Fiat Sedici (2009)
27.1.2010No a už je to tady. Rodinná flotila se nám rozrostla o nového člena a tím není nikdo jiný než faceliftovaný Fiat Sedici. Auto samozřejmě není moje, ale…
Fiat Sedici (Hitachi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- pěkný 27.01.2010 20:23 David Silver
- No comment Hitachi 27.01.2010 21:13 FRPE
-
Spotreba a 4x4 27.01.2010 21:18
Slavek-TDM
-
Re: Spotreba a 4x4 27.01.2010 21:25
Hitachi
-
Re: Re: Spotreba a 4x4 27.01.2010 21:28
Slavek-TDM
- Re: Re: Re: Spotreba a 4x4 27.01.2010 21:34 Hitachi
- Re: Re: Re: Spotreba a 4x4 28.01.2010 09:30
-
Re: Re: Spotreba a 4x4 27.01.2010 21:28
Slavek-TDM
-
Re: Spotreba a 4x4 27.01.2010 21:25
Hitachi
- Hodnocení 27.01.2010 21:37 Wiii
- Brzdy 28.01.2010 07:58 sotomaior
- fotky 28.01.2010 09:33
- motor 28.01.2010 16:24 spanel
- Vitaj! 28.01.2010 18:06 pumpkin
- sedici 03.02.2010 19:57 chetoos
- 50 příspěvků 03.02.2010 21:49 Hitachi
- Nejlepší recenze - uděleno 04.02.2010 15:14 Ricardo
- Anténa. 23.02.2010 19:38 FEKIVHK
- Pohon 24.02.2010 19:28 d.a.m.
- Autosalon 08.04.2010 23:11 ReznikCZE
- ziarovky 01.07.2010 22:24 sportivo
-
David Silver 27.01.2010 20:23
pěkný
Čau Hitachi, bude nějaký video na sněhu jako s eReSem? 4x4 bude zajímavé ;-)-
Hitachi 27.01.2010 20:28
« Re: pěkný
Ahoj Kysky :-) no nevím, bojím se, abych ho mamince někde nezahrabal >:-[] nicměně, už jsem ho párkrát proklepl a jeví se poměrně shopně. Limitem budou hlavně pneumatiky. Na zimu jsou tam Goodyeary. Až se ojezdí, pořídím jí zase Pirellky. Ale když bude čas, zkusím něco vymyslet ;-) pozdravuj taťku
-
-
FRPE 27.01.2010 21:13
No comment Hitachi
tvoje dílo = nádherné! ;-) Jen nezapomeň na poplatek za vstup na MACZ s novým a neokoukaným vozem : Wii tě pošle SZ kam máš zaslat poplatek 15 000Kč ju? ;-) >:D
Boduji a né špatně! :-) -
Slavek-TDM 27.01.2010 21:18
Spotreba a 4x4
Me by zajimalo, o co je spotreba lepsi u pripinatelnyho pohonu oproti trvalymu 4x4. Respektive jakej je pro to duvod. Chapal bych to v pripade, ze je uzavrenej mezinapravovej diferencial, pak by se napravy opravdu hadaly. Jinak by se dalo analogove tvrdit, ze auto s pohodem jednoho kola ma nizsi spotrebu nez s pohonem cely napravy. Kdyz ma auto pohon vsech kol, zere vic hlavne proto, ze musi roztacet a brzdit par poloos a kardan navic a tyhle dily taky neco vazi. Ztraty v diferencialu samozrejme nejaky budou, ale snad ne v radech kilowatu. Kolik to muze udelat na spotrebe? Jednu, dve deci?
Vim o tom, ze nekteri majitele Justyho rozpojujou kardanku, aby z auta byla na leto predokolka. Ale praktickej duvod nevidim, auto v lete zere min, protoze jezdi na tvrdsich gumach a nemusi se zahrivat na sytic.
