Diskuse

Ford Mondeo (2001)

27.4.2007

Potom co můj Ford Scorpio dosáhl požehnaného věku, dospěl jsem k názoru, že nastává doba kdy je auto třeba vyměnit za něco mladšího. Začal jsem…

 

Ford Mondeo (Midlosek)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto mufik-martin

    mufik.martin 29.04.2007  10:04

    Odflaknute

    No těšil jsem se na recenzi 2.0, protože to je opravdu problém někde sehnat a když člověk občas na něco narazí, většinou jsou to podobné recenze jako tato, nic neříkající článek. Bohužel
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 29.04.2007  12:44

      « Re: Odflaknute

      To víš, auto mám ani ne půl roku a většinu kilometrů najezdím ve služebácích. Tyhle stránky jsem našel náhodou a máš pravdu že jsem garáž založil dost narychlo. Teprve včera jsem dělal pár fotek, na kterých auto není bohužel ani umyté a navíc ve stínu až večer :-( . Jestli chceš něco konkrétního k vozu, ptej se. Když Ti budu umět odpovědět, tak rád odpovím a zároveň to v rámci možností doplním k popisu. Času mám málo, tak jako dnes většina lidí. Novinařinu jsem nestudoval, ale rád to postupně vylepším.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Pavel" [85.70.112.XXX] 29.04.2007  18:52

        « Re: Re: Odflaknute

        Zajímalo by mě, jak je to se spotřebou..
        • 00 Reagovat !

          foto Midlosek

          Midlosek 29.04.2007  19:49

          « Re: Re: Odflaknute

          Většinou nejezdím s moc lehkou nohou, ale když vezmu v úvahu město a dálnici 50:50, tak se zatím vejdu do 8l/100km a to je příjemné. Uvidím ještě, co se spotřebou udělá teď klima.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.2007  10:16

    hodnocení

    auto: 9b; popis a zkušenosti: 5b; fotky: 3b --- celkem: 6b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Midlosek

    Midlosek 02.05.2007  23:59

    Doplnění

    Tak mám chvilku času a něco málo jsem doplnil. Rád uvítám další názory a podněty pro vylepšení "recenze".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [217.115.245.XXX] 04.05.2007  17:00

    Problémy se vstřikováním u 92kW ???

    ...silnější varianta 92kW má někdy problémy se vstřikováním. Máš asi na mysli 1,8i 16V SCI (přímé vstřikování benzínu – 96 kW), ne ?
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 04.05.2007  19:22

      « Re: Problémy se vstřikováním u 92kW ???

      Já dostal před koupí dvoulitru tuhle informaci, že jsou to právě 1.8 92kW, které někdy trpí tímhle neduhem. Informace je od člověka právě z fordího servisu.
      Máš-li jiné informace, sem s tím, popis doplním, nebo opravím.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [217.115.245.XXX] 05.05.2007  16:25

        « Re: Re: Problémy se vstřikováním u 92kW ???

        Mám motor 1.8 (92kW benzín) je i z dostupných zdrojů (net, servisy atp. bez problémů ( alespoň doufám, že moje auto bude :-). Právě z tohoto důvodu jsem zvolil verzi 1.8 92kW, protože problémy se vstřiky mají být - logicky, u verze s přímým vstřikováním, jenž zase jako plus disponuje 6 stupňovou převodovkou a taktéž menší spotřebou. Auto i s motorem 1.8 (92kW) jezdí velmi svižně - navíc do něj liju od zakoupení pouze V-Power a jsem spokojený - jezdí jako ďas :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Midlosek

          Midlosek 05.05.2007  22:21

          « Re: Re: Problémy se vstřikováním u 92kW ???

