Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 05.11.12  10:51

    « Re: Fotosoutez

    woody-alien:
    OK, ja som čakal na oficiálne vyhlásenie. Téma mi vyhovuje, už viem čo odfotím. Seba s autom (na samospúšť). >:D Vy budete tou krásou nesmiernou takí očarení, že to samozrejme vyhrám a na december môžem ako víťaz vyhlásiť tému, ktorou bude Auto a narcis. Odfotím zasa to isté a zasa vyhrám. Hoši, najbližšie dva mesiace máte zabité >:D >:D >:D
    ...
    Pravdupovediac mne osobne tento systém v princípe nevadí, často sú totiš tie žvásty čo tu padnú zaujímavejšie a zábavnejšie ako samotné fotky a sú pre mňa vítaným spestrením. Problém je tu nejak dať dokopy prihlásených a potom spočítať body. Keďže ale Matheas tvrdí, že dom je dostavaný, tak hádam to už s ním bude lepšie a v prípade, že na to naozaj bude mať čas, môžme mu posielať cez SS prihlásené fotky a takisto hodnotenia, čo mu výrazne uľahčí prácu. Samozrejme sa hodnotenia budú uverejňovať aj v diskusii, jednak ma celkom zaujíma, kto všetko mi (ne)dá body a jednak by tu niektorí nevedeli, ako druhím oplatiť body čo dostali od nich 8-s . Druhý problém vidím v tej neprehľadnosti, keď nádejný nadšený fotograf-motorista s veľkým očakávaním klikne na fotosúťaž a tam nájde len Dylanove sťažnosti, woodyho básničky, detinské poznámky na adresu spoľahlivosti Fordov a technické nuansy strojov na výrobu točenej zmrzliny. :-)

    matii: O čo dlhšia otázka, o to kratšia odpoveď: Prdí. Aby som to ale trochu rozvinul, myslím že chyba je v tom, že auto.cz je súčasťou veľlkej korporácie, kde má každý presne zadané svoju sféru zodpovednosti o ktorú sa stará a ktorej venuje svoje úsilie. Čo je mimo túto sféru ho netrápi, lebo tieto veci určite spadajú pod sféru niekoho iného. Často sa stáva, že niektoré veci spadajú pod sféru viacerých zamestnancou, často sa stane, že sa vyskytnú záležitosti, ktoré nespadajú do kompetencií vôbec nikoho. A to asi bude prípad fotosúťaže, ktorá vznikla iniciatívou bežných užívateľov a funguje pod systémom, ktorý na tento účel nie je vôbec prispôsobený.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mates81

    Mates81 05.11.12  09:55

    « Re: Fotosoutez

    matti: Opravdu nevím, jestli paní Šmuclerová sem chodí, ale asi těžko >:-[] Programátor na ACZ chodí, jen kvůli reklamě, jindy se mu asi nechce >:D

    A co takhle vytvořit ten náš ideální systém někde jinde, odkaz by byl v úvodním článku a taky tady v "plkání". Stále by se plkalo tady, jen někde na jiném webu by byla sólo stránka, kde by se dalo lehce přihlásit, automaticky by se vystavovaly fotky prvních třech. A bylo by i zpřehledněné vkládání a možnost hlasování....myslím že problém něco takového vytvořit by nebyl, jak bylo zmíňěno, práce na 2 až 3 hodinky....
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 05.11.12  09:08

    « Re: Fotosoutez

    ... teď si mě woody přivedl na jeden dotaz, který už mi dlouho vrtá hlavou.

    Objevuje se tady (nebo na ACZ) v diskuzi vůbec někdo kompetentní. To jest z majitelů, či programátorů? Současná fotosoutěž je opravdu jen spontánní akce diskutujících, nebo je někdo z vás účastníků napojen na "příslušné orgány"?

    To opravdu ACZ běží jen jako promiňte mi to slovo "mustr", kde se do formulářů vkládají články a fotky a funguje to automaticky, nebo se o to někdo stará? Přeci musí někdo vkládat reklamu a někdo mu to musí přikázat.

