Diskuse

Renault Talisman (2019)

1.1.2021

Ahoj, všechny Vás moc zdravím, nejen milovníky francouzských vozů, ale i milovníky toho velkého koncernu, i našeho Ádu, který mě v diskuzi donutí k…

 

Renault Talisman (Nameless)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 01.01.  18:36

    Talisman

    Pěkné. Mám také IP, 2017, 1.6 TCe, najeto 130 tis. km, zatím mě nikde nenechal, ale začátky byly krušné. V každém případě nejpohodlnější auto, jaké jsem kdy měl.

    Jinak na Facebooku máme skupinu Renault Talisman CZ/SK, doporučuji se přidat ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 01.01.  19:18

      « Re: Talisman

      V čom boli problémy?
      • 00 Reagovat !

        foto xxc

        xxc 02.01.  22:50

        « Re: Re: Talisman

        "Mám Talisman 1.6dci 96w r. 12/2016, výbava intense. Vlastním ho 6 mesiacov a pri kúpe mal najazdených cca 46000km. Hneď po kúpe išiel do servisu a odvtedy som tam s nim každé 2-3 týždne..
        Buchanie prednej nápravy, doteraz postupne vymenili stabilizátory, uloženie tlmičov, silent bloky motora.. Odvtedy relatívne kľud.
        Rezonancia od radiacej páky, nový shifter pri 48000km
        Odlúpnuté chrómovanie na znaku prednej masky, výmena na 2x nakoľko pri prvej výmene technik poškodil úchytky na plaste. .
        Pri cca 50000km nový zotrvačník + spojka.
        Pri cca 55000km nová lakťová opierka (nefunkčný zámok)
        Momentálne pokoj, uvidíme dokedy. Samozrejmosťou je ale vŕzgannie plastov a rôzne zvuky od palubnej dosky, slabý príjem FM rádia, ktoré radšej neriešim. Všetko menené v rámci záruky."

        "Renault Talisman 1.6 TCe200 Initiale Paris, zakoupen 10/2017. Do teď najeto cca 50 tis. km, celkem 8x na reklamaci (cca 7 týdnů v servise). Mezi hlavními byla vadná automatická převodovka, výměna kompletního Rlinku, vnitřního ambientního osvětlení, zrcátka, antény, čerpadla v nádrži (nyní opět zlobí), stabilizátorů (po 10 tis. km opět špatné), několikrát update softu, nastavení automatického otevírání 5. dveří....Co mě aktuálně nejvíc štve je:
        - stále podvozek, který při mrazech "bouchá" (pravděpodobně vadné uložení tlumičů nebo příčného stabilizátoru),
        - neustále cvakání opěrky hlavy u sedačky řidiče
        - boční parkovací senzory občas ukazují překážku, i když tam nic není,
        - občas stávkující senzor mrtvého úhlu,
        - občas nefunkční přepínání dálkových světel,
        - pazvuky z palubní desky a středového tunelu,
        - vrzání a lupání v sedačce řidiče (měla by to být špatná kostra),
        - v zimě naprosto nepoužitelné stěrače při rychlostech nad 90 km/h (člověk musí téměř zastavit, aby si očistil před okno - u auta za milion korun!!)"
        • 00 Reagovat !

          foto idam-i

          idam.i 03.01.  12:09

          « Re: Re: Re: Talisman

          Dosť husté. :-(
          Ty máš dva Talismany? O prevodovkách pri Tce200 so čítal,rovnako aj nápravy a vŕzgajúci interiér.Všetko to boli auta z kraja montáže.Snáď to už vyriešili.
        • 00 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 03.01.  18:07

          « Re: Re: Re: Talisman

          Teba niekto núti Renaulty kupovať? Ak sa nemýlim máš Scenic a dva Talismany, a so všetkými si nespokojný? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 03.01.  20:17

            « Re: Re: Re: Re: Talisman

            Nie, nie, to som len z fora skopiroval, co ludia zazili s autami :-) Ja som az take problemy nemal, aj ked Scenic ma urcite specifika, ktore z toho robia zle auto. Nech si kazdy kupi co chce, ale nechvalme zle auta len preto, ze ich mame v garazi.
            • 00 Reagovat !

