Diskuse

BMW řada 7 (2008)

27.4.2012

Dlho som váhal, či sem svoju recenziu umiestniť, ale nakoľko tu ešte tento model nie je, chcem sa s Vami podeliť o dojmy z auta, o kúpe ktorého som pred…

 

BMW 750i F01 (HitmanPB)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 10.05.2012  10:00

    BMW...

    Pozdravujem, tak toto autíčko je presne také ako má byť a nič mu nechýba :yes: :yes: :yes: Nemyslím si že to treba okomentovať lebo je to popísané fakt dobre, snáď len toľko že ja, taktiež zaťažený na značku BMW nakoľko som aj viacero rokov žil v DE a pracoval v BMW môžem povedať že lepšie kúpiť sa snáď ani nedá :yes: ;-) Tvrdo pracujem na tom aby som sa v nejakom dohľadnom horizonte dopracoval k podobnému kúsku, ale ako všetci vieme poctivo to ide pomaly... :-) Tak ti prajem veľa zábavy (ktorú určite budeš mať) a hlavne veľa šťastných bezporuchových kilometrov.
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 10.05.2012  19:20

      « Re: BMW...

      Ďakujem :-)
      Ak si robil v BMW, tak veľmi dobre vieš o čom BMW je.
      Ja Ti zo srdca želám, aby Si čo najskôr kúpil svoj vysnívaný kúsok. Máš pravdu, poctivo to ide pomaly, ale o to viac si ho budeš vážiť a viac sa z neho tešiť.
      Kto chce, ten svoje dosiahne ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 11.05.2012  10:04

        « Re: Re: BMW...

        Tak tak tohoto sa držím aj ja pomaly ale isto... :yes: :yes: :yes: :-! Sú to naozaj skvelé autá a to viem o čom hovorím... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 10.05.2012  11:46

    +1

    krásné autíčko. Kolik si za něj dal? Klidně přes soukro zprávu pls ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 10.05.2012  21:33

    Krása

    Gratuluji, nádherné auto:-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 10.05.2012  23:57

      « Re: Krása

      Ďakujem :-)
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 01.06.2012  10:47

        « Re: Re: Krása

        já se na ty fotky musím koukat pořád dokola. Opravdu nádhera :yes: taky bych chtěl podobnému říkat pane. I když za mě spíše 550xi :-)
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 01.06.2012  15:42

          « Re: Re: Re: Krása

          Nooo 550xi je sakra dobrá voľba stačila by aj 550i, nemusela by byť štvorkolka - aspoň pre mňa :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mobilcarl

            mobilcarl 01.06.2012  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Krása

            no, představa, že bych měl V8 na zadních kolech na severu čech, kde je sníh, břečka, led, mokŕo od října do března je docela strašidelná. >:D Ale tak já se nemusím bát, než si pořídím takové auto, tak mi bude o 20let více :-(
            • 00 Reagovat !

              foto HitmanPB

              HitmanPB 01.06.2012  16:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krása

              Ale taká "vlajíci prdelka" bavoráku má tiež niečo do seba ;-) Na E34 som si to v zime užíval :yes:
              Prečo za 20 rokov? Na jazdenku dosiahneš určite skôr. A časom, keď sa hormóny ukľudnia, môžeš ísť do nového :-)
              • 00 Reagovat !

                foto mobilcarl

                mobilcarl 01.06.2012  16:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krása

                >:D to bych nesměl být student, ale někde v middle managementu, ne-li v top managementu nějaké úspěšné firmy abych dosáhl alespoň na jeté, natož na nové. :-)
                Btw: užívat si na sněhu super, ale u nás jsou i úseky, kdy při pokryté vozovce sněhem mají problém řidiči se 4x4, takže se zadokolkou by to bylo o kejhák. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto HitmanPB

                  HitmanPB 01.06.2012  23:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krása

                  No vidíš, odmaturuješ, poprípade pôjdeš na výšku a ak budeš dobrý tak ti dávam 10 rokov a máš to.
                  Mám kamoša, ktorý v počas štúdia na strednej už robil pre firmy a na výške začal podnikať, je dobrý a je za vodou.
                  Už som to tu písal, všetko máš vo svojich rukách. ;-)

                  Pokiaľ sú u vás takéto klimatické podmienky, tak by som tiež určite jednoznačne šiel do 4x4.
                  • 00 Reagovat !

                    foto mobilcarl

                    mobilcarl 02.06.2012  13:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krása

                    já už na VŠ jsem, v 5. ročníku :-) uvidíme, samozřejmě rád bych.:-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto HitmanPB

                      HitmanPB 02.06.2012  23:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krása

                      Jejda, tak už je to iba na Tebe ;-)

                      P.S. Želám úspešné štátnice :-)
  • 00 Reagovat !

    foto KedarN

    KedarN 10.05.2012  21:50

    Super!

    Ahoj, gratuluji ke skvělému autu :yes: . Baworáky mám od malička rád, 7ka je moje auto snů. Třeba se mi jednou splní ;-) . Akorát mám otázku, proč jsi se rozhodl vybrat klasickou zadokolku a ne 4x4? Přece jenom ten výkon se přes 4 kola přenáší lepé, ne? A kolik si za ni dal? Pokud to neni tajné :-), klidně můžeš poslat zprávu...
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 11.05.2012  00:43

      « Re: Super!

      V prvom rade ďakujem za gratuláciu :-)
      Zapamätaj Si, pokiaľ niečo chceš, dokážeš to. Každý na to má - aj Ty ;-)
      Najskôr k cene: Prepáčte, nechcem tu riešiť cenu, ktorá je de facto verejná a líši sa + 4000 - 12000 EURO vo vzťahu výbava, motor, rok výroby, najazdené kilometre od najlacnejšieho vozidla, ktoré si nájdete na portáli mobile.de.
      Dal som si tú prácu, a našiel som prvé auto - samozrejme nie v tej výbave, čo mám ja - začína to na 28000 bez DPH ( 34800 s DPH) - pre neskoršie pozeranie diskusie - je to k dátumu 10.05.2012.
      Ak by mal niekto záujem, samozrejme veľmi rád pomôžem a dám tipy, na čo si treba dať pozor, a ak sa budete riadiť fotografiami z galérie, čo sa týka výbavy, veľmi rýchlo prídete na reálnu cenu. Ale ešte raz, prepáčte, cena môjho auta je moja cena a je výsledkom tvrdých a hlavne úspešných rokovaní s predajcom.

      Prečo zadokolka ?
      1. Mal som veľmi vážny problém nájsť takto vybavené auto už v motorizácii 5.0 benzín - vo verzii 4x4 - je to scifi.
      2. Nemám v obľube pohon 4x4, sú to ďaľšie kilogramy, ktoré vozíte cez leto zbytočne so sebou.
      3. Nechodím do lyžiarskych oblastí a doteraz som sa s prehľadom vyhrabal zo všetkých problémov na starej E34. ALE - všetci si hovoríme klíma sa mení, načo 4x4 - táto zima mi dala na hubu, ale iba jeden krát.
      V treťom bode som narazil, ale keď som to spätne analyzoval, tak asi iba svojou chybou a neznalosťou vlastného auta. Podpísalo sa pod to aj to, že som sa zrovna objavil v jednej dedinke, keď bola totálna snehová kalamita a zapadol som tam až hrôza.
      Na E34 som sa z toho vždy vyhrabal, ale tu som nechal zapnuté všetky systémy štandartne - bol som taký vytočený, že mať bejzbalovú pálku, tak tomu autu dám cez plutvu... Ale asi stačilo dať auto do režimu sport+ a vypnúť asistenty a mohol som sa vyhrabať.... Ale po boji je každý generál

      ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 14.05.2012  19:05

        « Re: Re: Super!

        souhlasím s tebou, zadokolka je úplně dostačující pro 90% obyvatel ČR a SK... pokud nebydlíš v Krkonoších nebo v Tatrách... je to k ničemu.
  • 00 Reagovat !

    foto Vampix-Diesel-Power-

    Vampix(Diesel Power) 10.05.2012  23:11

    Bmw je číslo 1

    nebo vlastně 7?

    Zbytečné něco tady rozepisovat. To že je to výborné auto o tom není debaty, navíc ve vkusné kombinaci a správně vybavené. Nicméně si zaslouží pochvalu i samotná recenze protože se mi to velmi příjemně četlo, dozvěděl sem se co bych se o takovém autě dozvědět chtěl a na to fotodokumentace, ve které jsem si mohl prohlédnout vůz včetně detailů :-) Mám radost

    Přeji mnoho šťastných společných KM :yes:

    P.S: chápu že máš pneumatiky RunFlat v negativech, ale já už jsem byl nejednou vděčný že můžu jet a nemusím řešit co kde a něco měnit a věřím, i když ti to nepřeji, že jednou možná potkáš jaký je to komfort ( asi jako ta Night Vision, "nepotřebuje" ale stačí jednou aby tě to přesvědčilo :-) )
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 11.05.2012  01:36

      « Re: Bmw je číslo 1

      Ahoj a obligátne ďakujem :-)

      Tak Tvoja otázka ma skutočne odstavila - v dobrom slova zmysle :yes: :yes: :yes:
      A priznám sa, že si sa na to spýtal decentne, bez toho, aby si sa ma snažil zananbiťť - ale za svoje tvrdenie v recenzii sa hanbím ja.

      Keď som začal písať recenziu, pred troma mesiacmi na nečisto, musel som sa krotiť, aby to nebola zmeska slintania a všemožne blbých fráz. Ale táto pasáž mi tak trochu unikla...
      V tomto ti dám jednoznačne za pravdu. Povedzme si na rovinu - BMW nikdy nebude "plachtič" po hrboľatých cestách. Ale po našich česko - slovenských cestách to nebude asi žiadne auto - ani S-classe, ani RR, ani Bentley.
      Nechal som sa uniesť tým, že skrátka na roletách to trasie a nepomáha ani režim Comfort+.

      P.S.
      Som veľmi rád, že tu diskutujem s ľuďmi, ktorí majú skúsenosti a ktorí majú radi autá :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto HitmanPB

        HitmanPB 11.05.2012  02:08

        « Re: Re: Bmw je číslo 1

        A ešte k meritu veci - runflat.

        Všetkým sa chválim, že to na aute mám a že môžem prejsť x kilometov na defekte.
        No - slovákovi sa ničím nezavďačíš 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto -Vojtas-

    [Vojťas] 11.05.2012  23:02

    gratuluji

    Krasne napsana recenze, nemohl jsem se od ni odtrhnout. Volba auta je jasna jednicka s hvezdickou a je videt, ze auto je ve spravnych rukou.
    Snad se neceho podobneho taky v zivote dockam.

