Kia Sportage (2014)
8.3.2015Auto bylo koupeno nové v autosalonu Kia Gerhard Horejsek v Litoměřicích. Nové auto mělo mít benzínový motor, mělo to být SUV a mělo stát co nejméně :D…
Kia Sportage (Martinxxx)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
martinnm 10.03.2015 10:42
:)
velmi sa mi pacila ta zaverecna veta o intervale na vymenu oleja:))suhlas -
Velkoodběratel_kukuřice 10.03.2015 10:59
Výběr
Pěkná recenze a dobrý výběr auta. Je jasné, že ty jmenované vozy Forester, CR-V, CX-5 jsou tak o 50 - 100 dražší, navíc v menší výbavě. Jenom bych chtěl vědět, proč jsi nedal šanci třeba Tiguanu, Kuze nebo Qashqai, preferuješ raději atmo. motory? Ještě mne napadl Freemont, Outlander a Antara, i když ty mají buď vysokou spotřebu nebo laciný interiér. Ale chápu, že třeba rozhoduje preference značky, nebo blízkost prodejce.-
Verny_2013 10.03.2015 20:32
« Re: Výběr
Ahoj, musím přidat i svou trošku do mlýna k tématu výběr auta. Co je na Sportage dobré je hlavně design, styl,, dobrá výbava za dobré peníze. Ale za +- 500 tis lze pořídit mnohem lepší SUV jak jízdně tak motorově. Zmiňované byly všechny 3 Tiguan, Mazda CX5 a zejména Kaškaj by byl i za menší peníze. Škoda žes je aspoň nezkusil. Ale pokud ji miluješ, tak není co řešit. -
Martinxxx 11.03.2015 01:42
« Výběr
Díky, koncern jsem zavrhl po předchozích zkušenostech a taky trochu ze zvědavosti jak je na tom jsou s kvalitou a spolehlivostí korejci. Quashqai vypadá dobře, ale zavrhl jsem ho protože Nissan spolupracuje s Renaultem a navíc jsou k dispozici jen turbomotory u kterých navíc nikdo neví jak jsou na tom se spolehlivostí. Jízda mě baví a nemám žádný problém s tím, že musím výkon z auta nějakým způsobem dostat, takže dávám přednost atomosférám. Freemont je zajímavý díky atmosférické 2.4, ale podle testů je těžkopádný, proste je to pořád Doge Journey.
Na Outlandera jsem se byl podívat, cena nebyla vyloženě špatná, ale moc se mi nelíbil a navíc podle všech testů je naladění podvozku, ne zrovna ideální. Antara je Opel a už jen proto NE
>:D
Mazda CX5 je údajně jízdně nejlepší z těchto SUV, bohužel za cenu +- 500.000 by to byla socka. Ale souhlasím, že je škoda, že jsem ji nezkusil.-
Velkoodběratel_kukuřice 12.03.2015 11:15
« Re: Výběr
Ještě bych se chtěl zeptat na interiér, jaký z něho máš dojem a neruší tě červený font?-
Martinxxx 14.03.2015 14:28
« Re: Re: Výběr
Palubní deska je z kvalitních materiálů, chod všech tlačítek a ovladačů je v pořádku, červené osvětlení mě neruší - podsvícení se dá nastavit a displej rádia úplně vypnout.
Jen ty výplně dveří... plast přímo pod oknem je v pořádku, ale ta největší část výplně dveří je hodně podobná plastu, ze kterého se dělají pistole na kuličky prodávané na tržnici a není zrovna moc odolný proti poškrábání.
-
-
jjaris 19.03.2015 10:26
« Re: Výběr
Antara je Opel a už jen proto NE,........ kdyby jste napsal Antara ne, protože je to starý model OK, takhle se domnívám, že Vaše zkušenosti jsou tak možná s Kadetem, který měl v době koupě najeto 250 000 a on se nám k překvapení trochu kazil a reznul, tak jste si koupil korejce a to je OK,
:-) , jinak přeji hodně kilometrů bez nehody
-
-
Toky1 11.03.2015 14:37
Radenie s medziplynom
Čaves. Ako ovplyvňuje spoľahlivosť radenie s medziplynom?
Po Sportage som poškuľoval aj ja, nakoniec som ale vzal corollu vlastne kvoli predpokladanej vyššej spotrebe (sprintmonitor.de). Stále si na ňu spomeniem keď nastupujem alebo vystupujem z Corolly, na tie moje kríže to nieje bohviečo keď je auto tak nízke.-
Martinxxx 11.03.2015 18:40
« Re: Radenie s medziplynom
Při podřazování 100% šetří spojku, protože motor roztočím na otáčky, které bude mít až tam dám nižší rychlost. Při podřazení když nebrzdím stačí tuknout na plyn a srovnat otáčky a při brzdění se u Sportage nastestí dá nacpat pata na plyn a lehce ho sešlápnout. A při řazení nahoru sešlápnu spojku, dám neutral, zase sešlápnu spojku a zařadím. Rozhodně to prospívá převodovce, rychlosti tam pak zapadnou samy a baví mě to. A po nějaké době se takhle dá řadit srovnatelně rychle jako normálně.-
Đawson 20.03.2015 05:33
« Re: Re: Radenie s medziplynom
Prosim? 8-s pri razeni nahoru ta i dolu s meziplynem naopak spojku odrovnavas rychleji, setris tim naopak synchronizaci v precodovce. Ja podrazovat musim, pac uz synchrony moc neslouzi ale u noveho vozu je to celkem zbytecbost, pac je precodovka delana na zivotnost cozu, kdezto spojka ne. Kdo u noveho auta radi s meziplynem tak rychleji ozuzla spojku, jedine + tedy vidim v setreni prevodovky a lepsim komfortu
-
-
-
genie 14.03.2015 18:15
Proc Sportage?
Mohu se zeptat, proc takove auto s takhle napsanou recenzi? Ted to neber nijak spatne prosim, ale podle stylu textu mas auta rad, davas jim v ramci svych moznosti nadstandard az maximum a pak si koupis Sportage? Nebo vlastne jakekoli jine pseudoSUV? Protoze k tomuhle autu nepatri (imho) meziplyn, jizda u horni hranice otackomeru nebo nedejboze cokoli sportovniho... Navoc s pohonem 4x2 je to vlastne jen dalsi zvyseny hatchback s tezistem o 20 cm vys nez je zdravo a aerodynamikou letici cihly... Divam se na to vscko nejak spatne, jinak, nez bych mel?
Mel jsem moznost chvili jezdit s X5 xDrive30 - a nesedlo mi to. Jedine, z ceho jsem byl v kategorii SUV nadsen bylo Disco, ale to prave kvuli schopnostem v terenu, na dalnici to bylo od 160 kmh dost protivne :-( Minuly vikend cca 400 km ve fungl SantaFe, predvadecka v top vybave a opet zklamani z toho, jak je auto hlucne od podvozku a super nekomunikativni...
Diky
-
idam.i 19.03.2015 19:54
« Re: Proc Sportage?
Chápem čo chceš povedať.Na druhej strane,možno o takých 15 až 20rokov to už budeš vidieť inak.Napriek tomu,že budeš mať auta stále rád. ;-)
Na motanie sa po meste a blízkom okolí ťa aerodynamika moc netrápi.Ked sa aj vyberiem na dialnicu a idem v rámci predpisov,tak ani tá tehla,nie je až taký problém. ;-)
-