Recenze

10 Majitel

Honda HR-V II. 2019 RU102

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda HR-V, foto 1 Honda HR-V, foto 2 Honda HR-V, foto 3 Honda HR-V, foto 4 Honda HR-V, foto 5 Honda HR-V, foto 6 Honda HR-V, foto 7 Honda HR-V, foto 10
Honda HR-V, foto 11 Honda HR-V, foto 12 Honda HR-V, foto 15 Honda HR-V, foto 16 Honda HR-V, foto 18 Honda HR-V, foto 19 Honda HR-V, foto 20 Honda HR-V, foto 21 Honda HR-V, foto 22 Honda HR-V, foto 23 Honda HR-V, foto 26 Honda HR-V, foto 31 Honda HR-V, foto 32 Honda HR-V, foto 33 Honda HR-V, foto 34 Honda HR-V, foto 35 Honda HR-V, foto 36 Honda HR-V, foto 37 Honda HR-V, foto 38
 

Technické info

Přezdívka auta Honda HR-V Rok výroby 2019 Koupeno nové tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1498 výkon [kW]: 96 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední

Popis vozu

Honda HR-V II. 2019 (Harvey).
Jde o mojí první zkušenost s pověstnou Japonskou kvalitou. Vozidlo mám teprve krátce a dá se říci, že s autíčkem se stále ještě seznamuji
K vozidlu jsem se dostal náhodou, kdy u mého minulého vozidla (Opel Meriva B 1,4 atmosféra, 6 MT - 74 KW) mi chyběl trochu výkon a trochu lepší výbava a tak při jedné z cest okolo prodejny Hondy v Ostravě jsem zde zavítal.
Zde mne zaujal vystavený model Hondy HR-V II. Facelift - výbava Elegance s CVT převodovkou. Již při nastoupení do vozidla jsem se do tohoto zamiloval a to jsem s autem ještě nejel. Opel Meriva B je jen o maličko větší do výšky i šířky, nicméně HR-V disponuje pocitově větším prostorem, lepším výhledem z místa řidiče díky absenci "B sloupku", pohodlnějšími sedačkami, do kterých jsem zapadl tak, že se mi z auta vůbec nechtělo. Rovněž interiér je daleko kvalitněji zpracován než u Merivy. Malinké mínus spatřuji v čalounění dveří a to konkrétně v látkovém zpracování, které je v horní části, kde si určitě všichni rádi v letních měsících necháváme položenou ruku.. Mám trochu obavy, aby se čalounění v této části nadměrně nešpinilo.
Co se týká prostoru pro spolujezdce vzadu, je zde dostatek místa, takže osoba sedící za řidičem, zde má dostatek prostoru jak pro nohy, tak i dostatek místa nad hlavou. Měřím 187 cm, a když jsem si následně sedl na zadní sedadlo, tak jsem před koleny měl ještě přibližně 10 cm od přední sedačky.
Uvedený vystavený model HR-V byl s převodovkou CVT a jelikož jsem byl z auta doslova nadšen, dohodl jsem si za týden předváděcí jízdu. Následná předváděcí jízda nakonec definitivně rozhodla a uvedené vystavené HR-V jsem si do týdne odvezl domů.
Vrátím se ale zpět k hodnocení. Do současné doby mám ujeto asi 2000 km, převážně odježděno po městě. Jízda v městském provozu je opravdu zážitek a plně souhlasím s autorem jedné recenze, kde vozidlo označuje jako "Městský pohodář". Vozidlo má velmi dobře vyladěné řízení, při jízdě po městě o motoru ani nevíte a dle palubního počítače se spotřeba pohybuje do 6 litrů. Tato spotřeba je nejspíš důsledkem dobrého odstupňování rychlostí uvedené CVT převodovky. Na můj vkus se mi zdá, že otáčky při běžné jízdě po městě se pohybují strašně moc nízko (při 50 km/h) se otáčky pohybují v rozmezí 1200 - 1300 otáček za minutu. Nicméně uvedený model má možnost přepnout převodovku do manuálního režimu a převodové stupně řadit tzv. pádly umístěnými pod volantem. Zapomněl jsem se zmínit, že převodovka disponuje celkem 7 převodovými stupni. Opakem je pak jízda s vozidlem mimo město. Při rychlosti do 90km/h je vše v pořádku, ale při rychlosti na dálnici a rychlosti okolo 130 km/h je hluk od motoru v kabině vozidla podstatně znát. Spotřeba se dle palubního počítače při této rychlosti jízdy pohybuje okolo 7 litrů. Otázkou je zda tento stav je setrvalý a motor si časem více nesedne a hluk bude v kabině snesitelnější. Kolega, který má stejný model HR-V s CVT převodovkou mi říkal, že po ujetí asi 6000 km se motor podstatně zklidnil.
Uvedený model by měl být oproti předchozí verzi lépe odhlučněný a to použitím kvalitnějších materiálů a systémem aktivního potlačení hluku ANC (Active Noise Cancellation). Systém sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.
Dalším zajímavým prvkem odhlučnění, kterého jsem si všiml, když jsem měl auto na rampě je kobercová hmota o tloušťce asi 5 mm, připevněná plastovými nýty na spodní části vozidla. Mám jen trochu obavy, aby kobercová hmota nedržela v sobě vlhkost a neurychlila tak korozi vozidla.
O vozidle se dále již nebudu rozepisovat.
Perfektní a obsáhlou recenzi tu má napsanou uživatel "Jopíno" a ikdyž má předfaceliftový model, až tak moc rozdílů mezi těmito modely zde není...vyjma uvedené CVT převodovky...

