Diskuse

Škoda Yeti (2016)

31.10.2018

Motor 2.0 TDI 81kw 250Nm SCR katalyzátor s AdBlue 4x4 Haldex 6 st. mechanická převodovka barva bílá Laser kola 16" alu originál Škoda letní…

 

Škoda Yeti (Pokušitel)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto qwertyu

    qwertyu 01.11.2018  08:17

    Pierwszy SUV Skody

    Bardzo fajne auto. A do tego z polską przyczepą ze Świdnika :-) Gratuluję!
  • 00 Reagovat !

    foto Pokusitel

    Pokušitel 01.11.2018  10:01

    Pierwszy SUV Skody

    Dziękuję bardzo!
  • 00 Reagovat !

    foto Martin7799

    Martin7799 01.11.2018  12:24

    Neviem

    ci by som bol taky pozitivny pri hodnoteni. Jazdim pravidelne presne touto istou kombinaciou (pred fl) a u mna prevazuju negativa.
    Ako prve celkovy pocit z jazdy - je to strasne uskakane (asi sposobene kratkym razvorom) a neposedne. Pre mna, ako cloveka zvyknuteho na Peugeot 508 a VW Passat to bol obrovsky sok.
    Druha vec odhlucnenie - podla mna dost zle, tu je naozaj citit hierarchia VW az potom Skoda. Objektivne pri 150 km/h to uz nie je prijemne cestovanie.
    Tretia vec su sedacky - doteraz som im neprisiel na chut, specialne hlavovej opierke. Tiez by som privital dlhsiu laktovu opierku (alebo zvacsit jej rozsah posuvania).
    Mimo maleho kufra a podla mna vysokej spotreby by som este rad vypichol tazne zariadenie, konkretne sposob montovania - ktoreho experta to napadlo? Najprv si clovek zaspini ruky od krytu ked ho dava dole, potom kolena ked sa ma trafit taznym do ukotvenia. Bolo by to tak tazke spravit na sposob vysuvania spod naraznika ako napr. pri novom Superbe?
    Na druhu stranu chapem cloveka, ktory chodi castejsie mimo asfalt, kde sa hodia kratke previsy a razvor. Takisto som si s Haldexom uzil kopu zabavy na zasnezenych cestach, parkoviskach a letiskach, kde ochotne vrtelo zadkom.
    Posledna vec, cisto moj sukromny pohlad na motor - slaby a smadny, musim dost rozmyslat, ci este stihnem predbehnut (opat porovnanie oproti 508 a Passat, kde je 180/150 koni).
    Nechcel som aby to vyznelo takto negativne, ale asi zalezi, z coho clovek presada. Mne to auto nesadlo.
    • 00 Reagovat !

      foto Pokusitel

      Pokušitel 02.11.2018  11:46

      « Re: Neviem

      Máte pravdu, že je moje hodnocení subjektivní...

      Z pohledu řidiče jsou sedačky - přední v pohodě. Zadní jsou pro děcka :-)
      Vím že si spousta řidičů v Yetině stěžuje na nemožnost seřídit sedačku vs. volant a tlačí je koleno o středový tunel. Já mám 174 cm a nemám problém. Asi to dělá problém spíš dlouhánům.

      K jízdním vlastnostem. Přesedal jsem z Opelu Astra Caravan J 1,7CTDI. To auto bylo ideál na dluhé cesty po dálnici. Rovně to jelo krásně, pohodlně, až komfortně. Ale to bylo vše, pocit z řízení nulový, asi jako když hraješ na PlayStationu. Do zatáčky se tomu nechtělo, nedotáčivost byla velká. Po první jízdě s Yetim jsem měl pocit že řídím "motokáru", kola v rohu karoserie, krásně se dá poslat do obluku a ve volantu něco cítím. Nicméně, je to jen bonus k tomu že tohle auto je v první řadě pracant.

      K tažnému zařízení. Není to úplně "user friendly", ale většinou se zaprasím daleko víc při nakládání vozíku, než při nasazování bajonetu. :-) Prostě jednou za měsíc, když ho sudávám, to přežiju.

