Diskuse

Gaz Gazelle (2006)

19.2.2014

Tož, rozhodl jsem se, že přidám recenzi i svého prvního milovaného vozu. GAZelle...... První registrace září 2006 jako elektromontážní vůz na…

 

Gaz Gazelle (Martin)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 20.02.2014  12:02

    GAZ

    Dobrá recenze, pořád jsem dumal nad tím, v čem je háček u těchto aut. Teď už to vím ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto ras100a

      ras100a 20.02.2014  21:53

      « Re: GAZ

      Ak chceš Gazelu neriešiš drobné závady. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto tomkite

      tomkite 28.02.2014  12:12

      « Re: GAZ

      Tak možná v GAZu od roku 2006 trochu zapracovali na konstrukci:
      [odkaz]

      Je tam například k dispozici motor Cummins atd.
      Netuším však, jak se změny projevily ve spolehlivosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Martin

        Martin 28.02.2014  19:39

        « Re: Re: GAZ

        GAZellou po faceliftu jsem ještě nejezdil, tak nedokážu říct. Podle informací na webu ANO, zdá se, že ošetřili mnoho špatných míst na stroji. Přesto si myslím, že k dokonalosti ještě pár modernizací chybí.
  • 00 Reagovat !

    foto Ondra-v-Gazele

    Ondra v Gazele 15.02.2015  19:52

    Ahoj,tak jsem si ojetou gazelu taky koupil.

    Mám rok výroby 2008, motor stayer a do teď nevím, jestli jsem udělal dobře.Přes hory doporučujících recenzí od prodejců se mi podařilo za nemalej peníz opatřit mašinu, která je asi 20 let za dnešní úrovní dodávek.
    Jediná výhoda je,že je to za tu cenu jediná dodávka 4x4,která není prťavá jako transportéry.
    Teď klady:v terénu to je fakt tank,nejde neprojet,řízení lehký, posilovač lepší než v transitu kterýho jsem si pro jistotu nechal, ale na dálnici a silnici obecně je to děs.
    Zápory:Ve výrobě zapoměli na to, že u nás nejde jen o to někam dojet, ale hlavně dojet tam i pohodlně.Odhlučnění kabiny jsem si musel dodělat sám, to prostě není a nákladový prostor mě teprve čeká.Zámky do dveří montujou zřejmě dámy šroubovákem,protože u šest let starýho auta jsem si je musel srovnat a přišroubovat znova.
    To že to hnije jsem věděl,ale že to hnije tak moc mě překvapilo.Opravy všech lemů už mám za sebou,kastle ve vnitř snad do jara vydrží.
    Náhradní díly:dovážený jsou drahý jako prase.Ne drahý, předražený.To co stojí na transita 3, na gazelu stojí 6 tisíc,a to je to z POLSKA.Naštěstí jsem do teď nevěděl kolik díly v polsku stojí, jinak by mě předtím kleplo.
    I přes tyto nedostatly je gazela dobrá.Teď mám největší obavy z toho, kolik vydrží celej ten hnací aparát, kterej neni zrovna levnej.3 kardanyho roury, diferák 2x a ten motor stayer o kterým ani nevim kde se vyrábí, natož jak se opravuje.A nesmim zapomenout na redukční převodovku.Ta kdyby tam nebyla,tak se taky prd stane.
    Po první výměně oleje z ní vyteklo něco, co tam určitě nemělo bejt.A myslím že to jinde bude chybět.Myslím, že na zubech, ale snad se stím v Novgorodu počítalo.
    V další fázi musim přidat těsnění nad všechny výpustní otvory, protože tam žádný není, ale mělo by vzhledem k těsnosti závitů.Pod autem jsou denně fleky, který by tam taky bejt neměly.
    Máte-li někdo víc zkušeností jak tyto mouchy odstranit, popř. něco víte o životnosti výše uvedeného tak se podělte, budu rád.
    O.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin

      Martin 16.02.2015  18:44

      « Re: Ahoj,tak jsem si ojetou gazelu taky koupil.