    Preji ti mnoho uspechu, jak v pracovnim tak i osobnim zivote :-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 12.05.2012  02:43

      « Re: gratuluji

      Ďakujem za príjemné slová. Takéto niečo ma od človeka, ktorý to myslí z úprimného srdca veľmi poteší.
      Neboj sa dočkáš sa, zo srdca Ti to prajem. Aj ja som iba obyčajný človiečik a dočkal som sa - po 12 rokoch.
      Vieš, keby som bol tam hore šéfom (ako nie som), tak by som ľuďom, čo po takomto niečom úprimne túžia to na drzáka dával pod stromček :-)
      Svet by bol plný radosti ... a v Mnichove by asi boli tiež celkom happy ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -Vojtas-

        [Vojťas] 12.05.2012  18:21

        « Re: Re: gratuluji

        Ver mi, ze kdyby jsem mel tuto schopnost, udelal bych to uplne stejne :-)
        Ja jenom proste obdivuju a vzhlizim k lidem, co na sobe celej zivot makaj a pak si dopravaji zaslouzenou odmenu. Pro me je to motivace jako prase, jenom nevim, kterym smerem se vydat.
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 13.05.2012  19:07

          « Re: Re: Re: gratuluji

          Tvoj príspevok ma iba utvrdil v tom, že to myslíš vážne. A to je základný kameň toho, že svoje ciele dosiahneš. Ťažko je radiť oblasť, v ktorej byť úspešný, lebo každý človek má iné nadanie a baví ho niečo iné. Skrátka treba skúšať.
          Je dobré mať radšej vyššie, ale reálne si uvedomovať, že to nemusí vyjsť na 100%.
          Na ČT1 ide veľmi zaujímavý seriál - "deň D". Je to veľmi zaujímavá séria, kde začínajúci podnikatelia ponúkajú svoje nápady investorom. Medzi investormi je aj Toni Okamura. Program je zaujímavý a poučný hlavne tým, že investori vedia zhodnotiť úspešnosť projektu (aj keď nie vždy môžu mať pravdu).
          Moja rada znie, maj oči otvorené, pozeraj kto v akej oblasti podniká, či sa na tom reálne dá zarobiť, či nevidíš v danej oblasti niečo, čo ešte niekto neponúka. Dobre zváž všetky pre aj proti, a keď budeš istý, tak do toho choď.
          Pokiaľ nevymyslíš niečo také, ako napr. Mark Zuckengerg, počítaj, že výsledky sa dostavia, aj keď pomaly.
          • 00 Reagovat !

            foto -Vojtas-

            [Vojťas] 13.05.2012  21:52

            « Re: Re: Re: Re: gratuluji

            Ten porad znam velmi dobre, mam zhlednute vsechny dily. Zkousim se naucit a dostat na kloub tradingu, je to asi nejjednodusi zpusob o kterem vim, jak prijit k penezum. Kdyz to nevyjde, tak to muze byt minimalne dobry vedlejsi financni privydelek.
            Tvoje rady si kazdopadne vezmu k srdci. Jevis se jako super chalan, snad se nekdy potkame na nejakem tom srazu a pohovorime. Vic takovych, jako jsi ty!
            Preji ti, aby ti ta radost z auta vydrzela co nejdele :)

            BTW asi takto to zacalo snad u kazdeho z nas [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto vondry87

              vondry87 14.05.2012  16:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: gratuluji

              Tak pod ten závěr bych se po přečtení recenze a diskuse bez zaváhání podepsal. To se hned pozná, kdo si svůj úspěch opravdu vydřel a kdo jen parazituje na ostatních (či má kamarády na správných místech). I mě podobné osudy motivují a je jen škoda, že úspěšných a zároveň nezahleděných do sebe není víc :yes: :yes:

              P.S. Den D je zajímavý pořád, ale největším problémem těch lidí podle mě je, že se snaží přijít s něčím novým. To fungovalo/šlo před lety, ale dnes slaví největší úspěch ti, co okopírují fungující systém někoho jiného. Takže pro lidi, co chtějí vydělávat peníze, Den D není ta správná cesta. Pro ty, co chtějí realitovat svůj nápad, je to naopak ideální.
              • 00 Reagovat !

                foto HitmanPB

                HitmanPB 26.05.2012  01:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratuluji

                Deň D je aj o tom, že Ti investori ukážu, čo má význam a čo nie, aj keď vždy s nimi nesúhlasím.
                Všetko síce ešte nebolo vymyslené, ale fakt ťažko sa dnes najde dobrý nápad.
                Pokiaľ niekto niečo začne vyrábať inak a vloží do toho nové užitkové hodnoty alebo funkcie, myslím, že je to v poriadku, samozrejme za dodržania všetkých právnych náležitostí, nie na spôsob čiňanov. Ale priemyslová špionáž je tu od začiatku svetov. A každý nový model si v prvom rade kúpi konkurencia, aby zistila ako je na tom, taký je dnes život.
                Sám som začal robiť jeden výrobok na základe toho, že moji zákazníci i kolegovia z brandže neboli spokojní s tým, čo ponúkal výrobca.
                Stačilo pouvažovať, navrhnúť to nanovo s funkciami a vylepšeniami, ktoré žiadali zákazníci a predávam.
  • 00 Reagovat !

    foto Ivanuska-Matej-RSka-

    Ivanuska_Matej ( RSka) 12.05.2012  10:45

    hmmmmm

    :yes: :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto escorpion

    escorpion 12.05.2012  19:16

    motor

    Gratulujem k výberu motora. Dnes chcú všetci iba chrochťáka. Voľba benzínu :yes:
    Každý sa ma pýta prečo som kúpil do auta benzín (E61, 530i). Mám rád benzín, kultivovanosť chodu motora, zvuk, menej náchylný na údržbu. Diesel som mal v P307 a odvtedy už nikdy viac. Jednoducho mi nevyhovuje nafta ...
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 13.05.2012  18:23

      « Re: motor

      Ďakujem :-)
      Ako píšem v recenzii, tiež som mal diesel.
      Diesel by pripadal do úvahy, pokiaľ by som najazdil minimálne 80000 km ročne.
      Ale vzhľadom k tomu, že v prevažnej miere jazdím po meste a krátke vzdialenosti, na to podľa názorov viacerých ľudí diesel nie je veľmi vhodný.
      S veľkým sebazaprením som zvažoval aj diesel, ale pohľad zo zadu na dve koncovky výfukov u 750i veľmi rýchlo zahnal tieto kacírske myšlienky.
      Skrátka zvíťazilo srdiečko :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jacoob

    Jacoob 13.05.2012  17:31

    Hodnocení = chvála.

    Hodnotím zcela jasných 3x 10 bodů. Mám zkušenost s předchozí 745i, takže si umím představit jak skvělé auto je nové F01. Vůbec se mi nelíbí downsizing v podobě 740d, 550d, atd. ale tvoje 750i je podle mě podctivé V8 a k tomu ještě turbodmychadla. To je paráda :-).
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 13.05.2012  18:38

      « Re: Hodnocení = chvála.

      Ďakujem :-)
      Priznám sa, neteší ma, že motor má turbá, lebo je to potenciálny zdroj problémov.
      Nie je to však také akútne ako u dieselových motorov s ohľadom na nižšie tlaky, ale je to potenciálna hrozba.
      Na druhej strane treba uznať, že motor má o dosť nižšiu spotrebu ako stará atmosféra, a teda môžem mať o trochu ťažšiu nohu na plyne :-)
      Riešil som aj dilému atmosféra vs downsizing + turbo, ale nakoniec zvíťazili nové technológie v modeli F01.
      • 00 Reagovat !

        foto Jacoob

        Jacoob 13.05.2012  18:45

        « Re: Re: Hodnocení = chvála.

        No, mně teď odešlo turbo v 93 000 kilometrech. Rozdíl je v tom, že mně se to stalo u dieselu, který je vývojem tak 100 let za tvým BMW :-). I když výroby je to rok 2006. Btw, s tou 745i (r.v. 2004) jsem jezdil asi dva měsíce (70% město, 30% mimo) a spotřeba byla 14.6 litrů. Tak si užívej auto, je nádherné :-)!
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 14.05.2012  19:04

        « Re: Re: Hodnocení = chvála.

        Opravdu myslíš, že předchozí 4,8 V8 měla vyšší spotřebu než 4,4 biturbo? Já tomu moc nevěřím... měl jsem 650i a jezdil jsem (s velkou převahou města) za 13... ty píšeš spotřebu okolo 12, tomu se mi ani moc nechce věřit... taky zmiňuješ, že jsi se rozhodoval mezi turbodieselem a benzínem, ale ve skutečnosti jsi se rozhodoval mezi turbodiesel a turbobenzínem, což je podle mého prakticky nastejno, jestli jezdíš na krátké vzdálenosti tak to auto trápíš tak jako tak... což je můj problém, na sedmičku jsem se díval jako na moje další BMW, ovšem problém je v tom, že opravdu hodně času trávím ve městě a budu ten turbo motor trápit... zbytečně...
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 14.05.2012  23:57

          « Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

          Neviem, či si reagoval na mňa alebo na JacobS-a.
          Ak na mňa - tak odpovedám.
          Začnem tým, že som iba v chabých úvahách uvažoval nad dieselom, prioritne som šiel po benzíne, konkrétne po modeli 750i. Vyššie je napísané, kedy by som šiel do diesla - ak by som jazdil 80000 km ročne.
          Zatiaľ som nikde nepísal o spotrebe, a už vôbec nie o spotrebe 12 litrov, nikde som zatiaľ o spotrebe nepísal - chystám sa to doplniť v recenzii. JacobS písal pre 745i o 14,6 l.
          Áno nový motor má určite nižšiu spotrebu.
          Ak si ty mal spotrebu cca 13 l pri hmotnosti starej 650i 1725 kg, ja mám spotrebu cca 14,2 pri hmotnosti 2025 kg, čo je rozdiel 300 kg v môj neprospech a okrem toho bývam na kopci. Palubný počítač v galérii ukazuje síce 14.7 l ale omylom som zmazal hlavný počítač (mám tam 2 - onboard a journey) odvtedy som najazdil na dlhých trasách cca 1100 km a z toho je priemerná spotreba 14.2 l.
          Už som v diskusii spomínal, riešil som aj problém atmosféra vs turbo. Zvíťazili nové technológie, lepší podvozok. Treba sa pozerať dopredu.

          P.S. Neboj sa, ten motor sa v meste veľmi netrápi ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 15.05.2012  19:39

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

            No když myslíš... každopádně jsem se dneska v 750i svezl a přešla mně, přijde mi to dost líné, řekl bych, že s číslama švindovali... stovku za 5,2 to auto nemá ani náhodou...
            • 00 Reagovat !

              foto HitmanPB

              HitmanPB 15.05.2012  20:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

              Neviem, neskúšal som akceleráciu na čas. A ani nebudem...
              Vieš, 7-er, A8 a S-classe nie su zrovna autá stavané na preteky v šprinte, ich cieľové zameranie je niekde inde... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 15.05.2012  20:38

                « Re: Hodnocení = chvála.

