MG ZS (2003)
27.4.2010Většina lidí o tomto autě moc neví,ani se jim nedivím.Tady v Čechách jsou asi tak čtyři kusy v tomhle provedení.Proto se ho pokusím trošku přiblížit.…
MG ZS (Pegas)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Malé porovnání 27.04.2010 23:28 FRPE
- Základní chyba - oprav si to 28.04.2010 09:28 Barrichello
- @ Pegas 28.04.2010 12:51
- Nenápadná střela 28.04.2010 21:53 Parda71 (BMWfans)
- * 29.04.2010 19:43 SlunecniSvit
- dalsi 30.04.2010 12:49 tobi
- Další zajímavý kousek 01.05.2010 12:27 PlumJelinek
- njn MG 03.05.2010 17:40 ypsilon
- Nevšední auto 05.05.2010 08:50 element5
- Honda + BMW = MG 11.05.2010 10:34 Subaru4ever
- Zrychlení a váha 07.03.2011 20:36
- Pěkně napsané, bohužel plné nesmyslů 10.09.2018 13:49 Se_ky
-
Barrichello 28.04.2010 09:28
Základní chyba - oprav si to
MG není žádný Mooris Garage ale Morris Garages.
To se chudák pan Morris obrací v hrobě...
Jinak fajn kára :yes:-
-
Barrichello 28.04.2010 15:15
« Re: Re: Základní chyba - oprav si to
V poho, jen to kazilo jinak pěknou recenzi pěkného auta (netuctového).-
-
"-- skrytý --" 30.04.2010 08:54
« Re: Re: Re: Re: Základní chyba - oprav si to
Odkud jses Wii-Jay? To by me docela zajimalo, ja ZS nepotkam prakticky jak je rok dlouhej, asi tam nekde u vas maj MG-sti hnizdo >:D Tady v Praglu je mrtvo, tu jsem rad kdyz obcas potkam 75ku (ZT a ZS vubec) a jeste ke vsemu kdyz nejakou potkam tak jsou to kluci z klubu. Ale MG malokdy, pokud to neni zase nejakej kolega.
Takze mas asi stesti ze u vas je jich hodne. Pro vetsinu lidi jsou ale MG "netuctovy"-
Wiii 30.04.2010 14:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Základní chyba - oprav si to
Píšu z Hastings >:D >:D >:D Potkávám tu denně ak 2-3 ZT, občas i kombík, pak asi zhruba 1-2 ZS denně, a zhruba 4 TF no a v neposlední řadě tak 4 ZR, které jsou tu asi nejběžnější >:D >:D Na okruhu jsem se setkal i s SV a na silnici jsem už viděl i MGB >:D >:D :yes: A možná i další, ale zas takový znalec MG nejsem... Jinak Rover, to ani nebudu zminovat, protoze to je nepocitatelné >:D >:D Ale muj tip je tak 20 Roverů denně :yes:
Nemyslel jsem to nijak špatně.. Jen jsem prostě konstatoval, že ne všude je to netuctové auto >:D >:D Protože zde je to stejná tuctovka jako třeba Ford Focus nebo VW Golf >:D >:D
PS: Mohu doložit fotkama >:D >:D
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.04.2010 12:51
@ Pegas
Nazdar kolego, kterej ty jses? s takovyma autama jiste musis jezdit na Rover srazy :-) Krasavec to tvy ZTčko,vidim ze jsi na ty 400/45/ZS vysazenej:) Mam tu kousek v Beroune jednoho kamose kterej ma taky ZS ale cerny a dieselovy, memu srdci blizsi. Rozhodne ho ale nema v tak hezkym stavu jako ty.
Hezka recenze + hezky fotky = plny pocet bodu :yes:
Chybicka se starym Morrisem, to se "vsakne" :-) :-)
Jinak fakt si tu dej na to pozor jinak te sezerou >:D
Tady se moc kouka na detaily. Kdybys chtel pokecat o nasich Roverech a MG, tak se za mnou stav na rover-club.net, tam jsem kazdou chvili. Jo a doufam ze tento rok navstivis aspon XIV. British Cars Owners Meeting 2010 ve Frenstate nebo Roverclub tour 2010 (u Mnichova Hradiste), pokecame.
Timto samozrejme zvu vsechny majitele, priznivce i zvedavce na tyto srazy :yes:-
Pegas 28.04.2010 17:48
« Re: @ Pegas
ahóój :-) No mě moc neznáš na srazu jsem nebyl ještě žádným,což mě samozřejmě mrzí,ale bohužel nemám zatím dostatek času :-( těd se ale plánuju dostavit na spanilou jízdu do těch Teplic ;-) tak doufám,že se tam snad sejdem? :-!