Pokud ma nekdo jinej nazor, sem s nim, rad si ho prectu.-
-
Slavek-TDM 27.01.2010 21:28
« Re: Re: Spotreba a 4x4
Jojo, vsak to pisu. Hmotnost a rotujici hmota poloos a kardanu. Ale ta je u pripojitelny 4x4 identicka s trvalou 4x4.-
Hitachi 27.01.2010 21:34
« Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
to je pravda, ale s trvalou 4x4 můžeš jet klidně i 120. A v téhle rychlosti bude mít auto, který má poháněnou jen jednu nápravu o něco menší spotřebu. Pokud se mýlím, tak mě oprav. Když jsem jezdil pouze na 4x2 bere auto cca 7,4 na sto. Když jsem se vlekl s plným náhonem šla spotřeba přes 8 litrů. Proč to do auta dávají, nevím, ale líbí se mi možnost jet obyč autě zasněženou polní cestou až 60 kilometrovou rychlostí, než se tam ploužit jen 30 třeba v X-Trailu, ve kterém, pokud nekecám, je možnost jet v režimu 4x4 jen do této rychlosti...-
Petr Kneifl 27.01.2010 22:07
« Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
prý do 40km/h. Coz je pekne na ho..... Co treba na snehu ve 100 km/h kdyz prudce pridas? Necukne to jak se pripoji zadek? Slysel jsme ze je to zradne tphle auto. Osobne logiku 4x4 nechapu, vyzkoušel jsem quattro, subaru a 4matic a pohon kol velice dobre pomaha, na snehu i ve vyssich rychlostech hodne pobere aniz by zasahlo ESP, tak proc se po 60ce vypne....-
Hitachi 27.01.2010 22:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
osobně si myslím, že je to jen z důvodu absence přímé mechanické vazby, kardan... Mám taky projeté Subaru, konkrétně Forester - mimochodem výborný podvozek a jízdní vlastnosti. Co se týče připojení zadku, necuká to nijak zvlášť silně, prostě jen cítíš, jak ti pomáhá se rozjet. Při vyšší rychlosti předchází ESP. Pro ženskou, která neřídí nijak zvlášť dravě to považuji za rozumný kompromis. -
Ricardo 27.01.2010 22:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
Pokud máš na mysli závěrku mezinápravové spojky (50:50) tak tam je to odpojení dané kontrukcí. Při vyšší rychlosti se spojka rychleji zahřívá a olej v ní mnohem dřív překročí maximální provozní teplotu. Proto taky při přetížení systému může elektronika odmítnout zamknutí poměru momentu mezi nápravama a nebo i úplně vyřadit 4x4. To už je extrémní situace, ale úplně vyvarovat se ji nedá. Tuto vlastnost mají všechny čtyřkolky s mezinápravovou spohjkou místo diferenciálu, snad jen u xDrive jsem zatím ještě neslyšel, že by docházelo k přehřátí.-
Hitachi 28.01.2010 06:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
Ahoj Ricardo, máš pravdu, ta možnost může nastat a dokonce me před ní varoval i návod k obsluze :-) Nicméně věřím, že během normálního provozu bude všechno klapat. Může se stát, že během jízdy začne blikat kontrolka a z důvodů chlazení se zadek vypne. Pak by se měl zase sám připojit. -
"-- skrytý --" 28.01.2010 09:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
Haldex se taky nepřehřívá ;-) Dokonce dle výrobce může Haldex být trvale sevřený při rozdílu rychlosti otáčení náprav až 7.2 km/h a nepřehřeje se (např. tálhé zatáčky apod.).-
d.a.m. 31.01.2010 15:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
"...Haldex se taky nepřehřívá.."
Dovolím si Tě poopravit - Haldex se nepřehřívá za normálních podmínek.
Jakmile ty podmínky trochu ztížíš, např.dlouhou jízdou po zasněžené polní cestě, louce, sjezdovce ;-) ,jde Haldex do kytek a to tak, že klidně i napořád :-!
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.01.2010 09:30
« Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
To neni ani tak hmotností jako mechanickými odpory, protože to soustrojí je tam oproti předokolce navíc a musí se neustále roztáčet, ať už je zadek připojenej nebo ne.
Zkus si někdy do auta naložit dva pytle brambor (+- odpovídá nadváze u těchhle typů 4WD). Na spotřebě to nezaznamenáš.-
Slavek-TDM 28.01.2010 09:59
« Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
Ale vsak to pisu, je jedno, jestli je zadek pripojenej nebo ne. A 100 kilo navic na spotrebe rozhodne zaznamenas. 300 kilo naklad u beznyho osobaku znamena cca litr paliva. Takze kdyz si sectes vetsi hmotnost, mechanicky (a kinematicky) odpory plus zpravidla vetsi svetlou vysku oproti dvoukolce, mas tam litr nebo litr a pul. Ale to jestli je 4x4 trvale nebo pripojitelne nehraje skoro zadnou roli.
