Diskuse

Nissan Primera (1998)

20.10.2007

Auto predané, veľa šťastných kilometrov novému majiteľovi :) ------------------------- „Shodneme se na spoustě věcí, například, že Primera GT je…

 

Nissan Primera (LuboshGT (RS Kaa))

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 20.10.2007  16:37

    FAKE!!!!!!!

    Nissan Primera GT se nevyráběl!!! :no: :no: takže Fake kámo
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 20.10.2007  16:38

      « Re: FAKE!!!!!!!

      Prosim? :-) A co sa podla teba vyrabalo?
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 20.10.2007  16:43

        « Re: Re: FAKE!!!!!!!

        sorry, ale nemůžu si pomoct, internet Primeru GT nezná :-! :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 20.10.2007  16:44

          « Re: Re: Re: FAKE!!!!!!!

          zas nedelej unahleny zavery :P asi jako ten ze se to u nas neprodavalo jisteze pac to dovezl z rakouska.... >:D >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 20.10.2007  16:46

            « Re: Re: Re: Re: FAKE!!!!!!!

            ale to joo, ale tak hledám marně i na cizích vyhledávačích
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 20.10.2007  17:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: FAKE!!!!!!!

              100% to Fake neni... ;-)
              PS: uz sem ti ji chvalil, takze se nebudu opakovat... budu hovorit body > 10 :-)
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 20.10.2007  17:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: FAKE!!!!!!!

                jojo, už to vím :-)
              • 00 Reagovat !

                foto LuboshGT-RS-Kaa-

                LuboshGT (RS Kaa) 20.10.2007  17:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: FAKE!!!!!!!

                Kovar dakujem :-) Vlastne preto aby som mohol dat tvoju autu 10b som sa zaregistroval ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.10.2007  17:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FAKE!!!!!!!

                  hehe to potesi >:D mockrat diky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Lubosss1

      Lubosss1 20.10.2007  19:04

      « Re: FAKE!!!!!!!

      GT sa vyrabalo, jeden takyto kusok vlastni moj kolega z prace.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.10.2007  16:01

      « Re: FAKE!!!!!!!

      Primera GT sa vyrabala a aj sa oficialne predavala minimalne na Slovensku, o CR neviem.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "MKoo" [195.178.79.XXX] 24.10.2007  15:16

        « Re: Re: FAKE!!!!!!!

        V ČR se také prodávala.Jednu v červené barvě jsme kupovali u českého dealera :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Woie" [89.103.146.XXX] 01.11.2007  08:37

      « Re: FAKE!!!!!!!

      Nauč se hledat woe ,pak teprve zkus oslovit mozek o nějakou reakci !
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.2007  16:43

    deset

    Dávám deset bodů,je to hodně dobrá recenze.A nechápu proč by to byl fake...? 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Paulie001

    Paulie001 20.10.2007  16:44

    GT to kysky

    [odkaz]
    hledej v textu a najdeš :-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 20.10.2007  16:48

    odvolávám

    sorry, omlouvám se
  • 00 Reagovat !

    foto Paulie001

    Paulie001 20.10.2007  16:53

    Pěkná recenze

    dávám za 10, pěkně napsáno
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 20.10.2007  17:19

    10b

    Pěkné kola i celá kára.Docela silná........ :yes: :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.2007  17:55

    nadhera

    Nadherný GT a výborná recenze k tomu. Jsem taky majitelem p11, sice obyč dvoulitr, ale přesně jak píšeš. Závady mám úplně stejný, ramena, výfuk, stěrače plus navíc panty na předních dveřích, holt už má najeto 250 tisíc... Jinak šlape jak hodinky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 20.10.2007  18:25

      « Re: nadhera

      Dakujem :-) Presne, P11 maju vsetky rovnake problemy a vacsinou nastastie drobnosti. Na predoslej Primere som riesil tiez to iste plus kopu dalsich veci, lebo mohla mat aj cez 300 tisic... Inak bude fajn ak sa zaregistrujes na nissanclub.cz ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.2007  18:30

    nissanclub

    dávno ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 20.10.2007  19:07

    10b

    pekny kusok, mal som moznost sa v takom povozit, kolega z prace ma tiez Primeru GT tusim r.v.1998, dalsi si pred mesiacom zaobstaral Primeru 1.8 tiez v ciernej farbe r.v.1996. takze za 10b :-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 20.10.2007  19:19

      « Re: 10b

      Vdaka! Inak do Trebisova isla pred mesiacom aj moja predosla Primera.. sedosiva metaliza, tmave 16ky hliniky, rocnik 97. Nestretol si ju niekde? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Lubosss1

        Lubosss1 20.10.2007  20:26

        « Re: Re: 10b

        v trebisove som asi mesiac nebol, pretoze sa viac zdrziavam v kosiciach, kde pracujem.
        predal si ju priamo do mesta ci nejakej dedinky? nevies ?

        skus pozriet aj moje, potesi ma akekolvek bodovanie ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 20.10.2007  21:55

          « Re: Re: Re: 10b

          Pozrel ohodnotil ;-)

          Osobne som ju predal do bratislavskeho AAA Auto, ale odtial isla do kosickej pobocky, kde ju predali panovi do Nizneho Zipova...
          • 00 Reagovat !

            foto Lubosss1

            Lubosss1 21.10.2007  13:45

            « Re: Re: Re: Re: 10b

            tak viem, ktora to je, kedze robim v AAA v KE a v ten den som bol v praci, ked sa predala. Kupoval ju zivnostnik romskeho povodu, do tej obce som uz ja osobne predal 6 aut :-) Akurat ze sa vratil na reklamacku, nieco sa tam opravovalo, bolo to u nas na dielni asi 1 tyzden.
            bola zachovala s peknymi kolesami.
            • 00 Reagovat !

              foto LuboshGT-RS-Kaa-

              LuboshGT (RS Kaa) 21.10.2007  16:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: 10b

              heh, som rad ked poznam jej presny osud :-) Tak dufam ze sa bude starat, bolo na nej ale este dost roboty. Mala toho vela za sebou, aj preto som menil.

