahřeje cca. na 150C.