          Když jsem vybíral jaké auto koupím jako nástupce Scorpia, rozhodoval jsem se mezi Peugeot 406 Break 2.0HDi, Renault Laguna Grandtour 1.9 dCi, nebo Ford Mondeo Turnier TDCi 2.0 96kW. Pak jsem vzhledem k zajištěnému servisu na auta značky Ford zvolil právě Mondeo. Pak jsem se sešel s člověkem který šéfuje onomu servisu a ten mě rozmluvil naftu i 1.8 92kW, která se zdála být ideální (povinné ručení, spotřeba, výkon..). Přiznávám, že ani pořádně nevím v čem se liší motor 81kW a 92kW. Jinak ani dvoulitr není úplný lenoch. Ta šestistupňová převodovka by tomu autu moc pomohla :'-( Osobně si myslím, že i u auta prostě záleží na štěstí a na "kusu". Tak přeji hodně kilometrů bez závad a doufám v totéž.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Dave" [77.104.247.XXX] 07.05.2007  09:07

            « hlučnost

            Říkal jste, že je hlučnější na dálnici....mám rád tichá auta a o mondeu jsem uvažoval. Je to opravdu silný hluk? K jakým autům byste to mohl přirovnat ať mám představu...(pro mě je hlučná felicia ve 130km/h, fábii už považuji za tiché auto v benzinu)
            • 00 Reagovat !

              foto Midlosek

              Midlosek 07.05.2007  11:58

              « Re: hlučnost

              To je právě tak, že to auto je tiché že je sotva slyšet motor. Právě absence šestého rychlostního stupně má na svědomí cca 3600ot/min při 130km/h. U každého auta začíná být motor slyšet se vzrůstajícíma otáčkama a tady by pomohlo alespoň o 300ot/min při dané rychlosti méně. Auto tedy není hlučné, ale mohlo to být ještě o něco lepší. Určitě není hlučnější než Fábie v benzínu ;-) .
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Kamil" [85.135.118.XXX] 09.05.2007  19:17

                « Re: Re: hlučnost

                Měl jsem Fabii v benzínu 1,4 a teď mám toto stejné Mondeo 2.0, rozdíl dvou tříd je nesrovnatelný. Auto je samozřejmě podstatně tišší než Fabia :-). Od 130 hluk (aerodynamický) sice lehce naroste, ale pak se už téměř až k maximu nemění. Do cca 110 je uvnitř absolutní ticho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.2007  17:54

    hodnocení

    Auto je to pěkný, asi to chce víc fotek. Ale líbí se mi, dávám deset bodů! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 05.05.2007  21:25

      « Re: hodnocení

      Díky, s fotkama se doufám polepším. Až bude zase trochu sluníčka, tak auto pořádně umyju a rozšířím fotogalerii ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.2007  17:43

    hodnocení

    Moc pěkná kára. Přidej trochu víc fotek, ale dávám 10 bodů :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 13.05.2007  12:01

      « Re: hodnocení

      Děkuji pěkně ;-) . Dnes svítí sluníčko, jsem s autem venku, ale nemám pro změnu foťák. Tak snad už příští týden nějaké foto nadělám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.135.118.XXX] 09.05.2007  19:21

    Re: Re: Re: Odflaknute

    Jezdím město:mimoměsto - 70:30 a i s klimou se dostanu kolem 8,3 až 8,8. Delší X-set kilometrovou trasu jsem udělal i za 7,3 (mám Mondeo 2.0 11/2001 - najeto 156 tis.km - druhý majitel)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  12:08

    muxa

    Recenze je super, ale pár fotek navíc by neuškodilo...Dávám 8
  • 00 Reagovat !

    foto mufik-martin

    mufik.martin 24.05.2007  18:22

    Spotreba

    Zajimalo by me, jake nejnizsi spotreby se da dosahnout s timto autem, kdyz se jede klasicky okreska okolo cca 100 a neni temer zadny provoz? A potom kolik to zere na dalncii pri tachometrovych cca 130 - 140? A opravdu motor toci temer 3500 pri 130? to je opravdu hodne. Ted mam vlastni Fiat Punto 1.2 8V a sice vsude se pise, ze to ma extreme dlouhe prevody, ale me to vyhovuje, protoze na dalnici tocim taky cca 3500 pri 130, ale u velekho auta, zamereneho na dalkove cestovani se silnym 2.0 bych cekal otacky tak 3000 otacek na 130. Napriklad TDCI 130 koni se sestikvaltem ma rovnych 2100 otacek pri 130.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 24.05.2007  20:59

