Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 10.05.13 21:45
« Re: A zase ty HotHatche..
Není to jen o čase, jde o to jestli dokáže pobavit, je čitelné atd. Na druhou stranu MX5 je čitelná, zábavná, ale abych na Ringu jen koukal do zrcátek a uhýbal, to taky není nic moc :-( Je to vždy o tom, co kdo preferuje a očekává...
V tom asi závidím Ronaultovi, ten neočekává nic >:D >:D -
white label 10.05.13 21:39
« Re: A zase ty HotHatche..
Problém je v tom, že podle tebe je opravdu vhodné auto na okruh takové auto, které tam dá "zabrat" i mnohem dražším sporťákům... Myslíš, že o tom jestli je auto vhodné na kruh rozhoduje pouze čas??? Víš jak hodně dobrý čas může mít na okruhu třeba i SAV X5/6M... a přesto to není vhodné auto na okruh. -
Leg 10.05.13 21:34
« Re: A zase ty HotHatche..
wl: zaujímavé, v tom autocare píšu, že GTI má 225/45 R18, takže buď v tom majú hokej Briti, alebo Nemci, alebo majú bordel v automobilke a dávajú tam čo je zrovna poruke :-) . Ja by som to tipoval na starý rozmer.
Jasne, netvrdím, že kvôli tejto funkcii je DSG zavrhnutiahodná, ale myslím, že keby automaticky nepreradila v manuálnom móde (od toho je ten mód manuálny), nemusel by si si strážiť, aby si náhodou nepreradil dvakrát ak sa náhodou s radením pozabudneš. A vôbec by si nemusel presviedčať neveriacich Tomášov o tom, že táto funkcia nielenže nemá pre športovú jazdu žiaden prínos, ale ani nemá (ak vieš dobre jazdiť) ani žiadny negatívny dopad. Podľa môjho skromného názoru by možnosť vytočiť motor do obmedzovača bola malým detailom, ktorý by opäť posunul DSG o krôčik k dokonalosti, podobne ako napríklad manuálne radenie voličom "športovo" vpred - dozadu +.
A áno, z charakteru motoru 30i vyplýva, že má zmysel sa pohybovať blízko červeného poľa a už párkrát sa mi stalo, že obmedzovač musel zasiahnuť. -
Thomasino 10.05.13 21:29
« Re: A zase ty HotHatche..
No jo, ono to taky není jen o výkonu, ale o tom jak efektivně se ten výkon a krouťák dokáže přenést (tady ten samosvor pomáhá asi jako kráva!) a taky o poměru výkonu k váze ;-) A taky někdy o řidiči :-)
P.S: Kochání Ronaulta a přirovnávání LaGundy k choperovi raději nekomentuji >:-[] -
white label 10.05.13 21:25
« Re: A zase ty HotHatche..
iudex
Pokud plánuješ (jako Thomasino) vyměnit HH za i30 do tří let, pak by tě to zajímat mělo. >:-[]
Jinak ty dynamické rozdíly mezi GTI a ST (ve prospěch GTI) nejsou samozřejmě nijak velké, ale jsou zajímavé právě díky tomu, že má GTI naopak menší výkon motoru, než ST. -
Ronault. 10.05.13 21:23
« Re: A zase ty HotHatche..
Thomasino: Pro někoho to může znít jako výmluva, pro mne to jsou argumenty. Pokud rád řídím auto (a to neznamená jen to, že krouhám po okreskách nad ránem zatáčky), tak přece nebudu jezdit vlakem... brrrr 8-s Ještě jednou předemnou tohle slovo řekneš, tak se osypu 8-s
Ad Copilot - podívej se kde bydlí Copilot a kde já, odkud kam jezdí a kolik najede a taky na jeho rodinný stav, teda pokud se nezměnil jako můj ;-)
Asi jsem zvláštní fanoušek aut, ale auto je pro mne synonymum svobody, neomezené svobody, a raději budu jezdit pomaleji s menší zábavou než jednou za měsíc na plný plyn. ;-) Poslední dobou se navíc čím dál tím více kochám, hlavně poslední podzim, to bylo mezi Lažanami a Černou horou nádherné, tam stačilo jet jena 50 a ty barvy... :-)
To máš jako s motorkama, někdo má rád sportovní okapotovanou, někdo Choppra atd.... -
Thomasino 10.05.13 21:18
« Re: A zase ty HotHatche..
V tomto s tebou rozhodně nemohu souhlasit. Dobře vím jak LukasRS donedávna celkem často proháněl na Ringu svoji zelenou bestii a dával zabrat mnohem dražším sporťákům, taky říkal že zrovna Megáne RS Cup je jediné seriové auto do mega, které s ním dokáže držet krok nebo být o něco rychlejší. Tady to taky zrovna nevypadá, že by Megáne RS Cup byl na okruh nevhodný ;-) :-) Jen se to s ním musí umět ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=wJZ6JB… />
edit: odkaz nefunguje, MACZ to zprasí. Tak zadej na Youtube: Renault Megane RS 265 and Porsche Cayman R Nürburgring Nordschleife -
Thomasino 10.05.13 21:13
« Re: A zase ty HotHatche..