      Tož vitaj v klubu odvážných :-)

      Já jsem oleje v převodkách měnil, ale už si nepamatuju co z nich vyteklo :-) , asi to ale nebylo nic hroznýho to bych si pamatoval.

      Tvůj komentář každopádně absolutně odpovídá realitě.

      Já jsem nedávno svůj stroj nabídl k prodeji za poměrně rozumnou cenu, pokud vše klapne bude do týdne pryč. Zájem byl docela slušný, ale nedražil jsem. Tak snad nebudu litovat. Znovu bych do toho nešel, ani do novýho s Cumminsem, leda že bych to měl denně v pracovním zápřahu, pro ty moje občasný výjezdy do polí už je tenhle stroj zbytečně nákladnej. Asi nikdy nezjistím, co obnáší přivést tento stroj od novoty do stavu v jakém se tu ojetiny prodávají. Co jsem zatím slyšel, tak je to prostě masakr-jejich pracovní nasazení. Bytelnost stroje a vztah zaměstnanců dělají své.

      Kdyby tě něco zajímalo, tak rád poradím: martin@peceokrajinu.cz

      P.S.: Mám v něm Andorii, takže o Steyeru vím prd.
  • 00 Reagovat !

    foto Ondra-v-Gazele

    Ondra v Gazele 16.02.2015  19:40

    Reakce Martinovi

    Kolik jsi si za tu nádheru řekl.Pořád jsou kolem stovky, já to měl taky tak.Následnej servis v tom není.Já s ní denně jezdim do práce,takže ji užiju.Tachometr mi slibuje 76 000 najeto,ale známej v servisu řekl že kdyby to tam neviděl, tak řekne půl milionu.Předtím to měli lesáci a je to vidět.Už se to ale podobá novýmu autu.Ten vztah firemní auto - zaměstnanec to vystihuje.Jejich to není, tak co, buď to vydrží, nebo koupěj nový.
    Dneska u mě na žebříku oblíbenosti mocně stoupla.Byl jsem s ní na rybách a jen jsem si na polňačkách lebedil.Taky když jsem pomalu najížděl na asfalt,tak se jedno kolo protočilo a jako kdyby se srovnalo s tím druhým.Jestli není možný ty kola přetočit i přes synchron nebo co to tam je a pak furt hučí diferák jako když se chce srovnat a nemůže.
    Mě zajímá živtnost těch diferáků a převodovek a jejich opravitelnost.Dnes populární metoda výměny kus za kus je nerealizovatelná, zejména proto, že za redukční převodovku dáš 50..Na transitu 95 jsem narachtal skoro půl milionu a nechávám si ho na obytnej, protože to nejde oddělat.
    Jinak na gazparts jsem se sampzřejmě díval a pěkně jsem se u toho nasral.Min. týden jsem za poslední díl výfuku dal v servisu ...GAZ 2400 a poláci chtěj v přepočtu 1000.Kliky atd. ani nezmiňuju.A alternátor u nás skoro 20 a tam na steyer něco přes 10.
    Měl jsem vážné obavy z toho,jak to hučí a vůbec vydává hrozny zvuky, že se to rozsype, ale když jsem ukecal šéfa v autorizovaném servise k projížďce, kterej mi tam mimochodem přišel jedinej normální, tak řekl že je přední diferák trochu slyšet, ale že to 50, 100 nebo taky 10 klidně vydrží.
    Takže jsem se uklidnil a zvykl si na to že ten rachot je normální provozní vůle.
    S tím motorem co tam mám já, to jede pěkně.Do kopce z kopce za 5 furt 100.A je jedno jestli prázdnej nebo ne.Naopak když vezu třeba kubík dřeva a nějakej beton, tak to přestane rachtat a jede to celkem hezky.
    Takže zatím tak.
    O.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin

      Martin 17.02.2015  16:07

      « Re: Reakce Martinovi

      Neřekl jsem si za ní mnoho, faktem je, že jsem klidně mohl chtít víc. Cenu zveřejním možná až po prodeji, z dnešního podledu je to cena směšná. Já ji kupoval za 70tis před 3roky. Něco mi to vydělalo, něco jsem do toho vrazil. Takže asi tak, se ziskem rozhodně neprodávám. Jen už nemám nervy na to se v tom hrabat :-) .