      « Re: Spotreba

      Je to opravdu tak jak jsem napsal - cca 3600ot/min. Myslím, že ani při lehké noze na okresce není šance pokořit 8l/100km směrem dolů. Přiznám se, že spotřebu sleduji jen průběžně a tak nejsem schopen konkrétně zodpovědět kolik papá při určitých rychlostech. Ve výbavě nemám computer, tak počítám podle účtů pouze stylem, sežere/ujel jsem.
      • 00 Reagovat !

        foto mufik-martin

        mufik.martin 25.05.2007  17:38

        « Re: Re: Spotreba

        To je dost divne, ze by to neslo pod 8 na okresce. Protoze kdyby to zralio na okresce 8 tak na dalnici si to vezme tak cca 10 a vice. No ja prave premyslim o tom samem motoru, akroat Kombi a chci ho prestavet na LPG. Nevite nekdo nahodou, jak je tenhle motor staveny? Jak moc mu LPG ublizi ci ne?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "mira" [194.213.46.XXX] 01.06.2007  20:20

          « Re: Re: Re: Spotreba

          Mondeo mám už 4 roky na LPG,vstřikování SGI a na ním 130 000km na LPG.Žádný problem.Spotřeba asi 8,5l/100km.Mám pocit, že to jede líp jak na benzin. Kdo se projel,taky se nestačil divit.Maximálka zůstala zachována.Doporučuji.Chystám se,že ho ve 200000 km vyměním za 2,5/6V a zase mu dám plyn.Napřed jsem se LPG bránil, ale chce se to svést kvalitním systemem vstřikování.
          • 00 Reagovat !

            foto mufik-martin

            mufik.martin 04.06.2007  10:24

            « Re: Spotreba

            Jaky mate motor v tom mondeu na LPG? Taky jsem premyslel o 2,5, ale nakonec jsem slysel, ze ve vykonu neni uz tak velky rozdil ale ve spotrebe je to cca 2 litry.A preci jen 4 valec je levnejsi na prestavbu. Taky chci jedine kvalitni prestavbu s primovstrikem, nejsem blbej abych tam dal centralni smesovac a pak si ztezoval, ze to zere vic a jede min. Jakou jste mel spotrebu benzinu? Zvedla se sptoreba?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "nitraq" [62.245.77.XXX] 24.06.2007  14:25

      « Re: Spotreba

      Táta má tohle auto a při delších cestách po dálnici (např. Itálie, Rakousko) jezdí běžně za 8 na sto.
      • 00 Reagovat !

        foto Midlosek

        Midlosek 24.06.2007  19:56

        « Re: Re: Spotreba

        Na neucpané dálnici, při ustálené rozumné rychlosti to kolem osmičky bude, což jsem už ověřil ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto vl-sl

    vl.sl 29.06.2007  12:31

    majitel 1,8 92kw

    Volba auta 10b,je to podle me nej volba pokud clovek premysli hlavou ne srdcem,jinak mam prave 1,8 92kw a jsem tim motorem nadsen!!!Spotreba prumer 7,4l a jezdim svizne,kamos ma 2l a nikdy mi neujel(9,8 oproti 10,5s fakt v realu nepoznas)snad jen pri dlouhem kopci mi malinko ujizdi,ale pri tom tankovani uz vitezim na plne care ja.Najel jsem zatim 46tkm a az na 1 maly proble super
    • 00 Reagovat !

      foto mufik-martin

      mufik.martin 01.07.2007  10:06

      « Re: majitel 1,8 92kw

      Mohl by jsi prosim nejak vice porovnat ten 2.0 s tou tvou silnejsi 1.8 92kw? opravdu ten 2.0 ma problemy ti ujet pokud je auto stejne zatizene? JA jsem cetl, ze prave ty 1.8 jsou dobry akroat na klidnou jizdu, ze to je jinak slaby motor a vsude doporucuji prave ten 2.0 ze ma pry super vykon a je to idealni volba z hlediska vykonu a spotreby.Ale ne vzdy to co ctu, musi byt pravda a tak bych rad vedel tve/vase postrehy. Nejde me ani tak o to, kdo udela prvni 100km/h ale spise predjizdeni, klasicke stoupani na dalnici a pak jak to je se spotrebou techto dvou motoru pokud je srovnate na stejne trase pri stejnem stylu jizdy? Dekuji
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 02.07.2007  06:30

    foto

    auto máš určitě na 10B, recenze akorát, ale to foto je bída.Jak dodáš, tak přidám i plný počet.Neboj nekopíruji tvé hodnocení ale zatím víc nedám. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 10.07.2007  14:34