              Inak ked vravis ze robis v AAA KE, pozdravuj Bruniho (to je ten kolega s cervenym GT :-) ). Sranda, ako je to Slovensko male...
              • 00 Reagovat !

                foto Lubosss1

                Lubosss1 21.10.2007  17:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10b

                pozdravim, robime spolu na smene. slovensko je fakt male :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 20.10.2007  19:53

    10bodov

    Pekné auto aj recenzia, a zas niekto z Bratislavy ;-) Inak tie písmenká GT vzadu sú originál?
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 20.10.2007  20:28

      « Re: 10bodov

      Vdaka.. pismenka su origo, nemecke modely to ale napriklad nemali. Na vacsine trhov vsak mali taketo oznacenie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.2007  19:53

    EXZISTUJE

    na autobazareu.sk som nasiel az 3 primery gt
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "WOW" [84.47.49.XXX] 21.10.2007  13:02

    NO ZAS JE TU NIEKTO PROFIK F HLADANI NA NETE

    www.nissanclub.cz/article_detail.php?id=… TEST NISSANU PRIMERA GT a to som klikol na prve co mi vyhodilo ...niektory ludia su fakt neschopny
  • 00 Reagovat !

    foto spanel

    spanel 21.10.2007  13:49

    10b

    pěkná primerka
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 21.10.2007  14:29

    náádhera

    Tak přesně taková auta jsou dost nedoceněná,je to japonská technická dokonalost (na tehdejší dobu),motor je úžasný. 10b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Aischylos

    Aischylos 21.10.2007  17:51

    10B

    Zaslouží si 10b, vypadá hezky, dobrá recenze a dost fotek...:-) mrki na moje... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 21.10.2007  19:12

      « Re: 10B

      Mrkol som, ohodnotil. Mracitka, nalepky, potahy a podobne doplnky sice nie su mojou krvnou skupinou, ale za starostlivost, ktoru citit z kazdeho slova a kazdej upravy jej urcite patri 10 ;-)

      Len mi este prosim ta povedz k nastreku dutin - kde ti to robili, cim, do ktorych miest sa dostali a nakolko to pomohlo. Vela otazok, viem :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Aischylos

        Aischylos 24.10.2007  18:58

        « Re: Re: 10B

        Zdarzdar. No nechal sem si to udělat u firmy, která se na to specializuje. Jeden den sem to tam dopravil, další den odpoledne byli hotovi. Čím přesně se mě neptej, ale později z toho-dveří a tak-(upozornili mě) vytékalo něco jako olej... :-) podle slov nastříkali vlastně všechno: nápravu, dutiny dveří a karoserie...sem potom dojel domů a auto celé od "oleje"..to cestou místy ještě teklo...nakolik to pomůže se uvidí s odstupem...sem si ale jist, že např. na nápravě určitě: při zimní prohlídce se mě ve škodovce ptali, jestli s ní vůbec jezdím, že spodek je jak nový bez rzi..a co se týče dutin...myslím, že i zde se s odstupem času začíná něco tvořit...kor když parkuju venku...vlhkost je svině... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "STIEVO" [213.151.217.XXX] 22.10.2007  09:17

    Primera GT

    Mám Primeru GT r.v.98, naj.135 tis.km, súhlasím s Tebou, mám tie isté skúsenosti až na to, že som okrem výmeny stieračov a časti výfuku nemal žiadne problémy s ramenami,hoci som auto nešetril, chodil som jazdiť aj na okruhy a šprinty na 200-400m. Síce mám v garáži Imprezu STI a Evo9, namal som srdce GT-čko predať. Je spolahlivý člen rodiny...
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 22.10.2007  09:43

      « Re: Primera GT

      Super, paci sa mi ze v spolocnosti takych kuskov si nechavas aj Primeru :yes: Ako to inak jazdi na okruhu? Buduci rok by som rad zasiel do Brna alebo Budapesti, len sa trosku obavam o pneu a najma brzdy. Vykon staci na okruh?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Bruni" [213.175.45.XXX] 22.10.2007  12:05

    GT

    Primeru GT mam aj ja a neviem si ju vynachvalit.Jazdi to so slusnou spotrebou,ma to perfektne jazdne vlastnosti a trosku som jej aj dvihol mandle kompletne ladenym vyfukom ;-)
    Tie ramena,resp. "silenbloky" som menil aj ja,ale mam istotu ze to hodnu chvilu vydrzi.Beriem to ako dan za ten komfort ktory mi auto poskytuje.Aj s takto naladenym podvozkom so 17-kami diskami sa mi v tom jazdi vyborne.
    Lubosh: pekna recenzia :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 22.10.2007  19:19

      « Re: GT

      Bruni, tusim ta sem niekto navigoval, nazdar :-) A dakujem ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Bruni" [213.175.45.XXX] 22.10.2007  20:16

        « Re: GT

        Lubosh: zvesti sa siria rychlo ;-)

        vetuch: primera GT sa vyrabala aj pred rokom 1997.medzi verziou 97 a 98 boli drobne rozdiely.Verzia SRi bola ta,ktora sa na SK nevozila ;-)

        ked sa mi podari registrovat,prdam svoju recenziu aj ja ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Vetuch" [80.188.171.XXX] 22.10.2007  17:32

    Nadhera

    Nadhera, nadhera, nadhera. Primera je úžasny auto od Nissanu. Nenápadný a přesto vyjímečný. Hodnocení 10b!
    Měl jsem tu čest jezdit s Primerou SRi z 97. GT ještě tehdy nebylo. Bohužel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.2007  17:41

    paráda

    nadherne auticko,vypada velmi zachovale,ma to neco do sebe :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.2007  21:05

    SRi

    Ja mam prave SRi :-) ...s pravostrannym rizenim >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.2007  21:10

    GT

    Zdravim Lubo. :-) Pekna recenze, fotky, ... mas to za 10b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.2007  21:17

    2 Bruni

    Uz se tesim az ji sem hodis, ta tvoje je taky nadherna :yes: Bylo tezky sehnat GT v hatchbacku??? Nebo aspon myslim, ze je hatch?!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.10.2007  21:34

      « Re: 2 Bruni

      Na SK byly hatch jen na objednavku... v CR byly asi i normal, stejne jako mimo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Evo STI" [213.151.217.XXX] 23.10.2007  22:23

    Primera GT

    Pýtaš sa ako jazdí na okruhu? Nuž, tu je odpoveď: www.autopolis.sk/?idc=7
    1998 Nissan Primera GT vyhrá prestížnu cenu majstra v súťaži tímov aj značiek na britských majstrovstvách cestných vozidiel.
    A ešte jedna zaujímavosť:
    1999 V Sunderlande sa vyrobí miliónta Primera.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.2007  10:36

    GT

    jagy: myslim ze aj v CZ boli na objednavku hatche

    pani,pridal som recenziu na moje auto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.2007  13:34

    Zdravíčko Lubosh555!