    Je ten někdo nahoře informován o snaze diskutujících svými nápady zkvalitnit jeho živobytí, nebo na to zkrátka jen "prdí"?

    To bylo víc dotazů, ale pokud někdo znáte odpovědi, dejte vědět, docela by mne to zajímalo.

  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 05.11.12  08:18

    « Re: Fotosoutez

    Legacy :

    Nepřehlednost soutěže - souhlas. V rámci "plkání" (kterého jsem ovšem často účastníkem a baví mě) se ztrácejí přihlášené fotky i hodnocení. Navrhoval jsem, aby správci soutěže byla zároveň s přihlášením odeslána SZ s odkazem, aby to tady nemusel lovit. Jenže to vyžaduje pravidelnou účast správce, což v poslední době nebylo. Aktualizovat seznam přihlášených může pochopitelně i dobrovolník a nakonec i dávat sumář dosavadních hodnocení, aktualizovat samotnou Fotosoutěž, aby byla jasná i pro nováčky ale může pouze správce. Matheas se k tomu vyjádřil, tak snad to už bude lepší. Nějaké radikální zlepšení v celkové přehlednosti ale stejně na stávající platformě čekat nemůžeme.

    Bodování - k tomu jsem se vyjádřil, jsem pro systém 3,2,1 i při větší účasti.
    Bod 4 - jednoznačnej souhlas. To, že v rámci tématu musíš vyfotit svoje auto, je na tom přece zajímavé, je to výzva. Vyjímka (focení jiných aut) potvrzuje pravidlo, ale musí stále zůstat vyjímkou.
    Bod 5 - Matheas byl vyzván k vyhlášení. Já a wl jsme se shodli přímo tady, takže myslím, že téma můžu vyhlásit.

    TÉMA NA MĚSÍC LISTOPAD - "Moje auto a krása nesmírná"

    Jak už jsem psal při návrhu, zde můžete uplatnit i ta cizí auta, cizí ženy v cizím pokoji (jen to neříkejte doma ;-) ), hazard nebo zkrátka co je vám milé.

    Bod 6 - Nokia 5110, vše ostatní je rozmařilost. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto M4Touch

    M4Touch 05.11.12  08:15

    « Re: Fotosoutez

    Také přidám pár názorů.
    Je to tu strašně nepřehledné, navíc když se tu v diskuzi řeší věci, které se soutěží nemají nic společného. :no: Chtělo by to zaktualizovat text stránky, aby tam bylo vždy vidět aktuální téma, datum atd. (zvýraznit). Také by nebylo špatné donahrát do galerie vítězné fotografie. Hodnocení bych udělal na 5 míst, ty pod bednou klidně mimo soutěž, ale aspoň to bude zajímavější a podle mého atraktivnější. S tím souvisí další ale.. Chtělo by to sjednotit "formát" vkládání soutěžních fotografií. Nápad matiiho je super, ale nevím jestli projde. Tak aspoň najít nějaké přehledné album, kde budou všechny soutěžní fotky pohromadě, pěkně s popiskem, kde bude nick soutěžícího apod. Teď je si to tak otevřít 10 fotek v prohlížeči a pak nevíte, koho je jaká, což je při hlasování trošku problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 05.11.12  07:58

    « Re: Fotosoutez

    Jakožto relatívne pravidelný účastník fotosúťaže (aj keď podivnou zhodou okolnosí som seriózne súťažil tuším v júni :-( ) cítim povinnosť sa vyjadriť:

