Honda CR-V (2013)
7.2.2014Je to téměř přesně rok, kdy jsem se rozhodl zakoupit nový vůz. Vlastnil jsem již celou řadu vozů, až na jednu výjimku vždy nové. Razím myšlenku, že nové…
Honda CR-V (Mendi80)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Vitaj v rodinke CR-V :) 07.02.2014 18:18 GregorZV
- Konfigurace 07.02.2014 22:09 advisor
- 4x4 09.02.2014 09:04 Lucaslegend
- Eco rezim 09.02.2014 09:07 Lucaslegend
- Honda 10.02.2014 09:27 dal
- Nech slúži... 13.02.2014 09:22 franco
- opravdu neotřelý dyzajn! 16.02.2014 12:36 roox
- CR V 05.03.2014 12:39 Banditus
- CRV 23.02.2015 08:24 Banditus
-
-
Mendi80 07.02.2014 18:34
« Re: Vitaj v rodinke CR-V :)
Děkuji za přivítání, tobě také přeji hodně šťastných kilometrů. Nehody se mě zatím naštěstí vyhýbají :-) Je ostudou, že píši recenzi až nyní po tolika letech, nějak jsem byl spíše v roli čtenáře, ale lépe začít později, než vůbec :-) Tvoji recenzi jsem kdysi dávno četl, mám tušení při rozhodování o novém CR-V, jelikož o novém modelu moc informací ještě nebylo, tak jsem se inspiroval u starší generace. Já nemám také vyhraněný styl, prošlo mě rukama kde co, od Němců, škodovek, Francouzů, Japonců i Korejců. Tento týden jsem si udělal překvapení a byl jsem projet nový Leon FR >:D
-
-
advisor 07.02.2014 22:09
Konfigurace
Recenze je podrobná, ale trochu zaslepená , jak u čerstvých majitelů bývá zvykem.
O Hondě jsem také uvažoval, ale zkostnatělost při konfigurace výbavy mě odradila od její koupi. Když jsem chtěl xenony do výbavy komfort tak to nepřicházelo do úvahy a u vyšších výbav lifestyle/exe bych zase musel pořídit kožené sedačky, což zase bylo nepřijatelné pro mě. U Hondy mě prostě chyběl zákaznický přístup.-
Mendi80 07.02.2014 22:31
« Re: Konfigurace
Mohu se zeptat v čem jsem zaslepen? :-) Jako čerstvý majitel se necítím. S autem jsem zkrátka spokojen, tak jako s celou řadou předešlých vozů. Auta beru jako nutnost a v podstatě pracovní věc, takže člověk koupí zrovna to, co mu vyhovuje. Koupit auto, abych na něj nadával, takový sebemrskač ještě nejsem :-) To, že nelze konfigurovat, jsem zmiňoval, ono je to ale v podstatě všude, jen někde lze toho více naklikat, ale až od určité výbavy.
-
-
Lucaslegend 09.02.2014 09:04
4x4
Cau. Mas v popise ze to ma zadny nahon , hoci potom pises ze to ma 4x4, asi si to prehiadol......
Inac presnejsie system 4x4 v cr- v pracuje vecsinou v rezime pohonu iba prednej napravy a zadok pripaja len ked treba....cize ma to jednu medzinapravovu spojku s jednym hydraulickym cerpadlom ovladanym elektromotorom , dokaze realne pracovat v pomere 100:0 az 50:50. Teoreticky dokaze preniest aj 100% iba na zadok ale to musia byt predne kolesa vo vzduchu cize musia mat nulovu prilnavost...-
Mendi80 09.02.2014 09:58
« Re: 4x4
Pokud jsem to uvedl, tak se omlouvám a prosím o info, v které části to tak je, abych to mohl upravit.