                To každopádně... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 15.05.2012  20:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                Já to zkouším. Zajímá mně to:-) jestli nejsou stavěné na rychlou jízdu, potom nechápu, proč do nich dávají dvanáctiválce:-)
                • 00 Reagovat !

                  foto HitmanPB

                  HitmanPB 16.05.2012  17:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                  Pokúsim sa Ti to nejako vysvetliť.
                  Autá tejto kategórie sú stavané AJ na rýchlu jazdu, ale NIE na ultimatívnu športovú jazdu. Ich doménou je pohodlie, dobré odpruženie, ticho v interieri i v exterieri a nadpriemerné dynamické vlastnosti.
                  Veľkoobjemový motor je používaný za účelom zabezpečenia "dostatočného" výkonu, krútiaceho momentu a z toho vyplývajúcej schopnosti bežať v čo najnižšom spektre otáčok pri adekvátnej dynamike zrýchlenia, ktorá je u týchto vozidiel predpokladaná a samozrejme maximálnej rýchlosti. Nízke otáčky sú požiadavkou aj kvoli čo najnižšej hlučnosti motora a auta ako takého. Samozrejme, že takýto motor má aj podstatne vyššiu životnosť.
                  Uvedom si, že zrýchlenie 0 - 100 za 5,2s nemá odhadujem 90% vozidiel v oboch našich krajinách. Ale predpokladám, že tento parameter je taktiež minimálne 90 percentám majiteľov 7er, A8 a S-classe šumafuk.
                  Keď budem riešiť zrýchlenie a rýchlu športovú jazdu, tak sa budem obzerať smerom k Lamborghini, Ferrari alebo Porsche ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 16.05.2012  19:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                    No však já jsem nikdy netvrdil, že sedma nebo S-klasse bude král okresek:-) u těchhle aut stačí, že jezdí rychle rovně...
                    • 00 Reagovat !

                      foto HitmanPB

                      HitmanPB 16.05.2012  23:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                      Neboj sa vedia to aj v zákrutách, ale to musí vedieť aj majiteľ auta...

                      Hodnotil si mi auto ako King.Pepík ?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 17.05.2012  07:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] a jéje už to začíná:-) jakou jsi mi dal známku? dobrou nebo špatnou? mám tady svůj nick a aktuálně tu nemám žádné auto, nehodnotil jsem tě, na tohle já nehraju. budeš mně učit řídit? dáš mi kondice? když to tak umíš:-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto HitmanPB

                          HitmanPB 17.05.2012  12:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                          To "musí to vedieť majiteľ auta" som myslel všeobecne.
                          Nemám absolútne žiadny dôvod pochybovať o Tvojom vodičskom umení.
                          Prepáč Mig, ale mám taký dojem, že sa chceš silou mocou hádať, ja to nechcem.
                          Toto je portál o autách a nie o masírovaní si ega.
                          Myslím, že sme obaja v rokoch, keď si nemusíme niečo dokazovať, necjajme to na iných, OK ? ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto thanantos

                        thanantos 17.05.2012  09:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                        z hodnocení kunga pepíka úžasného jsi vyšel ještě dobře. Ten hodnotí stylem: auto nad 2,5 milionu 10b, auto nad 1,5 milionu 9 bodů lůza pod tyto peníze 8 a méně, aneb on mistr s 12ti válci neaktivní q7mičky s recenzí zkopírovanou z katalogu nižší auta neuznává. (a kdo to je doopravdy těžko říct)
                        • 00 Reagovat !

                          foto HitmanPB

                          HitmanPB 17.05.2012  12:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                          Vieš ja neriešim keď mi dá niekto oprávnene nízke ohodnitenie, iba ma zaskočilo, že ten čo sa zmohol ledva na 4 fotky v galérii mi dal za moju 8 bodov...
                          No ale prišiel som na zaujímavú vec, keď som si pozeral príspevky, či prispieval do diskusie o mojom aute, tak ma to tak nejako naviedlo práve na Mig_35...
                          Neviem, či sa mýlia štatistiky na mojeauto a nerád by som útočil na Miga, ale vychádza mi to tak, že King.Pepik je Mig_35...
                          • 00 Reagovat !

                            foto thanantos

                            thanantos 17.05.2012  13:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                            souhlas, hodnocení recenze a fotek (auto neřeším) od člověka s kvalitní recenzí a fotkami plně respektuji. Bohužel od uživatele s recenzí opsanou z letáku/jiného webu a 4 fotky mi nízké hodnocení přijde nefér. Ale tak to bohužel na serveru který nezná medián či modus funguje. S Migem jsem zatím žádné diskuze na tohle téma nevedl, takže nemohu posoudit, ale když se to vezme čistě obecně...tak založit nový profil proto abych mohl hodnotit dvakrát třikrát nebo pětkrát a vzájemně se podporovat v diskuzích není vůbec problém. Ověřit ani trestat se to nedá. Spíš je mi líto že kvůli lidem, kteří svým hodnocením shazují auto z žebříčku si recenzi přečte jen málo lidí - a proto aby si ji lidé přečetli ji všichni píšeme... Hodnocení nechť vezme čert, ale když si člověk dá s recenzí nějakou práci a chce informaci předat pro radost někoho dalšího, pak ho mrzí když auto zmizí z titulní stránky, za kterou se moc lidí neprokliká..
                            • 00 Reagovat !

                              foto HitmanPB

                              HitmanPB 17.05.2012  13:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                              Admini na mojeauto sa s tým síce snažia niečo robiť, ale je to nad ich sily.
                              A koniec koncov každý má právo vyjadriť svoj názor.
                              Však vlastne o nič nejde, chlieb kvoli tomu nezlacnie :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 17.05.2012  19:57

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.

                                prosím tě, ještě jednou ti to zopakuju, já jsem ti auto nehodnotil, na takové pí.čo.viny nemám čas... hádat se nechci, už držím hubu čau
  • 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 13.05.2012  21:25

    SUPER.

    Recenzi jsem přečetl na jeden dech, ani jsem nemrkl. Taky samosebou gratuluji k autu! Sice tíhnu k MB, ale i tak jsi udělal správnou volbu. Dnes snad ani mezi D3 nejde udělat chybu :yes: . Kdo tvrdě, a hlavně poctivě maká, ten si zaslouží jen to nejlepší. Snad si taky tohle jednou budu moct dopřát. Zatím jsem v prváku na gymplu, takže můžu jen chodit na brigády, snít o autech a dostávat jedničky, ale i tak jsi mě, ehm, inspiroval k větší píli.

    Ať se daří. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 15.05.2012  00:17

      « Re: SUPER.

      Ďakujem ;-)
      Ty máš jednu veľkú výhodu, že Si mladý a nezaťažený minulosťou ako naša generácia. Školu neodflákni. Tiež ma to tam nebavilo :-) Otec ma "dokopal" do vysokej keď som prišiel z vojny (2 premárnené roky života). Doteraz som mu za to vďačný.
      Všetko príde, máš to vo svojich rukách.
      V tvojom veku som sníval o Lamborghini Countach a ešte stále v kútiku duše snívam, že si raz LAMBO kúpim - možno k 60-tim narodeninám ;-) (Táto 750i bola taký predčasný darček k 50-ke).
      Ale najskôr sa ich treba dožiť a preto podstatné je zdravie, potom nasleduje všetko ostatné.

    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 31.05.2012  09:28

      « Re: SUPER.

      Mezi D3 určitě nejde udělat chybu.

      Akorát se mi líbí, to mě naprosto a totálně fascinuje jak se každej rozhoduje mezi D3. Nic jinýho už v podstatě neexistuje. D3 je prostě D3. Plakátový sen už od 15ti, tuny přečtených testů v periodikách a na netu, prostě jasná volba už od puberty. Všude přeci tvrdí že je to naprostá špička, dokonalost a prostě tehnologický skvost.

      Fascinuje mě jak nikdo ani na sekundu nezváhá a nezačně přemýšlet že je taky něco mimo D3.
      Jaguar, Lexus, Cadillac?
      A jo, to vlastně taky existuje. Ale není to pan dokonalý. V testech jednou za pětiletku, a navíc na tom nenechají nit suchou.

      Takže to chce dál snít nad plakáty, tvrdě makat a koupit si dokonalost na 4 kolech. Bez špetky emocí, bez invence, bez duše. Bez tradice, v případě jednoho člena D3.
      Nabušená špičkovou výbavou. Dokonalost sama, přece evoluce a k limuzíně se hodí konzervativnost.
      HAHAHA.

      Když ste takové staré konzervy, proč nejezdíte v XJ 350-358 - to je konzervativnost sama, to je ztělelesnění tradice a konzervativnosti.

      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 03.06.2012  08:48

        « Re: Re: SUPER.

        trochu ti rozumím, taky se mi líbí hledat alternativy, ale ruku na srce, kára je to dobrá, ne? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 04.06.2012  16:57

        « Re: Re: SUPER.

        Ver mi, ze se nemodlim kazdy den ke trem znackam z Nemecka. Samozrejme, ze taky znam tebou zminene znacky. Jaguary XF a XJ se mi hodne libi a urcite by to bylo na cestach zpestreni mezi D3 auty na silnicich, stejne jako Infiniti a Lexus. Ale Cadillacy, krome CTS-V, se mi nelibi a nechtel bych je, ani kdybych se chtel vehementne odlisit od ostatnich. Ber to tak, ze by mi nevadil novy GS, ani Ecko... Moznosti vyberu je hodne, a az budu jednou neco takoveho vybirat, tak to urcite zohlednim. Jen je na prvnim miste Mercedes-Benz.

        A starou konzervou nenazyvej. Diky. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 06.06.2012  08:36

          « Re: Re: Re: SUPER.

          Ve skutečnosti se nelze rozhodovat mezi silnou trojkou, když chceš pořádné auto, zbude ti jenom bavor ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 18.06.2012  11:28

            « Re: Re: Re: Re: SUPER.

            Taky názor. >:D
            Akorát že mě je celá D3 šumák, když prémie, tak Jaguar. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 18.06.2012  20:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

              Mhm, od Fordu k Tatovi, nevím jestli to ještě pořád prémie... Každopádně nemám dost odvahy, abych to zjistil...
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 19.06.2012  09:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

                A jo, já zapoměl že Ford je špatnej protože je to americkej koncern >:D

                Zajímavý že po revoluci tak někdy do roku 2000 když si stál na křižovatce 10 minut, tak po domácí škode si co do absolutních čísel jako druhou nejpočetnější značku napočítal vždycky Ford. Zajímavý co >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 19.06.2012  19:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

                  z čehož vyplývá co?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.06.2012  16:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

                    No že když je to takovej aušus, tak proč si ho tolik lidí koupilo >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 20.06.2012  19:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

                      Kvůli ceně...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 29.06.2012  14:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

                        ford nikdy nebyl právě nejlevnější >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Mireon

            Mireon 20.06.2012  21:20

            « Re: Re: Re: Re: SUPER.

            Asi nechápu co je na tom bavorákovi tak super. Můžeš mi to vysvětlit? Motory mají ok,ale spolehlivost už taky není co bývala. Jako u většiny dnešních aut. Šetří se kde se dá a někde se to hold musí projevit. Ta špatná zkušenost je prasklý rozvodový řetěz ve 150000Km po třech letech (mění se ve 300000Km). Paráda.
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 21.06.2012  18:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

              A kolikpak to stálo? Známý jezdí toho Allroada co máš ty a to auto je furt v servisu... a že kompresor a měchy pěkně lezou do peněz...
          • 00 Reagovat !

            foto MarTin1

            MarTin1 29.06.2012  19:45

            « Re: Re: Re: Re: SUPER.

            To nejde vůbec takhle brát, každá značka má svý, automobilky chtějí zvýšit marže a jediná cesta je snižování nákladů, protože v současné situaci ve světě zvyšování cen je cesta do pekel. Někde je to vidět víc a někde míň... rozhodně nelze říct, že BMW je z D3 nejvíc auto. Protože já si se svojí 120d za 27 000km užil taky svý. Zrovna BMW z D3 v mých očích nejvíce ztrácí v interiérech.... podvozky a motory pecka.... ale jinak až na výjímky plastwágen.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 01.08.2012  20:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

              >:D >:D >:D
              Hlavně že německý interiéry sou nejlepší.....údajně.