    No páni...chvilku jsem se sem nepodíval a tady se ale dějou věci....hned dvě krásný GT z klubu! >:D Jen mě mrzí hned prvoreakce kyskyho ml., nemusel vůbec hledat na netu,ale stačilo se podívat sem na moje.auto, jelikož svoji Primeru GT tu mám hned od začátku existence tohoto serveru...ale chápu...pod svícnem bývá největší tma ;-) Ovšem omluvil se, tudíž zapomenuto. Tak jak nemusím černou barvu na autech obecně, tak Tvoje GT je opravdu nááádhernááá!
    A propos co se týče chování pneumatik za deště, tak patrně za to může šířka těch pneu .... jelikož já mám klasický rozměr 195/R15 60profil Goodyear Eagle F1 a za deště prakticky nepoznám rozdíl v přilnavosti! Samozřejmě s výjimkou vyjetých kolejí plných vody,ale na ně nestačí žádná pneumatika :-)
    Tak ať GT slouží minimálně tak skvěle jak vypadá!
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 26.10.2007  22:08

      « Re: Zdravíčko Lubosh555!

      Zdravim Krystof, prvotnou inspiraciou pre pridanie recenzie si bol prave ty :-) Tie pneumatiky za dazda, zrejme je problem aj v sirke, ale najma v tom ze su uz hrozne vyjazdene a o tyzden, ci dva pojdu do smetiaku. Ale mam pocit ze uz od vyroby neboli bohvieako kvalitne.. Tesim sa na jar na nove :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 29.10.2007  08:14

        « Re: Re: Zdravíčko Lubosh555!

        Snažil jsem se už kdysi vybudit více lidí na Nissan klubu, aby sem přidali recenze, ale s valným úspěchem se to nesetkalo, takže jsem rád, že jste se nezávisle na mé snaze, zaregistrovali zrovna ty a Bruni s GT :yes: Jinak pokavaď je pneuška sjetá, tak je to jasný :-) Užij si na jaře nový a Primerkám a GT obzvlášť, ZDAR!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.01.2008  01:20

      « Re: Zdravíčko Lubosh555!

      Inak tie EAGLE F1 su zorvna tiez paradne pneumatiky (viac ale nizsie v mojich prispevkoch). Kamrat ich mal na SAAB 93 a pocvhaloval si velmi.
      • 00 Reagovat !

        foto -dabel

        _dabel 30.01.2008  08:46

        « Re: Zdravíčko Lubosh555!

        Ja mam na Accorde Potenzy RA050A, okrem mierne vyssieho hluku na ne nedam dopustit. Odporucam!
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 30.01.2008  17:55

          « Re: Re: Zdravíčko Lubosh555!

          Ako som uz pisal v dolnej diskusii, Potenzy boli jednym z favoritov. Napokon som sa vsak rozhodol pre Pirelli P Zero Nero.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.2007  09:45

    moc pěkná

    ahoj je fakt nádherná moc se mi líbí.Měl jsem tu možnost se v jedné svézt a je to hoodně podobné mému autíčku----10b
  • 00 Reagovat !

    foto fan-mj

    fan.mj 31.10.2007  07:24

    10b

    Dobré autíčko.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Stifi xxx" [89.103.146.XXX] 01.11.2007  08:31

    Primka GT RA LA RULEZ :)

    Lubosch co ti možem na to povedat :-) Super autí. Nissanclub.cz
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 02.12.2007  14:01

    fajnovka

    todle auto můžu,super kousek,za 10b bez debat
  • 00 Reagovat !

    foto dasedas

    dasedas 16.12.2007  16:05

    Teda...

    ...když jsem začínal číst recenzi, tak jsem takovou fešandu fakt nečekal, pak mrknu na fotky a nestačím se divit, závidím Vám jak auto, tak šťastnou truku při výběru, hmmm, nechal bych si líbit!!
    Vyhlášené autíčko, jak dělané na chlazení frajerů ve čtyřkových Golfech >:D >:D >:D
    3x10 pane!!! Ať slouží!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 16.12.2007  20:06

      « Re: Teda...

      dakujem :-) Odhadli ste to uplne presne, uz nejeden majitel TDIckoveho Audi/Golfu/Octavie sa so zacudovanym vyrazom stracal v spatnom zrkadle. Nehovoriac naposledy o Civicu Type R, ktory sa ma nevedel zbavit, i ked pravda, neviem ci isiel az na doraz...
      • 00 Reagovat !

        foto dasedas

        dasedas 16.12.2007  21:04

        « Re: Re: Teda...

        Hmm, rád bych Vám to přál s tou Sívou, ale myslím, že naplno nejel nebo to byl trouba, teda doufám, pač CTR je můj favorit taky a přeci by mě nemohla vzít Primera, to je ostuda :-) :-) :-)
        Přitom, ale pořád platí pro Vás ode mně ta chvála ;-) ;-) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 17.12.2007  22:56

          « Re: Re: Re: Teda...

          :-) Ano, hoc Nissanista, CTR a najma Accord Type R su aj moje srdcovky. Velmi rad by som najma ATR niekedy vyskusal a porovnal... Co inak planujete s tou Sierrou XR4, o ktorej pisete v profile? Uz aby bola hotova :-)
          • 00 Reagovat !

            foto dasedas

            dasedas 18.12.2007  19:07

            « Re: Re: Re: Re: Teda...

            Tak s tou plánuju to, že koupím novou kastli, odstrojím, udělám rám a půjde do laku - bílá Honda Championship nebo černá, nevím :-| Možná i modrá alá FRS
            Motor bych chtěl, pač je v supr stavu, i když 6let neběhal nechat v originálu a koupit jinej stejnej a zkusit pomalu hnát vejš výkon. Má "jen" 145 kobyl a to je podle mýho poddimenzovaný na ten šestivál :-) :-) :-)
            Mám v plánu přidat turbíčko, spíš dvě s menším plněním, protože tam se svody spojujou až pod podlahou a nevím přesně jak to vyřešit, ale to se uvidí až po odstrojení. Asi i chiptuning, fakt ještě nevím. Počítám tak 200koní, uvidíme podle peněz apod.
            Ale dočká se holka.
            Tady máš fota:
            [odkaz]
            Měj se :-) :-) :-) :-)
            A ta Príma je fakt super. Ty kola k ní seděj :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 28.12.2007  14:37

    Nevim jestli fota klamou,

    či je to opravdu taková leštěnka. Nicméně se mi toto auto moc líbí. Vše vyvážené. Nikde nic nechybí ani nepřebívá a navíc jestli je pravda to s tou spotřebou tak to je geniální na ten výkon a rok výroby.
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 29.12.2007  16:18

      « Re: Nevim jestli fota klamou,

      pravda, tieto motory (oznacenie SR20DE) su skvele vyvazene... dobre vykony, dobra spotreba a este aj vela vydrzia. Jeden chalan z Ciech dokonca do toho slabsieho dvojlitra (130k) doplnil turbo a na seriovych vnutornostiach mu to bez problemov bezi uz niekolko mesiacov.. Vykon cca 200k.
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 02.01.2008  19:11

    Všimnul sis ...

