Jeep Cherokee (1996)
26.5.2013Jeep Cherokee XJ Limited 2.5TD Co k němu dodat? Tento model má na svědomí americký koncern American Motors později Chrysler. Ve výrobě toto auto…
Jeep Cherokee (Picklenose)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 27.05.13 09:42
« Re: číro
U 2,5 TD je největší problém to je je to VM Motori. Tenhle motor je dokonale proflákej svojí pruchovostí, praskaj hlavy.
Taky sme ho měli na firmě, tu samou verzi (95 Cherokee 2,5 TD, hlavy prdly cestou do Zlína).
Ten 4 litr je proti tomu naprosto spolehlivej a to co ušetřil majitel benzínu na servisu leckdy vůbec neprojel. Zejména pokud v tom měl LPG.
Takže pokud cherokee, tak pouze R6 4,0!
-
Barrichello 28.05.13 09:18
« Re: Re: Re: číro
Do podzemek jezdí dneska s Cherokee asi málokdo.....
Ten motor se dával i do alfy Romeo nebo Chryslerů Voyager a tam měl ty samé problémy. Jen v čr je to několik stovek aut kterým praskly hlavy, rozvodový řetízek atd.
Pokud s autem musí jet max 100kou tak je asi něco špatně z kontrukčního hlediska, nemyslíš? >:D -
Picklenose 26.05.13 20:42
« Re: číro
Jeep byl dovezen v nepojízdném stavu, dovozce ho na oko spravil, aby se toho zbavil. Po půl roce ježdění odešlo turbo, poté co se do toho dal mechanik byl k nevytržení z toho, že to vůbec jezdí, Jeep měl přidřené sva válce a tak. Nechala se udělat komplet generálka motoru, olej se mění každých 10 000 km a je to v cajku. Auto má po generálce najeto necelých 50 000 km bez závad. Tak snad to tak zůstane, Jeep je srdcovka :-) -
BigBang 26.05.13 20:38
« číro
XJčko je super auto akorát s motorama to byla bída... nenažranej čtyřlitr v benzínu nebo vydechlý nafťáky nemluvě o ošizenym čtyřlitru o dva válce v podobě 2.5 benzín ;-\ U 2.5 TD je největší problém přehřívání a s tím spojený problém s hlavami - praskáním. Ale pokud se dává pozor na teplotu a dostává pravidelnej servis, tak to neni až tak hrozný. Např. známej (jeho bejvalý XJ mám u pola v galerii) jezdil bez problémů do doby než si cucnul vody v Jihlavě na tankáči na srazu jeep clubu >:D byla celkem sranda jez s utopenym autem 250 km domů. Potom se pořád něco, s prominutím, sralo. Pak ho prodal a koupil ho jinej známej, kterej nechal udělat generálku a teď si už několik let spokojeně jezdí bez jedinýho problému. Takže ti taky přeju hodně zábavy v terénu a najetých km bez závady ;-)
BTW: tuhou nápravu má XJ nejen vzadu, ale i vepředu - to je to kouzlo dobrý průchodnosti terénem při seriovym autě :yes:
Jak řikám, to utopený XJ jezdí do teď bez problémů. Další známej měl dvě po sobě a jedinej problém byl u jednoho v zadřenym spojkovym ložisku. Jinak nic ;-)
R6 je hezkej, ale pokud člověk potřebuje jezdit do podzemek, tak LPG nemadá v úvahu ;-)