    1. Ktosi z istej prominentnej štvrti v LA tu prednedávnom navrhoval nakopať všetkých nejapných prudičov do zadnice ... tak poďme na to! ;-) :-!
    2. Súťaž je strašne neprehľadná, hlavne pre nováčikov (viem o čom hovorím, kým som sa tu rozkukal, musel som prečítať aspoň 100 príspevkov dozadu), preto by to tu malo byť čo najjednoduchšie a bodovanie raz piatich a inokedy troch k jednoduchosti moc neprispieva. Navyše by bolo fajn, keby sa bodujúci držali pravidiel a poradie určili na začiatku príspevku a prípadný komentár by rozpísali až pod ním. Podľa mňa by to uľahčilo sčítavanie.
    3. V náväznosti na bod 2 tvrdím (a určite s tým všetci súhlasia) že tento formát je extrémne nevhodný pre fotosúťaž. Keďže ale ide o samizdat miestnej komunity na ktorého podpore nemá redakcia evidentne akýkoľvek záujem, tak s tým asi nič nespravíme. Bohužiaľ. Na druhej strane to tu má vďaka tomu akési undergroundové čaro >:D
    4. Fotenie cudzích áut: v jednom kole OK, som ale kategoricky proti, aby to bolo súčasťou stálych pravidiel, pre mňa sú práve úskalia k tomu, aby som vlastné auto odfotil k danej téme tým čo ma na tejto súťaži baví.
    5. Vyhláste už konečne tému na november, prosím. :-)
    6. iPhone. Všetko ostatné je kompromis. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 05.11.12  05:26

    « Re: Fotosoutez

    O hojno jde, ale jednoho to časem unaví. Mrzí mě ten nevyužitý potenciál a možnost zatraktivnit tento WEB téměř zadarmo jen za cenu mírného úsilí jednoho člověka. Kdo by se o to staral, když ACZ je někde na 95 000 návštěvnících denně že? ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.11.12  22:54

    « Re: Fotosoutez

    Jelikož jsem vítěz taky několika kol a bývalý aktivní účastník, tak se taky vyjádřím k probíhajícím problémům.
    Shrnuto asi takto: souhlas s white labelem a po bodech:
    1. Pouze své auto, receneze není nutná - ne každý má chuť vkládat na tento server aktuálně recenzi, ani já na své aktuální auto. Jen vlastní auto ano, to by pak soutěž postrádala smysl.

    2. Pokud matheas nestíhá, ať dělá cokoliv, ať se toho vzdá. Nikdo jej nenutí, je to přece zábava, ne nějaká funkce a chlap by si to měl přiznat, že nestíhá. Není to žádná ostuda. ;-)

    3. Jestli 3 nebo 5 bodovaných míst - v podstatě je to jedno.

    4. Nehroťte tady fotosoutěž a nedělejte vlny (hlavně ty Šviháku), v podstatě jde o hojno.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.11.12  22:37

    « Re: Fotosoutez

    matii: To je tak opakovaně... Nový admin, nový admin, keců kolem, ale pak nic. Ricardo nic nedělal a představa, že Aleš jakožto na stejné pozici novináře bude mít čas na MACZ byla hodně naivní.
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 04.11.12  21:20

    « Re: Fotosoutez

    ACZ na soutěž hází bobek. Popravdě mě ta ignorace nejen fotosoutěže, ale celého MACZ začíná silně nudit. Škoda, že "vedle" jsou na tom podobně. Neznáte někdo nějaký schopný autowebík, který není tak zkostnatělý?
  • « 00 Reagovat !

    foto Matheas-Ropak

    Matheas Ropak 04.11.12  20:25

    « Re: Fotosoutez

    Souhlasím s Tebou Bully , upravím zpřehledním ať je aktuální >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 04.11.12  19:32

    « Fotosoutez

    Jako nejvetsi problem vidim naprostou neprehlednost fotosouteze. I kdyz nakrasne nemaji admini serveru zajem pridavat si praci, proc aspon neaktualizujete tema daneho mesice (mame listopad a posledni v textu je brezen!?) apod. . Dohledavani techle veci v nekonecne diskuzi myslim odradi nejenom me, i kdyz bych radsi poslal taky nejakou fotku nez psal kritiku. Zvlast kdyz vim jaka je s tim prace. Sam poradam fotosoutez na jinem autoserveru- i kdyz na jine urovni, ale i tady je to urcite kus prace a casu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mates81

    Mates81 04.11.12  19:30

    « Re: Nové téma

    5-ti bodovací systém jsem navrhnul já...takže je mou "povinností" se k tomu také vyjádřit ;-) Přišlo mi to jako zajímavá věc, jelikož při účasti cca nad 12 soutěžních fotek, je hlasování pro 3, dle mého pohledu málo. Sice to i já dělám hlavně pro zábavu, ale jakýkoliv bodík vždy potěší a povzbudí :-) což je i lepší pro nově soutěžící, kteří se zúčastní dalšího kola, jelikož v tom předešlém dostali třeba 3 body místo 0 ;-) viz, například M4Touch, který dostal díky hlasování pro 5 pěkných 5 bodů, třeba ho to chytne a začne být také pravidelným účastníkem....