    ... že sbírám jenom desítky, devítky si nech :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 02.01.2008  20:24

      « Re: Všimnul sis ...

      Dufam ze neberies osobne a dakujem za hodnotenie... Ale 10b si nechavam len na vynimocne kusky ako ten tvojho suseda :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 21.01.2008  09:33

    jen jedno slovo

    Naaaaadhera :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.2008  01:10

    PNEU

    Ja by som na Tvojom mieste na vymenu pneu skusil MICHELIN PILOT SPORT PS2. Podla mna su bezkonkurencne najlepsie (seriove, ked nepocitam sliky a podobne :-) ). Neviem, aky mas presny rozmer (viem len, ze 17'') , ale daju sa zohnat za slusnu cenu. Na mojom rozmere 225/R17/45 sa podla mna s PIRELLI nedaju porovnat, su uplne inde.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.01.2008  01:13

      « Re: PNEU

      aha, uz som si o vsimol na fotke. 215/17/40, tak tam je cena pneumatik dost sialena :-) To uz zacinaju byt vazne nizkoprofilovky
      • 00 Reagovat !

        foto LuboshGT-RS-Kaa-

        LuboshGT (RS Kaa) 30.01.2008  10:31

        « Re: Re: PNEU

        Uz mam v garazi prichystane Pirelli P Zero Nero :-) Nad Potenzami R050A som tiez rozmyslal (istu dobu boli v mojom rozmere za 3700 Sk/kus), ale rozhodol som sa pre Pirelli. Micheliny by boli zrejme tiez fajn, tam ale cena poriadne stupa. Inak zobral som rozmer 215/45 R17, znami ich maju na tychto Primerach a bez problemu, ono tych 40 co tam dal majitel predomnou bol uz naozaj extrem. Co sa tyka obvodu kolesa, tak odchylka od originalu je pri oboch rozmeroch cca rovnaka.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.01.2008  13:55

          « Re: Re: PNEU

          Ja mam tie iste POTENZA co dabel, presne su podla mna hlucne (velky valivy odpor). Na suchu su absolutne paradne, ale zaostavaju podla mna este na mokrom trochu za MICHELIN.

          215/45/R17? No ano, to si asi vyriesil dobre (ten rozmer byva lacnejsi). Zmestia sa Ti na rafik urcite, lebo su rovnako siroke... Koleso bude vyssie asi o 2cm... Inak clovece, to je celkom dost. Ale ak poznas ludi, co to tak maju bez problemov, tak preco nie. Aj ked som bol soknuty, dost chalanov na HONCALUB sa stazovalo, ze mali skoro vzdy s policajtami problemy, ked mali iny rozmer pneu, ako v technicaku. Ja by som neveril, ze by sa takymito vecami mohli zaoberat.
          • 00 Reagovat !

            foto LuboshGT-RS-Kaa-

            LuboshGT (RS Kaa) 30.01.2008  17:22

            « Re: Re: Re: PNEU

            Hej, je to velky rozdiel, lenze origo rozmer je 195/60 R15, tie 40 su od neho nizsie a tieto 45 vyssie. 17ky su extrem, keby bolo na mne, dam tam 205/50 R16, ale po predoslom majitelovi mam krasne 17ky a auto je na nich velmi iste, tak som nechcel menit.

            Problemy s policajtami su zname, ale tam by som sa spolahol ze sa podari vykecat. Co je podla mna horsie je pripad ze sa nieco nedajboze stane (hoci aj maly tukanec), vtedy maju poistovne udajne sklon prisudit vinu tebe a zbavit sa zodpovednosti (pouzivanie vozidla v rozpore s udajmi v TP). Dodatocny zapis kolies preto uz dlhsie riesim, ale pokial na dopravnom inspektorate nemas znamych tak je to bud nemozne alebo len o velkom stasti. ;-\ V Nemecku dostanes na kazdu zmenu (vyfuk, kolesa, rafiky) specialny papier s homologaciou, pricom dolezite je co najviac zachovat obvod kolesa.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 31.01.2008  01:12

              « Re: Re: Re: Re: PNEU

              Aha je vlastne fakt, oproti povodnym 195/60/R15 je to rozdiel v obvode len +32mm, co nie je tak strasne. V polomere je to len 5mm (cize v priemere 1cm).

              Tie starsse 215/40/R17 boli v tehcnicaku ako alternativa, ci tiez nie (predpokladam, ze tiez nie, v 98' malo pramalo aut 17'' disky :-) )
              U nas s tym fakt robia velke problemy. Najlepsie je, ked si kupis nejake auto, co ma v ponuke slabsi a silnejsi motor. Ale k slabsiemu sa ponukaju len R15 a k silnejsiemu len R16 a hotovo, alternativny rozmer Ti nenapisu, proste dovidenia... Pritom nie je na to logicky ziaden dovod, preco by auto s nizsou kubaturou nemohlo jazdit na kolesach s vacsim priemerom disku?

              Bez znamosti na inspektorate Ti to tam uz teraz fakt nenapise asi nikto :-(
              • 00 Reagovat !

                foto LuboshGT-RS-Kaa-

                LuboshGT (RS Kaa) 01.02.2008  21:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: PNEU

                Spravne uvazujes, starsi rozmer so 40 profilom tiez nebol v technicaku, ale rovnaky rozmer mali limitovane edicie v DE. Ono pokial by som nemal overene ze tych 45 tam sedi a odchylka je stale v norme (tusim len 2% zmena v ukazateli rychlosti), nesiel by som do toho samozrejme.

