Škoda Fabia (2006)
10.2.2008Tato recenze byla prvotně věnována mému předcházejícímu vozu Škodě Felicii.Postupem času jsem se tady ale čím dál více začínal věnovat nástupci,proto…
Škoda Felicia Combi (Rados)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Rados 15.09.16 12:24
« Re: Re: Re: Jasná volba
To máš pravdu, rozdíl mezi novou Fabii a Rapidem určitě je. Měl jsem možnost jet jak s tou Fabkou, sice s litrem Mpi 55kw tak i v Rapidu z prvních ročníků výroby. Později udajně nastalo jakési vylepšení podvozku a jizdní projev je prý mnohem lepší. Budu to muset ještě někdy v autosalonu pořádně projet jestli se to zlepšilo :-) Každopádně i ten první Rapid mi přijde velký krok dopředu proti Fabii I :-) .......Tak jestli byl ten modernizovaný tříválec to nejlepší na celém autě tak je to hodně smutné >:D No uvidíme.
Jj auto stále frčí dobře, na ten plyn tam bude odježděno cca 220tis :-) takže klobouk dolů, každý mě od toho odrazoval, že už tak ten motor nic nevydrží, natož když ho nechám předělat na plyn a vidíš. Jezdí a stále funguje jak má bez žádných investic navíc. Noo zrovna včera jsem si všimnul, že už taky začíná chytat první rez, jedná se asi o centimetrový flek hned na hraně přední kapoty vedle masky. Pokusím se tu hodit foto :-) -
Ronault. 14.09.16 19:39
« Re: Re: Jasná volba
Těch rozdílů je více, i jízdně je pro mě Fabia o level výše. Nejel jsem Rapid Spaceback, jen liftback, hned 2x ajedou dokonce s tříválcem 1,2 MPI a ten byl na celém autě to nejlepší a to už je teda hodně smutné, ne? Zatímco Fabia mě velmi velmi mile překvapila.
Jinak jsem rád, že jsi na HTP nabrousil už 250t km vč. jízdy na LPG, ta naše se nachází na 192t km a tak doufám že ještě něco vydrží. Sice malinko začala reznout, ale ještě vydržet musí a ne jen rok, ale aktuálně to tak vidím na 4 roky -
Ronault. 28.06.16 22:23
« Jasná volba
Pokud vybíráš nástupce a nechceš se dívat i ke konkurenci, což může být chyba, přecejen trh je bohatý, tak ve dvojici Fabie kombi a Rapid Spaceback je to přece jasná volba Fabie kombi... technicky je to auto o level výše... stačí se podívat na kostru auta při výrobě a poměr vysokopevnostní oceli a je jasné, kde se šetřilo ;-) -
Rados 14.02.14 18:27
« Re: Re: Re: Re: Re: 150 000 km
Noo je to zajímavé ale všechno možné, naše služební HTP v práci má přes 225tis a jezdí stále bez problémů a to sní každý jezdí jak prase. A na netu jsem se dočetl, jak taky si hodně lidí stěžovalo, že se jim rozsypal motor někdy kolem 50-80tis a to se k němu chovají slušně >:D -
Rados 14.02.14 13:30
« Re: Re: Re: 150 000 km
Právě a to je ta obrovská výhoda u těchto naftových motorů. Jsou skoro nesmrtelné.Mé každodenní cesty jsou většinou do 150km. Jinak ty dlouhé trasy jezdím tak dvakrát do půl roka a to si myslím že mu neuškodí jednou za čas,jen ať si zvyká! >:D
K tomu odkazu: Noo to se mi nechce moc taky věřit,že by na jeden motor, pokud to je HTP, odjelo tolik tisíc km :-) -
halleck 13.02.14 23:00
« Re: Re: 150 000 km
TDI vydrží dosť aj s horšou údržbou, asi z toho tá dobrá povesť. U HTP je to náročnejšie a hlavne sa obvykle nepoužívajú na dlhé trasy. Ale nájdu sa kusy čo majú nad 400tis.
Na tejto fotke už je to trochu moc, tipujem že to už bude druhý motor alebo nejaký podvod :-)
[odkaz]
-
Rados 19.12.13 18:02
« Felda vs. Fábka
Dneska jsem měl tu čest se projet po několika letech ve Felicii Combi a říkám si, že bych jí už nikdy nechtěl. Rozdíl je znatelný mezi řízením a jízdními vlastnostmi. V zatáčkách se citelně moc naklání, při sešlápnutí plynu se nic neděje, a parkování bez posilovače? No hrůza:D Jinak mezi i za podběhy je u Fabie kufr rozhodně širší. Do hloubky vyhrává o 5 cm Felicia.