Škoda Favorit (1990)
17.6.2007Tohle auto si koupil muj táta v roce 1990. Čekal na něj frontu před mototechnou asi měsíc. Jako nové stálo 88tis. korun. Přišla na něj řada a objevil se…
Škoda Favorit (Libor.89)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
berann 20.06.07 16:43
« přední maska
Mám taky 135 rv90, jenom v L-kové výbavě. Ale mám jinou masku, takovou tu celou černou a znáček je bíly. Ty máš tu masku původní, nebo měněnou? Přece jenom o historii svojeho fáčka nevím lautr nic, tak at vím jesli bylo bourané, nebo tak. Boční lišty tam nebyly, nebo sis je sundal? Krásně to pod nima hnilo :-) -
Special-line 19.06.07 12:16
« Re: Re: Mazec
jj na to jsem zapoměl. Ale třeba známej má Rapida co sem od něj chtěl kupovat a říkal že měl známou v kvasinách a že si přes ni nechal sehnat vývozní kus. Že prej zaměstnanci měli nějak nárok si tam zařídit auto nebo tak něco už je to dlouho co mi to říkal. Ale udržuje ho a je v super stavu a jezdí skvěle. Taky říkal že dostal k novýmu autu nějakej protokol ze zkušebny, kde prej byly uvedený kompresní tlaky a jiný hodnoty přesně na jeho motoru. -
Special-line 18.06.07 15:26
« Mazec
Ty jo to teda čumím na ty kilometry. To je vážně super to bych chtěl taky ;-) Jinak těch 45kW blbost být nemusí. Na vývoz se dělaly auta s torchu jiným výkonem. Třeba do německy se dělaly 135 se 44 kW a neřízeným katalyzátorem. Takovej motor měl u nás jen 42 kW. Třeba to je na vývoz protože koukám na ty kontrolky ten sloupek je posunutej dolů a místo vyhřívání skla mají bejt brzdy. Tady je jen ruční. Jak ti ty kontrolky od brzd svítěj? Jinak 10 bodů ;-)