                K tomu inspektoratu - na jesen minuleho roku som prisiel o vsetky doklady, medzi nimi aj TP od auta. Na vybavenie noveho TP treba samozrejme predlozit prislusne ziadosti a k tomu kopiu stareho, ktoru ti daju priamo na inspektorate. Lenze co sa nestalo? Do noveho TP mi zapisali rozmer 195/65 R15 namiesto 195/60 R15, ktory bol zapisany v starom TP, je potvrdeny v COC a je obecne platny pre tieto auta. Oni si to pisu ako chcu, ale ked ty potrebujes nieco, tak "nie to sa neda". ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 02.02.2008  22:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PNEU

                  nech zije birokracia!!! >:-[] Tak to zas jazdit taketo auticko so sportovym duchom na balonoch 195/65/R15, to uz je trosku prehnane :-) 195/60/R15 sice tiez dost, ale predsa len aspon o nieco...
                  Tie Tvoje 215/45/R17 budu asi idealne, drzim palce, nech s tym nemas nejake "pepierove" problemy.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.02.2008  10:19

      « Re: PNEU

      Co člověk to názor jednomu vyhovje tohle a druhému zase něco jiného.Já používám na léto Pirelli P Zero Nero a mám takový pocit že tato guma patří mezi pneumatikářskou elitu...její nevýhoda však spočívá v rychlém úbytku dezénu tzn.že je vyrobená z měkké směsi a tudíž výborně drží stopu...Nemám možnost srovnání s Michelinkama ale naprosto s klidem můžu říct že Bridgestone Potenza si vedle Nera nezaslouží ani ležet už pro její chování na mokré vozovce a myslím si že mám auto které velmi dobře rozdělí zrno od plev...K videu : moc pěkně natočené a určitě sis to užil :-) no jo někdy se člověk musí vyblbnout :-) povedlo se ti teda upevnit cameru podle mých rad ? >:D Nebo si jeětě na něco přišel ?
      • 00 Reagovat !

        foto LuboshGT-RS-Kaa-

        LuboshGT (RS Kaa) 21.02.2008  20:24

        « Re: Re: PNEU

        Tvoje pozitivne hodnotenie tych Pirelli potesi, kedze mi uz cakaju v garazi na pekne pocasie... Ubytku dezenu sa tiez obavam, tak dufam ze minimalne 15tis km vydrzi, co by znamenalo cca dve sezony. Tebe kolko nabehali?

        Jazdu na videu som si samozrejme uzil :-) I ked tam boli limity prave v zimnych pneu, pocasi ako i tom ze to bola prva ostrejsia jazda po niekolkych mesiacoch, pri dalsich prejazdoch sme si dovolili o dost viac. Uchytenie som riesil napokon len polozenim fotaku do stredu spolujazdcovej hlavovej opierky (Primera GT ma tie derave nepohodlne opierky ako napr Seicento) a niekolkonasobne omotanie takou zvlastnou lepiacou paskou :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.04.2008  17:30

        « Re: Re: PNEU

        inak viacero ludi ma nazor, ze POTENZA - su tiez velmi dobre - ale len model 050A, optori 050 je to vraj velky rozdiel... Pirelli - nemozem sa ale vzdat pocitu, ze su len precene. Ako jazdi sa na nich fakt slusne, aj ked mne sa zda, ze PS2 su inde. Ale hlavne - ZERNO NERO zojdu podla mna extremne skoro dole, co je velke minus...
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 07.04.2008  20:28

          « Re: Re: Re: PNEU

          Zatial som s tymi Zero Nero maximalne spokojny, drzia perfektne aj za sucha aj za mokra. Otazna je presne ako vravis, ich kilometrova vydrz, pevne verim ze tie dve sezony (tak 15-20 tkm) zvladnu...
  • 00 Reagovat !

    foto Cup

    Cup 13.02.2008  17:48

    Nissan je Nissan

    Zdravím! Tvoje P11ka je krásná! Poslední pěkná Primera. Měl jsem P10 a od té doby samou Evropu, no a na Primeru vzpomínám jako na své nejlepší auto.

    Příjemnou zábavu za volantem... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ondrej-Samal

    Ondřej Šámal 16.02.2008  15:48

    Falken

    Ahoj, chystám se koupit si nové letní pneu (ve výběru mám stejné Falkeny a Toyo-ale úplně jiný rozměr 175/60), tak by mě zajímala tvoje zkušenost s nimi. Doporučil bys je?
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 16.02.2008  16:44

      « Re: Falken

      Zdravim, ktore Falkeny myslis? Na aute som mal ZE512 a tie boli dost nanic, auto bolo silne nedotacave a o nejakej istote v dazdi nemohla byt rec. Typ FK452 ma na rovnakom aute kamos a pochvaluje si, mal som aj zo sedadla spolujazdca viackrat moznost vyskusat a drzia perfektne..
  • 00 Reagovat !

    foto Cujo

    Čujo 22.03.2008  19:37

    PRIMERA

    caw LuBOSH ta Primera je nadherna ta cierna farba tie disky ten motor no proste uzasne...10b som ti dal uz davnejsie....VIDEO:chcel by som byt v tom aute s tebou cez Pezinsku som este nesiel a v takomto aute to musi byt super :yes: ma krasny zvuk :yes: ..mat tak vodicak berem SAXO a idem na Pezinsku >:D mozno za 4 roky :-| vela stastnych km prajem :-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 24.03.2008  13:08

      « Re: PRIMERA

      Dakujem :-) Video bude o par tyzdnov este akcnejsie a zrejme natocene z tej striebornej Primery, kedze tam ma komplet nerez vyfuk s brutalnym zvukom...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.2008  01:24

    ahoj

    mas to pekne aj my sme dakedy mali nisana je to fajn auto
    mohol by si prehodnotit moje recenziu doplnil som foto aj text.dikes
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.2008  18:31

    Prezutie

    cau, uz si prezuty? Inak ako sme sa bavili, tak bolo celkom veselo, ja som dost spokojny, ze som prezuval az minuly tyzden :-) A prezutie bolo take "vacsie", lebo som isiel do toho originalneho sportkitu pre ACCO, cize sada tlmice + pruziny, robi to fakt ta SHOWA. A je to parada. Bol som necakane s chalanom, co ma tiez ACCO 2.4 na babe, trochu sme to prevetrali a poviem Ti - uplna parada :-) Tak by sme aj tu niekedy s Tebou mohli ist, aj s "dablom"...
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 07.04.2008  20:23

      « Re: Prezutie

      Nazdar, som ti aj pisal sukromnu spravu (to je to SZ vpravo hore) :-)

      No super, takze si sa rozhodol pre Showa kit, som velmi zvedavy co nanho povies po dlhsich skusenostiach a ako velmi sa zmenili jazdne vlastnosti. A ze si bol konecne na Babe :yes: Ja tam vybehnem velmi rad, napr. v priebehu piatka doobeda, nech tam nie je plno aut. Vtedy si to dokazem aj v praci vybavit, co povies?
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 08.04.2008  22:56

    fotogaleria

    no, klobuk dolu, cim dalej tym je galeria lepsia. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 10.04.2008  20:29

      « Re: fotogaleria

      Dakujem, snazim sa :-) Ale pozeram ze aj v tvojej galerii pribudaju niektore paradne kusky... Ako si dodal fotkam ten HDR efekt, je to normalne cez viacnasobnu uzavierku alebo upravene v nejakom softe?
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 11.04.2008  23:19

