Citroën C4 (2012)
4.9.2012- 1.6 HDi Selection + Komfort paket Předtím jsem měl o generaci starší C4 - 1.6 HDI Exclusive, při vrácení mělo najeto skoro 200tis, a spokojenost po…
Citroën C4 (Jeremy B.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Švagi 04.09.2012 10:37
Hodnocení recenze
Nic mi do toho není, ale jak mohl dát "Barrichello" za recenzy 9 bodu? za fotky dokonce 10? Co dáváš, když tam je fakt dobře udělaná recnze ze spoustou fotek? To dáváš 20 bodů :-D. myslím si, že by to mělo být trošičku objektivni hodnocení. Já raději počkám a hodnotit zatím nebudu, protože ZATÍM není co jen by majitel přišel zbytečně o body a to by byla škoda utakového auta.-
Barrichello 05.09.2012 00:38
« Re: Hodnocení recenze
recenze už je doplněná, vč. novinek.
Já dávám hodnocení především za auto, proto dávám hodnocení jen autům které se mi líbí. Za výběr auta majitelem. To já hodnotím.
Tj 10ti stránková recenze se 100 foto na VW golf ode mě nikdy hodocení nedostane, neb se mi to nelíbí , neoslovuje mě to a naprosto mě to nezajímá.
-
-
-
dino77 26.09.2012 16:02
dojazd
je pekne vidiet ten dojazd na displeji :-) ja ked topnem na max moj HDi 110, tiez spravim okolo 1350km na nadrz.-
Jeremy B. 26.09.2012 23:36
« Re: dojazd
jezdím 40% - dálnice : 40% - okresky : 20% - město, takže reálný dojezd 950-1100 km, ale pokud bych jezdil více po okreskách, věřím že bych 1200-1300 km v klidu najel. Také je pravda, že když jsem s naftou u rezervy, jedu tankovat, nerad bych šlapal k pumpě s kanystrem >:D takže spíše jiná zkušenost, spotřeba 5,2 l/100km dlouhodobě při zmíněném poměru silnic, což myslím je slušné
-
-
dino77 29.01.2013 15:21
40tis km..
nazdar jeremy...kedze to mas sluzobne, tak ti to je asi jedno, ale inak by som kludne olej menil aj skor, uz okolo 15tis....inak mal si sefa nahovorit nech pocka este a kupi ti C-Elysee, to bolo skor robene na tie tvoje -20 ruske zimy :))
kapotu by som na tvojom mieste riesil hned ako si s nou zacal mat problem. raz ju dobre nezavries a vyvali ti ju z pantov a slahne rovno na celne sklo ;)
umyvarku mozes kludne riesit aj ked je len tesne nad nulou, pokial to auto dobre zahrajes pred umytim a prebehnes ho este aj potom na par kilometroch tak by to malo byt v poho. a inak tie cuvacie senzory stvu aj mna....akurat ze ja som ich mal pokryte ladovou vrstvou a nie snehom, ale saleli ako by ich niekto rezal :D:D-
ZPablo 29.01.2013 17:46
« Re: 40tis km..
Ahoj Jeremy, mně taky zazlobily zadní park. senzory a taky to bylo tím, že byly zasněžené. Jedu ve vánici a najednou nápis SERVIS, všude to pípalo a hlásilo problém se senzorama :-) Jinak teď v zimě má m spotřebu skoro vždy 6-7 litrů nafty, já nevím, myslím, že si někdy to auto či palubní pc dělá/píšeco chce, někdy v poho jede za 4,4l/100km jindy zase 7l/100km při podobné stylu jízdy... Jinak, docela jsem zjistil, že kupovat orig. vodu do ostřikovačů Citroen 4l nebo 5l u autor. servisu není vůbec drahé - za 4l "orig" vody jsem v kralupech u Citroenu zaplatil 100Kč vč. DPH(!) a za 5l dneska ve Vysoké peci (Citroen Hrubý) 202,- Kč vč. DPH. Když to porovnám ze Shellkama, kde stojí 3l asi 250 je to rozdíl a voní to mnohem líp... Toť má glosa ;-)-
Jeremy B. 30.01.2013 16:45
« Re: Re: 40tis km..
Ahoj pánové, díky za podporu, už jsem si myslel že "zlobí" auto jen mně :-) mám s těma senzorama ještě jiný problém, ale spíš vše ukazuje na senzor zpátečky. když zařadím zpátečku, tak mi při couvání občas bliknou zpětná světla a s tím i senzory. tipuji kontakt, ale dnes jsem se objednal na servis, takže mi to vymění. Kapota se mi zavřela pořádně vždy, jsem naučený to vždy ještě zkusit po dobouchnutí, zda drží, ale ta rána. Vždy mi je moc líto auta. Ale to mi také opraví. Psal jsem ještě o tom mírně nalomené podběhu, ale v servisu mne dnes vyvedli z omylu. To místo, co jsem si poškodil, je součástí "šusplechu" který chrání motor zespoda. Takže z taktických důvodů nechám výměnu až na jaro, při mém štěstí bych do jara poškodil pro změnu ten na druhé straně ;-\ Nemáme karty CCS, ale karty Benzina, takže (aniž by mi to vadilo) musím jezdit na Benzinu. Tankuji Vervu Diesel, a nemohu si stěžovat, auto běží krásně sametově. A ceny jsou také ok, mám už vytipované pumpy, kam jet a kam ne. A tak i voda do ostřikovačů mne čeká tady. Zásadně beru tu s označením - 30, případně vyšší (pokud kupuji směs při velkých mrazech, beru hlavně tu co ve stojanu nezmrzla. už se mi stalo, že jsem přišel ke stojanu, a směs do -20 bylo ok, a do -30 byla zmrzlá >:D ). A i při teplotě -15 mi vše funguje, větší mrazy jsou samozřejmě výjimka, a hlavně jde o ranní teploty (reklama na C-Elysee je pěkná, ale C4 je větší ). V létě byla spotřeba 4.5 - 5.5 podle stylu jízdy, sedělo mi to jak podle výpočtu, tak podle počítače. Teď je spotřeba 5.6 - 6.2 (dálníce, 140 km/h při -10 je cca 6.6 - 7.0), a je vyšší úměrně s teplotou co klesá pod nulu. A samozřejmě také část podílu mají zimní kola, nemohl jsem si vybrat co jsem chtěl, ale jen z omezeného výčtu, a ty moje jsou dobré relativně ve všem (sice ne papírově, ale dle zkušeností za cca 20.000 km), jen ne ve spotřebě. Jsem zvědavý na jaro, až bude teplo, a vrátím letní kola. Po servisu napíšu nové poznatky, jsem zvědavý hlavně na tu převodovku, to drnčení mne fakt štve. Pěkný den
-
-