              foto Andromeda

              Andromeda 03.01.  23:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

              To je neuvěřitelné, co jsi za ichtyla 8-s ... Spokojený majitel otevřené hovoří o svém voze a zkušenostech, a Ty, jako klasický parazit "pastuješ" negativa ještě někoho jiného 8-s ... V reálu jseš na ránu zavřenou dlaní - nevynecháš jediný článek, jediný test, a a koukám, že ani jedinou osobní vlastnickou recenzí, aby jsi nevydal špínu a nezasmrděl atmosféru.
              Jestli-že jseš takový jelito ( a to jseš ), který koupí vůz bez zkoušky, a pak jen díky vlastní neschopnosti roky otravuje tím samým fňukáním, pomlouváním a práskáním všechny okolo, tak alespoň tady kručí dej pokoj, tupoune ... 8-s
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 04.01.  14:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                XXC nesnáší auta... hlavně ta, která si koupil >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto xxc

                xxc 04.01.  19:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                Ved sa vyssie diskutujuci pytal, v com su problemy Talismanu :-) Ja ho nemam, ale rad pomozem, ak mam pristup k informaciam a viem. Nevynecham jediny clanok, lebo ma celkom zaujima, kde sa stala chyba, ze tie auta su take, ake su. Nekvalitne, zle, prepadaky. Prave z fabriky v Douai.

                Ostatne utoky nema cenu komentovat, aj ine auta som kupil bez skusky a funguju normalne. A naopak, svoje auta mam rad, aj ten Scenic. Je to ako postihnute auto, nikdy nebude normalne, ale aj tak je moje a mam ho rad :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 05.01.  19:37

          « Re: Re: Re: Talisman

          Škoda, že tento příspěvek asi nebude číst Áda. Ten by se při něm několikrát udělal! >:-[] >:-[] >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 04.01.  14:54

      « Re: Talisman

      Ahoj, zkoušel jsem Talisman s 1.6dci r.v. 2019 a komfortní byl jen na hezké cestě, na auta jako Insignie či Mondeo komfortem zdaleka nemá, bohužel... to mne na Talismanu zklamalo. Především odhlučnění a rány od podvozku.
      • 00 Reagovat !

        foto Nameless

        Nameless 04.01.  16:08

        « Re: Re: Talisman

        Ahoooj Ozzmane, já skutečně jezdím jen na hezkých cestách, nebo jsem měl vždycky hrozná auta. Teď se cítím jak na obláčku :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 05.01.  13:53

          « Re: Re: Re: Talisman

          Zajímavé, mne to na Talismanu právě dost mrzelo, protože jinak se mi líbil, hlavně tedy vzhledem :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Nameless

            Nameless 05.01.  14:35

            « Re: Re: Re: Re: Talisman

            Tak je fakt že Renault nepochopitelně u Talismanu ušetřil na zadní nápravě, když nepoužil víceprvek. Ale třeba to vylepšují ty adaptivní tlumiče. Nikdy před tím jsem adaptivní tlumiče neměl, ale fakt si na komfort odpružení nestěžuji. I na dlažbě je to auto tiché. Ale taky musím přiznat že mám dost necitlivý zadek a konkurenty jsem si neprojížděl, tak že nevím jak jezdí taková Insignia, Mazda 6 nebo Mondeo. Ale ten dizajn je prostě parádní, i po letech.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 05.01.  16:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

              Ono je to tak trochu u Renaultu tradice, alespoň co si pamatuji, tak Laguny také neměli multilink vzadu. Na hezké silnici kofmortní loď, na rozbité okresce to bouchalo a skákalo. Já teď aktuálně mám dvojkového Megana kombi a žasnu, jak dobře je odhlučněn, příjde mi to lepší, než aktuální generace. Na druhou stranu ten podvozek i když dobře tlumí, tak do zatáček se mu moc nechce a není to zrovna příjemné s tím jezdit v takovém režimu rychle.