        « Re: Re: fotogaleria

        5-7 fotiek na kazdu snimku. clona rovnaka, cas a vyvazenie som menil. cize su to original HDR. dakujem za pochvalu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.04.2008  01:42

      « Re: fotogaleria

      inak to je pravda, oproti zaciatku je fotogaleria znacne lepsia. To posledne, co ma tu trapi su body, o mnoho zaujimavejsie bolo stretnut sa s Tebou. Rozhodne som ale zmenil body za fotky z 8 na 10. Po prevezeni si auto nic ine ako 10 nezasluzi a rencezia je tiez jedna z najlepsich, vidno, ze ju pisal niekto, kto vie jazdit a autam rozumie velmi slusne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.2008  16:43

    vybrona jazda, asi prekonala ocakavania

    Tak sme si pekne zajazdili. Ked niekto nechce nove auto a pacia sa mu sportove sedany, tak vrelo odporucam. Ja som na PIRMERERE GT pred tym nikdy nesiel, iba na normalnej PIRMERE 2.0 s GT podvozkom, ten vsak asi nebol dobre spraveny, nebolo to ono.

    Teraz by som povedal, ze je podvozok este o vlas lepsi, ako moj ACCO so sportovym SHOWA podvozokom. Trochu este je aj rozdiel v pneumatikach 215/45 R17 vs. moje 225/45 R17, moje maju o 0.6cm gumy viacej a predsa len sa viacej deformuju... Pirelli Zero Nero teda sa predviedli v najlepsom svetle, nepustili ani nahodou a zapiskali si tiez len obcas. Tych 1260 kg pohotovostnej hmotnosti citit, auto je relativne lahucke, oproti mojim 200kg navyse. U mojeho ked to clovek s rychlostou prezenie do zakruty, tak to hodne citit :-) Prva jazda mi moc nesla, potom to uz bolo vyrazne lepsia.

    Celkovo by som to zhrnul - Prierka ma este o chlp lepsi podvozok, o triedu lepsie gumy a vodic Primery bol tiez tak o pol triedy lepsi, dobry cit pre idealnu stopu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 11.04.2008  17:46

      « Re: vybrona jazda, asi prekonala ocakavania

      Servus... Dakujem, snazil som sa predviest zo schopnosti auta najviac ako viem :-) I ked neviem ci som neprehnal pri pohlade na tie dymiace brzdy a chytenu spojku ;-)

      Moje hodnotenie v diskusii pod Accordom.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.04.2008  20:16

        « Re: Re: vybrona jazda, asi prekonala ocakavania

        No ja sa este v tomto threade, ked ze sa to tyka Tvojho auta zastavim pri tych stabilizatoroch... To mala P11 GT tiez v zaklade, rozperu medzi prednymi a dokonca aj zadnymi tlmicmi? Alebo je to az nejaky tuning? Rozhodne je to dobra vec a mozno aj to moze byt ten vlas, o ktory je Tvoj podvozok lepsi, ako moj (alebo ze by vlasisko? :-) )

        No a ten LATERAL G nebudu kecy, ina som rad, e je tu aj niekto, kto si vie najst udaje o takychto veciach, ako je bocne zrychlenie. Rozhodne by cloveka na pohlad mohlo napadnut, ze udaj vyssi ako RX-8 bude pekny nezmysel (teda mna by to nenapadlo), ale asi na tom nieco bude :-)

        Spojka a brzdy si svoje nieco odnesu, ze brzdy su spotrebak je jasne, ale par ludi tvrdilo uz, ze aj spojka :-). Takze myslim v poho
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 12.04.2008  17:01

          « Re: Re: Re: vybrona jazda, asi prekonala ocakavania

          Tomu Lateral G som takisto nechcel pred nejakym casom verit, ved ked som auto kupoval, rychlu jazdu som mal viac napozeranu ako odskusanu. Cize som nevedel pochopit ako moze byt bocne zrychlenie lepsie ako u sportiakov typu RX8. Az teraz, ked stale viac k autu ziskavam doveru zistujem ze podvozok je naozaj perfektny. Najviac si to ale aj tak uvedomujem ako spolujazdec na kamosovej P11GT, ked ma ide v niektorych zakrutach vyhodit zo sedadla a auto len drzi a drzi. :-)

          K rozpere - ano, je to standard verzie ako predna tak i zadna. Urcite k tuhosti pomaha, aj ked najvacsi podiel ma zrejme zavesenie kolies Multilink, vyuzivajuce spojenie Scott-Russell. Do recenzie som pridal dva odkazy, ktore mechanizmus podrobne popisuju.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 11.04.2008  17:30

    Hezké video.

    Čekal jsem, jestli přijde předjíždění přes plnou a dočkal jsem se, ale ty ty ty! dělat nebudu. :-) Spíš jste měli docela štísko, že byl docela malý provoz...znáš to...konečně se rozhodneš natočit video a spustí se lavina nečekaných okolností.... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 11.04.2008  18:00

      « Re: Hezké video.

      Ano, priznavam sa :-) Ale snad si mal na videu sam moznost vidiet ze neslo o nejak extra nebezpecnu situaciu, navyse som sa dodavke hned aj ospravedlnil, resp. podakoval za male uhnutie.

      Premavka bola ozaj mala, vybehli sme totiz doobeda, ked sme mali byt v praci...
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 11.04.2008  18:11

        « Re: Re: Hezké video.

        Tak! Chyba na chybu! A teď si to přečte šéf!!!! :-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 14.04.2008  23:44

    Úprava fotek a doplnění recenze

    Přidal jsem k Nissanu nové foto a doplnil jsem recenzi,snad to je už o.k.,hodnocení je na tobě,když se ti bude chtít ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 11.05.2008  09:18

    Video

    Krasne video, moc ma mrzi ze som tam nemal cas ist. Ta jazda po praznej ceste musela byt super. Autu si dal dobre zebrat, v kazdej zakrute pistia gumy :-)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 11.05.2008  21:18

      « Re: Video

      No, skoda ze si nemohol, naozaj je to skvely zazitok. Kym vcera islo skor o adrenalin a ze som mal co robit so sebou (a helmou, prazdnou cestou, atd.), dnes uz to bolo aj o zlepsovani casov :-)

      Zabrat som mu dal, dufam ze mi prepaci. Tie gumy su ale neuveritelne, pridal som jednu fotku ako vyzerali po jazde...
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 11.05.2008  22:44

        « Re: Re: Video

        Celý víkend sa mi mleli v hlave obrázky zákrut na Babe a do toho ten rev motora, pískanie gúm atd...
        Škoda preškoda...neviem ako často sa to koná, ale snáď o rok budem tam.
        Pekná jazda na videu :yes:
        Presne som si predstavoval ako to šlo vtedy v trojke >:D , stále na hrane...ešte slicky by to chcelo.
        Pozeral som výsledky/časy, na webe ešte nie sú...
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 11.05.2008  23:18

          « Re: Re: Re: Video

          Slicky na E55 AMG? Neblbni :-) Ci ak myslis na mojom, to ano, zlepsili by casy. I ked Zero Nero lepili tiez ako dive, nemozem na ne jedineho kriveho slova.