      « Re: foto

      Naprosto s tebou souhlasím a jen co se bude správná konstelace - čas a dobré počasí tak už snad nějaké to foto konečně dodělám >:D .
      Jinak jsem znovu kouknul na tvou recenzi a musím uznat, že je opravdu docela dobrá ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.2007  19:14

    mám uplne stejnou přistrojovku

    svetlejsi interier a vyhřívání sedadel. Co máte v miste před řadící pakou misto toho?
    Nemám ovladání rádia :-(. Kolik to baští v benálu?
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 22.07.2007  16:14

      « Re: mám uplne stejnou přistrojovku

      Místo vyhřívání sedadel tam není nic ;-) . Jinak poslední průměr byl rovných 8L, což je myslím super.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.71.75.XXX] 27.07.2007  19:54

        « Re: Re: mám uplne stejnou přistrojovku

        Jen doplním, že aktuální spotřeba po dalším tankování 8,72 na sto. Hodně město a klima, takže spokojenost.
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 11.08.2007  07:53

    pěkné

    hezké auto i recenze je dobrá :yes: 10b
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  08:44

    7b?

    dal si mi 7b a ani jsi nenapsal proc,takovy miluju,takze te prosim,vyjadri se proc. ja ti davam 7b hadej proc. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 13.08.2007  09:35

      « Re: 7b?

      V klidu člověče. Zaprvé se podívej kdy jsem hodnotil. Zadruhé není problém teď rozepsat kolik a za co, případně aktualizovanou recenzi Ti přehodnotit a dopsat co a jak. Napadá mě ale, jestli jsem to od tebe třeba neokoukal - dát 6 bodů bez komentáře, že ;-) ?. Schválně jestli uhodneš o čem píšu.
      Několik "sedmiček" v hodnocení mám taky, ale nenapadlo by mě to řešit a rozčilovat se. Prostě někomu se v době, kdy mojí recenzi hodnotil něco nelíbilo. Od toho to hodnocení je.
      Proč si dal 7 bodů hádat snad ani nebudu a jestli mě miluješ, tak s tím asi nic neudělám :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 28.11.2007  10:05

    hodnocení

    dávám za 10,pěkné fotečky,čtivá recenze, a s tímhle motůrkem jsem toho dost najedzil a byl jsem vždycky spokojený,jen škoda 5ti kvaltu,o šestku si to na dálnici přímo žádá
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 29.11.2007  13:17

      « Re: hodnocení

      Díky za hodnocení. Tahle motorizace má celkem dobrý poměr cena(spotřeba)/výkon. Alespoň ta pětka mohla být "delší", protože ten motor na to bohatě má. Pak by tahle varianta byla určitě alespoň po dálnici o poznání ekonomičtější a kultivovanější.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.2008  14:46

    moje skúsenosti

    Mám tiež 2,0 r.v. 2001, ale Ghia. Najazdené 95000 - mám ho 1,5 roku - zatiaľ som ja najazdil 25000 a niektoré poznatky sa zhodujú, iné sú odlišné.
    Spotreba : mám vcelku dosť ťažkú nohu a mimo mesta (nie na dialnici) pri pokojnej jazde 6,9 l/100km a keď som sa ponáhľal - priemer 90km/h bez dialníc som vyskočil na 7,3 l/100km. V meste, zima, ohrev, klíma - až do 9,7-10.
    Porucha : jediná! Vo forde (Banská Bystrica)neboli schopní s tým nič urobiť - ani nájsť závadu. Natrafil som na machra, čo si nedal pokoj, kým to nenašiel. Dve prasklinky ako vlas na spodnej strane indukčnej cievky. Predtým auto trhalo, sem-tam zdochlo pri jemnom rozbehu - odvtedy ako hodinky!
    hluk : šoféroval som BMW 330 Ci a hluk pri 130 je rovnaký ... samozrejme, že pri nižších rýchlostiach počuť iba rádio.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 10.03.2008  20:44

