Volkswagen Golf (2013)
1.1.2014Těžké popisovat etalon nižší střední třídy, Auto roku, Světové auto roku a nevím co vše :-). Je to až moc dlouhé, vypsaná funkčnost všeho polopaticky.…
Volkswagen Golf (RichtrJan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- S golfisty se roztrhl pytel 01.01.2014 10:31 Verny_2013
- golfik 01.01.2014 11:30 Toky1
- Nový Golf Variant 01.01.2014 12:17 zetr007
- VARIANT Mk7 01.01.2014 16:29 SCHROJF
- Porovnanie s predoslou generaciou 02.01.2014 14:32 MadLi
- 4MOTION 02.01.2014 17:17 Kellytom
- xenon 03.01.2014 09:48 Kellytom
- Hraniční Golf 04.01.2014 20:39 Ronault.
- Že by konečně změna? 06.01.2014 21:27 McGyver2
- Roleta 01.02.2014 11:15 Clier
- Zploštělý volant 01.02.2014 15:22 Nerez
- nastavení tempomatu 19.05.2014 15:47 007007
-
Verny_2013 01.01.2014 10:31
S golfisty se roztrhl pytel
A jak píšeš v recenzi a já mohu potvrdit zcela oprávněně. Jinak výborná recenze nového auta se spoustou detailů. Některé mám pocit že u mého golfa jsou řešeny trošku např. PC jinak ale ale to může být dáno výbavou Comfortline. Ten seseknutý volant dole má už skoro každá značka a podle mě má hlavně umožnit snadnější nasoukání do sedadla. Taky jsem koketoval s dieselem 1,6, ale odradil mě ten 5-kvalt, tj. dlouhé přeskoky mezi rychlostmi a městě nutnost jezdit na 3. S TSi se dá v pohodě i na 4. Musím potvrdit tvé dojmy das auto má jen velmi málo chybiček, nebo spíš mušek ( mě vadí stále ta elektronická brzda, horší účinnost tlumených světel a start stop systém který nelze trvale vypnou). Ale už jsem se s tím naučil žít. Jo jen takový detail který mě pobavil hned na začátku - v první větě máš místo Etalonu Etanol. Ten si taky občas dám, ale sem patří ten prvně jmenovaný. Tak hodně šťastných km. -
Toky1 01.01.2014 11:30
golfik
5 rychlostna prevodovka je lepsia do mesta, kde netreba potom tolko radit, ale zas naftovy motor urcite mimo mesto. Moj nazor. Golfik sa mi paci, dost som nad nim dumal aj ja, ale tsi ma zatial spolahlivostou nepresvedcili a kedze jazdim vecsinou po meste, tak naftu nie.
Nech sluzi!-
-
michalpneu 04.01.2014 16:37
« Re: Re: golfik
A je Ti jasné, že to s těmi TSi je hlavně bublina zveličená do ohromných rozměrů díky internetu? A že třeba případů, kdy se vyloženě přetrhnul rozvodový řemen je asi tak 100x víc, ale u něj se to očekává a nikdo se tomu nediví, protože prostě dlouhou dobu je to mnohem více používané než řetěz.
To je úplně to stejné, jako když motorům 1,9 TDI 66 kw odcházeli váhy vzduchu a střihnul silentblok držení motoru, díky seriové vadě na tom jednom masivní uchycujícím šroubu....a kolik se těch motorů prodalo a jaký to byl evergreen a jak to dobrý motor to byl...
Já TSI mám a v pohodě, mám zákazníky, kterým dělám gumy a těch TSI v různých modelech přezouvám tak 60 za sezonu, každého řidiče jsem se loni ptal, i ti, co měli ten první, jestli s tím měli problémy a ani jedno z těch 60 aut ten problém s řetězem nemělo. Velkoobchodně prodávám gumy do několika autoservisů v Praze, než jsem kupoval Roomster, tak jsem všechny obešel a ptal jsem se jich. Za tři roky tam prý měli u jednoho jediný případ a to octavie II v 1,4 TSI a ten měl navíc utrženou polooosu a v propálený píst. Takže je otázka, zda to bylo řidičem nebo vadou auta....