          Celkove casy predpokladam ze budu na webe casom zavesene, co som len opisal z papierov triedu S-2000 (najlepsie casy ostrych jazd):

          1. 2:43:37 Integra
          2. 2:47:45 Civic Type R 7G
          3. 2:55:16 Golf GTI 2. generacie
          4. 2:56:80 Civic Type R 8G
          5. 2:59:26 Civic Type R 7G
          6. 3:00:18 Clio Sport
          7. 3:02:30 Sunny GTi
          8. 3:04:83 Clio Sport
          9. 3:07:71 Renault 19 1.8 16v
          10. 3:08:66 Primera GT (ja, Lubosh)
          11. 3:11:60 Prelude 2.0
          12. 3:14:48 Prelude 2.0
          13. 3:16:79 Primera GT
          14. 3:20:02 Peugeot 306 S16
          15. 3:20:32 Clio Sport

          Vacsina aut bola upravovanych plus slicky alebo aspon poloslicky.
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 12.05.2008  00:50

            « Re: Re: Re: Re: Video

            No tie slicky som myslel na AMG, neviem prečo by tam nemali byť, kvôli pretekom...
            Inak tie časy sú zaujímavé, počítam že slicky urobia na tej trati cca 10s, keď na okruhu cca 6s.
            Čo som čítal podmienky účasti, tak S-vozy nemohli mať bohvieaké úpravy. Tuším mohli vybrať zadné sedačky, ale podvozky museli byť sériové neznížené, akurát na motore mohli byť ľubovoľné vačky a časovanie, to môže zdvihnúť výkon, ale max. 15% podľa mňa.
            No a preplňované motory mohli byť preplňované úplne ľubovoľne, akékoľvek turbo, intercooler atd. Tak to mohli byť beštie ako sviňa. Impreza/Evo = 400k a tak. Alebo E55 Kleemann = 640k >:-[]
            Čo som pozeral kategóriu S+2000 to by som mal šancu...aspoň výkonom určite.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 12.05.2008  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Video

              Podvozky mozu mat aj S triedy upravene (tlmice a pruziny a tym padom aj znizenie by islo). Ale v Luboshovej triede dovolili aj samosvor, hoci podla pravidiel bol samosvor povoleny, iba ak bol dodavany seriovo k autu.

              Slicky by mohli spravit dost skeund, aj ked tie jeho PIRELLI sa zjavne fakt nedaju zahanbit. 3:08 zo STOCK, 1330kg tazkym 150k autom je parada. Ten podvozok je naozaj dobry
              • 00 Reagovat !

                foto LuboshGT-RS-Kaa-

                LuboshGT (RS Kaa) 12.05.2008  21:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                K tomu podvozku - pridal som jednu veticku z noveho Carauta do noviniek, stoji za to ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 12.05.2008  22:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                  Carauto este v zivote nenapisal nic normalne, tak som fakt zvedavy... Idem precitat :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 12.05.2008  22:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                    a tak vynimocne maju v celku pravdu. Ide o to, za keho uhlu sa na to clovek pozrie. ITR je mozno jedna z najrychlejsich prednokoliek vsetkych casov, ale do bezneho provozu nie moc pouzitelna (aj ked poznam chalana, co na nej jazdil 60km kazdy den do prace) a ma nebezpecny zadok, na mokre je nebezpecna. CTR sa na mna moc naklana (7G), 8G je dobry, ale ta torzna vlecka... hm. Su tiez vyrazne rychlejsie, ale podvozkovo nie su az tak dobre 7G dost nebezpecny, aj ked zase hravy (aj ked aj GT zjavne vie kopnut zadkom), 8G zas prilis nudny ( to by mi az tak nevadilo), ale hlavne dost nekomfortny

                    ATR - tu by som polemizoval, myslim, ze predsa len s tym LSD by mohol PRIMERU GT prekonat :-) To si skor tak nostalgicky zaspominali, ked uz boli pri tom Nissane :-) :-). Skoda, ze na nasom trhu nebola este vykonnejsia verzia, 200k by ten podvozok s prehladom zvladol.

                    Fucus RS - tu nemam az take skusenosti :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto LuboshGT-RS-Kaa-

                      LuboshGT (RS Kaa) 13.05.2008  18:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                      ;-)

                      Suhlas, CTR a ITR su zrejme prilis pre beznu premavku. ATR je urcite rychlejsia aj v zakrutach a aj viac user friendly. Ale ma samosvor a 62k naviac... Preto tiez myslim ze hovorili skor o celkovej pouzitelnosti a mozno aj citatelnosti na limite, kedze tato Primera dava jasne najavo, co sa prave chysta so zadkom alebo predkom urobit.
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 14.05.2008  16:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                        Ticho, GT bola super auto, najlepsie JPN auto svojho casu v EU, az na ATR samozrejme :-) Cisto len podvozok dobrym, ale ATR nie je podla mna o nic horsi :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 14.05.2008  16:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                          Proste na ATR nesahaj.... :-) :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 14.05.2008  17:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video

                        inak a CTR je v poho pre beznu premavku, pri 7G treba davat pozor, ale len pri blbnuti, 8G je uplne citatelna, aj ked zadok trochu zaklakne, ale to zas pri jaseni...

                        ITR je o inom, to 2 hodiny po nasich cestach, to musi byt masox
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 16.05.2008  00:25

    Jedním slovem...