Na rover-clubu.net jsem zaregistrovanej dávno,ale spíš chodím na roverclub.cz.Ale ten znáš taky :-)
Panu Morrisovy se samozřejmě omlouvám,do nedávna jsem o tom ani nevěděl,dokud to nenapsali v Autotipu :-) takže moc machrovat nemůžu :-)
Na 400/45/ZS vysazenej přímo nejsem.za ZTčko bych se samozřejmě nezlobyl >:D ale velikost R45 je prostě přímo pro mě a jsem fakt spokojenej,asi tak jako Ty ;-) Náhodou jsi mě dovedl k téhle recenzi zrovna Ty,když jsem si přečetl tu tvojí,která je fakt parádní,tak mě hrozně lákalo sem zase něco napsat,takže děkuju ;-)-
"-- skrytý --" 29.04.2010 09:04
« Re: Re: @ Pegas
Tak to jsem moc rad Pegasi ze jsem te inspiroval k tehle recenzi :yes: Uz jsi me i prekonal, mas vetsi pocet bodu nez ja, asi to nepreziju >:D
Srazy musis napravit, hezkych aut nikdy neni dost. Nevim jestli mi Teplice vyjdou a vim o nich. Ja spis planuju Frenstat (XIV. British Cars Owners Meeting 2010) a Mnichovo Hradiste (Roverclub tour 2010). Kazdopadne rad te poznam,kolego. Samozrejme ze znam oba weby. Tak jen tak dal kolego :yes:
-
-
-
Parda71 (BMWfans) 28.04.2010 21:53
Nenápadná střela
Zrovna dneska jsme se bavili s klukama ve škole co je taková nenápadná střela. A toto nás nenapadlo. Vidím v zrcátku nějakého rovera, mg či co to je, jeeej taková kára, přeleštěný civik a ono vsssssst a je pryč. Úplně to vidím. A podle toho popisu musí jet krásně, tak to má být. Nenápadná střela, taky ještě aby ne, když v tom má prsty BMW ;-) Moc se mi líbí, dávám ti 3x10 ;-) -
SlunecniSvit 29.04.2010 19:43
*
Nasel jsem ti tam jednu chybu..
"..sáním VSI(škrcení sání od určitých otáček)s.." spis by tam melo byt DO urcitych otacek - predpokladam,ze ve vyssich otackach se nic neskrti..
jinak skvely auto a vyborna recenze.. -
tobi 30.04.2010 12:49
dalsi
Zdravím a rovnou chválím jak recenzi a fotky, tak auto. Doufám, že se co nejdřív uvidíme na nějakém srazu.
A myslím si, že jsem tě potkal jednou na magistrále. Vudou to tak tři měsíce. Jel si kousek za mnou a já pak sjel u bulhara a mávli sme na sebe...ty si měl naleštěný auto a já hnusný od soli :-)
Ode mě 3x10. -
PlumJelinek 01.05.2010 12:27
Další zajímavý kousek
Pomalu, ale jistě to začíná přibývat zajímavých a nevšedních aut, co se mi líbí, přesně taková mám rád.... a to Tvoje mezi ně bezesporu patří :yes: Rovery upravené na MG vypadají zvenku krásně, bohužel jak sám píšeš, u R45 je už v interiéru vidět jeho stáří, což trochu kazí dojem auta, ale pro fajnšmekry to jistě neznamená nic zásadního ;-) -
ypsilon 03.05.2010 17:40
njn MG
zdravim :-)
tve mg ve me vzbudilo nostalgicke vzpominky na byvale mg tf160 :-) hlavne snad stejny volant,interier,budiky a i ten uzky lamajici se klicek..jeste ted uronim slzu,mel jsem si mg nechat ;-\
ne,opravdu..mas to pekne :yes: recenze je super,libi se mi jak zpocatku ctenare vubec seznamis s historii mg z i vlastne mg..fotky dobre,neni,co resit :-)
preji Ti mnoho stastnych km be z nehod a treba nekdy na okruhu ;-) :yes: -
element5 05.05.2010 08:50
Nevšední auto
Před pár lety jsem málem koupil ZT-T. Bylo v krásné modré metalíze, perfektně jezdilo a úplně mě tehdy očarovalo... Pak se situace zamotala a já skončil v úplně jiném autě :-) Ne, že bych byl s eRkem nespokojený, ale občas přemýšlím, jak by se mi s MG asi žilo ;-) -
Subaru4ever 11.05.2010 10:34
Honda + BMW = MG
Pěkné totálně exotické auto :-) :yes:
Recenze je sice bohužel trochu nepřehledná, ale je toho v ní hodně. Fotky se sice občas trochu opakují, ale vše potřebné z nich vidět je.