    PS: Jestli ACZ udělá něco pro fotosoutěž, začnu asi profesionálně zpívat >:-[] , nějaká fotosoutěž je jim úplně ukradená, pro ně je důležité, že dostanou na půjčení novou "oktávku" a k temu nějaké pěkné tričko či bundu, aby test dopadl dobře :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Matheas-Ropak

    Matheas Ropak 04.11.12  19:28

    « a stačilo by ne

    ano nestihal jsem jelikoz jsem dával váhu na dve strany ted již ne a navic mam již dostaveno a chci si určit zaakok v me nepřítomnosti souteze se nevzdám sorry vybudoval jsem ji a to ze jsem si behem stavby rd nedokázal s chlapske ješitnosti rict o pomoc je druhá věc proto se nevzdám spravcovani a naopak se do toho opet opru jako kdysi...............

    hele a dost dlouho jsem to dokázal jen číst Dylane vidim do Acz mozna trochu vic a shrnu ti to ju.
    kdybych neudělal kdysi tuto recenzi tak by uz zde žádná soutěž nebyla.

    byl jsem v jednání s Acz ohledne fotosouteze mela byt lremiova k oslavě 15 LET Acz mluvil jsem o tom primos nejsefem zde plány byly dobre a co sešlo s toho jako ze všeho. kdyby tedy nekdo z vedení mel zajem.o fotosoutez dávno by mi treba napsal nechcete nejake ceny za vítězství nebo neco zeptali se jestli je vse ok. ano byl tady náznak přesunout pod fb protoze byla slqbsi účast , ale tim dosahnu ceho ze budou vsichni sedet u fb a na Acz nepůjde ,
    .............. kdyz je to soutěž Acz mela by byt zde a muze byt masirovana upoutavkama na fb.
    Ano pravidla porad omilana dokola , dokazes si představit svět bez pravidel a jeste v česku ja ne zhouplo by se to k anarchii a kdekdo by nafotil kdeco a co si budeme povídat kdyz nekdo vidí porche a skoda tak i lepsi zpracování fota škody nevyhraje a to by se dělo kdyby to bylo verejnejsi!
    Bodování pro 5 bylo dáno tim ze byla doba kdy soutezilo i 12 h 15 lidi a bylo těžké vybrat tri nej proto se zvolilo nad 10 lidi hlasovani pro 5.
    oživení tématem novým a volnym neni spatne , ale musi to byt jen výjimka , a myslim si ze. to jde udelat mimořádnou přílohou souteze prave s tímto volnejsim tématem.
    ohledne toho popichovani s oplacenim je to porad jen o tom brno vs pha a to bylo vzdy . hádali jste se zde jak děcka ze školy a ten mi dal to a ten to takze to neni nic výjimečného ten si to nechal smazat a ten ne .........

    proto zde opet.nezačínejme ty narážky na druhého vyřeší se tim akorat to hnědé co teče septikem.

    proto zasunte kolty a misto toho taste tento měsíc sve fotografie chci videt min 10 soutěžících a uvidis jake to bude mit zase grady ver mi.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 04.11.12  17:38

    « Re: Nové téma

    matii : Jen jedna poznámka. Že by mělo vedení ACZ zájem na větší účasti ve fotosoutěži, to je myslím zbožné přání. Horko těžko se tady dosáhlo, aby na titulce MACZ byl odkaz. No a teď už kvůli problémům se stahováním oken u MRS a sjednocení auto-klimy u Meganu na to vůbec není čas. Víš jak dlouho trvá najít Clio Estate na autosalónu ? >:D >:-[]

    Nedělejme tady z toho politikum, vždyť jde jen o zábavu a jaké si to domluvíme, takové to bude. Někdo je tady starší, někdo mladší - ale snad tady nejsme rozmazlení spratkové, kteří se budou urážet a nafukovat, jakmile to není podle jejich. Tvůj návrh ohledně termínu vkládání byl rozumnej, proto ho mnozí včetně mě podpořili a vedl k mnohem větší účasti, tak o co jde ? Nějak jsem to nepobral...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  17:29

    « Re: Nové téma

    matii ten bod a) je geniální! :yes: :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 04.11.12  17:21

    « Re: Nové téma

    Ani nevím, co k tomu všemu říct.