BTW, nedavno mi rikal kolega s Oktavii 1.9TDi 4x4, ze mel pri poslednim tankovani spotrebu 9.3! Prej se musel nekolikrat podivat, jestli to neni chyba. Ale vetsinu kilometru najezdil po meste = na studenej motor.-
"-- skrytý --" 28.01.2010 10:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba a 4x4
No jako já zatim za těch 5 let, co mám o1 4/4, zjistil akorát, že z hlediska spotřeby je úplně jedno, jestli jedu sám nebo je nás tam 5 a zavazadla po strop. Dycky to bylo +- 1 deci a záleželo akorát na hustotě provozu.
Když jedeš furt do kopce, tak se to samozřejmě projeví, ale taková situace v normálnim provozu nenastane, po jízdě do kopce pak zas jedeš z kopečka.
-
-
-
-
-
-
Wiii 27.01.2010 21:37
Hodnocení
Ahoj Hitaci, koukám na tvou recenzi, je to pěkně sepsané, auto je velice účelné a je to výborná volba (jediný kokurent v této třídě je z mého pohledu SX4), ale nějak nemůžu přijít na chut tomu rámování fotek ;-\ Třeba u vRSky se mi ty černé decentní rámečky velice líbí, ale tohle je pro mě spíš rušivý element ;-\ Tak se nezlob za bodování ;-) Uděláš mi radost, když se k těm černým rámečkům zase zvrátíš >:D :yes: :yes:-
Hitachi 27.01.2010 21:54
« Re: Hodnocení
Ahoj Wii, díky za pochvalu recenze, i když na tu tvoji to nemá ani zdaleka:-) Ono těch konkurentů opravdu není moc a SX4 je v podstatě to samé. To rámování jsem jen zkoušel, s tím sněhem to opravdu nevypadá nic moc. Pokusím se to co nejdřív napravit ;-) fotek mám zatím přes 60, ale všechny se sem dnes nevešly.-
Wiii 27.01.2010 22:02
« Re: Re: Hodnocení
Tak to ti taky děkuji ;-) Jinak další konkuren je asi Roomster scout a další mě nenapadá... ;-\ Já osobně bych si asi vybral SX4, ale to je tvá volba a asi nebude náhoda že je to fiat, když už s dalším máš zkušenosti ;-) Jinak až napravíš, určitě ti to opravím na plný počet :-) :yes: :yes: Přeji hezký zbytek večera :-)-
Hitachi 27.01.2010 22:17
« Re: Re: Re: Hodnocení
No s tím Roomsterem nevím, v tisku to pořád srovnávají s Yetinou. Byla taky na pořadníku, ale ta cena je prostě hrozná, navíc se mi líbí o 10 mm vyšší svělá výška v případě Sedici. SX4 je fajn, máti to bylo jedno, ty auta jsou až na přední masku a logo na volantu a kapotě úplně ale úplně identická. :-) taktéž přeji pěkný zbytek dne :yes: -
-
-
-
-
-
sotomaior 28.01.2010 07:58
Brzdy
hoj, hezké autí, jen dotaz, ono to má fakt zadní brzdové kotouče 280mm?? a jaká je real spotřeba dle jízdního stylu? dík a ať slouží! :yes: -
"-- skrytý --" 28.01.2010 09:33
fotky
Jak to auto vypadá zvenku zjistim z prvních 3 fotek v levém sloupci. Co takhle nafotit i vnitřek, motor a kufr? ;-) -
spanel 28.01.2010 16:24
motor
Auto hezký, sám bych zvolil ale asi SX4...vapadá líp...jiná jen v nárazníkách, oplastování a znáčkách :-) oprav si údaj u motoru....píšeš přímé vstřikování...to nemá má vícebodový...ale to jen detail....recenze čtivá tak ať mamce slouží :yes:-
Hitachi 28.01.2010 16:51
« Re: motor
Děkuji za názor :-) každý pes jiná ves, o vzhled mi ani tak nešlo, ale líbí se mi oplastování ve větším rozsahu oproti SX4. Jo a nerad bych kalil vodu, ale opravdu má přímý vstřik, díky němu byl navýšen i výkon a snížily se emise. Je to i v tech. informacích o vozidle. Ať to jezdí :yes:
-
-
pumpkin 28.01.2010 18:06
Vitaj!
Som rád že tu pribudlo po dlhom čase ďalšie Sedici. Facelift mu sekne a pozerám že so štvorkolkou musí byť celkom sranda. My máme len predohraba, prípadne mrkni recenziu.