Pokud se řidič o to auto stará a nejezdí jako hovado, tak se spousta věcí nikdy ani neprojeví. To je jak stejná hysterie u filtru pevných částic, který si odkrádlují hlavně sami řidiči.-
peterle 10.06.2014 10:37
« Re: Re: Re: golfik
Zájdi na fórum VW a presvedčíš sa že nič nie je zveličené. Nejde o to že by sa reťaz priamo roztrhla to sú len extrémne prípady ale o to že sa tie reťaze musia meniť po 20 tis niektorým opakovane. Problémy sú aj s nastavovačom ventilov. Prvá generácia TSI je skrátka nevydarená.
Nie je to hystéria je to fakt.
-
-
-
-
zetr007 01.01.2014 12:17
Nový Golf Variant
Předem gratuluju k parádnímu autu a přeju mnoho km bez závad. Já bych asi radši volil benzín, ale to záleží na ročním nájezdu km. Jinak Golf je podle mě nejvyváženější auto v niž. stř. třídě at si každej říká co chce :-) . V téhle stříbrné barvě mu to i moc sluší. Jinak ta nová Octa kombi má to sklápění zadních sedadel s kufru páčkou taky a má to i novej Leon kombi. Za recenzi dávám 10. -
SCHROJF 01.01.2014 16:29
VARIANT Mk7
Tak tu mame prvy VARIANT Mk7,GRATULUJEM k nadhernemu auticku,a prajem vela stastnych a bezporuchovych kilometrov s logom VW na volante!Dufam,ze sa dostane do predaja aj mnou ocakavana a VW ohlasena verzia podla vzoru vacsieho Passata-GOLF VARIANT ALLTRACK...a okamzite ju menim za moju sucastnu Mk6... ;-) -
MadLi 02.01.2014 14:32
Porovnanie s predoslou generaciou
Ahoj,
gratulujem k novemu autu. Mam doma predoslu generaciu, tiez motor 1.6tdi. Vyhovuje mi hlavne super komfortny podvozok, to ked sadnem do manzelkynej RAV4 tak to je jak tvrde jak blazon.
Zaujimalo by ma tvoje porovnanie a hlavne rozdiely voci 6tej gen. Veci ktore mi hlavne vadia je vacsi hluk pri rychlostiach nad 130km/h. Je toto uz lepsie vyriesene?
Ta 5 stupnova prevodovka je ok ked jazdi clovek mimo mesto, v meste je to utrpenie. Presne ako pises, pri 50 je 3 stupen zbytocne vytoceny a na 4ku to skapina.
Moj bol za 2 roky asi 4 krat v servise, neviem ci to je tym ze ich robili v Mexiku alebo co. Ale pristup servisu hroza. Stopy po hrdzi v oblasti B stlpika a servis tvrdi ze na 2 rocnom aute to je ok a podobne...-
McGyver2 02.01.2014 19:52
« Re: Porovnanie s predoslou generaciou
S tím hlukem - auto nad 130 zatím nejelo, ale na konci měsíce budu na té nové 10km dálnici s novým asfaltem, tak když nebude poblíž Superb nebo Passat zkusím ;-). Odhaduji, že to bude stejné, sice spáry na předku auta jsou naprosto minimální, ale ten hezký, ale komplikovaný design zrcátek tomu moc nepomůže.
Hlavní rozdíly - v VI se mi sedělo lépe, jako pozice za volantem, lepší zobrazení klimatizace na rádii a ne na titěrných displejích, kufr měl ty 2 koberce, ovladače na volantu a panel klimatizace co má Yeti, Octa2 FL bylo intuitivnější, v VI Highline si člověk nepřipadal jak v MB - ty světelné efekty. Podvozkově mi to přijde stejný, motor je tu lepší, převodovka stejná.
