Toyota MR2 (1989)
6.7.2010Jen v krátkosti, nezanevřel jsem na MACZ, přečet si všechny připomínky a nezapomněl na slib lepších fotek. Bohužel s volnym časem zatim prohrávám K.O.…
Toyota Mr 2 (MiG-21)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
chegue 09.07.10 22:10
« merde:)
Ahoj, konecne po vsech strankach zajimave auto a co hlavne paradni, velmi ctiva a navic i vtipna recenze! Strasne rad se vzdy dozvim neco z historie konkretniho modelu + nejake ty perlicky okolo viz francouzske "merde":) a tady jsem si to opravdu uzil. Dekuju, tleskam a hlasim se do fronty na projizdku:)
nechci delat reklamu, ale mohlo by se treba hodit, nebo se uz mozna i hodilo..:) kluci jsou sikovni. www.ktmotorsport.wz.cz -
Thomasino 09.07.10 17:09
« Nádherný auto s motorem na správném místě :-)
Ahoj Mig-21, tak jsem si dal konečně tu práci a přečetl celou tvoji recenzi. Uff. Dalo to sakra práci, je strašně dlouhá :-(
Nicméně trochu chápu, že ses chtěl podělit o tu šílenou cestu jak se dostat ke značkám a jak ses vlastně dostal k tomuto zajímavému a nevšednímu autu ;-) Rozhodně je to velmi jedinečný kousek! Sám bych časem taky rád nějakou starší lehkou zadokolku, něco jako jste si tady už psali s Mojitem, třeba MX5 poslední generace (do té předchozí se bohužel se svojí výškou 190cm nevejdu, to jsem po ní pokukoval již dříve) :-( .
Recenzi hodnotím s přimhouřeným okem za 10, je na zdejší poměry moc dlouhá (ikdyž já ji mám taky delší), možná by to chtělo nějak rozčlenit a nadepsat jednotlivé odstavce, aby mohl člověk vynechat historii, pokud nemá čas a jen si přečíst zážitky z jízdy, nebo jak ses k autu dostal :-) Za auto samozřejmě za 10, je to jedinečný kus sportovní káry :yes: Za fotky ale zatím za 10 dát nemohu, kvalita je bídná a je jich málo :-( S přimhouřeným druhým okem zatím za 9, ale moc rád ti to pak opravím na desítku, až to bude stát za to. Stačí pak napsat do SZ, mrknu a moc rád opravím :-)
Tak ať i autíčko slouží nadále k velké radosti a někdy bych ho rád viděl na vlastní oči na nějakém srazu :-) -
MiG-21 08.07.10 21:48
« Re: Re: Re: Paráda :)
Tak přiznám se na rovinu, že odpověď jsem neznal, ale to že ZZFE se dávalo i do Coroll nebo Celic sem čet. Tak sem trošku pogooglil a našel, že v roce 2007 jsi mohl u dealera koupit limitovaný turbokit speciálně pro MR2 mk3. Pouze 300 kusů. Samozřejmě s klasickou poznámkou UK & Japan only... -
Enthusiastic.driver 08.07.10 00:52
« Re: Re: Paráda :)
To je pro Japka typické - to nejlepší si nechají vždy jen pro sebe :-) Mimcohodem, měl bych ještě jedne MRkový dotaz - poslední generace měla motor shodný se základní Celicou, že? Je ten motor nějak rozumně zaměnitelný s verzí TS? Oba jsou z řady ZZ, takže počítám, že krom nějakých odlišných vnitřností by mohly být velmi podobné. 190k by MR pasovalo o hodně líp >:D Ale žádný SWAP 1.8 TS jsem v MR 3G ještě neviděl...
Jinak Jaruna je od matky. Ale trávím v ní taky hodně času.. -
Enthusiastic.driver 08.07.10 00:47
« Re: Re: Paráda :)
Nerad předjímám, ale u FT-86 to hraničí s jistotou. CR-Z v Japonsku kupují jak teplé housky a v USA to bude podobné, takže by byla Toyota blbá, kdyby se na hybridní vlně nesvezla taky. Já byl z FT-86 nadšený, vyloženě jsem hltal každou novou informaci, až do doby, kdy přišla poprava původní myšlenky.
Nyní se upínám k Alfě Duetto... -
MiG-21 07.07.10 20:06
« Re: Paráda :)
Děkuju za chválu. Bohužel Japonsko Evropu o turboverzi ochudilo. Angláni si je nechávali na zakázku vozit a od nich pak kupovali auta nebo motory další lidi pro přestavbu. I když na netu jde najít i spoustu různej experimentů s vlastním řešení dmychadel a nebo implementací 2.0l z SW20-22
Koukám, že máš Yarise. I já mám něco z Yarise. Čidlo tlaku oleje. Když hezky pasujou..:))
Někde sem čet, že Toyota se dala dohromady s výrobcem Tesly. Kdoví jak FT-86 dopadne. Snad ne trošku rozpačitě jako u Hondy s hybridní CR-Z, kde ty kila a koně trošku podcenili :-( -
Enthusiastic.driver 07.07.10 09:43
« Paráda :)
Po opravdu DLOUHÉ době jsem se opět z chutí začetl do nějaké recenze na ma.cz. Díky moc za všechnu tu faktografii na úvodu - přiznávám se, že jsem vůbec netušil o turboverzi první MR2 a to se považuji za velkého znalce aut a sporťáku obzvlášť.
No jinak, gratuluji k výběru, tohle je zkrátka volba labužníků, kterou 99% populace nikdy nepochopí a bude za tím vidět jen hranatou nepěknou věc, která má tabulkové hodnoty někde na úrovni silnější Octavie TDI. Jenže už nepochopí, že u MR jde o ty neměřitelné hodnoty, subjektivní pocity, které všemu dodávají neopakovatelnou přímočarou atmosféru. Rozepiš se ještě trošku víc o dojmech z jízdy :-) Co se mi strašně líbí je tvůj přístup - Kaufland a Tesco - jsem rozsekán >:D Kdyby chodili po planetě samí takoví lidé, tak bychom asi nemuseli brečet nad vyměklostí dnešní produkce. Jsem smutný, že z FT-86 udělají hybrid :-( Takže ještě jednou gratulace k výběru a hlavně gratulace ke stavu a investicím, díky kterým má MRka zajištěno přežití na několik dalších roků. :yes: :yes: