Škoda Fabia (2005)
16.10.2009Jedinec, který fabii nezná, buď posledních 10 let strávil ležením v komatu v sanatoriu a nebo ani nepochází z této planety. Pominu tedy tyto dva případy…
Škoda Fabia Combi (GeorgeB)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
baca42 15.03.11 19:41
« dojezd na rezervu
Nesmíš se tolik bát. Celá nádrž Fábie má 58 litrů. Když máš dojezd na nule tak natankuješ asi 40 l do vypnutí pistole a pak ještě asi 13 l , když pistolí zamáčkneš odvzdušňovací ventilek = 53 l. Při nulovém dojezdu je v nádrži asi ještě 5 l. Já jsem ujel ještě 60 km (asi 3 l) a potom jsem tankoval 56 litrů. Ale správně by se to takhle vyjíždět nemělo.
čau.[odkaz] -
"-- skrytý --" 15.02.11 23:37
« Re: Re: Re: palivo
Jezdím už několik let jen přeplňovanými diesely a zjistil jsem řadu skutečností, podle kterých se dnes řídím. Za prvé, netankuji v zimě Shell, protože ty mrazivé starty byly s tímto palivem šílené. V tomhle směru nedám dopustit na Vervu...s ní startuje moje PD opravdu velmi dobře. V zimě se totiž velikost cetanového čísla projevuje nejvíce.
Jinak musím dodat, že jsem měl 2 roky 1.4 TDI PD(55kw) a obecně bych tento motor zhodnoti pozitivně. Je pravda, že jeho chod v nízkých otáčkách(pod 1500) byl úděsný, akcelerace žádná, ale nad nějakých 1700/min to bylo fajn...docela pěkně tahal i naložený do stoupání a spousta lidí, které jsem vezl ani nechtěla uvěřit, že je to tříválec:)) Navíc dlouhodobě jsem s ní jezdil za 4,7/100km, což je docela fajn na to, že jsem ji na dálnici často pěkně prohnal. -
PeT-a (RSKa) 16.07.10 20:51
« palivo
Promiň, ale dávat Verva Diesel do 1,4 TDI je jako tankovat Shell V-Power racing do 1,2 HTP :-)
...ale jinak nevím, podle mě chrakter motoru palivem nezměníš. Všechno je to maximálně pro dobrý pocit, nějakým procentem pomůžeš motoru, ale to za ty +2-3kč/1L nestojí ;-) -
GeorgeB 08.02.10 20:34
« Re: Dobrá recenze-horší obodování
To je právě ten problém, že každý má jiné měřítko a hodnocení je čistě individuální záležitost. Co vám vlastně těch 10 bodů poví kromě toho, že to tak cítím? Nic.
Jak jinak bych mohl dát tříválcovému chrochtomotoru 10 bodů, kdybych ho porovnával s jakýmkoliv alespoň trochu slušným čtyřválcovým common railem? To by zajisté nešlo... Ale mně ten motor plně vyhovuje a auto s ním jezdí více než dobře, takže proto má těch 10.
Stejně berte brzdy, jsou plně dostačující a proto mají 10 bodů, s ničím kromě cordoby jsem je nesrovnával a věřte, tam byly brzdy ještě o poznání laxnější...
Ale jak už jsem zmínil, nejsem závodník - kdo by s tímto malotraktorem také závodil, že :-) proto jsem v rámci mezí, které toto auto vytyčuje, spokojený. -
GeorgeB 01.01.10 00:36
« Re: RS
Oktávka RS byla super auto, i když mi ho brácha nikdy nepůjčil :-( Na české silnice sic trochu nepraktické a při každodenním ježdění do práce by mě zřejmě požralo, ale jinak bych RSku bral všema deseti... Šla z domu z finančních důvodů - brácha se pustil do rekonstrukce domu a špatným odhadem brzy došly peníze - proto jedno auto prodal, zůstala mu ta natuněná fabka o pouhých 101 koních :-) -
GeorgeB 01.01.10 00:32
« Re: J.A.R.
To auto bylo zvenku opravdu extrémně zakydáno, bohužel takovou tou zaschlou špínou, předchozí majitel zjevně vnějšímu vzhledu moc nefandil... Proto ten Jar. Na druhou stranu myslím, nebo spíš věřím, že nemetalickému laku takový čistící prostředek příliš neuškodí. Samozřejmě voskování je součástí mé mycí procedury alespoň 3x ročně, takže žádný strach :-)
čau:[odkaz]
[odkaz]