Honda Jazz (2009)
17.3.2009Zdravím čtenáře M.A.CZ! Po prvním roce soužití jsem se rozhodl přepracovat celou recenzi, zaměřenou spíše na technické detaily posbírané po celém…
Honda Jazz II (MilE3ater)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
elka_cz 08.06.13 12:05
« Kufr
Díky za skvělou a vyčerpávající recenzi, která měla v mém případě taky nemalý vliv na nákup Hondy Jazz, pro kterou si jedu příští týden do Brna :-) Protože jedním z výchozích parametrů při výběru nového auta pro jednoho až dva lidi bylo, aby se mi tam vešlo nerozebrané kolo, zaujala mě tahle zmínka v recenzi:
"Výsledná plochá podlaha v tomto režimu měří 1.7m na délku, což je dost pro tři horská kola. Délka nákladu v tzv. dlouhém režimu je ještě větší – posunete-li sedadlo spolujezdce úplně dopředu, sklopíte ho, a získáte nákladový prostor o délce 2,4 m."
1,7 je v podstatě totéž, co v mém původním voze (Ford Focus 2005), kde jsem kolo bez větších problémů při složených sedačkách dostal ( [odkaz] ) Neměl byste nějakou fotku kufru s kolem, pokud jste tedy někdy takhle cestoval? Předem díky :-) -
MilE3ater 05.09.12 19:57
« Re: reklamácie
Ahoj
vsak se nezlobim, kazdy to vnima jinak a kazdy k tomu pristupuje jinak..
Od vozu za ktery sem dal pro mne nemaly peniz v dobe kdy kazdej obracel korunu nez si koupil rohlik k veceri sem prinejmensim cekal snahu dealera resit at uz banalni ci vice zavazne potize.
Na 15let starem aute, ktery ma najeto pres 350.000km a jez vas stalo pouhych 50.000CZK a za tech 5let a 150.000km do nej nasypal cca 70.000vcetne pojistek se jiste taky narozcilujete az az ale tady porovnavame jabka a hrusky
:-)
Delam v automotive branzi kde denne resime problemy at uz kvalitativni, technicke, ci jen uzivateske a zkusenosti pravi, ze se vse da resit a i kdyz se kolikrat stalo, ze zakaznik schvalil koncept presto trval na napravnym reseni z jedineho duvodu: zachovat si dobre jmeno a prizen zakazniku.
Nepopiram, ze lpim na poradek a jen tak se s necim nespokojim, na druhou stranu dealerovi nemuze delat az takovou potiz sepsat protokol a resit jej s "matkou", otazkou je, jestli se jim chce neco takoveho cinit... Pokud se snazi udrzet na trhu v retezci frencizingu Hondy je potreba mit proaktivni pristup, v opacnem pripade prijde odliv zakazniku a pripadne zmene vlastnika dealerstvi (jiz se tak stalo)
Nespokojenost nejen s jednanim (kdy vam dealer do telefonu vyhrozuje ztratou pracovniho mista u vaseho zamestnavatele) a i cenou dilu ci servisnich ukonu v porovnani s jinymi dealerstvi melo za nasledek i muj odchod. Jezdim ted do Zittavi (DE) a co si budem povidat, uplne jinej svet...
Za tu dobu sel vyvoj opet do predu, o to vic se nedivim nizkym prodejum Jazzu, v konkurenci toho nema uz moc co nabdnout a cena diky Yenu je premrstena za vuz ktery za nej ziskate...
-
mikinko 29.08.12 08:00
« reklamácie
Z výpočtu chýb ktoré ste reklamovali musím uznať že ste pedant a puntičkár až sa mi nechce veriť že ste doteraz jazdili na rozpadávajúcom sa swifte?
Nič v zlom ale to čo vypisujete ako chyby sú bežné veci ktoré sú u malých lacných áut jednoducho bežné.... Určite vás už v servise dobre poznajú a určite keď vás vidia tečú im nervy :-)
Prajem Vám menej času na cestách do servisu ktoré stoja peniaze, čas a nervy a viac času jazdou v honde...
Výhodou jazzu je zrejme variabilita interiéru a možno charakter agregátu, ono 1.4 so 70kw a 127Nm alebo koľko je to presne dnes robí kde aká automobilka, je to proste malé auto triedy B a nič viac či menej.
Samozrejme nič zlé týmto príspevkom nemyslím....
-
MilE3ater 03.04.12 21:38
« Re: Dotaz
Zdravím Honzo
bohužel jsem se k proilu Jazze dostal s velkým zpožděním a tak reaguji až dnes..
Jazz je ideální vůz do města, na pětku taky občas jezdím jen tak plachtím, ale pokud mohu doporučit, motor alespoň během prvních 10tis.km bych nepodtáčel, spíše naopak. Až budete mít hotový profil, dejte echo, rád se podívám :yes: :yes:
Jinak jsem samozřejmě mile potěšen, když mlže profil pomoci při výběru, spravování profilu má pak větší smysl ;-)
Jestli jsem nepsal o led diodách soukromou zprávou, osobně bych je nedoporučoval, nemají takovou svítivost ba ani životnost.
