Škoda Octavia (2009)
12.12.2011Koupě tohoto RS proběhla v létě 2010, poté, kdy jsem měl naftovou octavii (2 roky) a nějak mě ta jízda s naftou neuspokojovala. Byla to jízda typu duc…
Škoda Octavia II RS (JirkaRS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
kornel 16.12.11 08:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Bully
nikoho som osobne neosocoval, ale pisal som vseobecne "ako magor".. Myslim, ze co sa tyka pointy toho o com sa tu bavime, som sa vyjadril dost jasne a pomerne strucne, nemam k tomu v podstate viac co dodat.
P.S co sa tyka mna osobne.. ja som asi tazko jeden z tych co ho nejak zvlast zaujima spotreba (nakolko iny benzin nez tie "100" oktanove srandy za 1,7 eura ani netankujem)..je mi uplne jedno ci mi to zerie 8..9 alebo 12 litrov, na to som si auto s takym motorom fakt nekupoval,, ale jednoducho ak realne vidim, ze s tym motorom sa da ist uplne v pohode do 9 litrov priemer a pritom si ten motor aj uzivam, tak jednoducho reakciu na tie bludy, ze to "pod 10-12 litrov nejde" napisat "musim" :yes: -
Bully_ 15.12.11 23:26
« Re: Re: Re: Re: Bully
Ale tak zase se nemusime navzajem napadat ze nekdo jezdi jako prase, magor apod. kdyz se navic ani osobne vubec nezname, ne? Je mi 37 a opravdu netrpim mindrakem ze bych musel predehnat vsechno co pred sebou uvidim, spis se usmeju nad vsemi ostatnimi co si tohle dokazuji prave na mne. Staci jezdit kratsi cesty do prace (ale vazne opatrne, neslapu na plyn dokud se motor neohreje samozrejme) a o vikendu si auta uzit na okreskach. Okruhy jezdim hodne malo, takze se mi do nejakeho prumeru nepromitnou. Jezdit s takovym autem s pocitem ze musim myslet na nejakou spotrebu by me ale VAZNE nebavilo, na tohle mam totiz druhe auto ktere k tomu ma predevsim patricnou motorizaci, staci se podivat do me garaze. Hot-hatch nemam proste na setreni, neni k tomu ucelu snad ani vyrobeny. Ale je fakt ze treba Oct. RS je prave takovym univerzalnim rodinnym autem se silnym motorem, primarne je i vyrobeny pro tyhle ucely. Klidna vubec nemusi znamenat jezdit pomalu, jde prave o ten styl a o tom je tu rec. Jestli nekdo toci motor casto nad hranici 5000 ot. (u mne az do 8400) a pritom mu nejde spotreba nad 9 litru, pak by mel dostat Nobelovu cenu za fyziku. Stado koni co se rozbiha naplno je potreba i naplno zivit, stejne tak mi prijde naprd mit to stado doma jenom kvuli pocitu ze ho vlastnim a nechat ho chcipat ;-)
BTW auto s atmosferou bude se stejnym obsahem motoru a prakticky stejnym vykonem vzdycky ziznivejsi a to hlavne prave pri tom beznem pouzivani, kdy je ho proste potreba o neco vic tocit nez preplnovany motor. Pri pohledu na spritmonitor.de ma tvuj vuz s tvou motorizaci prumer 9,85 l./100, "muj" Type-R dokonce 9,64 (!), zato s dramaticky vyssim rozptylem prave podle stylu jizdy, treba i nad 16 l.. Vzhledem k tomu i k oficialne udavane spotrebe mi stejne neprijde ze by nektery z nas jezdil vylozene usporne nebo vylozene jako to cune (7,5 vs. 9,1 ofiko). A predevsim- nase auta maji evidentne jiny charakter a podle toho i jine kupce. -
kornel 15.12.11 21:48
« Re: Re: Re: Bully
mam Leon FR 155kw a nad 9 litrov priemer som sa realne nie podla PP este nedostal a teda urcite nejazdim ako dochodca v klobuku,.. akurat s tym motorom viem pracovat (a div sa svete aj bez toho aby som akokolvek motor podtacal.. pod 2000ot nejazdim ani po rovine ustalenou rychlostou a na akceleraciu si urobim vzdy aspon tych cca 2500-2600 ot) a nechovam sa k nemu ako prasa. Kto jazdi ako magor, neustale stylom plyn-brzda na kazdom semafore a kazdeho koho vidi pred sebou potrebuje obehnut, tak nech sa kua nedivi ze ma spotrebu 10-12 litrov s tymto motorom.