Zatiaľ prajem veľa štastných kilometrov. :-) -
chetoos 03.02.2010 19:57
sedici
Fiat sedici jsem už viděl je to docela pěkné a povedené auto za dobrý peníz,jen si nemužu zvyknout na ten vzhled ten je zkopírovaný od suzuki sx4.až na pár detailů úplná suzuki :no:-
-
-
-
FRPE 03.02.2010 21:14
« Re: Re: Re: Re: sedici
Hitachi - v tom případě doporučuji škatulku zn. Pri.me.ros - je to taková krabička kde máš tři, řekněme balonky a ten si nasadíš na ,,hitachi,, a
bude plození konec. Nezapomeň prosím po použití sundat ... 8-s Blbě se s tím chodí do práce a špatně mo.čí ... >:D >:D ;-)-
-
-
Hitachi 03.02.2010 21:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedici
tak o tom nevím, ale Cromě :-) výroby kvalitního nářadí, fušuje tahle firma i do vstřikovacích jednotek motorů. Když si otec koupil Mareu, tak ten benzín 1,6 (mimochodem ve své době jeden z nej) měl vstřikování Hitachi. No a když jsem se tu před cca 2 lety registroval, nechtěl jsem mít přezdívku typu "Speedař, liťák" atd. Prostě Hitachi :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FEKIVHK 23.02.2010 19:38
Anténa.
Zdravím. Tú anténu choď reklamovať ,bo ja bežne chodím 140 a anténa sa mi nesklápa a ani nebúcha o strechu.A máš ju vôbec dotiahnutú?Ja mám to príplatkové rádio a tiež nič moc akurát výhoda meniča na cd.Pri hlasitej hudbe rezonujú výplne dverí.Čo sa týka spotreby na začiatku výborná 6,2 a teraz po 5300km je 6,9 priemer od 0km.Ja ale na spotrebu nechodím, pri každom predbiehaní trojočka nech sa to bere!Po meste veľa nejazdím.Moja dvojkolka má tiež všetky kotúče a brzdí fakt super!Prajem veľa štastných kilometrov.Čau!-
Hitachi 23.02.2010 20:20
« Re: Anténa.
Děkuji za info :-) ještě na tu anténu mrknu. Co se týče spotřeby, tak zatím je spotřeba kolem 7,5. Najeto přes 4 tis. km. V pěti vyměním poprve olej, dělám to tak u všech aut. S tím podřazením při předjíždění naprosto souhlasím, vytočit trojku a pak už se něco děje :yes: Brzdy jsem dnes vyzkoušel naostro a naštěstí obstály na výbornou. Takže ať to jezdí i Tobě ;-)
-
-
d.a.m. 24.02.2010 19:28
Pohon
Ahoj,
prosím Tě, mám otázku: jak funguje ten pohon, když jedeš v režimu "auto" ? Pracuje to na způsob Haldexu, nebo jsou obě nápravy sepnutý pořád, nebo jak to je? A je tenhle režim nějak omezenej co se týče rychlosti, nebo tak něco? Jestli né, pak by bylo asi nejvýhodnější jezdit furt na "auto", nebo...?
Ptám se, protože u Vitary mám stálej 4x4 a můžu uzamknout mezinápravovej dif (prej do 100 km/hod, ale já to na silnici nedělám, stálej pohon si hravě poradil s veškerýma nástrahama letošní zimy :-) ) a pak ještě redukci, ale jak to má vyřešený SX4/Sedici fakt nevím a hlavně mě zajímá používání z pohledu uživatele.
Tak jak s tím jezdíš? Díky a ať vám dělá jen radost! ;-)-
Hitachi 25.02.2010 10:30
« Re: Pohon
Ahoj, no teď už s ním moc nejezdím, blíží se pět tisíc, takže otěže převzala máti. Nicméně když bylo dostatek sněhu, tak jsem ho pořádně otestoval. Co se týče pohonu, je to o hodně jednodužší než třeba u tvé Vitary. O pouze předním náhonu se rozepisovat nebudu, to je jasná věc. :-) přeskočím k režimu 4WD LOCK. Ta funguje do 60km/h (což je docela slušné) a výkon je rozdělován na obě nápravy v poměru 50:50
Na zasněžené lesní a polní cesty popř. písek super věc. Jen po delší jízdě je trošku cítit spojka. Na tento režim jsem jezdil ze začátku o trochu víc, aby si "sedl" diferenciál, jelikož olej s v něm mění pouze jednou a to při prvních 15 tis. km.