Pro upřesnění - výrobce uvádí následující:
Nový systém Real Time AWD pro připojení hnacího hřídele k zadnímu diferenciálu stále využívá lamelovou spojku podobnou té, kterou lze nalézt například v automatických převodovkách Honda. Namísto dvou hydraulických čerpadel a kulové vačky z předchozích systémů je nyní použit elektromotor, který pohání jedno hydraulické čerpadlo ovládající spojku. Elektromotor je ovládán inteligentní řídicí jednotku (Intelligent Control System), která zajišťuje přenos výkonu v závislosti na podmínkách. Nový systém dokáže rozpoznat změny v rychlosti otáčení kol mnohem rychleji, než jeho předchůdce, což pomáhá předcházet protáčení kol. To je významné především při jízdě na povrchu s nízkou přilnavostí, například sněhu.
-
-
Lucaslegend 09.02.2014 09:07
Eco rezim
Zapnuty eco rezim by mal ovplivnovat aj chovanie klimatizacie a pri benzinovom motore aj odozvu na plyn a tempomat...
Mohol by si napisat kolko toci motor pri 130km na dialnici? Kedze to ma stale iba 5stupnovy automat ma zaujima sprevodovanie... Spruznostou si spokojny?-
Mendi80 09.02.2014 10:07
« Re: Eco rezim
Jak jsem uvedl, u nové generace Civica (máme benzínovou verzi) je aktivace ECO módu výrazná, resp. reakce na plynový pedál jsou velmi utlumené.
U CR-V pak tuto aktivaci ECO režimu nijak nepociťuji, ani na výkonu, ani na odezvě, ani na spotřebě, jedině na displeji se mění barevné podsvícení.
Co se převodovky týče, hodně se rozebíral 5st. automat. Mohu s klidným svědomím říct, že automat je zcela komfortní, rychlosti jsou v pořádku a jejich počet plně dostačuje. Není problém jet s autem konstantních 160 - 170 km, dál už jsem se nevydával. Konkrétní čísla ti teď neřeknu, zkusím se dnes podívat, protože já tohle standardně nesleduji :-) Pak napíši.
-
franco 13.02.2014 09:22
Nech slúži...
Zopár slov aj odo mňa – celú recenziu sa mi písať už akosi nechce, zlenivel som. Od júna – června minulého roka jazdím CRV Lifestyle – manuál. Najvyššiu výbavu Executive som zavrhol kvôli pseudokoženým sedadlám a sklenenej streche, naopak chýba mi z nej elektrické otváranie kufra. Podľa vyjadrení v troch servisoch to ani nie je možné z technických dôvodov domontovať. Momentálne 29700 km. Z recenziou v podstate súhlas, aj keď nie až taký nadšený, ale to sú pravda subjektívne pocity. Pre mňa je auto trochu tvrdé, možno je to 18-kami a každopádne bratislavským tankodrómom. Na dlhé cestovanie po normálnych diaľniciach /Rakúsko,Taliansko/ výborné. Dá sa zvládnuť aj Břeclav – Praha a späť, ale v niektorých úsekoch zásadne v ľavom pruhu.
K tomu ECO tlačítku – hranie ciferníka farbami je skutočne na dve veci..., ale pre mňa podstatná je zmena režimu práce tempomatu pri aktivovanom ECO. Vysvetlím : tempomat sa snaží za normálnych okolností po zapnutí vždy čo najrýchlejšie dosiahnuť naprogramovanú rýchlosť – čiže „šliape na plné gule“ aj keď to v podstate nie je vždy potrebné. Skús si na ciferníku nahodiť okamžitú spotrebu ,zapni tempomat bez ECO a čiaročky vyletia skoro úplne doprava, to isté sprav s ECO-m a okamžitá spotreba pri zrýchľovaní bude približne polovičná, samozrejme ,že tomu bude zodpovedať aj zrýchľovanie. Či to niekto chce využívať, alebo nie je len na ňom. Inak by to ECO malo ovplyvňovať aj chod klímy, ale nejaký zásadný rozdiel som nezaznamenal.