              Mondeo je skvěle odhlučněno, Mazda 6 nevím, ale prý sice skvělý podvozek pro jízdu, ale alespoň předfacelifty prý nebyly moc dobře utlumeny.
              • 00 Reagovat !

                foto xxc

                xxc 05.01.  17:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                Mne osobne jednoducha zadna naprava nevadi, a to s tym jazdim dost rychle.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 05.01.  20:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                  Mégane nemá problém díky zadní nápravě, ale ten podvozek je tak zvláštně vylazený, dobové testy to tak i popisují. Při klidné jízdě je fajn, tužší, než starší francouzi, tlumí dobře a působí jistěji, než rozvelátý měkký francouz minulého století, ale když s tím chci jet rychleji, mám pocit, že brzy příjde nedotáčivost, mám na to hodně slušné pneu a ještě jsem se na limit nedostal, ale na rozdíl od Fordů, který drží jistě stopu v rychlostech mnohem vyšších až k hranici adheze ,tak tady mám pocit, že auto klouzne už cca v 80ti, ale možná je to jen pocit, s Cliem jsem se taky bál prvních pár měsíců a pak jsem na starých 13tkach projížděl zatáčky za pískání gum >:D .
                  • 00 Reagovat !

                    foto xxc

                    xxc 05.01.  22:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                    Na Grand Scenicu mam aj ja pocit, ze to klze skor, ako ostatne auta. Lenze on ma tazky zadok a tak zaujimavo to uteka zadkom, cize jazda je celkom zabavna. Na rozdiel od BMW, ktore je rychle, drzi stopu vo vysokych rychlostiach, ale v smyku som ho mal mozno 2x za zivot a aj to som sa bal, ze vyletim z cesty.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 05.01.  22:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                      Až bude zase někdy volné letiště na srazu, tak Mégana vyzkouším, do té doby prostě cítím, že v zatáčkách to není ono, hlavně proti Mondeu AWD, které na těžký kombík zatočí neuvěřitelně. To jsem dostal do smyku asi 3x. Poprvé na polygonu v Mostě na sněhu s vyplou stabilizací, jelo bokem. Po druhé ho dostal do smyku Woody, ten trochu utrhnul zadek na suchu na letišti ( na elektronickou čtyřkolku slušný) a pak já na za silného mokra na sjezdu z Boleslavské, kdy jsem to přehnal do zatáčky.
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 05.01.  18:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                Mondeo a Insi jsou v tomhle ohledu aktuálně v mainstreamu top. Nicméně si dovolím poznamenat, že multilink rozhodně není zárukou nadstandardního komfortu. Mám s tím své zkušenosti. Vyřešil jsem to nákupem druhého, ještě hlučnějšího a nepohodlnějšího auta a po týdnu ježdění v něm mi to první připadá jako etalon komfortu. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 05.01.  19:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Talisman

                  To mohu potvrdit >:D Skoro bych ale řekl, že ten SS má lepší interiér >:-[] >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 01.01.  19:17

    Gratulujem

    k parádnemu autu.Odhliadnúc od ľudi typu Ádo,musí každý uznať že Talisman má niečo do seba.Keď som volil auto mal som jeden v hladáčiku.Bol to 2ročný kombík Tce 200 v modrej metalize.Bál som sa automatu,lebo som čítal,že z kraja výroby mali problémy s prevodovkou.Dokonca som čítal aj o výmenách v rámci záruky.Že vraj Tce 225 už majú toto vychytané.Prajem veľa spolojných kilometrov.
    • 00 Reagovat !

      foto Nameless

      Nameless 01.01.  20:31

      « Re: Gratulujem

      Ahoj, moc Ti děkuji za přání. Převodovka zatím super. Nevím jak na tom bude po 100 000-150 000 km. Takovou porci kilometrů ale nenajedu. Tak že případné problémy bude řešit příští majitel. Auto si nechám aspoň 10 let a to najedu pouze nějakých 60 000-80 000 km. No, Áda mě šetřit nebude, ale to je mi u zadnice :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 01.01.  21:57

    Díky, parádní recenze!

    Tvoje recenze se moc hezky čte a mohu souhlasit se vším, co jsi do ní napsal. Taky mě vždy v té záplavě koncernové techniky na našich silnicích a dálnicích vždy potěší nějaké to oživení, třeba autem jako je Talisman. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nameless

      Nameless 01.01.  22:28

      « Re: Díky, parádní recenze!