              No pro někoho je dřevo sprostý, tak má plastwágen.

              Sáhnout si na leštěný dřevo je rozhodně milionkrát lepší než na měkčený plast který má ovšem struktru struhadla na povrchu :o))
            • 00 Reagovat !

              foto Ondrej-Samal

              Ondřej Šámal 01.08.2012  21:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: SUPER.

              Dneska prodává auta hlavně marketing. Vždyť se podívejte, kolik se prodá SUVéček, která jsou v 90% případů zbytečná a mnohem horší, než velikostně srovnatelný hatchback/liftback/sedan/kombi. Dalším příkladem marketingu je pohon 4x4, který ještě před pár lety mělo minimum aut, dnes to většina lidí považuje za absolutní nutnost a zadokolka je pro ně ďáblův pohon. Celá D3 těží z nejlépe zvládnutého marketingu a přiživování pověsti z 80. a 90. let, kdy skutečně patřily na absolutní vrchol (jízdní vlastnosti, spolehlivost atd.). Při dnešní globální masové výrobě, tlačení na snížení nákladů a obrovském množství elektroniky v autech se o nějaké spolehlivosti ani nedá hovořit (navíc automobilky zjistily, že se dá slušně vydělávat i na následném servisu), auta jsou prostě spotřební záležitost a je úplně jedno, jestli stojí 250 tisíc, nebo 2 miliony, lidé je mění po cca stejné době.
              • 00 Reagovat !

                foto NoSwear

                NoSwear 02.08.2012  08:37

                « Re: SUPER.

                Musím souhlasit s xgangou a to s tím mám již určité zkušenosti :-) Na druhou stranu i D3 má v nabídce dřevo, hliník a podobné materiály. Neřekl bych, že v A8, eS, 7-er jsou materiály na dotek špatné/hrubé atd. Ale to je samozřejmě pouze můj názor. ;-)
                K 4x4 - Nemyslím si, že lidé berou jako úplnou nutnost, spíše jde o určitou bezpečnost (například v dešti na dálnici je pohon znát) na druhou stranu kdo se bojí, nesmí do lesa a proto jezdím v zadokolce a neměnil bych >:-[] . Ale mám pro lidi s potřebou míti 4x4 pochopení, navíc když jsem doma v podkrkonoší u rodičů, tak jsem za jejich 4x4 sakra vděčný například při cestách na lyže atd. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto maTooB

    maTooB 14.05.2012  21:45

    Darwin v praxi

    To auto je darwinova evolučná teória v praxi >:D
    Veľmi pekne si to napísal a úplne ti to autíčko prajem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto SamyDee

    SamyDee 15.05.2012  10:19

    Krasa

    Super auto, super recenzia... :yes: nech sluzi len najlepsie a vela stastnych km prajem ;-)som rad, ze take auto vlastni inteligentny clovek a uprimne ti ho prajem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto veloce1

    veloce1 15.05.2012  14:31

    recenzia

    Vyborna recenzia. Tak trochu je citit, ze si z IT /neber to vzlom/. Prikladas vacsiu vahu vybave . Neviem odhadnut ako sa chova V8-mohol by si doplnit, kolko toci motor pri max. povolenych rychlostiach. Sedmicka mi prilis nevonia /designom/, predsa len je to vlajkova lod a tak je ladena konzervativne. Ale treba si urobit radost a odmenit sa za svoju pracu. Prajem vela stastnych km.
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 15.05.2012  21:02

      « Re: recenzia

      To je v pohode, som "AJŤÁK" ale aj strojar a mám rád technické srandičky ;-)
      Nepokladám moju recenziu ukončenú, budem ju dopĺňať, chce to čas.
      Auto vlastním necelé 4 mesiace, najazdil som takmer 5000 km a vzhľadom na vyťaženosť sa priznám som si ešte nenašiel čas zamerať na niektoré veci, ktoré zaujímajú Teba ale aj mňa - teda na motor a prevodovku.
      Zatiaľ jazdím v režime prevodovky normal a zopár km som prešiel v režime Comfort - pri svatbe Tondovej dcérky. Dokonca som ešte neskúšal ani manuálne radenie...
      Aby som mohol niečo zmysluplného o tom napísať, zvažujem, že si naplánujem nejakú trasu, ktorú skúsim prejsť na viacerých režimoch prevodovky a v rôznych tempách. Potom skúsim napísať niečo, čo sa bude trochu zakladať na reálnych skúsenostiach. Nechcem to riešiť vykrádaním recenzií z iných časopisov a médií.
      Z tohoto dôvodu som sa prvotne zameral na výbavu, lebo tam je to vlastne technicky dané a vedel som aj v skratke rozpísať, na čo je ktorý prvok zameraný a iba okrajom spomenul niečo o jazdných vlastnostiach.

      Dúfam, že sa mi to podarí čoskoro :-)
  • 00 Reagovat !

    foto richard23293

    richard23293 17.05.2012  10:16

    spotreba

    Myslím si, že na také auto je tá spotreba adekvátna, nevšímol som si koľko má najazdené ale ak je to len pár km tak si časom pravdepodobne o liter ešte sadne. :yes: palec hore za takéto autíčko. Inak, nie si náhodou z rozkvetu z PB ? Vidím PB pri mene, bývaš na kopci a na fotkách sú paneláky, dostatočné indície ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 17.05.2012  22:05

    Krasna recenzia

    Ahoj, uz som tu dlho necital taku zaujimavu recenziu ako je tvoja. Lubia sa mi aj tvoje prispevky v ramci diskusie. Skoda ze tu nie je zlane FL tlacitko LIKE. Mal by si ho aj na vela diskusnych prispevkoch. Gratulujem k autu a prajem vela stastnych kilometrov.
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 17.05.2012  22:23

      « Re: Krasna recenzia

      Ďakujem :-)
      Mám šťastie, že sa v diskusii stretli rozumní ľudia a s tými sa píše veľmi fajn.

      Prajem veľa šťastia aj Tebe :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Vette

        Vette 17.05.2012  22:35

        « Re: Re: Krasna recenzia

        To mas pravdu, ludia robia atmosferu vsade. A prave podobne diskusie sa mi na MACZ vzdy pacili. Ked zbadam BMW 7 s PB znackou, urcite ti budem blikat ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 18.05.2012  22:49

          « Re: Re: Re: Krasna recenzia

          Jaska, blikaj :-)
          Akú máš káru, až odbliknem a nemyslím si že som niečo vyviedol protiidúcemu vodičovi ? >:D

          P.S. Čo znamená to (RSKa) za nickom ? Som tu nový tak to možno znie blbo.
          Stretol som sa s tým u viacerých na MACZ.
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 23.05.2012  00:14

            « Re: Re: Re: Re: Krasna recenzia

            U mna je tych aut na ktorych jazdim viacej. Od starej Corvette C3, C4 alebo Mustangu kabrio az po Mondeo a firmene dodavky :-) Moje recenzie tu uz nie su, ale mam tu vela dobrych kamaratov. Uz sa ani nepamatam ako to je s tou koncoukou RSKa. Za tych 5 rokov co som tu sa toho udialo na MACZ uz vela :-) Uz tu nie som az tak aktivny, ale niekedy sa tu zastavim a precitam niektore recenzie.
            • 00 Reagovat !

              foto HitmanPB

              HitmanPB 26.05.2012  01:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasna recenzia

              Výber aut máš veľmi vkusný a tie dodávky - treba sa aj nejako živiť ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto smolko

    šmolko 21.05.2012  13:14

    recenzia

    Ahoj, gratulujem ku krasnemu autu! :-)
    Tvoju recenziu som zhltol na jeden-krat. Je spravne ctiva a sposob ktorym si popisal svoje auto umozni kazdemu kto v takom aute v zivote nesedel vytvorit si o nom v celku realny obraz. :yes:
    Urcite budem nadalej sledovat, ako ti pribudaju skusenosti s tymto autickom, hoci sa nechystam kupovat v blizkej buducnosti podobny kriznik, vzdy som bol fanda nemeckych uber-sedanov.
    Nech ti sluzi a spolahlivo hlta kilometre!
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 22.05.2012  04:15

      « Re: recenzia

      Ďakujem :-)
      Dnes som tam niečo doplnil ohľadom prevodovky, tie skoršie úpravy si už čítal.
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 30.05.2012  14:14

    Konečně pořádná mašina tady!

    Paráda!!! :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto diva

    diva 31.05.2012  14:38

    zajímavá recenze

    ahoj, auto samozrejme perfektni - BMW patri k mym znackam nejoblibenejsim. I recenze tak jak je napsana by jiste mohla byt vzorem pro ostatni cleny. Mam jen jednu poznamku k RF (RUN FLAT) technologii pneumatik. To ze je pro vyrobce vozu vyhodna je neoddiskutovatelne (usetreni vahy a prostoru za rezervu, odpada vymena pneu v nekdy velmi nekomfortnich podminkach,pneu se po defektu neroztrhne). Na druhou stranu by rovnez bylo vhodne pripomenout i pripadne nevyhody ci spise podminky pouziti.
    1.Run Flat by se meli obouvat vylucne na vozy vybavene detekci (sensorem) tlaku v pneu schopne odhalit nizsi tlak a tedy i mozny defekt. Laik totiz defekt teto pneumatiky bez sensoru tezko pozna (a to nekdy i pohledem na pneu) a neni nic horsiho nez najet s touto pneu a defektem rychle do ostrejsi zatacky - samotna pneumatika jiz potom vahu vozu neunese a vozidlo ma tendenci se utrhnout ze silnice - velmi nebezpecne!!!
    2.RunFlat predpoklada dojezd cca 100km s defektem - coz ve vetsine pripadu postaci na dojeti domu ci do servisu. Z vlastni zkusenosti ovsem vime, ze jsou situace (vikendovy nocni navrat ze sluzebky, ouha defekt), servisy vsechny zavrene, domu jeste 500km - nutno volat asistencni sluzbu.A v tomto pripade - zlata rezerva.Takze i s timto nutno pocitat.

    Jinak ovsem recenze velmi dobra a za me 3 x 10b - a hlavne at slouzi...
    md
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 01.06.2012  02:24

      « Re: zajímavá recenze

      Ahoj, súhlasím s tebou, ale uvediem aj svoje postrehy k tejto téme.

      Tyre Pressure Control (TPC) stojí pre radu 5-er a 7-er zhodne 303,- EUR s DPH, čo je pri cene týchto aut smiešna suma. Osobne by som si to dokúpil aj keby som nemal RF pneumatiky.
      Systém TPC v BMW detekuje pokles tlaku vzduchu pri 25%, čo je relatívne dosť a myslím, že to už človek spozná na chovaní auta, teda pokiaľ nejde po rovnej diaľnici, ale nie je to ešte kritická hranica.
      Vzhľadom k zosilnenej bočnici RF pneumatiky by bol podľa mňa nájazd do zákruty pri RF pneumatike niekoľkonásobne menej fatálny ako pri klasickej pneumatike.