-
Bully_ 15.12.11 19:40
« Re: Re: Bully
Neboj, neberu to ve zlem. Ale kdyz si prectes na co vlastne tak ostre reagujes tak bys doufam odpovidal jinak :-) . Netvrdim ze je takova spotreba nesmysl, spis nechapu proc si lidi potom podobne auto vubec kupuji, ale to je kazdeho vec a opravdu si delejte co chcete :yes: . Priklad- sam mam vuz s podobnym vykonem, s mensimi rozmery a hmotnosti. Vyrobcem udavana kombinovana spotreba je 9,1/100, jezdim za 11,5 az 12/100. Dokazal jsem taky jet i za 7 aniz bych zrovna brzdil okolni provoz a dokonce to bylo lehoucce pres limit, bylo to ale diky vzdalenosti a profilu "trate" a jenom na 120 km, bezny prumer se proste splha daleko vys a to auto pouzivam celkem normalne jako daily-car.
Kdyz potom uslysim ze by mel muj kamarad navstivit servis, protoze se s prumerem u O II. RS TDI nedostane pod 8 litru tak asi nema smysl neco dal vysvetlovat. Ale zduraznuju- nic v tom nehledej a opravdu si jezdi s jakym autem chces a jakym stylem chces. -
Piggyman 15.12.11 08:47
« Re: Bully
Zdar Bully, prosímtě nechápu proč se často v diskuzích o benzínové RS 2.0 dočítám, jak je spotřeba pod 8 nesmyslná a že i nafta v RS skoro této spotřeby nedosahuje. Neserte mě už vy a vám podobní (nemyšleno zle). Mám RS FL benzín přes 2 roky a průměrnou dle PP mám cca 8L na kratší vzdálenosati, na delší (50 km a víc) v pohodě 7,2L...... 7,5L apod. Čáslav-Praha předpisově 6,7L, mimo předpisy (vesnice dodržuji jakžtakž, mimo vesnice i 130, 140, často tempomat) a spotřeba cca 7,4 dle PP (ta Praha). Vím, že PP kecá a myslím reálně o 0,5 L víc, takže suma sumárum celková spotřeba reálná bude kolem 8L / 100km a to beru jízdy nepředpisovou. Jezdím do práce cca 17km přes kopcovité silnice a pár vesnic a se zapnutou klimou a jízdoi lehce nad předpisy jsem v cíli na cca 8,3-8,5L reálně (7,8-8 dle PP), ale to je krátká vzdálenost a odpoledne mám spotřebu cca o 0,5 L lepší (ráno to přece jen žere víc). Delší trasy jsem opravdu přesvědčen se do 8 L reálně musejí vejít i s relativně ostřejší jízdou. Kdyby člověk jezdil předpisově (ale pak nechápu proč tohle auto), tak bude jezdit v pohodě na výrobcem udávaných 7,5 L. Jinak čistě město se těžko dostává pod 10 L. Čau.
Jinak s autem spokojenost, musím na svůj profil dát nové fotky, mám mnohem lepší, než tam jsou. Mějte se tu. a tobě Jirko přeju s autem spokojenost. Často jezdím do Pardubic, tak se třeba někdy potkáme. :-)
Fotky: [odkaz] strana 3 a 5 (černá kola) :)