Škoda Fabia (2010)
7.3.2011Pokúsim sa vám slovami 20 ročného mladého človeka podať laickú recenziu na toto malé mestské auto. Hovorím to na začiatku, pretože budem všetko písať…
Škoda Fabia II 1.4 16V 86k (Math90)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Patrik145 08.03.2011 01:19
:))
Pekna recenzia. Ta prva fotka zasnezena je mi nejaka znama ;D. Byvam oproti tebe:) -
Stefič 08.03.2011 11:13
TSI
trochu nechápu, proč tady všichni opakují tu blbost okolo životnosti motoru 1,2 TSI. Mám ve služebáku slabší varianti 63kW a z vlastní zkušenosti ten motor není třeba vytáčet na víc než 3500 otáček a to jen v případě, že potřebuji prudce akcelerovat. Při městské jízdě se řadí okolo 2000. Nechápu teda důvod nižší životnosti motoru. Celé je to jen o tom, že motor jde do otáček podstatně rychleji, ale o nějakém vytáčení až do 6000 jako je to třeba u HTP nebo právě u té tvojí 1,4 si můžeš nechat zdát. A teď mi řekni co motoru škodí víc? Vytáčení do červených nebo rychlé vytáčení do 3500?-
brrrrrrm 08.03.2011 11:25
« Re: TSI
tam ale vobec nejde o vytacanie ale skor obavu zo zovotnosti priameho vstrekovania,turba ....
sice ani tento motor neni prikladom spolahlivosti (mali sme fabiu 1,4 16V 55kw 8rokov,v servise poznam ludi po mene,pribeh sa skoncil tak ze nam pan v golfe nedal v BA na krizovatke prednost,naraz 50kmh celny a ani airbagy sa nevystreliiy,dvoje dvere sa nedali otovrit,.)a to bol ovela jednoduchsi motor,tak tomu TSI by som moc neveril,no kazdopadne podla mojich skusenosti a s uctou k svojmu zivotu a zivotom spolucestujucich SKODU nikdy viac.-
matii 08.03.2011 11:38
« Re: Re: TSI
Tak tak, o otáčkách to není. Ona už si vlastně na špatnou pověst o trvanlivosti motorů 1.2 TSI zadělala sama Škodovka, když po uvedení této motorizace na trh nějaký její zástupce (už přesně nevím jak se jmenoval) se otázkám na životnost motoru tak vehementně vyhýbal, až se toho novináři chytli a bylo to. Ostatně pamatuju jak vychvalovali tříválec HTP (sám jsem ho měl) a jak blížíce se ke 100 000 začínal vadnout. Neříkám tak ani tak, časem uvidíme. :-)-
Stefič 08.03.2011 13:49
« Re: Re: Re: TSI
njn, jenže hodně záleží, jak se k tomu turbu chováš. Pokud majitel dodržuje zásady tzn. když to peru po dálnici 180, tak bych měl pár km před cílem trochu zvolnit nebo pokud při dojezdu chvíli počkám než vypnu motor, tak nechápu, kde bz mohl být problém. To ale platí pro přeplňované motory obecně.
Jinak Fabia není zrovna typ auta, které je postaveno na nájezdy 250 tkm a podobně. Ze zkušenosti vím, že tato kategorie aut je na rozsypání již někde kolem 170 tkm. ;-\
-
-
-
-
-
Mirasr 08.03.2011 19:03
« Re: Re: TSI
nikdo si v dnešní době nemůže dovolit vyrobit pekáč co ti nevydrží ani 100 000km, rychle by ztratili zákazníky. Jinak jsem slyšel že motory tsi jsou ok ale turbo je na výměnu po těch 100 000km. Ale jen jsem to slyšel, uvidíme až někdo najede víc ať napíše názor, nevim podle čeho usuzují lidi že to nevydrží, já bych si ho klidně koupil
-
-
-
blowiik 08.03.2011 17:19
hezký počtení
ještě by to chtělo trochu dopracovat a bude to za 3x10 ... jinak tahle barva fabii sedne jak prd*l na hrnec... takže super :yes:-
Nicco 08.03.2011 21:27
« Re: hezký počtení
Skodovky moc nemusim, ale musim uznat, ze je tam vidno kus koncernovej prace. dvojita schranka pred spolujazdcom, miesto na PET flase, sedacky s bocnym vedenim, skvely PP, kozeny maly volant, schranka na okuliare a velmi solidne spracovanie - to u vacsiny vyrobcov nie je ani v o triedu vyssom aute.
Mimochodom, ako svietia stretavacie v noci?-
Math90 10.03.2011 06:55
« Re: Re: hezký počtení
Ďakujem, toto sa už číta lepšie... a čo sa týka tých stretávacích, znova ak porovnávam podľa mojich skúseností, xenóny to síce nie sú, ale v konečnom dôslegku oproti obyčajným halogénkam je to pozitívny rozdiel. Tiež svetlomety vyzerajú dôstojnejšie, než s obyčajnými žiarovkami....
-
-
-
-
hajnalka 08.03.2011 21:58
;(
Neviem ci by som isiel do Fabie s tymto motorom;(
skor nove Polo 1.4 16V DSG ked uz nutne zlo oproti TSI
Mame doma Suzuki Swift 1.3 69kW 5speed [odkaz]
+Octaviu Kombi 2.0 FSI 110kW 6speed [odkaz]
Sluzobne auto bolo(uz nie je) starsi Superb 2.8 V6 automat
Sorry ale ukecat na fabiu s ovladacom vetrania zo sporaku tak to ani nahodou.-
Math90 10.03.2011 06:51
« Re: ;(
Na všetko si človek zvykne, a nehovorím to pri tomto aute v zmysle, že si treba zvykať na niečo zlé. Keď už človek chce investovať toľko peňazí, dva razy si to premyslí a je so svojím výberom spokojný, ako v prípade mňa. A drobnosti ako ovladače vetrania, ktoré sú navyše praktické, ako je u Škody zvykom, sú na druhom mieste... :))
-