Ford Mondeo (Pawlik)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Katastrofa zvana F-o-r-d 08.01.2016 12:21 CrankyDude
- Zcela upřímně 08.01.2016 13:05 Sky for everybody
- Doporučuji 08.01.2016 14:06 rohYpnol
- výčet závad 08.01.2016 18:44 Verny_2013
- Ještě jinak 10.01.2016 09:44 Modrý blesk
- Recenze 10.01.2016 13:33 Midlosek
- Páteční směna 11.01.2016 13:31 Nagano
- divne 12.01.2016 19:13 sir
- RE 13.04.2016 17:04
- motor 30.04.2016 17:08 Brandon Walsh
- Buď v klidu. 16.06.2016 11:50 Nexxxt23
-
CrankyDude 08.01.2016 12:21
Katastrofa zvana F-o-r-d
Jestli to je skutecne jak tady pises. Takove auto by slo pryc z moji garaze. :-! -
Sky for everybody 08.01.2016 13:05
Zcela upřímně
Je-li pravda, co píšeš, tak se fakt nestačím divit. Takové závady nemá snad ani ojetina po 150 k :-(
Tohle je na výměnu celého vozu a pokud s tebou v Ostravě jednají jak jednají, dej je k soudu. Tohle není legrace.
A jestliže nepomohla komunikace s českým zastoupením, jdi výš.-
rohYpnol 08.01.2016 14:04
« Re: Zcela upřímně
Nesmyslný a marný boj. Pokud nejde o vůz, na který si "našetřil", ale jde o běžnou spotřební záležitost, tak doporučuji ihned prodat. Sice bude tratný, ale ušetří si spoustu budoucích nervů, času i peněz.
Soud? Potáhne se roky a výsledek bude stejně marný. Práva se u nás nedomůžeš a když, tak s enormním úsilím. Nestojí to za to.
Problém spíš je, co jiného koupit, takhle když budeš mít smůlu na nepovedený kus tebou budou vydrbávat všude.
-
-
rohYpnol 08.01.2016 14:06
Doporučuji
Pořídit on-board kameru a nesnímat před vozem, ale řidiče. Zkrátka si nesmyslné aktivování city-safety nahrát na video.
Chtělo by se mi napsat, první vozy jsou vždy nepodarky, ale tohle nové Mondeo už víc než dva roky nové není, tak by to snad měli vědět urobit...-
Nicco 08.01.2016 14:38
« Re: Doporučuji
Asi tak nejak to bude vypadat, kdyz se vsechny tu samojezdici auta jednoho dne dostanou do prodeje. Nez to vsechno odladi, ubehne dasich 10 let.
Bych cekal, ze po x letech vyroby v USA uz z toho bude vuz oprosten detskych nemoci, ale tak to vypada, jako by Ford of Europe zacal na cistem papiru a spanelska kvalita vyroby tomu dava korunu. Potencialnim zajemcum doporucim pockat s nakupem dalsi 2 roky.
-
-
Verny_2013 08.01.2016 18:44
výčet závad
Je opravdu těžko uvěřitelný a ještě méně je chování servisů Ford a importéra. O tom že nové Mondeo se příliš nepovedlo si cvrlikají vrabci na střeše ale to co popisuješ odpovídá Š105 a to ještě z páteční odpolední směny. Nevím jak bych se zachoval já ve stejné situaci ale vzhledem k výčtu závad mnohdy se opakujících a naprosté neochotě Fordu spolupracovat bych se obrátil na soudního znalce a poté. Znalecký posudek bych asi přiložil k poslednímu dopisu importérovi se žádostí výměny auta nebo vrácení peněz. Pokud to nepomůže dal bych je k soudu. To už je celkem silná páka která by je mohla donutit k činnosti.-
CrankyDude 08.01.2016 19:41
« Re: výčet závad
"....těžko uvěřitelný a ještě méně je chování servisů Ford". Mno, ja mam zkusenosti se znackovymi servisy [v CR] jinych vyrobcu, ktere jsou podobne a tudiz ten jeho seznam nekompetentnich zasahu delaji docela pravdepodobny. Co nechapu, je - ze takove auto vubec projde vystupni kontrolou. A soudit se? Tady? V CR? >:D To by se pan musel fakt nudit a navic mel sklony k "sadlo-maslo". Nez ztratit i drahou udici, urezat vlasec a nechat sumce byt => prodat se ztratou nejlip do AAAAAAAAAA.... :-!
