BMW řada 5 (2014)
11.5.2015Opět celkem běžná kombinace pětkového BMW. Na ulicích je 5tek opravdu hodně, prý se asi povedlo. V Čechách velmi oblíbená konfigurace 3litru a x drive…
BMW řada 5 (nprimera)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Radkos 12.05.2015 00:59
1800 kg ani nahodou ;)
celkem pekna recenze, jen s tou vahou jsi to trochu prestrelil... 1800 kilo ma tak mozna moje trojka, tahle petka bude mit kolem dvou tun ;-) :-)-
-
cptObvious 12.05.2015 08:11
« Re: Re: 1800 kg ani nahodou ;)
Zabudni.
Pohotovostna hmotnost F11 530xdrive je 1995kG -
Radkos 13.05.2015 13:34
« Re: Re: 1800 kg ani nahodou ;)
1775 je presne hmotnost ty my 330xd :-) je az k vzteku jak ty auta za posledni generace nakynuly. Doufám, ze to ted uz tak nejak kulminovalo a hmotnost se bude zase snizovat a tim nemyslim na ukor sesti a vice válců zavadenim nakejch trivalcovejch eko sracek (i8 snad promine), kde jsou pisty tak maly, ze olej musi byt jak voda aby to vůbec mazalo >:D >:D jinak z toho jednani prazskyho inveltu si doma fakt clovek muze leda tak poplakat do polstare...
-
-
-
TomasPT 12.05.2015 15:52
Runflat
Když tam nemáš runflaty, má bmw v kufru díru na rezervu? Aspoň dojezdovou?
Jezdil jsem s touhle kombinací v zimě v Peci na xDrive a dost mě to chytilo. Auto, které mi tam přišlo jako nejpohodlnější a nejpříjemnější pro řidiče. Do trojky a čtyřky se leze jak do tanku a X3456 jsou zase vysoké potvory. Tohle je takový příjemný kompromis.
Ten komfortní režim je fajn, když se táhneš na dlouhou cestu a nikam nespěcháš. Auto si prostě v klidu jede, ale na svižnou cestu po okresce to fakt nebylo.
Moc mě bavilo to na sport+ rozhazovat do smyku. 530dxD je prostě boží auto :-)
Jen chybí ty prachy trochu >:D
Tak ať slouží-
NPramer 12.05.2015 20:17
« Re: Runflat
Abych nekecal, protoze jsem se pod dekl v kufru nedival, ale urcite tam misto neni. Kazdopadne pro sebe nutnost rezervy neprecenuju. Na stovkach tis. km jsem pichnul jen 2x a to si nejakou tu asistenci pripadne zavolam. A v kufru mam pro pripad tu sadu s kompresorem. Kvuli tomu bych se na RTF nenaklepaval. Vazne az me prekvapilo, jaky to muze byt u takoveho auta rozdil.-
stanleyy 13.05.2015 08:30
« Re: Re: Runflat
odkedy som ja "pichol" 2x pred Vianocami, tak si runflat neviem vynachvalit...
S runflatmi ziadny problem nemam - mal som ich na F10 s adaptivnym podvozkom (245/45/R18), kde boli uplne v pohode, tak isto nasa F20 jazdi na runflatoch bez problemov (tam mame len 16tky).
Tak isto si ich urcite necham na mojej novej F30 (inak - presiel som na F30 z F10... 5ka je fakt velka "krava" a radost z jazdy tam az taka nie je, aj ked je to skvele auto)-
iudex 13.05.2015 08:52
« Re: Re: Re: Runflat
Hmm, tak to si prvý majiteľ (nového) BMW, ktorý si runflaty chváli. 90% ľudí na ne nadáva a mnohí ich rovno vymení za normálne gumy. Fajnšmekri (ako je tunajší užívateľ Dinar) si rovno s výmenou gúm menia aj pružiny, resp. tlmiče (tvrdiac, že tvrdé runflaty BMW kompenzuje príliš mäkkými pružinami a dokonalý pomer komfortu a jazdnej istoty u BMW má vraj kombo non-RFT a tvrdšie pružiny). -
NPramer 13.05.2015 20:20
« Re: Re: Re: Runflat
Tak to jsem vážně zvědavý, co budeš říkat na přechod z F10 na F30. Já šel právě naopak z F31 na F11. Já teda jezdím 6tis. za měsíc a díky tomu mě veškeré i menší nešvary auta prostě vadí víc, protože si je mám možnost pořádně užít. Např. to odhlučnění trojky mi přijde vážně pod úrovní, která přísluší prémiové třídě. Pravda že sedan na tom byl lépe.
-
-
-
-
iudex 13.05.2015 08:59
Výborná recenzia
Výborná recenzia, málokedy sa vidí tak objektívny a triezvy pohľad na vlastné auto, pekne pomenované klady a zápory. Tiež vo svojom okolí vnímam isté zbožšťovanie BMW a po kúpe potom príde mierne sklamanie. Ale pritom nejde o sklamanie z auta samotného, ako skôr sklamanie v dôsledku vlastných nereálnych očakávaní. A ako píšeš, za ne auto nemôže.
Inak môj názor na rozdiel medzi štvor- a šesťvalcovým dízlom je rovnaký: R4 môže byť nominálne veľmi výkonný (dnes ďaleko cez 200k), stále ale je to len plebejský R4 ako v akejkoľvek ľudovej Octavii, až so šesťvalcom auto získa úplne inú suverenitu, noblesu a dokonca aj aký-taký slušný zvuk. Skrátka vo vyššej strednej, notabene prémiovej triede auto má mať šesťvalec, bez neho to nie je pocitovo prémia.