Toyota Avensis (2007)
3.10.2007Jelikoz je na moje.auto.cz Avensisu relativne dost a tato posledni generace je tady pomerne dost slusne popsana od dobrych recenzistu, vyjadrim se spis…
Toyota Avensis (Onyx)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pargi 12.10.12 10:55
« Re: Re: Re: Re: Bortič mýtov
Jednoznačně dobrá volba s dieslovým 2litrem. Co se týče spotřeby, k dvoulitru se D-CAT ani nepřiblíží a do spolehlivnosti vyhlášených toyoťáckých motorů ma taky hodně daleko. Navíc když jsem ho zkoušel v rav4, má ohromnou turbodíru, prodleva, než nafouká turbo, je snad víc než sekundová. Nakonec jsme skončili u 2litru benzínu :-) -
"-- skrytý --" 09.11.09 14:12
« Toyota servis v BXL?
Ahoj,
docela mne pobavilo - shodou okolonosti jsem taky v BXL a taky s Avensisem (akorat stribrny:-). Chtel jsem se zeptat, kam jezdis na servis? Skoro vsade, kde jsem zatim byl mne naprosto zhnusili. To ale bohuzel mohu rict i o Toyota servisech v Praze. Po zkusenostech s nimi a Avensisem jako takovym nevim, zda bych si jeste nekdy Toyotu poridil...
Zatim a predem diky za radu. -
Onyx 09.01.09 18:59
« Re: TTE pruziny
Ahoj,
nezlob se, ze pisu tak pozde.
Uz jsou tam. Jsem rad.
Auto se priblizilo sympaticky k zemi. Je to tvrdsi na kazdy spare silnice, ale nic dramatickyho. Pri brzdeni se predek netopi a nehoupe v zatackach. Odezva od podvozku se zlepsila a taky rizeni zpresnilo, takze v tehle smerech rozhodne zmena k lepsimu. Zadnou opravdu velkou ranu jsem za poslechnich 4K km netrefil, diky bohu.
Jak jsem tam ale dal ten vyfuk, tak na skutecne velkych zpomalovacich retarderech o nej skrtam. Jelikoz je z nerezu, tak to zas tak neva ;-).
Ted jsem s tim celkove spokojenejsi, takze OK.
Predni lizatko, prahy a kridylko TTE dam ale k prodeji. Nebudu je tam davat.
O. -
"-- skrytý --" 21.07.08 12:02
« Re: NAFTA
Cau, tak ide o to ako jazdis, ak ides brzda plyn budes cca 6,7.
Ja mam do 6, presne 5,96
[odkaz]
zatial to tam vediem :P
Nijako sa pri tom neobmedzujem, dialnica 150, 160, ked je klud, napr vecer, aj ku 180. Okresky 100, plus obce striktne predpisovo, v tomto som mozno hlupak ale zivot ~ respekt.
Ked som skusal dialnice 140 tempomat, xodieval som cca za 5,5.
Plus na okreske to taha vyrazne dole ku tym 5 co je realne.
Ten motor ale nie je super koli spotrebe, ta je uz dnes pomaly zanedbatelna (kurz USD a ropa a hlavne nenazrana politika), ale koli tomu ze to nasili na ave. Spolu s tou prevodovkou je to abs super vozitko. Pohodo, klud, prijemne zvezenie.
Ak zurivo potrebujes tlacit nizku spoterbu, kup traktor od vw, najlepsie tdi 66kW. To xodi aj na fritovaci olej a malo :-) -
fezoj82 09.07.08 08:23
« Re: Re: Re: Re: NAFTA
To je celkom dobra spotreba. Ja som si pozeral na spritmonitor-e a tam bol priemer 18 aut s 93 kW motorom 6,79 l/100 km. A to sa mi zda trosku vela. S priatelkou sme tiez objednali tu 93 kW, lebo 2.2 l je uz pre nu dost nebezpecny :-) Nuz uvidime, ako sa to bude vyvijat nam... -
Vette 07.07.08 19:41
« Re: Bortič mýtov
Tu kritiku na D-Cat som pocul aj ja len od predajcu. Mam pocit ze maju skladovky len tie slabsie motory. Ked som vravel ze chcem len ten silny, tak ho maju len v kozi ktoru v aute nechcem. Takto sa asi snazia odradit zakaznikov od tych silnejsich verzii aby predali to co maju. Je to asi zla obchodna politika importera, ktory ten motor nema standardne v ponuke. -
"-- skrytý --" 07.07.08 19:24
« Re: Re: Re: NAFTA
Ahoj!
Ja jazdim priemer 5,92 presne , mam najazdene ale len cca 8000 tkaze este sa to mzono upravi. Jazdim 80-20, dialnice, mesto. Tankujem shell diesel, a tak 1/5 dam v power. Tichsie ale nepozorujem silnejsiu ani setrnejsiu prevadzku.
Tie 2.2 su trosku tricky, teda 110kW vie byt aj uspornejsia ale dcat papa cca 0,5L plus, aj tak je to na 130kW super. Dcat ale cepuju za nachylnost na naftu, nepotvrdene.
Ja som bral tu 93kw 2.0 lebo to abs staci a cena za dcat delo bola neumerna.