    1) Když Dylan pouštěl hlášky o porušování pravidel, bral jsem to zpočátku spíše jako vtip.

    2) Prodloužení termínu vkládání jsem navrhl z důvodu toho, že původní termín byl uprostřed týdne a spousta lidí včetně mě ještě nemělo odfoceno, navíc byl hlášen na víkend nečas/čas. Že to pomohlo k vyšší účasti snad nikdo nepochybuje

    3) K bodování jsem se nevyjadřoval, byť jsem v duchu byl spíše pro první 3 z důvodu jednoduchosti sčítání a hlavně (snad se nikdo nenaštve) nemusíme všechno kopírovat co se objeví "vedle". Takže když to teď Dylan navrhnul, jen jsem ho podpořil.

    4) Pochybuji, že by někdo sledoval hodnocení a něco vracel. Vůbec nebo jen minimálně sleduji jak hlasují ostatní, pokud se přímo nevyjadřují k mé fotce. Vím jen to, že jsem delší dobu nedával na bednu WL, bo se mi moc nezamlouvala jeho přeostřená fota. Nebylo v tom nic osobního, jiným se to zase líbilo a on to ví.

    5) To s koncernem beru jako vtip, i když to tak moc nevyznělo. Snad se tu nenajde nikdo, kdo by si honil triko s tím či oním autem.

    6) Nejsem proti občasné změně tématu, jen mám pocit, že foto s cizím autem pro mne není to pravé. Musíte si taky uvědomit, že si nemůžete jen tak vybrat na ulici nějakou pěknou káru, odfotit jí a hodit do soutěže. Přinejmenším by se slušel souhlas majitele. Proto mi to přišlo "šité na míru" pro někoho, kdo má možnost zajít do showroomu, či si půjčit káru od kamaráda. Možná bych mohl odfotit naší služební Fabii Junior, či třicet let starou Avii :-)

    7) Za poslední ... jak už jsem psal taky "vedle" ... dle mého názoru změna téma vyšší účasti ve fotosoutěži nepomůže. Pokud má vedení ACZ zájem o vyšší účast ve fotosoutěži, pak stačí dvě věci:

    a) zlepšit prostředí ... vkládat fotky do diskuse, když se po pár dnech podobné diskuze jako je tu nyní, ztratí v propadlišti dějin, je harakiri, které odradí většinu potencionálních soutěžících. Sám jsem prošvihl několik kol, neb jsem zpočátku netušil, jak to tu funguje. Stačil by banner "FOTOSOUTĚŽ", klik na něj, objeví se již přihlášené fotky v miniaturách a prázdná okýnka, klik na to prázdné, vybrat cestu, nahrát obrázek a je to. Stejně tak hlasování ... klik na baner, zobrazí se přihlášené fotky v miniaturách, rozdám 3, 2 a jednu hvězdičku a po uzávěrce automat sečte hvězdy. Pro slušného programátora práce na dvě hodinky i s otestováním.

    b) jak už jsem psal, za první místo udělovat symbolickou cenu, každý měsíc jinou. (autokalendář, časopis o autech, zájezd do Bahrainu a tak no ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  16:25

    « Re: Nové téma

    Tohle nechám raději bez komentáře.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.12  15:30