      Vieš, ak príde defekt, asi by to bolo v pytli pri oboch typoch pneumatík.
      90% ľudí totiž nekontroluje tlak v rezerve a už nehovorím o tom, že ak má niekto zimné a letné pneumatiky a ešte na rôznych rozmeroch diskov, pochybujem že na sezónu má aj zodpovedajúcu rezervu. A zákon hovorí, že na náprave nemôžu byť pneumatiky rôznej konštrukcie ;-)

      Teda osobne si myslím, že menej v pytli by bol vodič na RF, pokiaľ mám možnosť asistenčnej služby, ale samozrejme, že za opravu by zaplatil viac, ako pri klasickej pneumatike, lebo RF asi nemá význam opravovať.

      Neber to prosím ako zastávanie sa niečoho, snažím sa iba nájsť pre a proti.

      Všetko má svoje klady a zápory, bohužiaľ...

      To máš ako so ženami - so ženou zle, bez nej ešte horšie ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto davisko

        davisko 12.06.2012  08:15

        « Re: Re: zajímavá recenze

        Velmi pekná recenzia! Super fáro, mega výbava, takto sa mi to páči. Vela šťastných km! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto jednooky

    jednooky 31.05.2012  23:48

    E34

    Strašne čakám kedy pridáš fotku tej tvojej starej E34...fascinuje ma, že si mal to auto tak dlho :-) inak sedmica krásna, prajem vela štastných kilometrov ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 01.06.2012  02:42

      « Re: E34

      Čítaš mi myšlienky. Problém je v tom, že nemám žiadnu fotku naskenovanú v PCku, Všetky fotky mám klasické papierové. Musím niečo naskenovať a tiež poprosím kamoša, ktorého som na nej vozil na svatbe, aby mi poslal fotky, lebo som ich nedopatrením vymazal.
      E34 je moja srdcovka, k tomu autu mám doteraz neskonalú úctu - to bol môj splnený sen.
      Chvíľku prosím vydrž, doplním aj sekciu o E34. To AUTO si to zaslúži.
      • 00 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 09.06.2012  13:37

        « Re: Re: E34

        Pěkná E34! A škoda, že už je po ní, mohla by být dobrá víkendová kára ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 10.06.2012  23:06

          « Re: Re: Re: E34

          Koketoval som aj s takou myšlienkou, ale nakoniec som sa musel rozhodnúť inak - viď odpoveď - Alejandro.
  • 00 Reagovat !

    foto Alejandro

    Alejandro 09.06.2012  14:22

    E34 do šrotu?

    Zdravím,
    krásná recenze, skvěle popsané dojmy! :yes: Nicméně nemůžu se nezeptat, proč jsi se rozhodl dát E34 do šrotu? Nebylo místo v garáži, nebylo to pojízdné? Je to veliká škoda.
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 10.06.2012  23:33

      « Re: E34 do šrotu?

      Auto bolo pojazdné, jazdil som s ním do posledného dňa, pokiaľ som nešiel do Nemecka pre F01. Končila mu však STK a začínali sa ozývať zadné tlmiče.
      Problémom bol tiež fakt, že mi nevošlo do garáže, chýbalo asi cca 30 cm.
      Nechať ho parkovať vonku, by bolo znamenalo jeho totálne schátranie, nakoľko momentálne nemám čas auto zrenovovať. Nechcel som ho predať mladým chlapcom bez skúseností s takýmito autami - nechcel som, až sa na ňom niekto zabije... Preto som volil "eutanáziu".
      Mimochodom kúpu nového auta som odkladal práve kvoli citovému putu k E34.
      Niekedy skrátka musí človek urobiť rozhodnutie, ktoré veľmi bolí.
      Ale myslím, že má dôstojného nástupcu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jednooky

        jednooky 11.06.2012  15:45

        « Re: Re: E34 do šrotu?

        Dovody fakt ze chapem, som sice mlady (kategoria ktorej by si to nepredal aby som sa nezabil) ale hned by som ho zobral, ked viem ze je onho starene, kedze E34 je asi najkrajsie BMW vobec...
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 11.06.2012  17:27

          « Re: Re: Re: E34 do šrotu?

          Predal - nepredal. Nemal by som problém predať aj mladému, pokiaľ by som videl, že je zodpovedný. Vieš v poslednej dobe sa u nás v meste a okolí zabilo dosť mladých ľudí práve kvoli tomu, že nezvládli rýchle auto. Preto tá poznámka o mladých chlapcoch, všetkých nemožno hádzať do jedného vreca. :-)

          E34 beriem aj ja ako asi najkrajšie BMW :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto jednooky

            jednooky 11.06.2012  17:35

            « Re: Re: Re: Re: E34 do šrotu?

            Povodne som aj mal v pláne zobrať jednu E34 25TDs ale odradil ma diesel...a potom prisla super ponuka na golfa a to už nešlo odmietnuť >:D
            Každopádne určite si raz E34 v super stave kupím aby som uspokojil svoje chute >:D
            • 00 Reagovat !

              foto HitmanPB

              HitmanPB 03.08.2012  01:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: E34 do šrotu?

              TDS NEDOPORUČUJEM
              • 00 Reagovat !

                foto jednooky

                jednooky 03.08.2012  11:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: E34 do šrotu?

                presne kvôli tomu mi nestojí pred domom :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Gabo1

    Gabo1 01.07.2012  13:08

    Super

    Jedna radosť jazdiť také auto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto svetobeznik

    svetobeznik 16.07.2012  15:17

    konecne clovek co si kupil 7er a aj o nej nieco vie

    Ked som videl recenziu myslel som si ze najdem 2 riadky textu a 4 fotky ako sa bezne stava pri tychto autach, ale prijemne si ma prekvapil :-! clovek co vie co chce si za svoje peniaze kupi to najlepsie a nepozera na ostatnych, nemozeme mat vsetci passaty a golfy len preto ze na nich jazdia vsetci okolo >:D ja som skor verny hviezde a heslu "Best of nothing" (ktore v principe BMW az tak vzdialene nie je) a v segmente 7er a S-classe su rozdiely medzi nimi naozaj minimalne a rozhoduje sa na zaklade malych detailov a sympatii k tej ci onej znacke. U mna bude hviezda vzdy na prvom mieste ale pekna 7cka od BMW nemoze byt zla :yes: nech sluzi a robi iba radost
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 16.07.2012  23:10

      « Re: konecne clovek co si kupil 7er a aj o nej nieco vie

      Ďakujem :-)

      Máš pravdu, za svoje peniaze chcem to najlepšie, čo sa dá kúpiť a tým pádom musím mať o tom čo kupujem absolútny prehľad.
      U mňa nehrozí, že by som napríklad zo salónu odviezol auto, ktoré má jedny dvere inak nalakované...

      Recenziu som pripravoval skoro dva týždne, lebo som ju chcel popísať svojimi slovami, popísať tam svoje pocity. Časom ju doplním o nové pocity a skúsenosti, lebo stále ma to auto vie niečim príjemne prekvapiť. Sú to maličkosti, ale práve z maličkostí sa skladajú veľké veci...

      S tým "Best Or Nothing" súhlasím, lebo sa tým riadim ;-)

      Mimochodom k najbližším "kolegom" v segmente (S-classe a A8) mám rešpekt, lebo všetky tri autá sú v podstate rovnocenné a je to skôr o sympatiách k danej značke. Keď si človek vyberie ktorékoľvek, neurobí chybu.

      Potom už je tu snáď iba Jeho Veličenstvo RR, ale to je iná rozprávka...

      ... a ešte celkom zaujímavé sú autíčka zo Sant'Agata Bolognese, aj keď toto je zasa o niečom inom... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 31.08.2012  14:58

    update

    kdy budou nějaké novinky, každý den tu nad autem slintám :-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 31.08.2012  20:53

      « Re: update

      Zdravím Ťa.
      Niečo chystám, musím to dať dokopy. Bude to začlenené priamo do článku, aby to trochu dávalo zmysel, ale do noviniek dám odkazy, ktoré pasáže boli upravené.

      Môže to byť tak ?

      P.S. Snáď sa mi to do nedele večera podarí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sklenk-

    Sklenk@ 01.09.2012  09:18

    Jedna jedina otazka..l

    Proc??? Co uzitecnyho a realne vyuzitelnyho ma 7 a ne 5??? Jel jsem obema v aktualni generaci a proste nemam pro to pochopeni...

    Sry, ale mit velkou limuzinu i kdyz ne v longu a nemit ridice mi prijde jak porovnavani pindiku v matersky skolce....

    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 01.09.2012  16:43

      « Re: Jedna jedina otazka..l

      Ahoj.
      Tvrdiť, že nie je rozdiel medzi 5-er a 7-er mi príde veľmi odvážne, aj keď sa súčasná 5-er určite viac blíži k 7-er, sedma je stále sedma a sedmou zostane. Tvoj názor, nech snáď posúdia iní.

      Dôvody prečo táto 7-er:

      Časť dôvodov je napísaná v úvode recenzie a myslím, že tie dôvody sú napísané dosť jasne. Ale uvediem tu aj ďaľšie dôvody.

      O Banglovej 5-er som ani neuvažoval, jednoducho sa mi nepáči. Síce má techniku, ktoré je ešte stále oproti niektorým značkám o niekoľko levelov vyššie, ale estetické dôvody jednoznačne prevážili. Okrem toho ľudia nevedeli, čo by za tieto autá pýtali - o výbave už ani radšej nehovorím.
      Nová 5-er je krásne auto, ale novú 5-er som zamietol z nasledujúcich dôvodov. Výrába sa od 2010, teda bol to v dobe, keď som začal riešiť kúpu zhruba ročný model. Takéto autá sa po roku predávajú iba z týchto dôvodov. Majiteľ zomrie a rodina to predá, majiteľ sa dostane do finančných ťažkostí a auto vráti, majiteľ auto vráti a ide do 7-er a ten najpravdepodobnejší - auto bolo havarované alebo má auto také problémy, že sa ho majiteľ rozhodol zbaviť.
      Ďaľší dôvod, je ten, že ako protipól 750i mi vychádza iba 550i a s odretými ušami možno 535i. Ale zohnať takéto auto vo výbave zodpovedajúcej výbave môjho auta, to je úloha pre Sherlocka Holmesa :-)
      Nie som fanúšik modelov X5 a X6 a preto som neuvažoval ani o týchto autách.
      Nakoľko sa mi páčia luxusné a výkonné autá a zároveň rád šoférujem, zostala mi nakoniec ako jediná voľba 7-er.
      Videl som nákupnú cenu, za ktorú BMW odkúpilo toto auto na protihodnotu a viem, za koľko som ho kúpil. Skrátka to bola ponuka, aká sa jednoducho neodmieta. Ušetril som okolo 9000 EUR - keď k tomu prirátam sadu zimných pneu s diskami za cca 2500 EUR. BMW to tak nejak nerieši, za koľko ho predá ďalej. Skrátka so stratami sa počíta a vždy sa snažia vyjsť v ústrety zákazníkovi - či už tomu, čo kupoval ďaľšie auto, ako aj mne. Taká je oficiálna stratégia - aspoň v Nemecku. Osobne si myslím, že nemcovi by takúto asi takúto cenu neurobili. Zbadali slováka, videli, že viem, čo chcem a slušné jednanie tiež urobí svoje.
      Na tom, že nemám vodiča nič zlého predsa nie je. Načo by mi bol, keď si to auto s radosťou budem riadiť sám ? Ja som si ho predsa kupoval pre seba.
      Človek si snáď môže kúpiť auto pre svoje potešenie, čo je myslím jeden z veľa dôvodov, prečo sa človek pre konkrétne auto rozhodne.
      Myslím si, že s výnimkou skutočne veľkých firiem a štátnych inštitúcií si aj tieto autá vo väčšine prípadov riadia ich majitelia.
      Teda na tvoju otázku "prečo" odpoviem protiotázkou - a prečo nie ? ;-)

      P.S. To "porovnávanie pindíkov" je v mojom veku už tak trochu irelevantné. Tým sa chvália podľa mňa skôr mladí ľudia a takí, čo okrem toho pindíka nič nemajú - a mimochodom vždy je dôležitá aj technika >:D

      PPS. Mimochodom bez urážky to prečo by sa dalo aplikovať aj na to, načo si niekto kúpi Subaru Impreza, keď nejazdí rallye. Ale je to asi o radosti z jazdy a z auta, ja to vidím tak, však ? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Sklenk-

        Sklenk@ 01.09.2012  21:55

        « Re: Re: Jedna jedina otazka..l

        Diky za odpoved, cekal jsem, ze 5er bude ve stejne vybave (-+ stejne) stat mene, to je cele.
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 02.09.2012  23:04

    Prevodovka a stlacene gule a foto podvozka a video

    Mna by zaujimalo ako sa prejavuje extremne velka prevodovka, teda ci ti nedrnci stredovy tunel ked sa on musis opriet.

