Škoda 130 (1986)
1.3.2007Original vybava: operky hlavy na prednich sedadlech, bezpecnostni pasy s pritahovaci na prednich a zadnich sedadlech, otackomer, 5 stupnova prevodovka
Škoda 130 (PlumJelinek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Petr408 16.07.09 14:41
« Re: Šrot
* se vždy najde, to ani nemá cenu se takovými * zabívat. Máš jí v pěknym stavu, u nás neustále brzdí provoz BMW, Mercedesy a KIA Sorento, protože to řídí asi takový * jako je tento. Na dálnici se staršímu auto posmívají a na vesnici nebo ve městě jsou v *. Protože neznají předpisy, cit a ani své auto. Takový by se s touhle krasavicí ani nerozjeli. U nás to vidim každý den jak se někdo nedokáže rozjet ani s motorem o objemu 3 litry. -
filko 08.12.08 11:04
« Filkovo hodnocení
Protože jsme také měli bílou stotřicítku, je mi toto auto blízké. Tato je navíc velmi pěkná a vkusně upravená 'dobovým' tuningem. Super jsou "bezrámové" dveře a lakovaná zrcátka. Dřevěný dekor - super. Jako za mlada. Střešní okno - super. Jediné, co bych změnil jsou reproduktory: šly by zabudovat do dveří a návleky na zadní pásy - pokud pamatuji, dříve nebyly. Jinak hodnotím vůz jako RS své doby. :yes: -
neregistrovaný: "majklef" [82.113.48.XXX] 26.01.08 00:52
« Re: Šrot
Já bych spíš řekl že větší neštěstí jsi Ty....
Pokud má platnou technickou a všechno na něm funguje jak má,tak je každýho věc čím jezdí....
A nějakej šmudla jako Ty nebude rozhodovat jestli jo nebo ne...
Škodovka je v pěkným stavu a moc se mi líbí. -
neregistrovaný: "KX" [85.132.225.XXX] 10.11.07 19:32
« Re: Šrot
bohužel stebou nemůžu souhlasit ... buran jsi ty ty ubožáku ... tahle škodule sice není nejrychlejší ale pro provoz na našich silnicch je optimální ... budeš plakat až uvidíš v zimě jak kolem tebe na špatně upravené zasněžené a uklouzané silnici projede do kopečka jak vítr a ty budeš hrabat na místě a jen nadávat BURANE -
Psychobolos 02.11.07 22:44
« Re: Šrot
Samozřejmě záleží i na řidiči... Navíc jsou u nás některé vyhlášené rychlé komunikace (říkal tu někdo něco o D1?), kde skoro nemá cenu si likvidovat něco novějšího. V zimě se naopak mnohdy ukazuje výhoda vozítek tlačených zadními koly. Tyhle škodovky už jsou hodně staré - ale vesměs provoz v podmínkách, jaké má ČR oficiálně, velmi dobře zvládají. A člověk si to opraví sám, když je třeba. Sám mám starší vůz, tak mu samozřejmě přizpůsobím jízdu. A že je za mnou někdy cvok, který rychlosti pod sto mimo dálnici a pod 150 na ní nezná a neuznává, to je jen jeho potíž. Má-li dobrého řidiče, nevím, proč by měla škodovka v dobrém stavu tvrdnout na vrakovišti. -
Prase 06.08.07 20:45
« Šrot
mozna za to muze i dopravni infrastruktura mozna by se ta brzdici skodovka rada uhla ale na dosti silnic 1.tridy to nelze leda by se uhla do prikopu :-)) jinak minimalni rychlost neni takze preju vsem skodovkam aby zrovna tebe prezily :-)) jinak brzd provozu je urcite vice nejenom skodovky ono kapku zalezi asi i na ridici :-) -
petrzel1 25.05.07 18:55
« Jasná desítka!
Superkára. Dvacet let jsem s ní prožil dobré i zlé, ale rozpadla se mi před očima, chudinka. Čest její památce! Jinak malá připomínka k recenzi. Škodovky s motorem vzadu byly vždy přetáčivé, na rozdíl od většiny aut s motorem vepředu. Tak si to oprav. Ale pokud Ti opravdu zadek neujíždí a ze zatáček vylítává předek, udělej GO přední nápravy nebo vyměň gumy!!! Dávám 10!! -
Stephen 30.04.07 14:31
« Pomalé zahřívání motoru
Máme doma 105L z roku 1987, její prezentaci snad brzo připravím, která taky trpěla extrémně pomalým zahříváním a posléze přehříváním. Oboje se podařilo prakticky eliminovat výměnou fridexu za antifreez od Shelu. Teď v zimě topí během 2 kilometrů a uvařit se mi ji ještě nepodařilo ;-) .