      « Re: moje skúsenosti

      Ta cívka je u benzínu asi ta nejběžnější závada ;-) . S tou spotřebou to vidím tak, že mám asi trochu těžší nohu na plynu, protože se pořád pohybuju kolem těch 8,5l/100km.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [217.64.5.XXX] 11.03.2008  06:54

        « Re: Re: moje skúsenosti

        Celkovo mám priemer okolo 9 - väčšinu najazdím po meste, ale na diaľkovú jazdu sa dá urobiť slušný priemer aj pri svižnej jazde.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.03.2008  16:33

    Je to auto modré nebo šedé?

    To je jak kdyby jsi měl dvoubarevné auto....
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 10.03.2008  20:34

      « Re: Je to auto modré nebo šedé?

      Nezdá se to, ale je to vážně modré (ale jenom pro chuť :-) ). Záleží jen na tom, jaké je světlo. Někdy docela modré je a jindy to vypadá jak šedá.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.04.2008  11:02

    Ješitnost se nezapře.

    Víš co, zkus trochu přemýšlet hlavou abýt trochu více soudný ke svým výplodům. Auto máš pěkné ale na 10bodů není. Je to staré Mondeo z 2001 ve výbavě Trend. Recenze je nepřehledná. Můžu ti dát 10bodů za fotky. Zkus recenzi předělat a pak hodnocení mohu upravit.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 28.04.2008  11:59

      « Re: Ješitnost se nezapře.

      Jaká ješitnost a výplody? Nikdo nechce aby si hodnotil jinak než si hodnotil. Každý máme přece svůj názor a právo ho prezentovat ;-) . Když bych vzal v potaz, jak na svá Mondea občas nadáváš, tak by to u tvého auta za 10 bodů být nemohlo. Máš pravdu, že spisovatel ze mě rozhodně nikdy nebude, ale to sem asi nepatří. Tak se nad sebou zkus taky trochu zamyslet, obzlášť než něco napíšeš.
      Když to vyjde a pojedeš na sraz, tak můžeme dát řeč. Já se pokusím zůčastnit, když to jen trochu půjde.
      Na závěr ještě dodám, že výbava je Centinental, něco co Ford dával do nějakých akčních nabídek.

      Už jsi zjistil, co máš s tím motorem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.2008  22:13

    Tip

    Na nej.recenzi ;-) :yes: .
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 14.05.2008  19:58

      « Re: Tip

      Díky, ale je tu hodně lepších recenzí než tahle moje. Snad to časem trochu vylepším.
  • 00 Reagovat !

    foto MenInFord

    MenInFord 20.12.2008  16:57

    osvetlení pod palubkou

    Zdravím, přípravu pro osvetlení pod palubkou mají všechny Mondea vyjma CLX, ale osazuje se jen Ghia - takhle to měli při výrobě jednodušší a budoucímu uživateli to také nedá moc práce vytunit. Jinak recenze je to moc pěkná. Ty chrom plastové věci z kapoty bych asi odstranil a na servis osobně doporučuji osobního mechanika na referece od známých - značkové servisy spíše vyměňují a neopravují, pak to leze zbytečně do peněz. Autorizovaný servis se vyplatí jen když je auto nové a v záruce
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 10.01.2009  16:04

      « Re: osvetlení pod palubkou

      Tenhle příspěvek asi patří k jinému autu ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.2009  20:56

    bohužel motor duratec

    zdravím majitele mondea s motorem duratec sam mam take 2.0 benzín myslel jsem si jak to není spolehlivý motor bohužel jsem težce zklaman z konstrukční chyby plastového sání viz: [odkaz] a dale v technickem foru je to rozebrano více uvažuji že ty klapky take vykuchám nebo vyměním cele sání lepší než pak kupovat nový motor.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 10.01.2009  16:18

