Mazda RX-8 (2005)
16.2.2012Zdravim vsechny autofandy, dovolte mi kratce predstavit pribeh me rotary Mazdy. Touzil jsem po relativne modernim sportovnim vozu, ale zaroven jsem…
Mazda RX-8 (Machbuster)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Machbuster 16.02.12 21:11
« Re: Skvost
:-) Jasny, mas pravdu.
Ja to myslel z pohledu nestraneho uzivatele bez vasne k rotary a jen z hlediska udrzby ne z hlediska charakteru motoru jako takoveho, ktery je jedinecny a kdo nezkusil moc doporucuju zazit.
Jinak SAMOZREJME ja to naprosto nekriticky zeru a klidne budu pecovat o motor 10x vice nez jindy a neni to mne naprosto v nejmensim minus.
Psal jsem to jako minus ne motoru, ale objektivne, ze to chce trochu vice sledovat a servisovat [olej kazdy rok a kvalitne, pravidelne dolevat - tak 1x za 3-5 tankovani]. :yes: -
Machbuster 16.02.12 14:49
« Re: pěkný auto
Existují modifikace, které tu slabší klidně umožňují buď šíleně vytáčet a tím ji zrychlují nebo jen modifikují a tím dostanou na úroveň té silnější v seriove verzi - viz tohle youtube video - Akcelerace SERIOVE 170kw a akcelerace modifikované 141kw - dobre video ilustruje jak upravena slabsi drzi krok se silnejsi seriovou- [odkaz] -
Machbuster 16.02.12 14:34
« Re: pěkný auto
Ahoj, dik.
Otacky jsou kompletně neměné oproti sériové verzi - me upravy neumoznuji, nemodifikuji moznosti v teto oblasti. Cervene pole tedy stale na 7.500 ot. a vic netocim.
Verze 170kw / 232hp je rozdilna motorove, nejen co se tyka vykonu, ale ma i o 2 nasavaci porty vice. Ma 6ti portovou konfiguraci oproti 4 portove u te slabsi jak mam ja, pricemz porty 5-6 se oteviraji az po 7.000+- otacek a dodaji dalsi vykonostni boost do tech 9.000 otacek (narust vykonu je samozrejme zcela linearni jako u wankelu bez turba byva). Destrukcni hranice obou motoru jsou co do konstrukce shodne (okolo 14.000+ otacek). :yes: -
blowiik 16.02.12 14:14
« pěkný auto
Ahoj, super výběr. :yes: Zajímalo by mě, jak to máš po úpravách s maximálními otáčkami, protože koukám že u tý 141kW verze začínají na 7 500 ot., jezdil jsem jenom tu 170 kW verzi wankela a tý začínalo červený pole někde na 8500 ot./min. ale dala se holka točit na 9000, ještě dneska mám banán na hubě, když na tu zábavu za volantem vzpomínám :-)
Kdyby jsi nekdy chtel poradit s vyberem RX-8 nebo presneji na co se zamerit pri prohlidce, celkove co kontrolovat a kde jsou slaba mista atd. tak napis, to plati pro vsechny.
Mam v soucasne dobe opravdu dost zkusenosti a zhledl jsem mnoho kusu nez jsem pred rokem zakoupil tuto [i jsem se spalil trochu v Ostrave a skoro koupil RX8 s poruchou]. Tak klidne piste message a ja rad poradim.