Škoda Octavia (2004)
8.1.2012Jak začal příběh zvaný RS... Moje zadní část těla se vozila ve voze Ford Escort Kombi 1,6 16V 66kw a 135Nm, což bylo moje první auto. Jelikož už…
Škoda Octavia RS (Ovosh)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Hezky si to napsal 08.01.2012 19:32 Myszan
-
Pro majitele Oct. I. RS 08.01.2012 23:48
Bully_
- Re: Pro majitele Oct. I. RS 09.01.2012 00:37 Ronault.
- Re: Pro majitele Oct. I. RS 09.01.2012 05:57 Ovosh
- Re: Pro majitele Oct. I. RS 11.01.2012 08:58 MildaRS
- Re: Pro majitele Oct. I. RS 12.01.2012 09:52 alleba
- dam ruku do ohna 09.01.2012 08:06 Brandon Walsh
- Nadrz 14.01.2012 10:22 Ovosh
-
100 oktanový benzín??? 16.02.2012 22:20
Ovosh
-
Re: 100 oktanový benzín??? 17.02.2012 05:46
matii
- Re: Re: 100 oktanový benzín??? 17.02.2012 09:30 Ovosh
-
Re: 100 oktanový benzín??? 17.02.2012 05:46
matii
- pruzny 12.05.2012 10:09 [Vojťas]
- vyfuk 22.06.2012 16:44 Brandon Walsh
- sedadla 26.02.2016 18:17 Verny_2013
-
Myszan 08.01.2012 19:32
Hezky si to napsal
Hezky si to napsal, vlastně i proč jsi koupil OCTU 1 RS. Už jsem v tomhle voze jezdil, i hodě o něm četl, takže chápu. Fotečky jsou pěkné, ještě bych je doplnil o fotky zavazadelníku a motoru a bude to úplně super. Motor je podle mě největší klad tohoto auta. A myslím, že "jediná" vada je málo místa na zadních sedadlech. Ale všechno má své klady i zápory, tak už to bývá. ;-) -
Bully_ 08.01.2012 23:48
Pro majitele Oct. I. RS
Zaujal me udaj o 120 km/h na 2. a 170 km/h na 3. prevodovy stupen, to je normalni i u vas? Kolik potom jezdite na petku?-
-
Bully_ 09.01.2012 18:00
« Re: Re: Pro majitele Oct. I. RS
Prave ze to bylo strucne, ale zajimalo me ciste jenom zprevodovani. Proste jestli je vazne pravda ze na dvojku to jede 120 a na trojku 170. Mne treba jede Civic na II. cca 98 km/h (skutecnych, ne tacho) , maloktere auto se seriovou prevodovkou akceleruje na 100km/h na 2. prevodovy stupen. Sice mam urcite kratsi prevodovku, ale zase toci do 8400 ot/min a nejvyssi vykon je v 7800 otackach. Proto se prave ptam vsech majitelu Oct. I. RS jak to je.
Nevim proc mluvis o tom jak jezdim, ale kdyz te to zajima tak to na sebrani RP nekdy je i s velkou rezervou :*) , kdyby me zmerili.-
Myszan 09.01.2012 20:11
« Re: Re: Re: Pro majitele Oct. I. RS
Bully, k té převodovce - v minulosti jsem vlastnil Ford Taunus 2,3 V6, který měl manuální čtyřkvalt a karburátor. Když tomu člověk dupnul na krk, tak na dvojku se dalo v pohodě do 150 kmh a to ještě nebyly kritické otáčky - myslím, že to bylo kolem 5500 ot.
A myslím, že OCTA 1 RS má dlouhé převody, aby se využil potenciál motoru. Můžu se zeptat i kolegy v práci, ten RS má :-)
-
-
-
alleba 12.01.2012 09:52
« Re: Pro majitele Oct. I. RS
tacho na dvojke 120 km/h, na trojke 170 km/h, stvorku som v rychlostiach cez 200 neodsledoval, na pätke max. 239 km/h podla gps rovina tacho ukazovalo 250..a na prvom prev stupni pokoris s RS do 50 km/h skoro vsetko v meste:)
pisem v minulom case..Lebo uplne seriovu octaviu RS rok 2001 mi ukradli jun/2011 :-(
-
Brandon Walsh 09.01.2012 08:06
dam ruku do ohna
ze tato octavia tu uz bola, tak se ptam proc >:D >:D nepacilo sa ti ake si mal hodnotenie ? 8-s -
Ovosh 16.02.2012 22:20
100 oktanový benzín???
Máte někdo zkušenosti s používáním 100 oktanového benzínu? Např. zlepšení dynamiky nebo snížení spotřeby....
Případně jakého? Dík....-
matii 17.02.2012 05:46
« Re: 100 oktanový benzín???
Používám OMV Carrera 100, tady jsou mé subjektivní dojmy:
+ pokud máš auto "v ruce", poznáš to na zátahu
+ ztiší se motor a zkultivuje chod (aspoň ten můj)
- cena
- spotřeba zůstává prakticky stejná, někdy se mi zdá, že dokonce vyleze o cca 0,2l/100km
K tomu zátahu abych to definoval ... tankuju ho většinou na cesty po Německé dálnici hlavně proto, že když se v pravém pruhu ve 130km/h potřebuji zařadit do kolony jedoucí v levém pruhu rychlostí 150 - 160km/h, je tam znát ta kratší doba zrychlení.
Kdysi v roce 2003 jsem na cestu do Frankfurtu tankoval do Felicie tuším Esso 98. Tam ten rozdíl byl kupodivu opravdu markantní. Sice řvala, ale 160 - 170 km/h nebyl problém ... ale ty brzdy ... nedopadly moc dobře :-)-
-
kornel 17.02.2012 11:33
« Re: Re: Re: 100 oktanový benzín???
dnes su tieto 99+ oktanove paliva tak drahe, ze ich kupuje len malokto a na tych pumpach lezia dlhu dobu a degraduju.. Nakolko zlozky zvysujuce oktanove cislo benzinu su velmi tekave, tak castokrat takto odlezany benzin ani zdaleka nedosahuje uvedene oktanove cislo a dokonca BA95 s velkou vytocou (cize neustale cerstvy benzin v tankoch na pumpe) moze pokojne dosahovat vyssie oktanove cislo nez ten odlezany premiovy 99+ oktanovy benzin.. Cerstva 95tka ma kludne aj 96-97 oktanov, a ak je na danej pumpe velka vytoc, tak tie oktany ani nestihnu poklesnut za dobu kym pride dodavka cerstveho paliva..
-
-
-
-
-
-
Ovosh 18.02.2012 19:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 100 oktanový benzín???
Nejaky brutalni narust vykonu necekam... Ty 2-4 koniky stejne moc nepoznam :-) spis jsem zvedavy na spotrebu - dojezd na nadrz..... Pokud to bude bez efektu, tak pujdu zpatky k BA 98. Pak jsem na netu pozjistoval, ze pridana aditiva do techto 100 oktanovych benzinu by mely trosku cistit motor. Ze pry neni na skodu tam ten 100kovy benzin parkrat rocne nalit...-
Ovosh 28.02.2012 21:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 100 oktanový benzín???
V-Power Racing:
-po nájezdu 601km a dotankování 52 litrů je reálná spotřeba 8,65L (PP ukázal 8,2L). 40% okrsky v obci 50 mimo cca 110 a 60% dálnice 140 na tempomat. Kladné poznatky mám jen, že auto šlo trošku lépe za plynem (možná placebo efekt :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Verny_2013 26.02.2016 18:17
sedadla
Já bych krom opravdu skvělého motoru vyzdvihl naprosto famózní RS sedadla, materiálem tvarem i rozměry i nastavitelnou hlavovou opěrkou výškově i podélně. Podle mě nejlepší které kdy škoda udělala. Moc nechápu proč neustále vymýšlejí nějaké pseudosportovní tvrdolíny s integrovanou opěrkou, když to nejlepší už dávno bylo vymyšleno. Krásně funkčně a s citem vytuněná RS. Tak ať ještě dlouho slouží.