    A potom ked je tak velka, prevodovka, ci sa da vnutri sediet :_), v Ticu hej, ale tu to vyzera, ze koleno musi na tunel a nohy k sebe.

    Napis vysku a ako sa ti tam sedi.

    Dodaj foto podvozka. Chcel by som vidiet ako vyzera. A aj nejake pikosky co chcu radsej skryt, zle napojenie tesneni alebo naopak dobre a pod.

    Ja by som si nedal runflaty a kupil gumy s vacsim profilovym cislom - tucnejsie, a obycajne lacne mensie znackove disky. To by nebolo vobec drahe.
    A to este viac keby som chodil po meste. Komfort nenici sa podvozok uspora nakladov na opravy.
    V technickych dokumentoch budes mat co sa tam da dat ake sirky a velkosti atd.
    To co mas by som skusil predat ak sa to da.
    Nie na zimne disky by som kupil letne pneu a potom na zimu este jedny zimne, nie tam uz mas 55 to je vela, tak len nove letne disky a kolesa.
    Je dobre ze si vyskusal aj tenke aj hrube zimne pneu tak vies ake by boli optimalne.
    Aky ma auto najazd? Necital som cely pripevok, je velmi dlhy a suhlasi so stavom, opotrebovanim pedalov atd.
    CO pises cenu je velmi vyhodna.

    A video, HD, zosvsadial. :-)
    To sa da aj lacnym fotakom za 60 E. A das na youtube a sem link. :-)

    A bezpecnost? Mas vzperne tyce? Ako mavaju pod kapotou z pruzenia ku chladicu a medzi sebou? Da sa to dokupit? By si mal vyssiu bezpecnost a aj setril podvozok, a lepsiu stopu v zakrute, bezne BMW z vyroby to mavaju, na tvojom fote nevidim.

    Ja by som skor S ko pride mi bezpecnejsie, kvoli vystuham napr. A stlpiky, Audina je papierova.
    Skoda k tymto autam je velmi tazke zohnat info - automobilky to taja - su tazke a len z plieskov tak crash testy musia byt dost slabe, ani EuroNCAP ich nerobi spytaj sa preco. Mozno ma daco NHTSA z USA fajn napad idem sa pozriet.

    Auto ti prajem, ale budes stastnejsi ak ho "riadene" pozicias. Mal by si si ho uzit aj po tejto stranke.

    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 03.09.2012  07:27

      « Re: Prevodovka a stlacene gule a foto podvozka a video

      Ahoj.
      V interieri nič nedrnčí, v tejto triede nesmie...
      Na sedenie je dostatok miesta, teda pokiaľ nie si kulturista alebo vzpierač s objemom stehna 70 cm. Sedadlo je dostatočne široké a bočná fixácia sa nastavuje zmenou šírky operadla.
      Sedí (a nielen sedí) sa v tom skvele.Ja osobne s posedom nemám problém, som bežný priemer južnej ukrajiny (175/77), ale musel som sedačku zdvihnúť.
      Foto podvozka dodám, keď pôjdem meniť gumy, resp. na servisnú prehliadku.
      Vzperné tyče to samozrejme má, vidno ich na obrázku motora v galérii. Vzperu medzi tlmičmi to nemá. Ak by bola potrebná, určite by ju tam montovali.

      Čo sa týka pneu a diskov, vždy je to kompromis medzi estetikou a pohodlím.
      Nízkoprofilové pneumatiky sú utrpením v meste a na roletách vytvorených na križovatkách. Na dlhé vzdialenosti je to v pohode, lebo auto má lepšiu bočnú stabilitu a je možnosť zapnúť režim Comfort, ktorý zníži tuhosť tlmičov.
      Podotýkam, že obe sady pneumatík sú nové a tak meniť by ich bola hlúposť, lebo s ohľadom na počet 7er na slovensku je to nepredajné. Okrem toho, letná sada sa mi páči. Vypadá to na aute dobre. Presne takéto disky som chcel.
      • 00 Reagovat !

        foto s500

        s500 04.09.2012  12:21

        « Re: Re: Prevodovka a stlacene gule a foto podvozka a video

        Ahoj
        pekne auto... musim pochvalit, ac ja preferuju MB. Mam S500, take V8 ale atmosfera.
        Akorat jsem nerozumel poznamce o problemu s uchlazenim motoru.... a proc by mel mit klepavy zvuk, ve studenem stavu.
        Zajima mne jakou mas vydrz pneumatik. Ja mam 4kolku a odchazi velmi velmi brzo.
        Zimni nevydrzi ani sezonu a letni tak 2 sady. Najedu totiz tak kolem 70 tisici rocne.
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 04.09.2012  13:57

          « Re: Re: Re: Prevodovka a stlacene gule a foto podvozka a video

          Ahoj, vďaka za pochvalu.

          Ty na tom tiež nie si, čo sa týka motorizácie zle - jednoznačne dobrá voľba ;-)
          A ako píšeš, pri výbere je to už len na osobných preferenciách.

          To uchladenie si si asi zle vysvetlil alebo možno som to trochu nejasne napísal.

          Vôbec nie je problém s uchladením motora, toto je nadimenzivané veľmi dobre. Inak by tie motory odchádzali do kytiek veľmi skoro. To sálavé teplo, aby som to upresnil ide spod auta a je z výfukového potrubia ale pozor - nie je ho cítiť v kabíne. Registrujem to niekedy, keď auto trocha preženiem a zaparkujem ho v garáži, kde je dosť obmedzený priestor. Na základe toho som usúdil, že chladiaca sústava dostáva pekný záber. Práve vec, čo sa mi na aute páči a čo je určite rovnako robené aj v Tvojej S500 je to, ako rýchlo klíma reaguje na zmeny teploty v interieri. Aj v zime pri nezahriatom motore auto začína kúriť takpovediac okamžite.

          Ad zvuk motoru.
          Žiaden motor, ktorý stojí dva dni nemá po naštartovaní okamžite super zvuk.
          Je to dané tým, že predsa len je motor studený a podotýkam, nepočul som akuto, ktoré by malo v studenom stave rovnaký zvuk motora ako pri zahriatom motore. Motor totižto zo začiatku nie je dostatočne premazaný a chvíľku trvá, kým sa pomery v motore ustália, preto ten odlišný zvuk. Vieš ja som bývalý hudobník, tak si takéto drobnosti všímam :-)

          Pokiaľ máš nájazd 70000 km a máš takúto spotrebu pneu, to je fakt dosť, ale nemusí v tom byť iba auto. Veľa závisí od tvrdosti zmesi pneumatík, ich nahustenia, hmotnosti vozidla, a vlastností podvozku a v hlavnej miere na stave ciest po ktorých jazdíš a samozrejme aj od jazdného štýlu.
          U teba je ešte problém v tom, že na štvorkolke sú všetky 4 kolesá pod záberom a tým pádom sa viac opotrebovávajú aj predné pneu oproti vozidlám s pohonom zadných kolies. No a ak máš rozdielne rozmery na každej náprave, to je ďaľší dôvod.
          Momentálne mám pneu GoogYear a neviem odhadnúť, koľko vydržia.
          Úprimne sa priznám, že sám som na to zvedavý, lebo nakoľko mám rozdielne rozmery pneu vpredu a vzadu, nemám možnosť ich prehodenia a tak počítam, že zadná sada skončí podstatne skôr ako predná.
          Pre info na starej E34 som počas jej vlastnenia vymenil dve sady pneumatík - výhradne som jazdil Michelin. Prvé Michelin Pilot Sport I. vydržali cca 80 000 km a to som si ich ešte zničil pri dovolenke v Čiernej hore, kde som na cca 2800 km prišiel minimálne o 2 mm dezénu - tam boli cesty doslova ako rašpľa... Podotýkam, že PS I boli športové mäkké pneu a teda nájazd bol viac ako dobrý. Potom som kúpil Michelin Pilot Primacy a tie boli ešte po 80000 km vo veľmi dobrom stave.

          Skús iného výrobcu pneu.
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 04.09.2012  17:31

        « Aby to nebral niekto ako provokaciu, ale... a aka je dynamika?

        Predsa ale ta musi obtazovat, ked sa dotykas nohou tej tucnej prevodovky ak sa jej dotykas, a vibrovat to tiez musi, nielen pri starte. Ved preto to tak robia :-) A pri tej cene sa tomu divim aj ked to ma tak vacsina tychto vacsich aut. Preto ma zaujimalo, ci to obtazuje, lebo vsade sa k tomu vyhybaju vyjadrit - aj ty - tak to musi byt dost brutus. Pojdem dakedy vyskusat.

        Vpredu naozaj tyce mas, ale vzperne medzi tlmicmi a dozadu k priehradke motora nie. Myslim, ze to tam nedali ale ma to tam byt - v inych modeloch to bolo. Problem zlej konstrukcie podobne ako s prevodovkou - taka tucna prevodovka v aute nema byt, a teda je zrejme, ze nevedia riadne konstruovat auta. Bohuzial, alebo kaslu na zakaznikov.

        Inak diky za info. A tesim sa na foto podvozka az dakedy bude.

        PS:

        Ake je to auto bez plynu, nedotacave alebo pretacave. Je velka zmena ked v zakrute pridas plyn? Citis ako ti z utekania predka zo zakruty po pridani plynu zacne utekat zadok?
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 04.09.2012  21:34

          « Re: Aby to nebral niekto ako provokaciu, ale... a aka je dynamika?

          Asi si vôbec nečítal moju odpoveď...