Rone a nejsou to jen výmluvy? Na sever můžeš jezdit klidně vlakem, nebo se k někomu přifařit stejně jako si hledáš spolucestující přes jízdomat. Když je někdo opravdový nadšenec a nemá jen plnou pusů rejpání a řečí, tak dokáže něco obětovat. Vidím to moc dobře třeba u CoPilota, který Clio RS Cup má, po městě chodí většinou pěšky a auto má opravdu pro radost. A taky ho horko-težko splácel, utrhával si od huby.
Zvláště pokud budeš bydlet kousek od práce. Passat prostě nemá smysl. Na splátky se dá koupit i jiné auto, než od šéfa... -
woody-alien 10.05.13 21:11
« Re: A zase ty HotHatche..
Legacy: Stát se může cokoliv, o tom není sporu, ale já pevně věřím, že si to splním. Do roka to jistě nebude...ale moc dlouho to taky trvat nemůže. Start mám výbornej...například jsem ušetřil za objektivy k nekoupené zrcadlovce a taky jsem dnes svojí dcerunce nekoupil dětský časopis za 99,-Kč ale přemluvil jsem jí na jinej za 89,- Kč. >:D -
white label 10.05.13 21:01
« Re: A zase ty HotHatche..
Legacy
Pokud na těch ventilcích budeš mít logo GTI, tak ti je nepovolíme. >:D
K dsgéčku G7 GTI jsem zatím níc podobně specifického nečetl, ale třeba já s tím, že by mi G5 GTI při ostřejší jízdě nepříjemně odřadilo v momentě, kdy bych to nečekal/nepotřeboval, nikdy! nesetkal (i když mám najeto jen něco přes 50 tis. km). Vždycky, když vezu v GTI nějakého nevěřícího Tomáše, tak mu říkám, ať dává pozor, jestli mi dsg nevhodně odřadí a zatím ho nikdo nenachytal. Ostaně můžeš se zeptat třeba iudexe, jestli se dsg při ostřejší jízdě chovalo nějak nezpůsobile. Kolikrát ses třeba dostal se 130i do situace, že ti zasáhl omezovač?
Kdo umí jezdit, tak nejede do zatáčky úplně na hranici omezovače, to přece nedává smysl jak s manuálem, tak s dvojspojkou. -
-
Ronault. 10.05.13 20:49
« Re: A zase ty HotHatche..
Thomasino: Už jsem to tady psal, ale mým cílem do budoucna je upřednostnit spíše nové auto, ojetinu ne... Passat by byl spíše krajní ústupek, protože je po prvním majiteli, kterého znám a vím jak jezdí a jaký má servis.
Máš trochu pravdu, Clio RS se do ceny Passatu skoro vleze (ten by měl být za ještě méně), ale reálně najezdím ročně teď cca 35t km, z toho 60% dálnice Brno-Sever, 30% Brno-práce věčně plná silnice č.43, navíc jak práci, tak na sever jezdím téměř výlučně ve 4 lidech s plným kufrem, auto plním přes jízdomat. Teď navíc ubydou i cesty do práce, protože se stěhuju do bytu od nemocnice, takže zůstane z 90% jen skoro ta dálnice a ročně cca 20-25t km.
Rodinu sice zatím nemám, ale nejvíce mě štve na Passatu, že je to sedan a ne kombík.
Prostě zatím nenastal ten čas, kdy si můžu dovolit mít auto na zábavu, ale na ježdění a to probíhá tam a v takovém obsazení, že to chce dálniční křižník.
Možná časem nějak HH nebo "toyobaru" jako druhé auto jen pro mne, ale to by muselo být ještě tak 25 stávek Děkujeme odcházíme, kolik vydělávám víš 8-s ;-)
Bohužel tentokrát zavelí opět rozum... a to ještě jsem zvažoval totéž, co má taťka, čili 207 SW Outdoor HDI, cena velmi dobrá, najeto jen 20t km, ale to mě odpuzuje právě to tupé řízení, i když náklady by byly opravdu nízké.
PS: Věříš tomu, že s tím Cliem jezdila jen manželka po městě? To se mi nechce věřit >:D
PS2: [odkaz] Tady je ta 207, jen nevím, jestli by to byl dobrý nápad, asi bychom vypadali s taťkou divně, on černé, já bílé... >:D Výborná je výbava a motor se kterým dokážu jezdit já i docela svižně kolem 5 litrů, nevýhodou je třída (prostor hlavně vzadu) a řízení s řazením, to je bída. I když Ricardovi se řízení docela líbilo, což vůbec nechápu >:D
PS3: Jedna velká výhoda Passatu je forma financování, to je asi největší jeho plus, dokonce větší než 147 kW pod kapotou -
white label 10.05.13 20:40
« Re: A zase ty HotHatche..
iudex
S tou spotřebou Fo III ST versus Fo II ST je to jak se domníváš, tedy proti žravému R5T (původem z Volva) je na tom ten EB R4T výborně, v konkutrenci G7 GTI už to ale tak slavné není.
A k testu, Golf GTI (včetně perform.) má sériově 17" kola i v Německu, jen auto v testu mělo příplatková18" kola "Austin". 18"ky měly všechny vozy v testu, tedy i GTI a ST, jen ST má pneu o 1 cm širší, než GTI (nebo Ačko).
Pneu v testu:
GTI - 225/40/R 18 Y (Bridgestone Potenza S001)
ST - 235/40/R 18 Y (Goodyear Eagle F1 Assymetric 2)
Takže v čem by měla být pro GTI výhoda ohledně 18" kol?
[odkaz]