S kultivovanosťou chodu motora máš podľa mňa absolútnu pravdu, ja by som jeho prejav zaradil niekde medzi chrochtajúci štvorvalec a spievajúci šesťvalec. Kabína je príkladne odhlučnená, ale to už je dnes viac-menej bežná vec. Trochu ma prekvapuje, že máš 28000 km a až teraz sa chystáš na prvú garančku. Ja som to musel absolvovať po 20 tisícoch.
-
Banditus 05.03.2014 12:39
CR V
Ahojte Honďáci
velmi pěkně napsané hodnocení ,i mě auto nadchlo taže z 99% si letos CR V koupím .Já jen uvažuji verzi benzin 4x4 .Jezdíme spíše kratší trasy a po městě tak nechci naftu s fitrem s kterými jsou u všech aut jen poblémy .
Uvítal bych i případý názor na koupi proč koupit nebo nekoupit .Bude to naše první SUV a vůbec první vůz od Hondy
Prstorově je to úžasné ,když jsem tím jezdil bylo to velmi příjemné ,prostorné a asi i bezpečné.
4x4 proto že bydlíme v Beskydech kde o sníh není nouze - tedy vyjímka je letošní rok a navíc jezdíme na lyže .Nejde mi o to drabat se do hor ,ale spíš ten pocit bezpečí a toho že vás auto podrží .
Díky za odpověď
-
Banditus 23.02.2015 08:24
CRV
Ahojte
tak jsem si splnil sen od 2.2.2015 jsem vlastníkem CRv 4x4 bezín , Je hondě podobné jako toto černé na fotkách ,jen mám ještě střešní spoiler ,zatmavené okna ,výbava elegance ,na léto černo stříbrné disky dezent TC dark
Není to závodnička ,ale to jsem ani nečekal, nechtěl jsem ani vyložený teréňák ,jde mi spíš o jistotu rozjezdu v kopci na sněhu a to mi zatím CRV splnila .
Takže za mě spokojenost .-
Lucaslegend 23.02.2015 14:19
« Re: CRV
Gratulujem. a to je automat? kamarat ma tiez crv benzin 4roky a zatial bez problemov, spokojny...ja mam tiez hondu benzin 3 a pol roka a tiez spokojnost. Tak nech sluzi...-
Banditus 01.11.2015 20:21
« Re: Re: CRV
Ahojte
omlouvám se za zdržení ,ale nebyl prostor
Honda CRV je manuál benzín 4x4 , mám ho od února a najezdil jsem asi 15 tis km
Průměrná spotřeba je cca. 8 - 8,3 L záleží na stylu jízdy ,byl jsem s ní letos i v Chorvatsku v Bristu naložil jsem celou rodinku se spoustou věcí,rakev na střechu a hurá na 14 nocí k moři.Parádně jsme si užili a Hondička jela naprosto v pohodě . V unoru jsem pojezdil tady v Beskydech na lyže a Honda mě nikdy nenechala ve štychu ,je pravda že jsem nevyhledával žádný extrém ,ale kde jsem chtěl tam mě dovezla .
Jsem s ní spokojen není to závodnička ikdyž umí překvapit když jí trochu šlápnete na krk tak to umí v pohodě rozjet na 180 km/hod - osobně vyzkoušeno při cestě z dovolené
Já za sebe maximální spokojenost ,někdo říká že už to není do terénu aj řeči ,ale kolik v tom terénu kdo z nás jezdí , na polní cestu to v pohodě Honda umí a jde hlavně o bezpečnost
Mějte se všichni a Honďákům zdar
-
-
Mali sme 2x CR-V.. 2007 diesel+manuál a 2010 tento diesel a automat = najlepšia voľba je samozrejme automat. (pozri si moju recenziu) Je Veľmi krásna, mne ako fanúšikovi Hondy a VW sa páči strašne. Prajem veľa kilometrov bez nehody :-)