          Neviem, skadiaľ si nabral, že opieram nohu o prevodovku a to, že to vo vnútri vibruje.
          Ty si fakt myslíš, že by auto, ktoré stojí v základe 93000 eur (v aktuálnej výbave 135000) niekto kúpil, keby tam boli citeľné vibrácie z prevodovky ? >:D
          Do interieru sa žiadne vibrácie z prevodovky neprenášaju, všetko je dokonale odchlučnené.
          Osobne neviem o nejakom aute z tejto triedy, že by malo takéto problémy a už vôbec nie o BMW.
          Ak neveríš, choď sa na nejakej 7er previezť, resp. nech ťa niekto prevezie.

          BMW vyrába vozidlá s rozložením hmotnosti 50 / 50. Bez plynu je auto preto pochopiteľne neutrálne. S ohľadom na systém pohonu (motor vpredu pohon zadnej nápravy) pokiaľ by sa prekročili dynamické limity bude auto mať tendenciu byť pretáčavé. Pokiaľ jazdíš s DSC a máš trocha pud sebazáchovy, tak nejaké pretáčavé šmyky nemusíš riešiť, lebo ich v počiatkoch spoľahlivo zachyti DSC. Ak sa dostaneš veľmi cez limit, tak ti nepomôže ani DSC a môžeš počítať s návštevou v servise alebo s odvozom auta na šrotovisko :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Luigiko

    Luigiko 03.09.2012  13:19

    Super recenzia

    Nádherné auto a skvelá recenzia! Keď som videl toľko textu, tak som myslel, že to ani nevydržím dočítať do konca. Vydržal som a stálo to za to! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 03.09.2012  14:53

      « Re: Super recenzia

      Ďakujem :-)

      Však som sa s tým tiež poriadne natrápil, kým som to dal dokopy :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kvasak

    Kvasak 15.10.2012  12:14

    Sraz 750tek

    Zdravim.
    Nevim zda tykat ci vykat, kdyz jsme ,,v rodine,,? Ale zvolim formalnejsi zpusob.

    Nemate ted nekdy cestu do Ceske r. Nekde do okoli Trince, Ostravy, Frydku ci Ceskeho Tesina? Ze bychom pokecali a predali si zkusenosti o 750tce?
    Kdyztak facebook: Martin Ogorek
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 15.10.2012  12:20

      « Re: Sraz 750tek

      Samozrejme, že si môžeme tykať :-)

      Cestu bohužiaľ tým smerom nemám, ale pokiaľ potrebuješ nejaké info a budem vedieť zmysluplne odpovedať, samozrejme rád odpoviem.
  • 00 Reagovat !

    foto Kvasak

    Kvasak 17.10.2012  10:24

    Sraz 750tek

    Mas facebook, at to neresime tady pres zpravy a zdlouhave.
    Pokud nemas s tim problem, tak si me muzes pridat:
    Martin Ogorek
    (Je tam stribrna sedma s M paketem)
  • 00 Reagovat !

    foto Kvasak

    Kvasak 17.10.2012  17:19

    Bydliště

    Z jakého města či vesnice jsi?
    Že bych eventuálně mohl přijet já, kdyby to nebylo za devatero řek a horama... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jaro-r

    jaro.r 20.10.2012  15:55

    Po precitani tejto recenzie..

    Po precitani tejto recenzie som sa stal stastnym majitelom vozidla BMW 730d F01 (rocnik 2008). Kupil som ho v BMW - Dreieich vo Frankfurte. Iba som sa chcel pochvalit ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 20.10.2012  17:17

      « Re: Po precitani tejto recenzie..

      Tak to Ti z celého srdca blahoželám :-)

      Pravda sa to oplatí kupovať v Nemecku a priamo v BMW ? Tam nemá nik snahu Ťa v niečom obtiahnuť ;-)

      P.S. Vidím, že moja recenzia a popis kúpy mali zmysel a ešte sú na Slovensku ľudia, ktorí rozmýšľajú pri kúpe auta tou správnou hlavou >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto jaro-r

        jaro.r 20.10.2012  22:59

        « Re: Re: Po precitani tejto recenzie..

        Kupa sa urcite oplatila. Neviem, ci sa da za tie peniaze vobec kupit lepsie auto, lebo ta vybava je neskutocna (Head-up, radar, Logic7....). Spotreba na dlhsej trase (Bratislava-Humenne) okolo 7 litrov. V ramci Bratislavy mi pocitac ukazuje 8.2 Litra a to je na 6 valec automat velmi slusne.

        Co sa tyka jazdy, tak auto pouzivam vlastne iba v rezime Comfort. Podvozok je prijemne makky a filtruje rozbite cesty. Paci sa mi skor plynula "plavba" ako sportova jazda. A o zabavu sa stara audiosystem Professional LOGIC7. Ma to 13 reproduktorov a z toho 2x subwoofer, tusim pod prednymi sedackami.

        Auto ma velmi silny image, na ceste si na vas nedovoli nikto blikat... nedajboze este zatrubit. Je to dost citit, ze ludia sa na vas uplne inac pozeraju.
        • 00 Reagovat !

          foto HitmanPB

          HitmanPB 21.10.2012  03:45

          « Re: Re: Re: Po precitani tejto recenzie..

          To, že na nás ľudia inak pozerajú nerieš. Kakáme tie isté h***a ako tí čo jazdia v Loganoch alebo Moskvičoch ;-)

          Užívaj Si jazdu a všetko, čo je s týmto autíčkom spojené ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Aladeen

    Aladeen 09.11.2012  12:29

    nadhera

    Velmi pekna recenzia. Prajem vela stastnych kilometrov.
  • 00 Reagovat !

    foto fildas

    filďas 20.11.2012  16:25

    Němčina

    Nedá mi to a musím si rýpnout. Když už němčina, tak správně. Tedy na poslední fotce má být před ENDE "Die", jelikož v němčině je to ženského rodu a ne "Das". Ale jinak super kára.
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 20.11.2012  20:23

      « Re: Němčina

      :-)

      Všimol si si tú nálepku DAS ? ;-)

      Nie si veľká kamoš s nemčina, však ?
      Nič Si z toho nerob, ani ja. Preto som mal pri kúpe so sebou Tondu.

      Ale vážne, správne je Das Ende.
    • 00 Reagovat !

      foto soulfly1983

      soulfly1983 21.11.2012  17:23

      « Re: Němčina

      lol tak ten filďasov prispevok to je dobry fail >:D
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.11.2012  18:15

      « Re: Němčina

      Rýpnul sis akorát do sebe, taky jsi TO děcko ženského rodu... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 21.11.2012  21:24

      « Re: Němčina

      >:-[] Člověče, to byla střelba do vlastních řad. Nic ve zlým, ale tvoje znalost němčiny nedělá čest tvému jménu.... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 21.11.2012  21:36

        « Re: Němčina

        Možná měl místo toho úvodního: "Nedá mi to...", napsat spíš: "Nebylo mi dáno..." ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto paveldoc1

    paveldoc1 26.11.2012  15:17

    vymena oleje v automatu

    Zdravim, stal jsem se majitelem 730d,r.v. 2009, najeto 125 tkm a a uvazuji o vymene oleje v automatu. BMW servis olej v automatu nemeni, az se prevodovka rozsype, daji novou celou skrin.
    Co jsem zjistil na foru 7er.com, je mozno si nechat vymenit olej v autorizovanem servisu vyrobce prevodovky ZF, kde vymeni celych priblizne 10 litru prevod. oleje.
    Menil uz u F01 nekdo ten olej?
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 26.11.2012  20:22

      « Re: vymena oleje v automatu

      Mám cca 110 000 a priznám sa Ti, že o tom ani len neuvažujem.
      Ale v decembri idem na prehliadku a skúsim sa spýtať, ako to je s výmenou.
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 27.12.2012  10:49

    No pekne!

    Ty si tomu dal, takto tu vychvalovat sedan a este k tomu s benzinovym motorom :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Fisi

    Fisi 25.01.2013  00:34

    Sedma

    Uf,docteno az do konce.Tomu rikam vycerpavajici recenze.Pekne auto,super motor,slusne fotky a podobny pohled na vec,kupovat srdcem,tak to ma byt.Ohodnotil jsem na me pomery slusne,sice se omlouvam ze nedam plny pocet,ale to si necham na Veyron :-) .Diky za poctenicko a preji mnoho stastnych kilometru a chvil za volantem BMW.
    • 01 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 25.01.2013  00:46

      « Re: Sedma

      Dikes :)

      Ja hodnotenie neriešim, lebo to auto som v prvom rade kupoval pre seba.
      Cieľom recenzie bolo ukázať, že aj obyčajný človek, môže vlastniť takéto auto a tiež oddémonizovať luxusnú triedu s ohľadom na prevádzkové náklady.

      Autá od určitej doby nehodnotím, lebo nechcem odradiť niekoho, kto nemá vyjadrovacie schopnosti, ale auto tu predstaví s entuziazmom.
      Už vôbec by som nehodnotil autá niekoho, kto mi dá horšie hodnotenie, kto má vo svojej recenzii pár fotiek pochybnej kvality a zvyšok má stiahnutý z webu a už vôbec nie auto niekoho, kto nie je schopný umyť auto pred fotením...
      Hodnotenie nechávam na miestnych odborníkov - nech rozhodne hlas ľudu :)

  • 10 Reagovat !

    foto CarFan

    CarFan 09.02.2013  22:38

    Skutočne Super

    Tak tomu hovorím Super recenzia !!!

    Bez mučenia priznám, že som lepšiu recenziu (presnejšie skôr jeden príbeh o mužovi a aute...) ešte nečítal.

    Som tiež podnikateľ a čosi veľmi podobné som pred 7 rokmi tiež zažil, avšak s tým rozdielom, že to bol MB Frankfurt a MB E diesel. Ten diesel bol mimochodom v mojom vlastníctve jediný (na skúšku) a asi aj posledný. Benzín je predsa len benzín....

    Ja osobne zastávam názor, že úspešní ľudia sa nemajú nadraďovať nad ostatných, ale majú byť príkladom slušného správania sa pre ostatných.
    Presne to si ukázal vo svojej recenzii aj vo svojich príspevkoch... bravó HitmanPB máš moje sympatie........... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 11.02.2013  01:19

      « Re: Skutočne Super

      Ďakujem :-)

      Vidím, že vyznávame rovnaké hodnoty :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ironlionzion

      ironlionzion 25.11.2013  15:57

      « Re: Skutočne Super

      :yes: :yes: Pěkně napsané, taky bych to takhle řekl.
  • 01 Reagovat !

    foto Snooob

    Snooob 06.04.2013  19:16

    No offence, but...

    ...naozaj bývaš s takým autom na Rozkvete?!
    Naozaj nič proti... len sa pýtam!
    • 01 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 06.04.2013  20:37

      « Re: No offence, but...

      Áno, prečo ? :-)
      • 01 Reagovat !

        foto Snooob

        Snooob 08.04.2013  17:07

        « Re: Re: No offence, but...

        .. že či sa nebojíš dlhoprstých. Mna odrádza od kúpy drahšieho auta práve tento fakt a z bytu sa mi nechce.
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 10.07.2013  13:48

    Dokonalý stroj

    Absolutně rozumím všemu, co píšeš. Měl jsem s tímto vozem pracovně dost společných chvil - ideální motorizace pro vlajkovou loď BMW.