-
-
Modrý blesk 10.01.2016 09:44
Ještě jinak
Pokud je stav vozu a jeho funkčnost tak špatná, jak píše pán, tak bych ještě zkusil jednu cestu. A to obrátit se na tisk, asi bych nejprve vše včetně dokladů poslal do Světa Motorů, třeba by se věci daly do pohybu správným směrem (jim hlavní školitel Fordu většinou na problémy odpoví). -
Midlosek 10.01.2016 13:33
Recenze
Tak jsem se těšil, že si konečně přečtu recenzi na "nový" model, od někoho kdo v autě už nějakou dobu jezdí. Tohle je ale reklamační protokol, bez fotodokumentace :-) .
Vidím, že si asi začnu více vážit servisů kam jezdím. Zatím vždy co jsem chtěl, bylo vyřešeno. Poslední věc před koncem záruky bylo dořešení problému, kdy auto jelo vždy někam ke straně na sadě zimních kol. Výměna dvou pneu i s ráfkem na přední nápravě byla řešením, vadná byla jedna pneu Nokian. Vše proběhlo vždy k mé spokojenosti. Myslím že Ti FMC nemůže diktovat, který autorizák navštívíš, tak jeď tam, kde mají dobré reference. No, přeju Ti trpělivého ochotného technika, který najde a odstraní příčinu problémů které popisuješ. A to jsem byl původně mrzutý z toho, že nemám už nový model... -
Nagano 11.01.2016 13:31
Páteční směna
Asi páteční směna :-) Ne, nechci to zlehčovat. Problémy, které popisuješ jsou nemalé, vypadá to na elektroinstalaci, protože se to vše motá kolem jednoho...
Doporučil bych změnu servisu, když ti Auto In nedokáže pomoct, ale počítej s tím, že to potrvá. Závady, které se projevují jednou za čas se skutečně špatně odstraňují.
-
RE
To vypada, ze AUTO IN je proste jen prevleceny byvaly Dankar Ostrava. Pokud tam jsou stejni lidi, tak se tomuhle nedivim. Dankar byl katastrofa katastrofa katastrofa. Osobne jsem byl nucen pred par lety nechat si odtahnout vlastni Mondeo kupovane a servisovane v jejich servisu do jineho, po jejich standardni garacncni prohlidce po 2,5 letech a 40 000 km se auto do 24 hodin zastavilo a byl nutny odtah. Za zprovozneni chteli 96 000 Kc. Katastrofalni zkusenost, uz jsem tam nevkrocil. -
Brandon Walsh 30.04.2016 17:08
motor
veľa šťastia pri reklamácii prajem, po 4 rôznych poruchách, jednou bol aj motor, išiel môj ročný focus z domu a po forde viac ani nepozriem, zrejme to robí tá červená farba >:D-
rmt 01.05.2016 18:45
« Re: motor
Barvou to nebude, já mám transita taky červenýho a má 370 000km a bez jediné závady s původní spojkou, turbem vstřiky. :-) Ale stát se mi tohle s novým mondeem to by mě asi kleplo. Přeci jen je to auto za trochu jiný peníze.
Vždy jsem měl za to, že Ford patří mezi spolehlivá auta a tohle mě trochu překvapilo. Poslední možnost je přivézt to před nějaký showroom ford, pozvat hodně novinářů a hlavně tv nova :-) a rozmlátit to palicí a potom zapálit.
Hodně štěstí s reklamací
-