Silné stránky

Pohodlný interiér, výborný výhled z místa řidiče, nízká spotřeba, jízdní vlastnost, velmi dobré brzdy a další drobnosti, co potěší....

Slabé stránky

Trochu tvrdý podvozek, dražší doplňkové příslušenství, gumičky bočních oken špatně stírají vodu, troch zajímavě řešené dodatečné odhlučnění, spodek vozidla chráněn nějakou kobercovou krytinou, kde se může kondenzovat voda. Zvláštní odstupňování CVT převodovky - ve městě při 50 km rychlosti jsou otáčky v rozmezí od 1200 do 1300 ot. za minutu - zřejmě kvůli emisím a spotřebě - nevím zda to u motoru s přímým vstřikem je optimální řešení....

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Honda AUTOBEDY Ostrava s pracovníkem servisu jsem spokojen.......poprodejní rady k péči o vozidlo jsou k nezaplacení....

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Honda AUTOBEDY Ostrava,...maximální spokojenost

Ochrana podvozku, podběhů a dutin Dinitrol

Konečně bylo pár dní hezky, tak jsem se v domácích podmínkách rozhodnul alespoň trochu vystříkat dutiny auta a nastříkat zároveň prahy a podběhy kol. Po dlouhých úvahách jsem k ošetření použil výrobky Fa Dinitrol. Dutiny jsem vystříkal Dinitrolem 1000 a podběhy, prahy a ostatní jsem ošetřil Dinitrolem 447 Protec s přídavkem zinku. Zbývá už jenom sundat kobercový kryt spodku vozidla o kterém jsem se již zmínil v popisu vozidla. Vzhledem k okolnostem kdy mezi spodkem vozidla a uvedeným krytem je nějaký prostor, nejspíš použiji stejný prostředek, jak na ochranu dutin a to Dinitrol 1000.

 

Novinky v recenzi

5.6.2019 08:05

Dokončení nástřiku spodku vozidla

Tak jsem se konečně dostal k dokončení nástřiku spodku vozidly. Již jsem se dříve zmínil, že pod vozidlem je od přední nápravy na spodku vozidla umístěná blíže neurčená kobercová hmota, která zde nejspíš je kvůli odhlučnění vozidla. Její demontáž mi v domácích podmínkách (na zvedáku a dvou trojnožkách) zabrala asi hodinu, následoval nástřik spodku Dinitrolem a opět následná montáž zpět. Opětovná montáž trvala trochu déle...asi hodinu a půl....Fotky jsou v galerii.

9.5.2019 10:25

Odlučnění vozidla

Včera jsem se pustil do dodatečného odhlučnění a začal odstrojením krytu kapoty motoru a ejhle...kapota je již odhlučněna, kdy je z vnitřní strany po celé vnitřní ploše nalepená nějaká buničina cca 1 - 2 cm tlustá....Tak jsem se pustil do demontáže schránky spolujezdce a okolních plastů, aby jsem se dostal k podlaze, podběhu a vnitřní straně motorového prostoru a mohl je odhlučnit. K mému překvapení zde opět podlaha byla odhlučněná blíže neurčenou polystyrenovou hmotou a opět zde byla nějaká buničina - opět tloušťka cca 1- 2 cm. Vzhledem k těmto skutečnostem jsem opět namontoval plasty zpět s tím, že dodatečné odhlučnění je u tohoto modelu zbytečné...Příště se podívám ještě do dveří a uvidím co zde naleznu....