Krásný je pohled do motorového prostoru - skutečně povedená strojovna >:-[] :yes:
Ať ta spolehlivost vydrží :-) :yes: -
"-- skrytý --" 07.03.2011 20:36
Zrychlení a váha
Ahoj, prosim tě, chtěl bych se zeptat jaký to má zrychlení z nuly na kilo a kolik to váží v plný parádě, jak je to na fotkách..... Mám rád tyhle skrytý pecky, auta, co na to nevypadaj a je v nich potenciál..... a tohle se mi začíná fakt líbit.... :yes:-
Pegas 16.03.2011 11:54
« Re: Zrychlení a váha
Ahoj.Z 0-100 km/h to má psáno 7,3s ,ale kamarád na měřeným úseku změřil 7,1s.Váha je 1235kg.Zas tak lehký není,ale i tak krapet jede >:-[]
jinak jeho ostatní měření:
0-40km/h:2,3s
0-60km/h:3,6s 0-80 km/h:5,3s
0-100 km/h: 7,1 s
0-120 km/h: 9,7 s
0-140km/h:12,7s 0-160 km/h: 16,5 s
doporučuji přečíst tohle: [odkaz]
-
-
Se_ky 10.09.2018 13:49
Pěkně napsané, bohužel plné nesmyslů
Jako článek je to hezky napsané, jsou tam dobrý postřehy co se týče dobrých a špatných vlastností. Nicméně je tam dost kravin, které nejsou pravda.
Především tedy pár oprav:
MG ZS je sice nabouchaný Rover 45 a ten sice stojí na podvozku a technice Hondy, ale v žádném případě to nebyla nikdy licenční výroba. R400 byl vyvíjen na společné platformě s Hondou Concerto a to společnými silami, nikoliv jen Hondou. Zadní náprava však byla čistě roveří. Druhá generace R400 už stála na společné technice s Hondou Domani v Evropě prodávanou jako Civic šesté generace. Motory byly některé Rover, některé Honda a naproti tomu Honda používala zase některé diesly od Roveru. R45 prošel podstatným faceliftem a už používal pouze Rover motory (včetně V6). Interiér se moc nezměnil, v týhle části se dá říct že máš pravdu. Ale pak, facelift 2003/4 už byl čistě v režii Roveru a z Hondy tam toho mnoho nezůstalo (až na pár částí podvozku) stejně jako u řady Rover 25/MG ZR.
MG zkratku přeložil sice špatně, ale po upozornění v diskuzi to přiznal. Co ale špatně řekl je to, že "pan Morris"...pan Morris neudělal vůbec nic, Morris vyráběl své luxusní vozy ze kterých až teprve jeho manažer, Cecil Kimber začal stavět sportovní vozy, ale ne na závody, jak tvrdí, ale jako roadstery. To, že se pak zůčastňovali i závodů bylo z jiného důvodu. Morris s tím ale nejdříve neměl nic společného, to jen Kimber, protože používal techniku vozů Morris, pojmenoval tuhle společnost jako MG přičemž jí sám vicomt Morris později koupil jako odštěpený závod.
Dále, BMW do těchto aut nezasahovalo tak podstatně, jak autor píše. Všechny konstrukce (včetně R75) vznikly již v roce 1994 (tedy jen papírově jako návrhy) a to ještě za "vlády" BAe. Tudíž spíš BMW okopírovalo do svých vozů tento design. Naproti tomu si R75 vypůjčilo od BMW technické prvky, které si ale pak sami upravily. Ani diesel M47R není stejný jako u BMW. Je to překonstruovaný M47D20 Roverem ve spolupráci se Steyrem a liší se od původního provedení zavedením technologie common-rail, příčnou orientací, větším turbodmychadlem a sofistikovanějšími systémy pro řízení teploty. Hlava motoru je ale stejná.
No a dál, žádné vyladění MG ZS techniky od BMW se nekonalo. Vše probíhalo v Longbridge ve vývojovém centru Roveru a MG ZS stejně jako ZR byla úprava provedená MG Rover ve spolupráci se soukromou společností (nevzpomenu si na název), která se orientovala na sportovní úpravy. No a co mě rozesmálo nejvíc? Prý motor KV6 po úpravách od BMW... >:D >:D >:D To je ale hrozná kravina...ten motor se nikdy nijak zvlášť neupravoval, pouze se změnilo ECU nastavení, protože ECU Siemens se používali už od roku 1995 kdy BMW do vývoje ještě nestihl ani promluvit. To heroizování BMW je v tom článku vůbec úsměvné. :-)
Hale Pegasi pěkný, skutečně pěkný dílko, vážně. :yes: Asi i tebe dneska oboduji, neb si to zasloužíš, ty náš nový králi - králíčku. ;-)