Pepa -
"-- skrytý --" 04.11.11 17:08
« Re: Re: Honda Jazz 1.2. Trend
Hezký den. Děkuji za Vaši odpověď. Ano, máme model 2012. Ikdyž máme najeto pár stovek kilometrů, jsme nadšeni. Postupně přidám i fota. Vaše stránky jsou jinak moc zajímavé a věřím, že zde načerpám mnoho poznatků o Jazzu. Zatím jediné mírně negativní poznání je, že auto je dost citlivé na boční vítr. Již jsme měli několik aut, ale jezdit na pětku po městě při cca 15 000 - 18 000 otáčkách, je paráda. Ještě jednou díky.
Valach2 -
MilE3ater 04.11.11 05:46
« Re: Honda Jazz 1.2. Trend
Zdravím,
předem se omlouvám, za pozdní odpověď, byl jsem hodně zaneprázdněný..
S 1.2 moc zkušenosti nemám, jen co se týče jízdy v plném obsazení kde se agilita motoru radikálně snížila. Pokud jste si vybrali již facelifotvou verzi tak předem gratuluji, měla by mít vychytané veškeré mouchy (vyjma kyvácivého podvozku). K dotazu ohledně LED diod jakožto náhradu za obrysová světla - hodně záleží na výběru, bohužel v mém případě je efekt pouze na oko, proto jsem je vyměnil zpátky na původní. LED světla pro denní svícení nemám.
Pepa -
"-- skrytý --" 24.09.11 22:42
« Honda Jazz 1.2. Trend
Hezký den přátelé. Rozhodli jsme se ještě jednou v životě koupit nové auto. Po dlouhém vybírání, na což měli vliv i recenze, jsme se rozhodli pro Hondu jazz 1.2 Trend. Moc toho přes rok nenajezdíme a jednou za rok dovolená v Chorvatsku. Proto jsme i volili menší kubaturu. Má prosím někdo zkušenosti s tímto krásným vozítkem o obsahu 1.2 ? Na autíčko čekáme a budeme čekat asi ještě měsíc. Chtěli jsme červenou barvu a na ni se čeká. Předem děkujeme za každý postřeh.
Jan Valach -
MilE3ater 16.04.10 18:57
« Re: Re: Re: Zdravím
Ahoj Jirko,
chtěl jsem jen doplnit, že není nezbytný držet plyn v otáčkách od 3 do 5, spíš jde o to, že šipky tě nutěj spořit a řadit už kolem 1500-1700 otáček. Nevím jakou trasu absolvuješ nejčastěji (město, mimo město, do 5/10/15km?), takže stačí jezdit kolem 2500 ot. ale při řazení a na rovince tomu klidně dát, ať sse motor naučí tahat.
V mém případě se totiž stalo to, že sem jezdil podle šipek a motor na sešlápnutí mc nereagoval.
Po celou zimu jsem ho točil jak píšu nahoře a skutečně reaguje o poznání lépe. Dle zkušeností ostatních - čím dřív ho zajedeš, tím líp.. ;-)
Pepa -
Pincek 14.04.10 12:16
« Re: Re: Zdravím
Ahoj,díky za přivítání a za odpovědi a rady! budou se hodit, protože dotedka jsem ty šipky víceméně poslouchal ( samozřejmě jsem si už párkrát zazávodil :)) Ale od tedka to zkusím po tvém a uvidím, co to udělá. Dlouho jsem nebyl doma, proto jsem ještě nic nenafotil. Zkusím to do večera napravit,ale dneska je v Olomouci fakt hnusně,tak nevím jak se fotky povedou, fotím bohužel jen mobilem. Jinak si myslím, že kola padnou k Jazzu jak ulitá, mě se líbí... Pomáhal my je vybrat prodejce, zřejmě vlastní zkušenost, protože na netu nevypadaj tak dobře jako na autě samotném. Jinak musím říct, že mě recenze Tvého auta opravdu moc pomohla, navíc tedka z odstupem času můžu říct, že každé tvé slovo o autě sedí i v mém případě ;-) -
MilE3ater 10.04.10 00:02
« Re: Zdravím
Ahoj Jirko,
právě jsem na tebe náhodou kolem 21.h narazil a při pročítání recenze narazil na zmínku o mém blogu - těší mě, že se stala vodítkem při výběru ;-)
1) odhadem a dle pročítání recenzí cca do 7-8tis.km
(nicméně doporučuji nekoukat na zelené šipky a TOČIT 3-5tis ot./min, sice to bolí, ale ušetřených 45Kč na 100km za utahanej motor nestojí, alespoň v období záběhu. Přes zimu jsem tomu nakládal, pač ochota táhnout jako u Swiftu nebyla, což Marcel i sám dle jeho zkušeností kontroval, teď už je to výrazně lepší)
2) nezpozoroval jsem posun limitu, ani nahoru, ani dolu
3) netuším, ale na tohle mě Mochizuki (jap. kolega) upozorňoval, že on to měl tak, že když zamykáš na SUPERLOCK (2x stisknout tlačítko zamknout v intervalu do 4s), tak se sklopěj..