      Děkuji Arese, vážím si tvé pochvaly. Měj se. Ahoj :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 05.01.  19:46

        « Re: Re: Díky, parádní recenze!

        Rádo se stalo! S Talismanem jsem měl možnost se několikrát svézt a to auto se mi svým vzhledem, prostorností a komfortem vždy líbilo. V prvních letech ale bylo hodně handicapované nabídkou motorů pouze se směšným objemem 1,6 l. Tento hodně přehnaný downsizing si ale Renault naštěstí uvědomil a napravil ho. :-)
        P.S. Jen ještě poznámka k té nedobré strategii velkých Renaultů - Avantime, Vel Satis i příšerný Latitude nedostaly nástupce prostě proto, že to byly komerční propadáky. Renault měl prostě pokračovat ve výrobě krásných velkých fastbacků/liftbacků s praktickými pátými dveřmi a plynule navázat na tradici vybudovanou úspěšnými modely R20/30, R25 a Safrane. Při pěkném designu by tak mohl konkurovat i tomu Superbu nebo Insignii... Takto už je zcela jisté, že žádný nástupce Talismanu nepříjde, což je mi taky moc líto...
        • 00 Reagovat !

          foto Nameless

          Nameless 06.01.  19:49

          « Re: Re: Re: Díky, parádní recenze!

          Souhlasím, v prvních letech výroby Talismanu to byla s motory 1.6 docela zoufalost. K té strategii s velkými Renaulty. Kdyby Renault opravdu chtěl, tak vyrábí zdatné soupeře Superbu, Insignii nebo Mondeu. Mě se zdá, že Renault s velkými modely roky jen tápe.
  • 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 02.01.  22:50

    Pekné spestrenie

    Díky za výbornú recenziu zaujímavého auta. Pomaly pozerám náhradu svojho a pozeral som aj silnejšie benzíny presne z dôvodu, kým nám to Brusel nezakáže... Ale u Talismanu by som neprekusol tú malú nádrž - nechápem Renault, že to urobil a pritom taká blbosť...
    • 00 Reagovat !

      foto Nameless

      Nameless 03.01.  10:42

      « Re: Pekné spestrenie

      Ta malá nádrž zamrzí, ale stejně mám to auto rád. Benzinka je dneska na každém rohu a pět minut tankování se dá vydržet :-)
  • 00 Reagovat !

    foto honza-f

    honza_f 04.01.  10:36

    nádrž

    Talisman vypadá dobře, díky krásnému čalounění bych překousl i ten lacině vypadající plast kolem tabletu (problém všech dnešních Renaultů), motor musí být naprosto skvělý, jízda díky 4control taky... Jen bych prostě nedal tu 47 litrovou nádrž. Mám teď ve V90 60 litrů, spotřebu po 6 tisících km stále 9 l/100 km a i tak mě strašně štve jezdit 2x týdně na benzinku a mít po dotankování dojezd 650 km. Při spotřebě 10-12 mít jen 47 litrů je peklo. Ale třeba jezdíte málo a nevadí Vám to.... :-) Ať dobře slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto Nameless

      Nameless 04.01.  11:56

      « Re: nádrž

      Ahoj. Já toho tolik nenajezdím, tak že tankuju maximálně 2x za měsíc. Kdybych s autem křižoval republiku tak by mě to postávání na benzince u stojanu štvalo :-( . Mám to auto rád, menší dojezd odpuštěn.
      • 00 Reagovat !

        foto honza-f

        honza_f 04.01.  13:38

        « Re: Re: nádrž

        Pak je to jasné a zvolil jste správně :-) Já republiku ani nekřižuji, ale denně dám 200 km po Praze a okolí...

