Škoda Octavia (2002)
7.1.2012Auto jsem po dlouhém rozhodování koupil v Dubnu 2011. Pro Octavii jsem byl pevně rozhodnutý kvůli dobrému poměru cena/velikost. Pak už zbývalo jen…
Škoda Octavia RS (LUCAS.89)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Johny.Rico 08.01.12 21:22
« Re: Re: PREOČO ?
Přesně tak!
Jinak ty budeš určitě mechoš, protože takto precizně se normální člověk o auta nestará. Já je také miluju a OI RS považuju taky za legendu, ale xenony bych měnil, ne nějak repasoval a tak samo s tou vanu...
Každopádně poklona. Jo a PS: Vyměň kola :-) Ale to ty víš ;-) -
LUCAS.89 08.01.12 19:16
« Re: Re: 10w60
ano, tvoje volba je v poradku, ale ja už mám najeto 183.000km a nějaké vůle v motru samozřejmě jsou, samozřejmě i ložisko turba už si kapku pustí jako každé turbo s tímhle nájezdem a proto olej 10w60 ktery je trošku hustejsi tyto vule vymezi, motor je klidnejsi, tišší a navíc letní třída 60 zajištuje při provozu na LPG kvalitativní výdrž oleje co se týče tepelné zátěže -
LUCAS.89 08.01.12 18:01
« Re: Málo svítící xenony
Díky za tip. Světla jsem vyčistil, bohužel paraboly výbojek jsou poškozené, nastříkal jsem je stříbrnou barvou protože byly už vypálené. Zatím jsem nenašel firmu která by mi je pochromovala protože jsou plastové. Krycí plast jsem trochu rozleštil a nové výbojky budou co nevidět. Uvidím jak to bude svítit až budou nové výbojky, ale myslím že stejně koupím nové korpusy. -
LUCAS.89 08.01.12 17:58
« Re: Re: PREOČO ?
Mám systém Elpigaz, zatím jsem s ním spokojen i když jsem na to slyšel i negativni nazory. Rozhodujici je firma ktera to montuje, s tou jsem to zrovna nevyhrál, ale už je to v autě a zatím to jezdí dobře. Z doslechu mohu doporučit jedině systém BRC, kdybych předělával další auto tak půjdu do BRC raději, z vlastní zkušenosti si zatím netroufám doporučovat Elpigaz, mám najeto zatím jen 15.000km na LPG. Mám systém s přívstřikem benzínu od určitých otáček a od určité rychlosti vstřikování, takže přimazavani ventilu nemám. U tohoto motoru jsem slysel ze hlava ma tvrdokovova sedla a ventily se nezaklepávají. O podpalování ventilů nevím. -
AMOK 08.01.12 16:33
« Re: PREOČO ?
Sorry chalani za preklep :P spravne malo byť prečo :-) a presvedčili ste ma. Suhlasim a sprosto som reagoval kedže som ešte ani neskusil čo to splinovač je. A rozhodne skúsim niečo poriešiť do felicie. A som zvedavy ake budú fin. rozdiely kedže rok 2011 mam cely zaznamenaný. A mam otázku ohľadom turba. Nebol z ním ešte problem ? Od kolkých otáčok zabera. -
John1111 08.01.12 15:50
« Málo svítící xenony
Čau, jako první věc bych zkusil vyměnit xenonové výbojky. Aspoň u mě to hodně pomohlo ;-) Známému to taky málo svítilo, vyčistil si komplet světla, nechal si opravit paraboly, dal nové xenonové výbojky a auto svítilo jak nikdy předtím :yes: Třeba ti něco pomůže... -
AMOK 08.01.12 12:41
« PREOČO ?
Nechápem ale ten splinovač do tak skvelého auta nepatrí. Take auto je radosť živiť a ked by som chcel ušetriť tak zoženiem niečo úspornejšie :-) Mne to príde ako dákeho agresivného svalnáča oblečie do ružovej košielky zo srdiečkamy. Na charaktre auta sa to nehodí. Z eko hľadiska zase prikivujem aj keď nerád :-) pekne auto! Želám veľa šťastných km bez nehod :-) -
LUCAS.89 08.01.12 08:23
« Re: Re: Re: Legenda
mám na LPG zákaznickou slevu, jinak stoji 17,50.
tlakova bomba samozřejmě splňuje pevnostní normy, je testována a při havárii, se automaticky uzavře ventil, je to tak navrženo a je tam bezpečnostni ventil, troufam si řict že při havarii hrozi vetši riziko kvůli možnému úniku benzínu než kvůli tlakove nadobe s LPG.
ukázka: [odkaz]
samozřejmě chyba se stát může, nikdy nemuze mit clověk 100%ní jistotu, ale předpokládá se že vše funguje tak jak má -
-
Bully_ 08.01.12 07:25
« Re: Re: 10w60
Stejny olej pouzivame treba na Hondach Civic Type-R, co ma nejvyssi vykon v 7800 ot/min a omezovac v 8400 ot/min. Do turbomotoru se mi zda az zbytecny, ale rozhodne jde o jeden z nejkvalitnejsich oleju pro silne namahane motory co jsou vubec na trhu.
Jinak plny souhlas, laicka predstava tohoto oleje jako nejake huste vazeliny je silne mimo. Zimni cislo viskozity 10 znamena ze se muze pouzivat bezne od teplot -25°C, coz je pro Evropu (snad krome velehor a Ruska na par dni v roce) dostacujici. Vysoke letni cislo zarucuje stalost nejenom pri vysokych teplotach ale i v tom ze olej pomaleji ztraci vlastnosti za vysokych teplot nez oleje s nizsim letnim cislem. Kazdopadne prodlouzene intervaly vymeny oleje bych delal jenom s oleji prave specialne urcene pro tyhle ucely a predevsim u motoru kde to vyrobce dovoluje, nevim jestli je tenhle dnes uz starsi motor prave tento pripad. Jde i o zanaseni ol.filtru, ktery muze mnohdy vydrzet kratsi dobu nez by vydrzel olej.
Jinak zkoumal jsem mapu predstihu a zjistil jsem, ze nejvetsi predstih je vzdy pri naplno otevreny klapce a pak ve vysokych otackach. Premejslim, ze si krom nastaveni prepinani zpatky do benzinu nad 4000 otacek jeste nastavim prepinani na benzin pri zatizeni nad 90%. Data z klapky moje plynova jednotka nedostava...