      « Re: bohužel motor duratec

      Člověče nestraš, kolik mělo to auto najeto a jak bylo staré? O této závadě jsem ještě neslyšel. To "vymletí" osiček je ale hodně brutální. Nemůže mít tenhle stav ještě nejakou jinou příčinu - třeba neodborný servis předchozího majitele?
      Vdyť by se taková kontrukční vada, musela za ty roky co se tenhle motor používá projevit už na spoustě motorů. Dal si mi brouka do hlavy. Nechám to raději na jaře zkontrolovat. Mimochodem netušíš, jestli má stejně udělané sání u tohoto dvoulitru i Mazda?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.2009  19:47

    duratec

    Majitel uvádí 92tis,km. a rok 02. Vím jeste o [odkaz] Sání na mazdě vypadá z veku uplně stejně zevnitř jsem ho neviděl. U mě při kontrole poslechem to nějak brutalně necvaká a navíc kloubek co ty klapky ovládá mam nefunkční takže jsou stale otevřené a nehýbou se tak snad se to tím pádem nevyběhá.
  • 00 Reagovat !

    foto zeroone

    zeroone 11.01.2009  17:40

    jsem překvapen

    Oceňuji tuhle recenzi, ale ne proto že by mě lákal liftback ve dvoulitru v základu v super stavu a za dobrou cenu, mam trochu jiné požadavky. Obdivuji zpracování recenze. Výborný začátek dává smysl Vašemu názoru který vystihuje logiku, neupjatý názor vede ke spokojenosti a pak není zapotřebí opakovat blbosti. Pro mě nuda kterou mohu závidět :-) , :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.02.2009  10:05

    Pěknej auťák! Mondeo je super volba.

    AHOJ, pěkný auto, Mondeo mám rád, měl jsem ho skoro 5 let, ikdyž v dieselu, ale zase ta šestka a silný zátah byly fajn. Jen jsem občas litoval, že jsem nešel právě do benzínu 2,0 nebo 2,5 V5. Ale to jsem se trochu bál spotřeby, přece jen je to velké a těžké auto, ale s fantastickým podvozkem a řízením. Chci se dopracovat za rok nebo dva k Focusu ST po faceliftu (po roce 2008), klidně 2 roky jetý :-) Zatím mám na přechodné období C-MAXe 1,8 benzín, také to celkem jede... Užívej si ho.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 20.02.2009  21:53

      « Re: Pěknej auťák! Mondeo je super volba.

      Díky, spotřeba byla u dvoulitru příjemným překvapením. Auto nijak nešetřím, jezdím hodně město a pořád jsem se spotřebou kolem 8,5 litru.
      Fokus ST bude asi prima hračka, tak držím palec aby Ti to brzy vyšlo ke tvé spokojenosti....taky bych si hrál ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.07.2009  15:56

    Kdo pomůže

    Mám Mondeo 2.0 16V krátkou dobu,asi po měsíci.mě začalo pri zahřátí motoru cukat a najednou zhasl motor.Když jsem ho nechal vychladnou normálně chytlo,ale při zahřátí na provozní teplotu otáčky dolu a ticho.Jeden odborník,řekne rozvody,druhý,benzínové čerpadlo,třetí špatný benzín každý něco jiného,U vzduchového filtru poklepu na krabičku,nevím jak se jmenuje,auto chytí,ale hned opět ticho,každá oprava něco stojí a už si s tím nevím rady.Kdo mi poradí nové závady.Vilik0
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 03.07.2009  16:12

      « Re: Kdo pomůže

      Tak já netuším nic konkrétního, ale zkusil bych diagnostiku. Tohle vypadá na nějakou elektronickou závadu, než na mechanické poškození. Možná špatný modul cívky.
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 03.07.2009  16:40

      « Re: Kdo pomůže

      Ahoj, tak podobne som mal na mojom naftovom mondeu. Auto islo bez problemov, aleked sa zahrial motor tam mi po case skapal motor a nechcel naskocit pokial nevychladol. V mojom pripade to bolo vadnym snimacom vackoveho hriadela. Oprava za 1000Sk a bolo po probleme. Kazdy povodne vravel o oprave za 20.000Sk. Navrhujem chod do Forda napojit auto na pocitat a hned zistia kde je chyba.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 03.07.2009  23:48