    Recenzi jsem přelouskal celou, i když jsem si na ní pomalu musel vzít dovolenou >:D

    Takhle by měla vypadat každá recenze na MACZ - hodním 3x10!
  • 00 Reagovat !

    foto Facko99

    Facko99 10.08.2013  20:24

    Perfektný článok Lepšie ako čítať knihu. Prajem veľa šťastných kilometrov :)

    :-)
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 11.08.2013  14:58

      « Re: Perfektný článok Lepšie ako čítať knihu. Prajem veľa šťastných kilometrov :)

      Ďakujem :-)

      P.S. Chystám sa doplniť recenziu o nové skúsenosti s autom ako aj skúsenosti so servisom. Chce to však nájsť si voľný čas...
  • 00 Reagovat !

    foto borg111

    borg111 06.02.2014  19:06

    najkrajsia recenzia

    Tak toto je najkrajsia recenzia aku som tu kedy cital. Je super vidiet, ze niekto ma svoje auta ozaj rad a adekvatne sa o ne stara :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Adaptive-drive-zmizlo

    Adaptive drive zmizlo 21.03.2015  23:09

    Model F01 je omyl Mníchovskej značky

    Recenzia to krásna od človeka čo dostal F01 do vienka bez toho by jazdil predchádzajúce sedmičky. Poďme ale pekne po poriadku prečo ide o omyl tohto modelu.
    Každý kto jazdil predchádzajúci model E65/E66 vie že išlo o vysoko kvalitné prevedenie vozu v každom smere. Obzvlášť u modelu 750Li kde 8Válec ponúkal krásnych 367koní a maximálny komfort z jazdy.
    Chlapci v Mníchove asi popili moc piva na oktoberfeste a tak im model F01 nevyšiel. Za pravdu mi dá každý kto rozumie značke BMW a jazdil viac modelov. Skrátka F01 nie je BMW len škatuľa postavená na pružinových tlmičoch, ktorá sa hompáľa v každej zákrute a skáče na Slovenských cestách. Veľká chyba bola toho kto nepovolil do tohto modelu doplniť výbavu Adaprive Drive, čo zo sedmičky modelu E65 robilo skvost, ktorý sa vytratil. Poďme ale ďalej. Predné dvere zmenšené, predné bočné sklo menšie ako vo Felícii, Predne čelné sklo s vyšším uhlom a samozrejme menšie na úkor výhľadu. Základný volant je tak tenký že si ho musíte dať nanovo prečalúniť inak sa nedá držať. Ak si nastavíte komfortne sedadlo nevidíte na spodnú časť palubovky, volant nejde posunúť viac dole. Cez športový volant neuvidíte plnohodnotne tiež na celú palubovku. Stredová lakťová opierka je osadená moc dole a tak stráca komfort. Odkladacie priestory budete hľadať darmo a sklamanie Vás neminie. Komfortné sedadlá s predchádzajúcim modelom sa vôbec nedajú zrovnávať, model F01 ich má podstatne horšie. Motorizácia benzínová je úplný brak. Maximálna poruchovosť v dejinách benzínových motorov BMW. Jazdné vlastnosti zhoršené oproti E65/66 a rapidne. Väčšia hlučnosť vozidla v interiéry. Zadné vankúše majú takú poruchovosť že sa musia meniť po 150.000km na diesloch musíte meniť rozvody po 160.000km cena 2.000 EUR + PDF filter 2.200 EUR. Dorazy na zadnom kufri vyzerajú ako od korejčanov. Páčky volantu, smeroviek nevidíte cez volant a tak neviete či máte alebo nemáte zapnutý dažďový senzor. Auto kope do volantu pri nerovnostiach, model E65 to vôbec nevnímal. Najväčší omyl bolo okresanie Adaptive Drive čo z auta, ktoré to mená robí klasickú skákajúcu kobylku ako AUDI či Lexus. V tomto smere ich Mercedes prevalcoval.
    Sedmička E65/E66 vo výbave 750Li bola posledná luxusná limuzína vypustená z Mníchova. Aktuálny model F01 je výsledok šetrenia peňazí pri výrobe a maximálna chyba výrobného šéfa pustiť takto spochybenú sedmu na trh. Za pravdu mi dá každý kto jazdil predchádzajúce modely rady 7 a vie čo by sedma mala znamenať. Osobne uvažujem návrat spať z modelu F01 do modelu E66. Kašlem na design auta chcem to čo by sedma mala svojmu majiteľovi na ceste odovzdať a to už nikdy model F01 fandovi radu 7 nedá. Kto nemal model E65/66 tento článok nepochopí.
    :-(
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 27.03.2015  21:52

      « Re: Model F01 je omyl Mníchovskej značky

      Ahoj, ďakujem za pomerne kontroverzný príspevok, ktorý ma najskôr zarazil ale neskôr aj pobavil a preto sa odpovedi naň budem venovať podrobne.

      Na úvod, ľudia, ktorí rozumejú BMW to o sebe nepíšu a tí, ktorí BMW skutočne rozumejú vedia čítať aj pomedzi riadky.

      F01 som nedostal do vienka, ale som si naň poctivo zarobil a preto by ma ani vo sne nenapadlo za peniaze, ktoré som dal za F01 kúpiť e65, ktorá má síce atmosferický motor ale je konštrukčne, dizajnovo a technologicky o 10 rokov späť za F01 - to som napísal na začiatku mojej recenzie.

      Adaptive Drive nezmizlo, iba sa to inak volá. V E65 bolo pod termínom adaptive drive prezentované Dynamic Drive + EDC, v F01/F02 sa termín adaptive drive nepoužíva, ale je to Dynamic Drive + DDC (Dynamic Damper Control).
      "Adaptive drive" teda nikto nezakázal, iba ty, ako znalec BMW, nevieš, čo to v konkrétnom modeli prezentuje. V oboch modeloch to bola príplatková výbava (cca 2700 EUR).

      Predné bočné sklo radšej nebudem komentovať...

      Nastavenie sedadiel a vnútorná ergonómia. To čo popisuješ si vzájomne odporuje, lebo ak máš sedačku veľmi nízko a si malý vzrastom, tak síce nevidíš na prístroje, ale nevidíš ani z auta, ALE tým pádom ti nemôže byť nízka pozícia stredovej opierky a skôr by ti mala byť stredová opierka privysoko. Napadajú ma dve varianty - máš - nazvem to slušne - disproporčne neštandartné (zdegenerované) telo alebo si v 7er nikdy nesedel, čo je skôr pravdepodobné...

      Vzduchové vankúše sa kazia u všetkých modelov všetkých výrobcov. Asi si sa nebavil s "nadšenými" vlastníkmi Audi a Mercedes so vzduchovým odpružením... Ja chvalabohu vzduchové vankúše asi nemám. Po facelifte sú nimi osadené všetky modely.

      Kopanie do volantu - môže spôsobovať problém s prednou nápravou, resp. s posilňovačom riadenia. Ja s tým problém nemám a mám nízkoprofilové pneu - rozmery si pozri v recenzii.

      Odkladacie priestory:
      Dopredu ti vojde v pohode 1,5l PET fľaša - 2l PET fľaša už vypadáva Mimochodom sme sa práve na tom zabávali na jozefovských oslavách v sobotu, že kto môže riešiť uloženie 1,5l fľaše v 7er alebo S-classe - no a vidíš - jeden pacient sa predsa našiel
      Vieš ako buransky tam tá fľaša vypadá ? Raz som to tam mal, lebo nemali na pumpách 0,5 litrové minerálky... Už mi chýbali iba vidly opreté o predné sedadlo spolujazdca... Upresni o čo lepšie odkladacie priestory sú v e65 oproti F01

      Komfortné sedadlá sú plus - mínus to isté v F01 ako aj v e65. Dokonca sú aj tvarovo rovnaké sa sedákoch. Líši sa to skôr na opierke hlavy.

      Suma sumárum:
      Neuraz sa, ale ty si nikdy BMW nevlastnil a už vôbec nie 7er, iba ak by model a píšeš tu veci, ktoré ti povedali opäť iba ľudia, ktorí BMW nikdy nemali. Jazdím BMW 16 rokov a tak si už môžem skromne povedať, že im trochu rozumiem, ale nikdy nebudem tvrdiť, že im absolútne rozumiem.
      Nie som fanatický zástanca BMW aj keď značku BMW milujem. Neznesiem, ale keď niekto píše hlúposti.
      V tvojom prípade som po prvý krát porušil pravidlo diskutovať úctivo s každým návštevníkom recenzie. Vieš, keby si mal aspoň trochu šajn o čom sa bavíme, OK.
      Ale v tvojom prípade to bolo 99 percent blbých kecov pubertiaka , a nehnevaj sa, to fakt neznášam.
  • 00 Reagovat !

    foto HitmanPB

    HitmanPB 26.03.2015  19:24

    Re: Model F01 je omyl Mníchovskej značky

    • 00 Reagovat !

      foto mr-hofik

      mr.hofik 11.04.2015  00:39

      « Re: Re: Model F01 je omyl Mníchovskej značky

      Dizajn tejto sedmy je aj pre mna tazsie pochopitelny. Nechapem ten kolmy predok najma ladvinky, a naraznik... aj tie zadne svetla su podivuhodne. Nic v zlom , len tak nahlas uvazujem. Ta cierna farba sa k tomu autu velmi hodi.... Ako hodnotis dizajn auta Ty?
      • 00 Reagovat !

        foto HitmanPB

        HitmanPB 19.04.2015  22:48

        « Re: Re: Re: Model F01 je omyl Mníchovskej značky

        Začnem od konca:

        Najkrajšia sedma bola asi E38 z rokov 1994 - 2001.
        Momentálne najkrajšie modely sú F10 (5er) a F06/F12/F13 (6er/ 6GC).

        Súčasná 7er nie je z môjho pohľadu žiadna krásavica, ale je dizajnovo určite prijateľnejšia ako Banglova E65/66 - ktorá bola doslova hnusná a čiastočne si reputáciu napravila faceliftom E67/E68. Moje prvé stretnutia s F01 neboli vôbec pozitívne, čo som písal aj v recenzii. Problém s výzorom predku je podľa mňa skôr pri modeloch so svetlou farbou karosérie, nevhodnými diskami a tiež tak trochu aj vinou fotografa, ktorý to nafotí blbo, lebo jednoducho nie je zo všetkých pohľadov fotogenická.
        Nebudem tu obhajovať dizajn F01 iba preto, že ju vlastním :-)
        Kúpil som ju preto, lebo som už potreboval vymeniť auto a F01 bola pre mňa vtedy najmenšie zlo (okolnosti - kukni v recenzii). A zatiaľ na ňu nemôžem chválabohu povedať ani jedno zlé slovo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 08.06.2015  10:21

    dobrá bestie ;-)

    Sice mi trvalo, než jsem celou recenzi přelouskal, ale jako faaajne ;-). TAk ať dělá kupu radostí a málo starostí ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 21.06.2015  20:22

      « Re: dobrá bestie ;-)

      Ďakujem :-)
      To Si píš, že mi stále robí radosť. :-)

      Ku každému autu, ktoré som vlastnil mám silný citový vzťah a na žiadne nezabudnem. Preto som ich v mojom živote nevystriedal veľa. Vždy som ich kupoval s rozumom a mal som pri kúpe aj to povestné české "štístko" ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…