Režim AUTO: Při normálních jízdních podmínkách jedeš jen na předek. Pokud se prudce rozjedeš, na sněhu začneš prohrabovat nebo při jízdě do kopce (třeba na náledí) předek nestíhá, připojí se zadní náprava. Nutno dodat, že dokáže poslat zase jen 50%. Ale třeba při rozjezdu ti pošle jen cca 20%. Je to prostě variabilní. Auto trošku cukne a jedeš vesele dál. Během letošní kalamity se jezdilo hlavně na AUTO a bylo to v pohodě. Rozdíl mezi LOCK a AUTO spatřuji v tom, že na AUTO máš 4x4 třeba i v 80km/h ale už ne v poměru 50:50. ŘJ tam asi posílá nižší výkon. Jestli to funguje i při couvání, jistý si nejsem, ale zkoušel jsem to a auto šplhalo docela odhodlaně.
Snad jsem se v tom moc nezamotal, pokud ti ještě není něco jasné, nebo by tě zajímaly další věci, neváhej se ozvat ;-) :yes:-
d.a.m. 25.02.2010 13:19
« Re: Re: Pohon
Díky za info!!
Já to mám u Vitary tak, že stálej pohon je v poměru 47:53 ve prospěch zadku, se samosvorným mezinápravovým diferenciálem. Ten můžu uzavírat i za jízdy, jen musím v ten moment snížit rychlost na 100km/hod, pak můžu zas jet, jak potřebuju.
Pak je poměr 50:50.
Na silnici to nemám potřebu vůbec používat, dělám to jen v terénu, nebo na mokré, blátivé a zasněžené cestě.
Na silnici jezdím na normální 4x4 a ten mě teda rozhodně nezklamal! :yes:
Letos jsem se každý ráno radoval z toho, kolik zas napadlo sněhu a jízdu po zasněžených silnicích si vyloženě užíval >:-[]
Tam, kde ostatní se smrtí v očích bezmocně klouzali, Vitara jela jak po kolejích a seděla jak přibitá. Ten pocit bezpečnosti a jistoty je k nezaplacení a já už vím, že jiný auta, než čtyřkolky, nechci :-! Fakt paráda!
No a redukce - ta je jen vyloženě do terénu, to je jasný.
Tolik tedy k Vitaře.
SX4/Sedici to mají tedy vyřešený jinak, víc "civilněji".
Mě hlavně zajímalo, jestli na ten režim "auto" můžeš jezdit pořád, což píšeš, že můžeš.
Z toho mám radost, neboť je to tedy taky "stálá" čtyřkolka. Výhoda toho 2WD bude asi hlavně v létě ve spotřebě, že?
Nemůžu si pomoct, ale mě se tyhle dvojčata hrozně líběj :yes:
Mají pro mě takový zvláštní kouzlo a užitná hodnota je očividně taky super, nebo ne?
Klidně si dovedu představit, že by mi to jednou taky říkalo pane.
Nevíš náhodou, jestli se tyhle auta k nám vozí i z Japonska, nebo jen z Maďarska? Jak je to např. v Německu?
A co se týče kvality zpracování, jak na tom Maďaři jsou?-
Hitachi 25.02.2010 14:05
« Re: Re: Re: Pohon
Tak začnu postupně:)
2WD je opravdu hlavně na spotřebu když jedeš třeba po dálnici nebo se vozíš po městě. Praktická věcička.
K té "stálé" čtyřkolce - porovnám to s Pandou 4x4 jestli nic nenamítáš (test je na auto.cz - doporučuju přečíst) U pandy 4x4 jde na zadní kola asi 2% výkonu. To je "stálá" čtyřkolka. U Sedici/SX4 bych to netvrdil. Když jedeš na AUTO a kliďánko se rozjedeš a pak to třeba rozvalíš na 120, tak se zadek prostě nepřipojí. Musí nastat prokluz nebo vybočení z dráhy. Ale máš pravdu, je to praktická věc.
Auto se vybíralo pro máti, aby se v zimě vypořádala s nástrahami našich silnic a vyhrabala se z chalupy do práce a zpět. Původně byl v plánu Yeti, ale rozdíl 200 tis. Kč byl docela díra do peněženky, takže zvítězilo Sedici. Těžký terén tohle auto nemusí, nicméně v jednom z posledních čísel Světa motorů (už přesně nevím), porovnávali schopnosti všech tří 4x4 od Suzuki. Takže Jimny, Vitara a SX4. Jimny jasně vede následován výbornou Vitarou. A co je zajímavé, SX4 se vůbec neztratila a projela to samé co auta před ní. Limitem jsou akorát převisy a absence redukce a uzávěrky diferenciálu.