      « Re: Kdo pomůže

      No slysel jsem, ze nejcasteji odejde civka. Jestli ano, tak drzim palec aby to bylo jen to.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 03.07.2009  23:50

        « Re: Re: Kdo pomůže

        nic ve zlem ale řika SE FORDEM TAM A VLAKEM ZPATKY, ale takova st220 taky bych si dal říc :-) :-) :-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto zip2016

        zip2016 04.07.2009  00:30

        « Re: Re: Kdo pomůže

        Modul cívky stojí na ocuse 2,0 16v benzín kolem 3000,- Kč. A na TurboKluka nedej, on je takovej srandysta!! >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.2009  07:36

    Mondeo 2.0

    Moc rád čtu podobné recenze, podle mě mají tu největší vypovídací hodnotu, narozdíl od vnucovaných a zkreslených sloganů různých prodejců. Postupným výběrem jsem též došel zřejmě k "zlatému sředu" a tím by mohl být právě motor 2.0 16V 117KW. Nákup plánuju snad příští rok a chtěl bych r.v. 2004-5. Najezdím ročně cca 25 000 km po dálnicích i okreskách a skutečně hledám auto, které by poskytlo jak výkon, tak pohodlí při dlouhých cestách. Kdysi jsem měl Lagunu /pouhých 66KW/, a to už jsem rád, že v ní nejezdím. Pohodlná byla, ale strašně poruchová a líná. A protože se živím rukama, tak mě nadměrný bohatství nijak zvlášť nehrozí. V současné době jezdím starým Ford Escortem, který rychle dosluhuje, i když při svých 85 KW to dokáže ještě po dálnici 180 svištět. Ovšem pocit bezpečí není valný.
    Jediné z čeho mám obavu je, abych při koupi nesáhl vedle, tak stále uvažuju, zda je lepší volit autobazar, či soukromou osobu atd... Už se mi parkrát stalo, že auto /prodejce/ nejde přesně odhadnout. Z toho mám největší obavu. Těším se však na nákup, recenze o Mondeu se mi stále více zamlouvají, především co se týče jízdních vlastností, rozumné spotřeby, cen náhradních dílů.
    • 00 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 05.09.2009  14:32

      « Re: Mondeo 2.0

      Ahoj, tohle auto je opravdu zlatý střed. Výkon je na danou kategorii dostatečný, brzdy a ostatní jízdní vlastnosti jsou nadprůměrné. I spotřebou se řadí tahle motorizace k lepšímu průměru. Auto je zatím spolehlivé a mimo baterie, oleje a vzduchových filtrů jsem nic neměnil.
      Přeji šťastnou ruku při výběru :yes: .
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 08.10.2009  00:15

    Fotka

    Ta naposledy přidaná (Camaro) je více než výborná :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TomasPT

    TomasPT 22.12.2013  12:30

    Místo vzadu

    V recenzi píšete, že auto muselo odvézt pětičlennou rodinu. Jak je na tom s místem pro tři vzadu? Seděli vzadu ještě někdo v sedačkách nebo na podsedácích, nebo už starší děti normálně? Jak je na tom v porovnání s novější generací, na kterou jste tu založil novou recenzi.

    Auto vypadá zajímavě a recenze se mi docela líbí. Snad na nástupce bude jště lepší.
    • 10 Reagovat !

      foto Midlosek

      Midlosek 22.12.2013  23:24

      « Re: Místo vzadu

      Konfigurace byla nejprve dvě sedačky a uprostřed podsedák, postupně dva podsedáky a uprostřed nic. Dalo se to docela v pohodě provozovat.
      Když teď stojí obě auta vedle sebe, tak je nové zřetelně větší - širší. Toho místa uvnitř bude u nového víc, jezdíme už ale jen ve čtyřech, ale děti už jsou vzrůstem dospělé osoby a to místo ocení.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…