-
-
Kellytom 02.01.2014 17:17
4MOTION
Mám krátky, 1,6TDi ale 4M, získal som zadnu viacprvkovu nápravu, 6tku a H5. Hyundai?[odkaz]
Má takto vizerať volant po pár tisic km? S takým volantom soms a stretol aj na Sportage ba dokonca koža na sedačkach a volante Santa Fe po 30tisic km sa mi nepozdavala. Niekde koluju aj video ako svieti xenon i30 a ako bi xenon Golfa.-
-
pogo26 02.01.2014 22:52
« Re: 4MOTION
Moc bych se korejcům nesmál. Někdo by se mohl smát i tobě.
Čtenářská anketa německého Autobildu, kde čtenáři hodnotí závady na svém autě.
Pořadí od nejlepšího:
1. Land Rover
2. Nissan
3. Renault
Pořadí od nejhoršího:
Alfa Romeo
Škoda
Dacia
KIA
Nejhorší auto:
VW Scirocco
Chevrolet Captiva
Škoda Yeti
V roce 2012 byl nejhorší VW Touran.-
SCHROJF 03.01.2014 09:06
« Re: Re: 4MOTION
Trosku nechapem tvoj prispevok,a neustalu averziu voci VW,a uz vobec vetu...Někdo by se mohl smát i tobě...a hlavne to,ze sam uvadzas medzi NAJ...horsimi prave korejcov ;-) P.S.1 a uz nam konecne ukaz na com jazdis ty,ked si taky odbornik... :no:
P.S.2 [odkaz]
A tvoji korejci(s novymi modelmi) sa zial ledva ledva chytaju na GOLF Mk6...a aspon sa priblizit k Mk7 je ich "zbozne prianie"!!!Tak az v buducej generacii...mozno ;-) -
white label 04.01.2014 16:38
« Re: 4MOTION
Když už vzpomínáš rok 2012, proč taky nezmíníš, že naopak nejspolehlivějším modelem tehdy byla Škoda Yeti???
S podobným diskusním přístupem budeš logicky působit čím dál vwíc (komicky) zaujatě... ;-)
-
-
-
-
Kellytom 03.01.2014 09:48
xenon
[odkaz]
michal.karpat hovorí:
Pozrite si video od useku 2:26 kde v lavotocivej zakrute pekne vidiet ako pred i30 je lavy okraj tmavy a golf ho krasne osvetluje. Rozdiel by bol este lepsie vidiet, keby sme kameru v Golfe mali viac vpredu pri celnom skle ako pri i30. Rozdiel vidiet aj na jase svetelneho luca – napriek tomu ze svetla Golfa sme snimali vo vacsej vzdialenosti od celneho skla, luc je viditelne jasnejsi. Obe auta sme snimali Go pro kamerou. -
Ronault. 04.01.2014 20:39
Hraniční Golf
Zdravím,
předem chválím recenzi... je tam hodně ke čtení :yes: Jen tedy je psaná s hodně velkým nadšením z auta, až trochu jednostranně a zaujatě. Možná to časem přejde s najetými kilometry ;-)
Já jen vždy říkám, že volba takového auta v této cenovce potřebuje entuziasmus, přecejen řečí čísel 550t za nižší střední třídu s 77kW, i když s poměrně vvysokou výbavou, je už dobrá "řacha". Ten motor jsem jel v Octavii III a je to hodně hraniční na tu hmotnost.