Zpracování: Hele, nečekal jsem zázraky, ale velic příjemně mě překvapilo. Plasty sice trochu tvrdší, ale lícují dobře a materiály taku ujdou. Tyhle faceliftované verze mají i lepší čalounění a odhlučnění motoru a podvozku. Poměr cena/užitná hodnota super. Líbí se mi hlavně komplet sklopné zadní sedačky, které parádně zvětší kufr. Máti občas vozí rašelinu a takové ty hovadinky co na zahradě nutně potřebuješ >:D
No a jestli se dováží z Japonska, to nevím. Továrnu má Suzuki v Maďarsku a tenhle výtvor odtud pochází.
Jinak tvá Vitara se mi také moc líbí. Můj strejda se nedávno rozhodoval mezi Vitarou a Foresterem. Nakonec zvítězil Forester, ale po projetí se mu Vitara moc zamlouvala.-
d.a.m. 25.02.2010 14:43
« Re: Re: Re: Re: Pohon
Dneska jsem náhodou doma, takže můžu hned reagovat.
To se mi líbí, je to lepší, než jednu věc probírat x dní ;-)
Ještě jednou díky za vyčerpávající info :yes:
Celkem se mi to líbí, jak to maj s tím 4WD vyřešený, je potřeba přihlédnout k tomu, že tohle auto je vymyšlený jako normální auto na silnice, to, že dovede mnohem víc, než obyčejný auta, mu je jen a jen ku cti!!
Smekám klobouk!
Jseš si jistej, že ten test byl ve Světě motorů? Já si ho celkem pravidelně kupuju a nic takovýho jsem neviděl, což mě teda upřímně mrzí, to bych si s chutí přečetl!
Buďto to bylo v čísle, který zrovna nemám, nebo nemohl to bejt jinej časopis?
To bych byl ochotnej si tohle číslo dodatečně objednat! Vzpoměl by sis, prosím tě?
S tím Subaru strejda určitě udělal moc dobře, tuhle značku mám rád a respektuju! :yes:
Má benzín nebo naftu? Forester v naftě se mi moc líbí!
Jen mě trochu mrzí, že lidi maj jako jedinou značku s pernamentním pohonem 4x4 v povědomí právě jen to Subaru. Přitom Suzuki to právě u Vitary dělá taky, ale málo se to ví :-(-
Hitachi 25.02.2010 16:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Pohon
No jo, PR Suzuki by mělo na devize v podobě 4x4 rozhodně zapracovat.
Ten Forester je bezvadný, tak skvělý podvozek jsem v takovém autě ještě nezažil. Skoro ho nerozhodíš. V naftě ho bohužel nemá, je tam benzin dvoulitr. Trochu papá, ale strejda není žádný závodník, tak mu to vyhovuje.
Co se týče toho časopisu, opravdu nevím jestli to byl Svět motorů, ale zkusím pohledat a klidně i oskenuju a zašlu na email, pokud by ti nevadilo.
-
-
-
-
-
-
ReznikCZE 08.04.2010 23:11
Autosalon
Byl v sobotu a tohle auto tam bylo sněhově bílý. Je krásný ale trochu jsem souhlasil s "expertem" že interiér je na Fiat nudný. Mám radši klasické Fiaťácké interiéry. Zvláštní je že od "dob" posledního Stila jsem neslyšel vrzající interiér ve Fiatu (což je pokrok, jelikož ty ceny jsou neustále velmi nízké) ;-)-
Hitachi 09.04.2010 18:13
« Re: Autosalon
máš naprostou pravdu, ta kvalita je zase o hodně vepředu. V Sedici je holt japonský interiér, šedá barvy, rucevysušující plasty a bohužel ta nuda. Nicméně u tohoto vozu měkkost plastů při výběru nehrála roli. Co se týče Cromy, tam je interiér naprosto super a nemůžu mu nic vytknout. Na našich cestách po téměř 60 tisísích ani vrznutí. Jedině co mě tam hodně trápí je ta za...ná převodovka od Opelu viz novinky. Díky za reakci :yes: ;-)
-
-
sportivo 01.07.2010 22:24
ziarovky
ahoj,
mrskni si do svetlometov philipsky rady bluevision, myslim že sa robia aj v H4kach. plus si tam daj aj ich parkovačky, myslim že budeš spokojný, ja mam projektorové svetlá ale spokojný som, ty ich máš parabolicke tak tam by mala byt zmena ešte viditelnejšia.
ať sa darí