    « Re: Nové téma

    Motáš dohromady různé věci. To, že to Mathesas dlouhodobě prostě nestíhá je naprosto zřejmý fakt, stejně jako to, že si to není schopen přiznat a rozhodnout se jestli to bude dělat pořádně, nebo vůbec, něco mezi tím nedává dlouhodoběji žádný smysl. Proti Matheasovi osobně nemám vůbec nic, ale to co jsem napsal je pravda, ať by to takhle dělal kdokoli.
    Jestli jsi ty ochoten dělat to naopak pořádně (jako svědomitý a pečlivý dobrovolník co umí, mimo jiné, i bezvadně počítat) a věnovat se tomu, klidně takovou změnu velmi rád podpořím.
    Že ses k tomu vyjádřil je naprosto v pořádku, ale já si také rád podobně počkám, jak to tu zkvalitníš i ty (tedy nejen my), ale tím, že dáš jeden návrh a budeš reagovat dotčeně, když náhodou neprojde, to dokážeš dost těžko.
    Stejně tak zhrzeně ublížené reakce po hlasování/vyhlášení tady většinu případných soutěžících (nových i starých) naopak spíš odradí. Mám v dokonale živé paměti jaké tu ještě před pár lety probíhaly trapné žabomyší "knoflíkové války" o hodnocení recenzí a o to kdo je/není v topce, jak dlouho a proč. Jednalo se hlavně o dva nesmiřitelné tábory/kmeny, přičemž jednoho z nich jsi byl nepsaným aktivním "náčelníkem"/mluvčím. Tehdejší dusno na MACZ bylo jedním z hlavních důvodů, proč jsem neměl motivaci dávat sem vlastní recenzi a následně se případně řídit nepsanými pravidly o vracení bodů za recenze, hádat se o hodnocení, donekonečna řešit fejky/nefejky, hate listy a podobné praktiky na úrovni mateřské školky. Věřím, že nám podobně dětinsky ješitný vir nezamoří současnou fotosoutěž na podobnou (tvými slovy) "sra.čku" i přesto, že v ní jde v podstatě o "hov.no", tedy o stejné "hov.no", o které šlo/jde při hodnocení recenzí.
    A že je tu někdy hodně malá účast, pokud se sám účastníš úplně každého kola, hoď (nejen) po mně kamenem, přiznávám se dobrovolně, že já v tomto ohledu čisté svědomí nemám. ;-)

    P.S. Jestli mi něco na tvém jednaní vadí, pak je to fakt, že hrozně rád něco řešíš s křížkem po funuse, když se navrhuje nějaká změna, ať už to byla možná účast ve fotosoutěži bez recenze, nebo teď ta změna termínu pro přihlašování fotek, nebo otázka toho, jestli by to měl dělat Matheas dál i s aktuálním přístupem k organizování fotosoutěže atd.
    Když se ti něco zásadně nezdá, řeš/napiš to hned. Takže příště klidně vznes jasný protest proti prodloužení termínu přihlašování fotek a pokud se k tobě kodokoli přidá, tak se to prostě neprodlouží. Teď (s křížkem po funuse) to bohužel vyznívá/vypadá tak, že ti to vadí hlavně proto, že díky prodloužení termínu pro přihlášení nejsi první, protože zrovna já s woodym jsme ti, kteří to prodloužení využili.
    Kdyby bylo tohle kolo celé podle původních pravidel, soutěžil bys tu sám, ale první místo bys jisté měl (viz i někdejší reakce iudexe), proč mám takový divný pocit, že bys byl zřejmě v takovém případě spokojenější?
    Proto navrhuji vyhlásit za dalšího vítěze kola, tzv. podle původních pravidel, TEBE!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  13:16

    « Re: Nové téma

    Já se k tomu pouze vyjádřil. Chybí nápad a hlavně diskuse o zlepšení fotosoutěže. Na jiný názor se slítnete jako mračno pomatených supů.
    Oháníte se pravidly soutěže, ale nestihnete udělat fotky, tak přesunete přihlášení fotek, a k tomu všemu napíšete, že kdo ze soutěžících nehlasuje, tak ho diskvalifikujete, a nakonec se zase nestihnou spočítat body, tak se toho ujme dobrovolník co neumí počítat...

    Jestli jde tedy ve fotosoutěži o hov.no, tak z toho nedělejte sra.čku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…