Jeep Renegade (2015)
7.3.2018Tak po delší době opět přispívám s "novým" autem, kdo četl moje recenze na Porsche 944 S2 a Boxster tak ví, že to nebude krátké čtení ;-) Proč…
Jeep Renegade (Martin911Turbo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Martin911Turbo 09.02.19 15:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mini Zetor
Jak motory, tak najít menší SUV nebo Crossover ve 4x4 je čím dál víc scifi, proto jsem odepsal i C3 a C5 Aircross, protože 4x4 nemají a ten jejich paskvil co emuluje v předokolce terenní vlastnosti je k smíchu
Jinak brácha FIAT 500X už má 4x4 jen s dieselem 2.0 Multijet 103kW a9st. ZF, jinak nikde -
Martin911Turbo 09.02.19 15:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Mini Zetor
Co jsem se bavil se servisem, tak je motorově ok, jel jsem s ním 1.4 140 koní, předokolka, manuál a byl to šnek, hlavně ty rozjezdy a akcelerace okreska, dálnice, zátah dieselu 350Nm je znát, ale potom klasickej efekt výkon odpadne a max rychlost 180km... odpor vzduchu je velký
Jj cení si ho dost, navíc Jeep každý rok zdražuje o 1-2% moje auto je 12/2015 a stálo s výbavou co mám 810 000 Kč, teď by bylo za 870 000 Kč a TrailHawk co byl max za 970 000 Kč vyleze až na 1 100 000 Kč
Ty nový 3-válce mají sice 120, 150, 180 koní ale těžko říct jak to pojede a bude fungovat v praxi. 3-válce puretech v PSA, ten zvuk a výkon je děs co jsem zkusil -
Martin911Turbo 09.02.19 10:41
« Re: Mini Zetor
Tak facelift Renegade pro rok 2019 vypadá dobře
Stran střechy panoramatická střecha je fajn, ale osobně bych bral druhý model střechy My Sky, který má bohužel jen Trailhawk a to že se oba střešní díly demontují vloží do spodní části kufru a ve střeše tak vznikne defakto dvojí Targa :-)
Pokud chceš plnohodnotné 4x4, tak je výběr pouze s naftou 140 a 170 koně + 9st. automat ZF, kde je 1 pro 4x4 Low a jinak auto řadí vždy až 2-9. Standartně auto pak jede na předek v režimu auto připne zadek jako u koncernu (šetří se palivo), potom je 4x4 lock permanentní čtyřkolka, opět automat a nebo režim sníh, bláto, písek, skála (trailhawk), 4x4 low pro pomalou jízdu v těžkém terénu, plus režim pro aktivní sjezd prudkého kopce v terénu. Vše funguje dobře, v terénu jsem byl maximálně překvapený
Benzín má pěkný projev, u nafty je ten zvuk fakt traktor a odhlučnění je nic moc....
Stran spolehlivosti a servisu spokojený nejsem, autu končí 5 let záruky příští rok v prosinci a budu řešit jestli si auto nechám a nebo prodám a dám šanci novému Nisannu Juke co přijde tento rok a doufám, že bude stále i model 4x4 -
Dylan McKay 08.02.19 22:18
« Mini Zetor
Kamarád si pořídil Renegade v benzínu, manuál. Je asi spokojený. Zrovna teď ale s nikým nemluví, tak se ho zeptám až dotrucuje. Dneska jsem ho taky málem koupil, ale nakonec jsem si řekl, že když už, tak v 4x4 a s prosklenou střechou, což tohle nebylo. Jel jsem s ním a rychle mi padl do ruky.
Opravdu se mi Renegade líbí :yes: -
Martin911Turbo 20.05.18 09:39
« MultiJet 2.0 140 vs 170 koní rozdíl motoru
Mám otázku, v autě mám motor MultiJet 2.0 103kW s 350Nm krouťákem, v nejvyšší specifikaci kterou má Trailhook je stejný motor, se stejným krouťákem ale s výkonem 170 koní
A zde je otázka je rozdíl 30 koní mínus u mého auta řešen jen softwarově jako např u mého bývalého Mini Cooperu vs Mini One a nebo je to opravdu upravený motor na 170 koní co má Trailhook? -
Martin911Turbo 12.05.18 09:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto
Uconnect 5.0 běží na windows a rádio jako takové je dělané u nás v ČR v Brandýse - Continental, mapy TomTom
Uconnect 6, 7, 8 už běží na QNX od BlackBerry a je dělaný ve státech, mapy Garmin
Tak s tím párováním, to je pech co máš
Tak u 4x4 je výhoda, že je primárně dvoukolka a v průšvihu se zapne 4x4, takže když je někde limit, tak u mě zatím ok. Jinak fix 4x4 jsem fakt neutrhl zatím a to mám taky ještě zimáky, budu pravděpodobně kupovat univerzálky Michelin Latitude Cross 4x4