      O protočeným kole toho asi moc neřeknu. Když není zamknutý prostřední diferák tak se jedno kolo ve vzduchu točit může, ale že by se srovnávalo s tím druhým, netuším o co jde.

      Životnost diferáků bude podle mě velká, je to pořádný kus železa, nejslabší článek ozubených kol si myslím je diferák v přídavný převodovce a jeho LOCK. Přední a zadní hruška je pořádná.

      Ano, rachot a hukot je v tom pořádný, provozní vůle jsem od servisáka vyslechl též. Rusi se s tím neserou.

      Vím, že na stroj budu rád vzpomínat, protože je to neskutečný pracant. Už nikdy nebudu mít auto kam naložím X kubíků dřeva vím že dojedu kdekoli. Ale zase budu míň zabahněnej, spotřebuju míň vody na očistu sebe a stroje. Ušetřím mnoho tisíc za výměnu pneumatik a nebudu muset jednou týdně benzínem čistit parkovací stání od kapek oleje :-) .

      Kdyby stroj nereznul, nechám si ho. Na furt. Protože je to primitivní nástroj opravidelný kladivem. Nová GAZelle mě zatím neláká. A na kolem domu do lesa a podobně mám traktor, kterej nerezne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 08.06.2015  13:24

    specifický stroj pro ne moc normální lidi

    fakt jsem se při čtení bavil a svým způsobem mi to lehce připomínalo mý vzpomínky na Olcita, kterýho jsem kdysi měl a teď už parkuje jen v mý virtuální garáži tady na MA.cz ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Martin

      Martin 09.06.2015  11:57

      « Re: specifický stroj pro ne moc normální lidi

      :-) chápu, aj tvou recenzi na Olcita jsem četl, člověk rád zavzpomíná
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Mrazivý příběh vily ruské ambasády: Postavil ji boháč, obýval bankéř i gestapo, Beneš ji dal Rusům před návratem majitele z emigrace

Mrazivý příběh vily ruské ambasády: Postavil ji…

Ruská ambasáda v pražské Bubenči se v posledních dnech stala místem protestů, které vyvolala nová odhalení…

Kvůli koronaviru zrušili dovolenou, cestovka jim napálila pokutu! Protiprávně, vzkazuje Ombudsman Blesku

Kvůli koronaviru zrušili dovolenou, cestovka jim…

Plán zněl jasně: Sbalit vnučky a vyrazit s nimi k moři. To si řekli manželé Jan (80) a Alena (72) Melicharovi z…

 

iSport.cz

Emoce v Třinci: Pro Stránského už letěl vrtulník, pak další střídání hraje

Emoce v Třinci: Pro Stránského už letěl vrtulník,…

Urvali i druhý finálový bod. Třinec doma rázně vykročil za obhajobou mistrovského titulu, je v polovině cesty.…

Procházka ve stylu šaolinů. Na Reyese vyrazí s novým účesem, titul neřeší

Procházka ve stylu šaolinů. Na Reyese vyrazí s novým…

Už 1. května posune tuzemské MMA zase o kus dál. Jiří Procházka se totiž stane prvním Čechem, který se představí…

 

Reflex.cz

Pavel: Hamáčkovi nevěřím, do Moskvy chtěl. Jsem připraven kandidovat na prezidenta, vstup do KSČ byla chyba

Pavel: Hamáčkovi nevěřím, do Moskvy chtěl. Jsem…

Kdyby byly prezidentské volby příští týden, kandidoval bych, říká generál Petr Pavel, bývalý předseda vojenského…

Manželství s géniem: Neuvěřitelné příkazy, kterými Albert Einstein trápil svoji první manželku Milenu

Manželství s géniem: Neuvěřitelné příkazy, kterými…

Alberta Einsteina asi netřeba představovat. Jeden z největších myslitelů moderní doby, autor slavné "e rovná se…