Přiznám se, že v té cenovce už bych koukal jinde a to i v případě toho, kdybych chtěl nutně zůstat u oblíbeného koncernu. Cšak za Octavii RS už je příplatek mizivých 50-80t kč, to je v podstatě pořád mnohem méně než jsi ochotně připlatil za to, že máš VW proti korejcům nebo francouzům... a 162 kW je trochu jiná liga :-)
[odkaz]
v naftě: [odkaz]
Ale samozřejmě přeji ať slouží k plné spokojenosti a radosti, auto je to i tak moc dobré, hlavně interiér vypadá excelentně v Highline :yes:-
white label 04.01.2014 22:49
« Re: Hraniční Golf
Souhlas, ORS Combi je s nevelkým cenovým rozdílem jinde..., k dokonalosti jí chybí jen možnost adaptivního podvozku. Ale podobný cenový rozdíl je také "můstkem" k (i když krátším hb) prestižnějším verzím Golfu GTD/GTI, které jsou samozřejmě "jinde" taky.-
-
McGyver2 05.01.2014 21:17
« Re: Re: Hraniční Golf
Rodina si těžko koupí OIII RS nebo GTD. Cena s příplatky už jde vysoko, to už by byl lepší třeba Superb v základu nebo Tiguan. Osobně si myslím na co takový výkon do Čech. Stejně po dálnici se jezdí +- 150 a mít pod pravou nohou brutální výkon při nájezdu na dálnici z 80 na 150, ve městě když nejste první, tak 50 by to dalo i na jedničku a pak nic. Normální průměrná spotřeba asi nebude 4,5l ( asi by člověka lákal ten výkon). Proto jsem koupil Fabii se základním motorem do města, ale připlatil za výbavu. ;-)-
-
-
white label 06.01.2014 00:20
« Re: Hraniční Golf
Srovnávat ceny nových a jetých vozů už z principu prostě nelze..., i kdyby měl méně, než 5tkm a nebyl ani ťuklý... ;-)
-
-
Ronault. 05.01.2014 21:40
« Re: Re: Re: Hraniční Golf
No ona ta Octavia RS i bez nějaké nadstandartní výbavy není žádný holobyt. Stálo by za to to přesněji porovnat, co to má oproti Golfu highline a co ne, na to by se nám hodilt chodící konfigurátor koncernu VW white label >:D
Výkonu není nikdy dost, právě při těch nájezdech na dálnici, při řazení do levého pruhu, při předjíždění, tam každý kW navíc je požehnání... u malého auta do města beru... u toho většího... je to návykové a pořád chce člověk více a více >:-[]
Já teda pochopil, že do 1,6 TDI jsi šel hlavně kvůli obavy z TSI, že je neodzkoušená, ne kvůli spotřebě... ono taky záleží kolik najedeš a jak dlouho auto mít budeš ;-)
Jak říkám, záleží na gustu, já bych třeba za 77kW v nižší střední 550t nedal, ale já mám zase jiné preference než ty... a vo tom to je, proto se vyrábí tolik různých aut >:-[] :yes:-
white label 06.01.2014 00:26
« Re: Hraniční Golf
ORS je skvěle vybavená, celkově vzato lépe než Golf v Highlinu, ten si může u nás nechat zdát nejen třeba o bixenonech v ceně, ale taky třeba o el. zavírání pátých dveří bez příplatku. Jediné co chybí ORS v možné příplatkové výbavě je adaptivní podvozek (DCC), ale o tom už jsem tu psal...
-
-
-
-
-
Nerez 01.02.2014 15:22
Zploštělý volant
V tomhle osobně výhodu nevidím, spíše naopak. V běžném autě je to jen designový prvek než nějaká funkční záležitost. Nenašel jsem jedinou výhodu tohoto řešení. Při přehmatávání mi ten spodek vadil.
Ani Mitsubishi EVO a Subaru Impreza STI zploštělý volant nemají, protože je to zbytečné. Vem si, že ani rallyové speciály WRC nemají plochej spodek volantu. Možná to ani není žádoucí a proto se drží obyčejného kruhu.
V autě s běžnou kastlí je totiž tolik místa, že zplošťovat není třeba.
Jiná věc jsou ty okruhové placky nebo formule, tam se to hodí, protože volant mají skoro na stehnech a tam ta úspora místa má své opodstatnění. Navíc jejich řízení je tak strmé, že prakticky nepřehmatávají.
Ale pokud ti vyhovuje, ok ;-) Osobně jsem si taky udělal radost tím TOP volantem, který se do mého auta nabízel a je to opravdu Amerika :-! -
007007 19.05.2014 15:47
nastavení tempomatu
Tempomat se dá nastavovat i po 1 km a to tlačítkem kterým zapinas tempomat do minusu a do plusu tim nad ním po 10km je to tím stříbrným.Vlastní zkušenost,jinak dobrý popis golfika.