      Co mne fakt vytáčí je AdBlue. Krom toho že se dolévá v kufru a je k tomu pod podlážkou špatný přístup mi leze na nervy upozornění že UŽ za 2400 km nenastartuju. Od 1000 km dojezdu pak bliká oranžová kontrolka na maxi dotu cca po 5 vteřinách. Při jízdě v noci je to fakt velká paráda. Nádržka vydrží cca 7500 km, takže co 3 měsíce následuje 14 dní s opruzem. :-(

      Ad motor. No, závodnička to není, hodnotím jako dostačující na běžné ježdění. 110 kW verze asi byla lepší. Spotřeba 6,4 (reálná , PP ukazuje 5,9 - 6,1) je podle mne ok na 4X4, karoserii aerodynamickou asi jako krabice a můj způsob užití. Každopádně 1, 8 tuny to opravdu utáhne v pohodě.
      • 00 Reagovat !

        foto Martin7799

        Martin7799 02.11.2018  14:44

        « Re: Re: Neviem

        Viacmenej suhlasim, pokial to clovek berie ako pracanta, tak je to v pohode. Ako rodinne auto by som si ale vybral nieco ine.
        Za spotrebou si stojim, ta ista trasa 30 km a 105 km/h, Yeti a kolegova 5008 2.0 hdi 110kw, rozdiel v spotrebe pol litra v prospech Peugeotu. 5008 je tiez vyssie auto (porovnavam prvu generaciu) + 40 koni naviac by mohlo vykompenzovat stvorkolku a krabicovy tvar, nie?
        S vozikom som nieco pojazdil a uznavam potiahne toho dost, ked clovek trochu motor drzi pod krkom.
        • 00 Reagovat !

          foto Pokusitel

          Pokušitel 02.11.2018  17:41

          « Re: Re: Re: Neviem

          Já to zase srovnávám s předchozí Astrou která měla spotřebu stejnou a to ještě byla taková "tupá" na plyn. Papírové hodnoty motoru přitom byly stejné 81/250, hmotnost auta cca stejně 1500 kg. Provozní režim byl skoro stejný, možná víc dlouhých dálničních tras.
          Ještě předtím jsem provozoval Zafiru 2G 110 kw 2008-2010 a ta žrala cca 6,5 i bez koule. Takže asi mám nohu kalibrovanou na 6,5 :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Martin7799

            Martin7799 02.11.2018  19:14

            « Re: Re: Re: Re: Neviem

            Uz zostava kupit len nejaky smadny 12-valec, to bude radost jazdit za 6,5 litra :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Pokusitel

              Pokušitel 03.11.2018  18:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Neviem

              :yes: :yes: :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 03.11.2018  21:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neviem

                Tady skipper má Jaguára s V12... a k tomu má dva Mini... ptám se ho, co ten Mini žere a on že neví, že když to je pod 10 litrů, je to super >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 03.11.2018  21:41

            « Re: Re: Re: Re: Neviem

            Tak ona ta 1,7 od Opelu už byla hodně za zenitem, ta čekala na náhradu 1,6 cdti hodně dlouho a je pravda, že ta 1,6 byla o hodně lepší. A pak Astra byla prostě těžká, hodně těžká, tam mi přišel i dvoulitr tak akorát, když jsem o ní přemýšlel při výběru auta. Zase je pravda, že komfortem a chováním na našich cestách se blížila autům o třídu výše.
  • 10 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 05.11.2018  11:03

    pneumatiky?

    Chcem sa spytat, tie rozmery pneumatik mas spravne napisane? Letne 215/60, zimne 205/55, v oboch pripadoch na 16" diskoch?

    Trochu nezvycajna kombinacia. Sirka je normalna, ale co sa tyka profiloveho cisla, nizsie sa obvykle dava na leto. Ak to je naozaj tak ako pises, tak potom medzi letnymi/zimnymi kolesami je rozdiel v priemere 5%, a teda o tych 5% navyse je "mimo" aj tachometer pri merani rychlosti. A to este bez uvazovania opotrebovania dezenu a tlaku vzduchu v pneumatike...
    • 00 Reagovat !

      foto Pokusitel

      Pokušitel 06.11.2018  14:12

      « Re: pneumatiky?

      Ano, opravdu je to tak, z výroby na autě dodány letní pneu Michelin trochu neobvyklého rozměru 215/60 R16, zimní 205/55 R16 jsem kupoval já. Rozhodovala cena. Vše je podle velkého TP OK. Origo disky jsou 7Jx16 ET 45 a jde na to dát obě stávající gumy.
      U letních uvažuju příští rok nad nákupem 17" a zavedu výměnu celých kol bez přezouvání jedné sady disků. Ale zas tím podvozek zbytečně přitvrdím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Sparta, bu*erantů parta? Fungovalo to, směje se Siegl.

Sparta, bu*erantů parta? Fungovalo to, směje se…

Pamatujete, když "železné Spartě" patřila Praha? Horst Siegl se v pořadu Karlos Show na popud moderátora,…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Necháme si zakazovat filmy, ničit sochy a diktovat politiku? Je to na nás

Necháme si zakazovat filmy, ničit sochy a diktovat…

Už je toho nějak moc. Schválně, kdy se vám naposledy stalo, že jste celý den nenarazili na informaci, nad kterou…

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.