    ...krááááááásnáááááááááá :-)
    Za 10b. bez keců >:D
  • 00 Reagovat !

    foto PetrL

    PetrL 28.05.2008  13:15

    Krása

    Moc pěkný zvuček, musí být paráda s tím jezdit :-! Hodně radosti :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.2008  18:20

    Tohle auto me vzdy fascinovalo

    zdravim kamo,opravdu vylozene nadherna Primera GT, vyborna koupe,nejlepsi predokolka?to nevim ale kazdpodne co sem mel tu moznost se svezt tak skvela je opravdu.At dlouho slouzi,hlavne ji nikde nezboř kvuli nejakym vylomeninam ;-) jasna 10
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 23.06.2008  19:17

      « Re: Tohle auto me vzdy fascinovalo

      Samozrejme, tvrdenie o najlepsej predokolke je tak trochu provokaciou, viem ze su aj lepsie (ITR, ATR, CTR atd)... Ale to konstatovanie v Caraute ma potesilo :-) A dakujem!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.08.2008  23:48

        « Re: Re: Tohle auto me vzdy fascinovalo

        odporucam povozit sa HGT ;-) Co sa tyka cisto podvozku, tak na voj vek vazne hodne podarena, ci najlepsia tazko povedat, v triede sedanov urcite ale medzi top, to som si isty ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 04.07.2008  00:32

    SZ

    Ahoj, pozri si moju SZ prosim, vdaka. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mistr

    Mistr 07.08.2008  15:38

    Skvele auto

    Taky sem jeden z mala komu tohle auto ucarovalo, uz nejaky patek setrim a chci si jej na jare koupit, nejlepe v dobrem stavu z nemecka od prvniho majitele. Davam 10B za vse, :yes: techto vyjimecnych vozu na Ceskych silnicich zase tak moc k potkani neni a GT uz uplne nejmin, zatim jsem se setkal jen s jednim GT, s kterym sem mel tu cest jet a za dve hodiny jizdy me to auto prirostlo k srdci, napred jsem mel vplanu koupit subaru impreza, vw golf gti,xsaru vts nebo neco podobne, ale takhle usetrim a myslim ze budu aj tak naprosto spokojeny. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 08.08.2008  17:58

      « Re: Skvele auto

      Dakujem! :-) A presne - pomer cena/vykon/uzitkova hodnota je na tomto aute velmi velmi dobra.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.2008  11:53

    termopaska

    caw, mohol by som sa ta spytat ako si zohnal tu termopasku ci to nejaky shop, alebo tak? tiez sa to chystam v blizkej dobe zhanat a ma to napadlo ked som videl tvoje zvody tak sa reku opytam kde ako kolko :-) diik
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 12.08.2008  00:18

      « Re: termopaska

      zdravim, zohnal som ju cez znameho. Zistim cenu a dostupnost a v najblizsej dobe ti napisem do SZ podrobnosti :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.08.2008  07:17

        « Re: Re: termopaska

        parada, budem vdacny, n nete som nasiel na inzeratoch cosy, ale neviem co je dobra cena za takuto vec a ci 15 m 2.5cm sirka staci,ale to uz je zrejme specificke, ok budem cakat vdakaa :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.2008  11:48

    Primera

    Fakt nádhernej kousek a ty kolatomu fakt sluší. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto briza

    briza 23.09.2008  16:43

    Jo, to je nostalgie

    Take jsem mel tu cest byl 8 let majitelem Primery P11. Sice s tou nejslabsi motorizaci 1.6, ale kazdopadne tohle (moje prvni vlastni) auto u mne nestavilo latku co se jizdnich vlastnosti tyka velmi vysoko. O to nepochopitelnejsi byl pro mne ten veletoc :no: 8-s co Nissan predvedl s jejim nasledovnikem a nasledne zruseni modelove rady Primera bylo uz jen smutne logickym koncem. Pak uz vedla cesta k Honde :yes: . Kazdopadne si pri cteni toho clanku si clovek nostalgicky zavzpomina ( ... treba i na ty holky co v tom vozil :-) )
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.02.2009  00:11

      « Re: Jo, to je nostalgie

      konečne som si obnovil registráciu a nemusím ti už závidieť čiernu farbu :-) takže aj keď som už presedlal z GT budem ešte na staré kolená nad starými fotkami GT-ciek cintať:-) tvoja je cmuk, máš to za 10
  • 00 Reagovat !

    foto ryman

    ryman 02.06.2009  18:36

    Skvělé auto - skvělá recenze

    Prostě nic než chvála mně nenapadá :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 06.07.2009  20:00

    Blahozelam

    Tak ti oficialne blahozelam k novemu autu. Fotky su super, uz sa tesim na recenziu ;-) Prajem vela stastnych kilometrov a nech je ta prevadzka co najlacnejsia >:D
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 07.07.2009  17:59

      « Re: Blahozelam

      Dakujem :-) Fotky este maju k super daleko, ale aj to bude. Snazim sa aj s kompaktom... Prevadzka, no uvidime, ved vsetko bude postupne v recenzii.
  • 00 Reagovat !

    foto ZonixX

    ZonixX 06.07.2009  22:53

    Impreza

    pozeram, ze si sa rozhodol posunut o stupen blizsie k totalnemu benzinovemu sialenstvu :))) tesim sa na recenziu ;)
    • 00 Reagovat !

      foto LuboshGT-RS-Kaa-

      LuboshGT (RS Kaa) 07.07.2009  18:00

      « Re: Impreza

      Heh :-) Ano, asi tak, kusok dalej. Ale uz aj teraz moje rozhodnutie hranicilo so sialenstvom - Impreza bola doma do tyzdna, co som sa pre nu vobec rozhodol...
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 07.07.2009  18:02

        « Re: Re: Impreza

        Lubosh - ty má ,,suba,,?Barva,WRX STi,pochlub se!Pokud je to pravda tak upřímně blahoželám :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 08.07.2009  18:21

          « Re: Re: Impreza

          Je to pravda, dakujem :-) STi to zatial nie je, bral som WRX (218 PS), tmava modra, male kridlo, strieborne kola. Z tych nenapadnejsich...
      • 00 Reagovat !

        foto ZonixX

        ZonixX 07.07.2009  18:05

        « Re: Impreza

        bral si ju od niekoho znameho? Ono dusevne sa vysporiadat s faktom, ze udrzat a vypilovat podobny stroj k dokonalosti je radikalny zasah do rodinnych financii jasne ukazuje na velku motivaciu >:D ten tyzden po kupu viem teda pochopit >:D
        • 00 Reagovat !

          foto LuboshGT-RS-Kaa-

          LuboshGT (RS Kaa) 08.07.2009  18:22

          « Re: Re: Impreza

          Nebral som ju od znameho, normalne z bazaru... ale vyzerala (a stale vyzera, len to nechcem zakriknut) v uplne skvelom stave, ziadne upravy, ziadne zasahy. Co je velmi tazke - najst Imprezu v origo stave.

          Motivacia je silna, sny si treba plnit ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto ZonixX

            ZonixX 09.07.2009  18:32

            « Re: Impreza

            na MACZ chyba rychle suba, tak na nas pri tom snivani nezabudni >:D >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto -Vojtas-

    [Vojťas] 17.08.2010  02:33

    Dotaz

    Muzu se zeptat na porizovaci cenu a nasledny naklady?
    Mam tohle auto ve svym hledacku, ale vubec nevim co takova sranda stoji.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…