Zkoušel jsem i variantu soustavného držení tlačítka, ale nic..
Kdybys našel ještě 1x odkaz na youtube - dej avízo, mrknu.
Pepa -
Pincek 09.04.10 21:41
« Zdravím
Ahoj, jsem tady nový s pohledu recenzí vlastních aut. Čtením recenzí ostatních ale nikoliv a proto bych ti chtěl svým způsobem poděkovat při úspěšném výběru auta, protože i tvoje výborná recenze k tomu přispěla. Kdyby ses nezlobil, měl bych na tebe pár otázek :-)
1) Do kolika tisíc km se ti asi ustálila spotřeba? respektive o kolik klesla od kopě nového?
2) Klesal ještě hluk od motoru, ne že by mě to vadilo,ale prodejce říkal že hodně stichne, tak jestli se ješttě mám na co těšit
3) Jde nastavit v palubním počítači automatické sklápění zrcátek po zamknutí vozu? (viděl jsem to na youtube)
ještě jednou díky za info a recenzi. Jirka -
O_i_vtec 31.03.10 15:23
« Re: Zdravím kolegu
Pánové, díky za vaše reakce. Autem jezdím sice "soukromě", ale většina km je z práce do práce - taky už to chci ale snížit, tohle je moc :-). Co se tyká toho měkkého rámu dveří, zkusím kontaktovat p. Najmana, já nemám moc čas se s někým handrkovat a objíždět servisy... Field Claimy taky znám z práce - můj případ by myslím vyřešily nové dveře, ale je jasné, že se jim do toho nechce. Jinak si ale na auto nemůžu stěžovat. Před koupí jsem byl ujišťován, že Jazzy už se dělají jen v JPN, tak jsem s tím automaticky počítal a pak vida - Čína :-)...
Recenzi plánuji už delší dobu, ale času se na ní nedostává, chci, aby když tak k něčemu byla...
Díky Ondra
-
marceb 29.03.10 18:44
« Re: Zdravím kolegu
Já byl 22.3.2010 v Brně na výstvě Agrotech a spolu s manželkou jsem vezl také její rodiče. Na dálnici jsem se pohyboval od 110 - 140km/hod tachometrově a žádné problémy s bočním sklem řidiče a ani spolujezdce jsem nezaznamenal. Průměrná spotřeba mi dle tankování vyšla 6,5l/100km. Jelikož jsem cestu absolvoval na zimích gumách, tak byla trochu vyší hlučnost od kol, na letních je to mnohem lepší.
A nezapomeň svojeho Jazzíka nafotit a něco o něm tady napsat. Marcel. -
MilE3ater 29.03.10 17:43
« Re: Zdravím kolegu
Zdravím,
dyť to říkám furt, že Comfortů v modrém je tu už hafo >:D
Ale s takovým kilometrovým proběhem - pane jo! Služebně?
U číňanů bejvá obecně problém s kvalitou použité oceli, ani se tomu nedivím - přesto není argument servisu oprávněný, toto musí vzít do reklamačního řízení, buď seříděj závěsy, nebo vyměněj dveře, případně jiné řešení. Jak už jsem psal Marcelovi nahoře - jako důraznější páku můžeš použít REKLAMACI Z POLE, tj protiopatření na nevhodné konstrukční řešení.
Navíc toto auto je v tomto segmentu na vyšší cenové hladině, tomu by měla odpovídat i kvalita!
Pokud se servisem nepochodíš, zkus kontaktovat Hondu EU:
jiri.Najman@honda-eu.com
principiélně by to měli vzít už i s ohledem na jejich politiku viz:
[odkaz]
Mlhovky jsem ještě nepřemýšlel-uvidím, spíš by mě zajímalo jak dopadneš ty? Máš na montáž návod? Zajistil bych...
Co plánuju je přestavba klaksonů namísto současného mik-mik,
poté zprovoznění chlazení přihrádky a ALU.
A propo, že se nepochlubíš se svým Jazzíkem? Je nás tu málo....
Pepa
-
MilE3ater 29.03.10 17:30
« Re: Re: Re: Garanční prohlídka
Ahoj Marceli,
jen co mi začaly brzdy pískat, udělal jsem tehdá to samé co ty, ale nebylo mi to nic platný, ty rejhy tam jsou.. ;-\
Ještě jsem zapomněl vzpomenout mírné povrzávání palubky, někde u dveří spolujezdce, uvidím, co mi na to mý "oblíbenci" řeknou..
Drncající a hlučný doraz oken u předních dveří ale reklamovat chci a budu, i když mě s tím posledně poslali k šípku.
Musí to být podáno jako REKLAMACE Z POLE - neboli Field Claim.
To v moji práci občas řešíme - jedná se o reklamaci nevhodného konstručního řešení. I když se nejedná o zjevný problém související se zárukou - je dodavatel povinnen se tomu věnovat, vymyslet a zajistit protiopatření. Otázkou je, jestli tuto terminologii servisáci znají - měli by...