        Ještě si přesto dovolím otázku - co výlety třeba na otočku na hory? Za mě by Praha - Šumava svižnějším tempem znamenala strach, jestli nebudu muset cestou zpět tankovat, to Vás neštve? Asi se v tom moc rýpu, ale šlo by mi o princip >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Nameless

          Nameless 04.01.  15:16

          « Re: Re: Re: nádrž

          Já jsem se s častějším tankováním smířil. Taky jsem dal autu "jen" 8 bodů. Malé nádrže jsou dneska čím dál častější, bohužel. Já toho opravdu moc nenajedu, ale když už jedu, tak se chci dobře svézt. Tedy není to E-class, ale v rámci mých možností dobré auto :-)
          • 00 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 04.01.  15:51

            « Re: Re: Re: Re: nádrž

            Nikdy som tento parameter moc nesledoval.No objem 47 litrov ma zaskočil.Na obdobnom aute mám 62 litrov. 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Nameless

              Nameless 04.01.  15:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: nádrž

              Ano, 47 litrů je minimálně na auto střední třídy opravdu málo. Ale malou bolístku má asi každé auto, žádné není dokonalé ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 05.01.  19:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nádrž

                No škoda, že u této vrcholné motorizace nelze zvolit také provedení s "nezatáčecí" zadní nápravou a větší nádrží. :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto Nameless

                  Nameless 05.01.  20:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nádrž

                  Kdybych si měl vybrat mezi větší nádrží a natáčecí zadní nápravou, tak si vyberu tu natáčecí nápravu. Holt to auto asi nešlo vymyslet lépe, francouzští soudruzi dělali co mohli. To auto zatáčí skvěle, čert vem malou nádrž :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 05.01.  20:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nádrž

                    Horká novinka u Sklasse MY2021.... >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 05.01.  22:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nádrž

                    No při stylu jízdy, který se předpokládá u Talismanu možná ano. Ale v případě současného Meganu RS je tato "vymoženost" spíše pro zlost. Na limitu totiž nikdy předem nevýš, jak to auto zareaguje. Osobně jsem si to vyzkoušel na okruhu v Mostě a zaznělo to i v mnoha testech tohoto auta. :'-( Nemluvě o zvýšené hmotnosti a zvětšené ceně...
  • 20 Reagovat !

    foto Nameless

    Nameless 06.01.  08:30

    Poděkování

    Lidičky, všem vám děkuji za vaše příspěvky do diskuze, vážím si toho. Nameless :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Covid-19 v pražské zoo: Nemocné šelmy dostávají antibiotika, Richardovi už je lépe

Covid-19 v pražské zoo: Nemocné šelmy dostávají…

K trojici zvířat pozitivních na covid-19, lvům indickým Jamvanovi a Suchi a gorilímu samci Richardovi, přibyly…

Cirkus byl, je a bude: Zarmoucená rodina se loučí s legendárním principálem Jaromírem Joo

Cirkus byl, je a bude: Zarmoucená rodina se loučí s…

Cirkusovou obec v České republice ta zpráva zasáhla jako blesk z čistého nebe. Dvacátého února zemřel principál…

 

iSport.cz

Palát dal vítězný gól Tampy, bodoval i Nečas. Zachova série skončila

Palát dal vítězný gól Tampy, bodoval i Nečas.…

Hokejový útočník Ondřej Palát vstřelil v NHL rozdílový gól Tampy Bay při výhře 2:0 v Dallasu a byl vyhlášen…

Třinec odložil duel. Manželka kapitána Vrány (†35) tragicky zemřela

Třinec odložil duel. Manželka kapitána Vrány (†35)…

Třinečtí Oceláři museli ze závažných důvodů narychlo odložit zápas 50. kola Tipsport extraligy proti Litvínovu.…

 

Reflex.cz

Filmy a seriály, které letos bojují o České lvy a můžete je vidět online

Filmy a seriály, které letos bojují o České lvy a…

Loňská filmová sezóna byla kvůli koronaviru nezvykle slabá i na české podmínky. Pole distribučních premiér kvůli…

Romská ghetta na Slovensku v čase koronaviru: Vojenské uzávěry, stovky nakažených, dřevo na topení zdarma

Romská ghetta na Slovensku v čase koronaviru:…

Koronavirus si nevybírá - onemocnění se nevyhýbá chudým ani bohatým a už vůbec neřeší barvu pleti. Přesto jsou…