Peugeot 306 (2001)
17.6.2009Peugeot 306 vznikl jako malý (nižší střední třída) osobní automobil francouzské automobilky Peugeot. Nahradil u nás poměrně známý a rozšířený (kdysi…
Peugeot 306 Break (MiG-21)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 27.10.2009 20:20
Krása
No musim říct, že to máš v opravdu skvělém stavu.
Já se stal v květnu majitelem stejného modelu. (najeto cca 149,servisní knížka) Do vozu sem se zamiloval už v bazaru a to sem právě asi přehlídnul to velké množství "dentálních" poškození...lak má ďobance a škrábance skoro všude...chápu, že lak nejezdí, ale trošku mě to mrzí :)...stejně jako "spasování" spoilerů s blatníky,kapotou,bočníma lištama atd...to auto musel mít hroznej tyran :-)
Po technické stránce se od začátku jevil zcela vpořádku. Po ujetí asi 5tis. km přišel na řadu výfuk-ten už byl v naprosto tragickém stavu, zkorodovanej po celé délce.
Hned jak jsem přijal auto z výmeny výfuku se rozsvítila kontrolka "autodiagnostika motoru". Auto jsem tedy dal do autorizovaného servisu peugeot na diagnostiku. Problém je v akcelerátoru plynu. (pro peugeot 306 HDI prý bohužel naprosto normální a častý problém) -nabídli mi díl nový za cca 3.000,- s tím, že je dost pravděpodobné, že se kontrolka rozsvítí zas. Pochopitelně jsem odmítl a nechal jsem si pouze vymazat chybu.
Nastal ale další problém-náhlá ztráta výkonu. (auto akcelerovalo do zhruba 1500otáček-pak naprostá stagnace a motor jakoby na nic nereágoval). Nakonec to zpravila výměna naftového filtru.
S najetými 150ti tisíci přišlo na řadu i kompletní brzdové obložení.
Kontrolka autodiagnostiky svítí zas...(i po výměně za jiný, použitý stejný díl). Pořád stejná chyba.
Teď ve 160000(zhruba za 1000km) mě čekají rozvody.
No...to jenom tak :-) rád se podělím o své zkušenosti a snad by to mohlo i pomoci s případnými problémy :).
Časem popíšu auto jako takové :).