28.4.2019 10:49

nástřik podvozku, prahů a podběhů

Konečně bylo pár dní hezky, tak jsem se v domácích podmínkách rozhodnul alespoň trochu vystříkat dutiny auta a nastříkat zároveň prahy a podběhy kol. Po dlouhých úvahách jsem k ošetření použil výrobky Fa Dinitrol. Dutiny jsem vystříkal Dinitrolem 1000 a podběhy, prahy a ostatní jsem ošetřil Dinitrolem 447 Protec s přídavkem zinku. Zbývá už jenom sundat kobercový kryt spodku vozidla o kterém jsem se již zmínil v popisu vozidla. Vzhledem k okolnostem kdy mezi spodkem vozidla a uvedeným kratem je nějaký prostor, nejspíš použiji stejný prostředek, jak na ochranu dutin a to Dinitrol 1000.


Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

...zatím bez poruch....doufám, že to tak zůstane :-)

praktičnost
10

ideální auto pro městský provoz

prostornost
10

všude je dost místa i pro osoby většího vzrůstu...

jízdní vlastnosti
10

Na velmi dobré úrovni, citlivost volantu, brzd, vše tak akorát...

jízdní komfort
10
provozní náklady
10

prozatím dolévám pouze benzín, servisní prohlídku mám až koncem roku

výkon motoru
9

pro mně dostačující...

spotřeba
10

na to, že vozidlo je stále v záběhu, tak velice nízká spotřeba. Po městě v běžném provozu do 6litrů, na dálnici do 7 litrů. Při jízdě mimo obec do 90 km/h mi to teď ukázalo průměrnou spotřebu 4,4l, nicméně dlouhodobou komb. spotřebu mám 6l.

hlučnost motoru
9

při jízdě po městě o motoru ani nevíte, po dálnici při rychlosti okolo 130 km/h je motor přece jenom trochu hlučnější...

kvalita sedadel
10

velice dobře propracované, příjemný materiál a posed, uvidíme při dálkové jízdě, co budou říkat záda...

brzdy
10

výborné, ani ostré a ani tupé...jsem spokojen

zavazadlový prostor
10

pro dva lidi tak akorát...






Blesk.cz

V malém peugeotu vezl 11 lidí! Mladík (19) omylem přejel kamaráda, který mu spadl z kapoty

V malém peugeotu vezl 11 lidí! Mladík (19) omylem…

K bizarní dopravní nehodě došlo na Českokrumlovsku v neděli brzy ráno. V autě pro pět osob cestovalo deset…

Podezření na smrtelnou otravu pavučincem plyšovým po 20 letech! Smrt přichází po pěti dnech, varuje toxikolog

Podezření na smrtelnou otravu pavučincem plyšovým po…

Česi si užívají houbové žně, byť v posledních třech dnech hub v lese podle uznávaného mykologa a toxikologa…

 

iSport.cz

Manažer basketbalistů Šob popsal skromné podmínky: Kluci jsou pokorní

Manažer basketbalistů Šob popsal skromné podmínky:…

PŘÍMO Z ŠANGHAJE | Vyřadili týmy, v jejichž středu stáli milionáři z NBA či Euroligy, a sami žijí ve zcela…

ZNÁMKOVÁNÍ: Nejistý Suchý, cenná Vaclíkova nula. Masopust se zlepšil

ZNÁMKOVÁNÍ: Nejistý Suchý, cenná Vaclíkova nula.…

Český tým po zaváhání v Kosovu nepřipustil další klopýtnutí a porazil Černou Horu 3:0. Šilhavého tým podržel…

 

Reflex.cz

Nejmladší matka na světě: Pohnutý životní příběh dívky, která porodila v 5 letech

Nejmladší matka na světě: Pohnutý životní příběh…

Když pětiletou Linu Medinu přivedli rodiče poprvé do nemocnice, lékaři se domnívali, že za její neobvykle veliké…

Nové iPhony, tablet i hodinky v celé své kráse. Apple nabídne i streamovací službu s vlastními tvorbou

Nové iPhony, tablet i hodinky v celé své kráse.…

Americká firma Apple představila za velkého zájmu médií nové výrobky a služby. Jde hlavně o novou verzi jejího…