Škoda Octavia (2005)
17.7.2011Auto je rok výroby 2005. Základní charakteristika je dvoulitrový motor, RS přední maska, sportovní packet – xenony, sportovní podvozek, 17“ ALU kola.…
Škoda Octavia II (RichardD)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Irrtely 19.07.11 15:37
« dobre čitanie
:yes: auto, dobra farba. Recenzia sa dobre cita a je dostatocne obsiahla. Iked si musim rypnut ze jazdim s toyotou auris 2010 s 1.6 benzinom a jazdim teraz za 6.1-6.3 na 100. Jazdim 70 % v Bratislave. Ono aj s benzinom sa to da. Kazdopadne si myslim ze kupovat treba podla okolnosti ako sa bude jazdit, proste musi byt vysoky najazd. :-! Kazdopadne vela stastnych kilometrov >:D -
Kuban 19.07.11 15:25
« Re: Re: OII
já tvrdím, že je to neznalostí konkurence a ovlivnění se ovlivněnými. Octa není špatná značka, jsou ale lepší a levnější. Ach jak jsem já kdysi hanil Fordy a Fiaty. A jíné.. Věděl jsme o vozech prd, jel jsem jen v pár modelech a zbytek jen z doslechu, reakcí, podplacených recenzí, reklam, marketingu a znovu zkušeností už ovlivněných majitelů. Oni na tom ale jsou také podobně, také mnoho vozů neznají a pokud na nějaký vůz vyloženě nadávají, je to mnohdy z důvodu jízdy v poškozeném, nebo úplně osekaném vozidle na výbavě.... Tahle Octa co má mladej, je bezesporu zajímavý vůz, ale za ty prachy koupím stejně zajímavý a vybavený u konkurence za menší cenu včetně mnohem zdařilejšího motoru..... To je realita....
Prodejci spoléhají na značku a na jméno, nevíc je to škodovka, naše automobilka sakra!!! Přece bys nekoupil francouze ne??? Nebo švéda!!! Nedej bože japonce si upad ne? Jedině škoda! Kup něco jiného tak seš vůl!.... to je život tady v česku :-) -
Kuban 19.07.11 14:56
« dobrý článek
vážně solidní článek. Je sice velmi optimistický, ale řekne o vozidle opravdu hodně.
o setrvačník se neboj, pokud v tomto režimu nehodláš jezdit na plný plyn, ikdyž ono si to samozřejmě dávkuje podle potřeby. Setrvačník snese hodně velké zatížení, problémem je pro něj spíše chip. -
bordeaux 19.07.11 13:11
« +
trochu priblble reci nevyjazdeneho zavodnika ktory nasadol do octavky z felicie. Ale uzivaj si to, hlavne ten nepodarok co mas pod kapotou 2.0 TDi PD boli asi tie najhorsie motory TDI ktore vznikli.
Co sa tyka ostatnych info mas odo mna palec hore, lebo tak rozsiahle popisane je naozaj pre ludi ktori uvazuiju o tomto aute prinosom. :yes:
Co by si mal este dopsat su minusy auta, verim ze najdes aj minusy, ak nie skus si zajazdit aj na ostatnych autach a rychlo ich najdes. :-) -
RichardD 18.07.11 21:50
« Re: Dvojče
No jo, teď se dívám na tvé auto a máme stejné. Nicméně rozdíly tu jsou. Mám vzadu RS křídlo a FL nárazník (s odrazkama). Zítra si tvoji recenzi přečtu. Fotky doplním jak bude auto čisté, zatím každý druhý den je škaredě a nebylo ani kdy. Mám sice starší fotky ale ty už nejsou aktuální, mám na nich postranní lišty černé a jiný nárazník vzadu. -
RichardD 18.07.11 21:16
« Re: Re: Re: OII
Souhlasím. Pro mě byla OII sen už od dob OI a ten jsem si splnil. Co v tom autě chybělo jsem si dodělal a mohu s čistým svědomím říct, že jsem naprosto spokojený. Když si někdo glorifikuje Fiat Punto 1.2, tak je to přece proto, že je s autem maximálně spokojený a nezáleží na tom že BMW, Bentley nebo Jaguar jsou lepší. Myslím že ať je auto za 200tis., nebo 5mil. jeho hodnota je pro majitele taková, jak je s ním spokojený. Kdyby mé předchozí auto bylo Audi A6, jiště by recenze vypadala jinak. Teď to ale vidím takto ;) -
HrosikRS 18.07.11 20:17
« Re: Re: OII
Duvodem uspechu prodejnosti OII, je nekolik faktoru: 1. relativne rozumna cena, 2. je to 'domaci' automobilka (pro mnoho lidi casto mylne znameni, ze servis je levnejsi), 3. kvalita je na velmi slusne urovni (VW koncern), 4. spousta lidi ji koupi jako 'tuctove' auto s touhou zapadnout (ted to nemyslim nijak pejorativne), a mnoho dalsich....
Obavam se, ze jsme se tak uplne nepochopili, ja OII vubec nehanim, co ma delat dela dobre - spise jsem narazel na vysokou miru glorifikace, ktera je misty az prehnana... Mozna to tak neni, jen z toho mam ten pocit. -
RichardD 18.07.11 18:11
« Re: OII
A není to co píšete právě důvodem úspěchu prodejnosti OII? Častým názorem neznalých je, že škodovky si kupují u nás lidi zejména proto, že tomu nerozumí a jejich volba je v podstatě špatná. Já tvrdím , že to vychází ze zdravého rozumu a také ze spokojenosti stávajících majitelů. -
HrosikRS 18.07.11 15:41
« OII
OII je sice za ten peniz povedene auto, nicmene tou chvalou bych setril... :-) Schvalne si zkuste recenzi precist jeste jednou, odmyslet si znacku & motorizaci vozu, pricemz razem dostanete vuz ne nepodobny BMW petkove rady s minimalne trisetpadesati klokanovou tovarnou pod kapotou, se kterym je radost se prohanet (bokem?) v zatackach, predjede to skoro vse, co ma 4 kola a jeste pri 170km/h zarazi do sedacky... ;-) A to OII rozhodne neni.
PS: To sokujici zjisteni, ze R8 bude asi vazne rychlejsi muselo byt hodne smutne, ze ? >:D -
Matheas Ropak 17.07.11 22:37
« Zdravím Tě
Recenze je teda obsáhlá místy až moc , ale zase kdo rád čte dozví se vcelku dost.OII je parádička v kombinaci s tímto motorem navíc po chipu si myslím , že 180PS je již dostačující na rodinné auto 390Nm je supr hodnota donedávna jsem měl na OI cca 370Nm a bez větších problémů jsem udělal OII RS nicméně jsem chip nechal snížit protože jeho hodnoty byly opravdu smrtelné pro některé části vozu.
Fotky no zde jsem teda přimhouřil obě oči! ale fakt hodně! máš tam 9 , ale pod podmínkou , že určitě nafotíš více fotek.
V poměru k recenzi by jich mělo být aspoň 30-40ks
Spoustu spokojených Km s TDI přeje
Matheas/Fotosoutěž macz
-
Nicco 17.07.11 22:08
« 6.8naturalu
Musim ta sklamat, ja mam za 2 roky 6,7/100 naturalu v 1.6i a to som vacsinou v meste, ale chapem, ze prechod z HTP do 2.0turbo spravi s psychikou jedinca svoje. Turbokachle maju tu vyhodu, ze aj ked cely cas stojis celou svojou vahou na pedale, tak to moc nezere, ale co sa tyka vykonu, mal by si porvnavat rovnake kategorie aut. Howk